De Dikke Muis in Loosdrecht

1516919531 56
1519783950 58
1574207902 50

1. Boudewijn

Top restaurant! Goede bediening, mooiste ligging van Loosdrecht, goed en verzorgd eten, niks aan op te merken.

2. Zeer arrogante bediening je krijgt niet wat je besteld en het is over datum. Je mag niet naar binnen als het koeler word.
    Maar wel als je moet betalen beetje vreemd.
    Personeel is onvriendelijk en maakt je voor alles uit zodra je buiten de deur staat.
    Dat deze tent nog draait is een wonder, het zou moeten sluiten.

3. Hele leuke gezellige tent. Eten van mijn tafelgenoot was bijzonder lekker (saté). Van mij vond ik de hamburger wat droog.

4. Super avondje gehad in De Dikke Muis, lekker eten en goede bediening. Snelle service, kortom wij komen zeker snel weer terug!

5. Ron van der Veen

6. Wat onwijs heerlijk gegeten! Een lekker vleesje van de Green Egg. Bediening is vriendelijk en de locatie schitterend. De zon die ondergaat aan de Loosdrechtse plassen .. Zo mooi!

7. Op het terras gegeten op vrijdagavond. Het tafeltje wiebelde, volgens de serveerster lag dat aan het blad. Werd verder geen actie op ondernomen, dus vanwege de wind het tafelblad steeds vastgehouden omdat het er anders op leek dat het eten en drinken bij iemand op schoot zou komen bij een windvlaag of als je met je been tegen het tafeltje stootte.
    Ik ben vegetarisch en bij het bestuderen van de kaart zag ik geen vegetarisch gerecht er op staan. Bij navraag bij de serveerster, zei ze dat de soep vegetarisch is (al betwijfelde ik dat). Ze ging het ook nog even bij de keuken navragen: ik kon kiezen voor patat, pizza, kaassticks en edame boontjes...! Oftewel een soort kindermenu. Nu was mijn humeur al helemaal gedaald. Met tegenzin koos ik voor patat, mijn zus ook en samen deelden we de kaassticks. Een vriendin nam ook patat en de edame boontjes. Op deze 'gerechten' moesten we vrij lang wachten. Eenmaal aangekomen, waren enkele frietjes aardig doorbakken en de edame boontjes smaakten raar en hadden een vreemde structuur.
    Al met al met een zeer ontevreden gevoel afgerekend en vertrokken. Ik ben niet van plan daar weer terug te komen, volgens mij is het aanbod hoog genoeg in de omgeving voor een (lekker en gezond) hapje en een drankje.

8. Zondag middag met het heerlijke weer wezen drinken en eten. Mannelijke bediening was zeer opdringerig. Een atente zwangere dame in bediening merkte dat op en heeft ons verder leuk geholpen. Ons complimenten aan de Dame die met warme weer, goed haar best deed en met een glimlach aan het werk was.

9. Josephine

Erg goede gezellige lunch, vriendelijk personeel

10. Hans van Asten

Zoals wij vaker hebben ervaren was het weer gewoon gezellig, goede sfeer, goede en vlotte bediening.
    Absoluut een aanrader!!

11. Nooit meer! Het eten is ok. De prijs - kwaliteitverhouding slecht! Personeel ook ok, maar vaak niet attent. Wij zaten lang te wachten, niet eens menukaart aangeboden, terwijl wij gezien waren. Het personeel kletst met elkaar en gasten die zij kennen hebben voorrang. Uff!
    Wij hebben een nagerechtkaart gevraagd - vergeet het maar! Hebben ze niet! Je moet onthouden uit veel keuzes wat je zou nemen en snel, want ze hebben haast! Prijzen worden niet genoemd en bleken zeer hoog! Trucjes dus, zoals ook het brood wat aangeboden wordt en later ook op de rekening staat! Nu 2 keer geweest en weten genoeg - nooit meer!!

