Restaurant Revival in Loosbroek

• vr lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
  • za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
  • zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

MENUKAART

Stel uw drie gangen menu samen naar eigen wens. Wij hebben voor u de lekkerste gerechten uit de buitenlandse én Hollandse keuken op rij gezet. Deze kunt u vinden in de prijscategorieën € 20,00, € 22,50 en € 25,00. Wilt u combineren binnen de prijscategorieën? Geen probleem, houd er wel rekening mee dat het gerecht uit de duurste kolom de prijs bepaald.
Onze hoofdgerechten worden geserveerd met frites, aardappelgarnituur, salade en warme groenten. Bent u geen liefhebber van een van de vier? Geef het even door aan de bediening. Bent u juist groot liefhebber van een van de bijgerechten? Deze kunt u kosteloos bij bestellen.
Heeft u een allergie? Geef het even door aan de bediening zodat onze koks er rekening mee kunnen houden. Onze keuken is geopend tot 20:00 uur. Hierna kunt u gebruik maken van de cafetariakaart.

ETEN WAT DE POT SCHAFT

Wat is Eten wat de pot schaft
Dagelijks alleen op reservering ‘Eten wat de pot schaft’. Drie gangen menu voor maar € 22,50. Lust u iets niet? Of heeft u een allergie? Geef het even door zodat we er rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat niet iedereen dezelfde gerechten krijgt. Laat u verrassen!

TAPASAVOND

Alleen op reservering Vrijdag en Zaterdag onbeperkt à la carte genieten van tapasgerechten voor maar € 21,95. Onze keuken is tijdens de tapas avond geopend tot 22:30 uur. Warme en koude gerechten zijn te bestellen tot 21:45 uur en desserts tot 22:30 uur. Wil je onze uitgebreide bestellijst zien? Meer weten over de ‘spelregels’? Bekijk onderstaande Tapas- Avond kaart. (Tijdens de Wintertijd vrijdag en zaterdag op reservering)
Zijn er kinderen aanwezig, dan kunnen zij gebruik maken van onze Kindertapa’s, € 7,50 p.p. incl. onbeperkt ranja.
Tijdens onze tapas avond is het niet mogelijk van onze avondkaart en ‘Eten wat de pot schaft’ te eten. Uitzondering voor grote groepen.

BAKKEN & BRAAIEN

Wat is Bakken & Braaien
Onbeperkt genieten van onze tafelgrill met diverse soorten vlees, vis en groenten. Wilt u ook komen ‘Bakken en Braaien’? Dat kan van dinsdag t/m zaterdag! U dient minimaal een dag van te voren te reserveren.

Diëten Suikervrij, halal en glutenvrij
Foto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in LoosbroekFoto van Restaurant Revival in Loosbroek

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en landelijk
Ambiance
Zakelijk, romantisch, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, high-tea, catering, bezorgen, Wi-Fi, afhalen en EV-oplaadpunt
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
50 zitplaatsen

9 recensies voor Restaurant Revival