12. Zwaar verbaasd over de minder goede recensies hier! Had al vaker in de zon op het geweldige terras aan het water gezeten. Zag al vanaf het terras dat het er binnen erg leuk uitzag! Vandaag eindelijk 's avonds binnen gegeten. Bij binnenkomst meteen vriendelijk, gastvrij en enthousiast ontvangen. Wat een leuke knusse en sfeervolle inrichting! We waren benieuwd naar de wijnen en kregen voordat we een fles bestelden eerst een glaasje om te proeven. Super, aangezien we hierdoor voor de naar onze smaak beste wijn konden kiezen. Gastvrouw Charlotte is zeer kundig en weet goed aan te voelen waar we zin en hadden en kwam met het perfecte menu advies. Erg leuk dat de chef vanuit de open keuken dit aanvulde! En het eten was perfect! Super vlees vd bbq/green egg. Dessert was ook helemaal goed met een goedgemaakte irish coffee. Echt een aanrader. Wij komen snel terug. Prijs/kwaliteit is erg goed. Tot snel. Arthur & Gerben.

13. Spontane actie, en wat een goeie! Vriendelijk personeel! Goeie aanraders buiten de kaart om! Verrassend lekker gegeten, met een heerlijk bokbiertje erbij! We konden niet stoppen, terwijl we vol zaten. Niet alleen het vlees was heerlijk, ook de groente die erbij hoorde waren super lekker (die aardappeltjes, wát een smaak)! De friet en salade die erbij geserveerd werden zagen er top uit, maar was voor ons overbodig. En lekkere muziek op de achtergrond... Zeker aan te raden dit restaurant!

14. Mijn ervaring bij De Dikke Muis is zeer goed. Werd leuk ontvangen en erg vriendelijk personeel, wij hebben alleen geborreld, de volgende keer ga ik ook lekker eten. Helemaal Super!!!

15. Ik denk dat De Dikke Muis geleerd heeft van alle negatieve recensies en er ook iets mee gedaan heeft!
    Daar geef ik een compliment voor. Afgelopen zondag heerlijk op terras gezeten, vlotte, attente en aardige bediening. Lekker gegeten! En een schitterende locatie!
    Top!

16. Zeer slechte ervaring gehad vanavond in de dikke muis. Wat een vreselijke mensen van de bediening lopen daar rond. Ze hebben alleen maar oog voor elkaar en gast gerichtheid is beslist niet aanwezig. Je wordt schandalig behandeld en afgesnauwd als klant. Eten, prijs/kwaliteit is ver beneden peil en de patatjes....ach, het mag de naam niet eens dragen. Vermijd deze tent.

17. Sfeerloze tent op een mooie locatie. Eten is van belabberde kwaliteit: niet vers, niet mooi opgediend en een hoogblonde serveerster die ronduit onbeschoft was en meer aandacht voor collega's dan voor de gasten had. Nee, nooit meer.

Weet niet wat voor mensen er komen, lijken elkaar allemaal te kennen, soort huiskamer idee maar wel een dikke rekening achteraf!

18. Dit is dus not the place to be... Bediening is zeer, zeer slecht en niet vriendelijk. Eten niet lekker! Het terras ligt mooi aan het water maar dat is dan ook het enige wat positief is. Erg duur voor wat je krijgt.

19. Een erg teleurstellende ervaring. Het terras heeft een prachtige ligging, maar daar blijft het helaas wel bij.
    Toen wij aankwamen en gingen zitten, werden wij niet opgemerkt. Uit eindelijk zelf gevraagd of we alsjeblieft mochten bestellen. Dit ging allemaal erg moeizaam. Het personeel was zeer onvriendelijk, dacht niet mee en zag er zeer (!) onverzorgd uit. Chagrijnige gezichten, discussies met elkaar, onverzorgde kleding, broodjes kroket eten op het terras tussen het serveren door (zonder dus de handen te wassen). Totaal geen leiding.
    Wij (en vele mensen om ons heen) kregen vooral medelijden met het personeel, aangezien er totaal geen aansturing was.
    Ook de prijs/kwaliteit van het eten viel ontzettend tegen. De lunch was erg weinig en ook de kaart was erg minimaal.
    Al met al dus een teleurstellende ervaring. Zonde, want dit mooie terras aan het water heeft wel veel potentie.

20. Veel te veel personeel voor lunchtijd. Met als gevolg dat alles drie dubbel gevraagd werd. Eten is lekker, maar erg aan de prijs voor wat je er voor krijgt. Boterham tonijnsalade 9,50 is veel. Erg kleine lunchkaart.

21. Barbara Vlasman

Waarom zou je een baan in de horeca kiezen wanneer je er overduidelijk geen plezier in hebt? Zoals het personeel op dit sfeervolle doch gunstig gelegen terras? Doodzonde dat je er feitelijk weggejaagd wordt en met meer plezier naar de tandarts gaat voor een wortelkanaalbehandeling.

22. Martin Swinkels

De bediening snapt er helemaal niets van. Zien je niet zitten, en vergeten vervolgens je bestelling. Uiteindelijk weggegaan en lekker bij een concurrent gelunched.

23. Jonge bediening zonder leiding! Ze merkten ons niet eens op. Toen we eindelijk de koffie kregen liet de dame het koekje vallen, kan gebeuren. Maar een nieuwe werd niet gebracht. Slecht!!

24. Het klopt inderdaad dat het personeel alleen oog heeft voor elkaar en hetgeen wat je op je bord krijgt is echt geen aanrader. Carpaccio zag er niet uit. Verschil met de eend verderop is mega groot. Ik betaal liever wat meer voor iets goeds dan dit. De bediening levert inderdaad alles verkeerd en mij is drie keer gevraagd u heeft dit of dat besteld. En zo groot is het terras nu ook weer niet! Kortom het is er echt gewoon een tijdelijk rommeltje. Iedereen doet maar wat, behalve dan met de klanten. Muziek staat hard, eten is slecht en openlijke ruzies met personeel onder elkaar. Slechte bediening... Te veel mensen die daar rondlopen terwijl je niet eens normaal begroet en geholpen word. Dit heeft wederom geen lang leven...

25. Heerlijk terras lekker vlees zonder poespas met goeie friet. De meeste meiden van bediening zijn hartstikke vriendelijk. Jammer van de slechte recensies. Wij komen hier wel graag!

26. Vanavond op terras gaan zitten, maar niemand had oog voor ons, dus zijn we maar weer weggegaan. We hebben lekker gegeten bij een andere zaak. Wat hier geschreven wordt over het personeel klopt precies, hier gaan we niet meer naartoe en zijn blij dat we weggegaan zijn, gezien de recensies.

27. Eten was slecht en erg veel geld voor wat je kreeg. Weinig oog voor de gasten, het personeel had meer oog voor elkaar. Zeker geen aanrader.

28. Em 5 punten

Bizar slecht. Bediening vol met opzichtige tatoeages, verkeerde bestellingen, bekritiseren elkaar in aanwezigheid van de gasten. Eten koud.
    Jammer, want de locatie is super.

29. H.Cossee

22 juli een zeer slechte ervaring opgedaan. De bediening was slecht, het eten eveneens slecht. Er was te veel gerekend voor de tartaar groot, maar dat had ik door; en het was zuur, dus ik heb het niet opgegeten. Hier komen wij nooit meer!

30. J deprez

Afgelopen weekend met de kinderen bij de dikke muis geweest. Er was veel personeel maar toch werden we niet opgemerkt. Velen stonden wat te praten met elkaar aan de toog en mee te zingen met muziek die erg luid stond. De baas zat aan de toog maar stuurde zijn personeel niet aan en vond alles oké. Door de luide muziek hebben we na lang wachten wat gedronken en hebben wat verder op de dijk gegeten...

31. Echt veel te veel geld voor wat je krijgt en geen aanrader. Heel eenvoudig. Wel een leuk uitzicht op het water.

32. Slecht eten en slechte bediening. Geen aanrader!!

33. Trudi 12 punten

Leuk voor een borrel maar zeer slecht eten. Presentatie op bord walgelijk en bord met droge sla en wat frieten. En ook veel te duur voor wat je krijgt