Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Loon op Zand verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Loon op Zand

hendriks

Goed, alleen als iemand in een rolstoel wilt kijken wat er in de schalen ligt kunnen ze het niet lezen wat het is. Tip zet het net voor de schalen zodat iedereen het lezen kan. Sommige door gangen naar het buffet is niet toegankelijk voor een rolstoel tevens het rookhok is boven probleem voor rolstoelers.

2. Chinees-Indisch Loon op Zand

Zeer slecht, bijna geen bami enz in de bakken, als je er naar vraagt komen ze 3x vragen wat erbij moet worden gemaakt, ronduit het slechtste wok-restaurant wat we ooit bezocht hebben!! Daarbij is de bediening ook zeer klant onvriendelijk en bij klachten helemaal onbeschoft ... Domper op onze verder hele leuke vakantie!

3. Chinees-Indisch Loon op Zand

Huig de Kreij

Prettige en vlotte bediening en zoals gewoonlijk kwalitatief goed eten.

4. Hans van heesch

Kom er wekelijks. Prima eten en drinken. Gezellig.

5. Chinees-Indisch Loon op Zand

Een echte vreetschuur, veel voor weinig, opscheppen maar! Aan aandacht voor de gast, gastvrijheid, en correctheid van personeel wordt niet gedacht. Op elkaargepakte tafels, rijen dik voor de bakplaat en wok. Alles onder het motto hoe meer mensen binnen hoe meer verdiensten. Eens maar nooit meer! Bovendien zijn er op dit moment werkzaamheden aan de weg pal voor het restaurant waardoor parkeren bijna niet mogelijk is tenzij je 6 straten verder gaat staan.

6. Chinees-Indisch Loon op Zand

Het was een erg drukke avond, en toch maar 1 kok bij de plaat en maar 1 bij het wokdeel... dat zorgde voor lange rijen + wachttijd. Na het bestellen werd vergeten ons drinken te brengen. De medewerkster was niet echt gezellig gemutst. Ze keek niet vriendelijk. Ik zou niet heel erg aanraden hierheen te gaan. Mijn mening is dat er dan meer wokrestaurants in de regio zijn die gezelliger zijn en voor ons beter bereikbaar.

5,9
  7. Geweldig gegeten met grote groep van 14 personen, op het laatste moment gereserveerd. Heerlijke, goed opgemaakte gerechten, vriendelijke, vlotte bediening, prima sfeer. Aanrader, als ik in de buurt zou wonen, ging ik vaker heen.

8. Mooi en sfeer achting restaurant. Eten is echt geweldig. Goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk, komen zeker nog terug. Een goede aanrader en Loon op Zand heeft weer een top restaurant erbij.

9. Chinees-Indisch Loon op Zand

Gisteren sinds anderhalf jaar weer bij Wok of King gegeten met vrienden. Geweldig lekker, ook voor vegetariërs voldoende keuze aan groenten, fruit. Knap hoe het restaurant zich handhaaft na de zeer ondernemersonvriendelijke afsluiting van de afslag naar Loon op Zand.

10. Ot Leendertse

12. Gevonden via andere recensies. Na dagje efteling nog wat eten met de kids. 10 minuten rijden. De ontvangst en bediening zijn erg gemoedelijk. Hele aardige dame in de bediening, de eigenaar kwam ook nog even een praatje maken aan tafel. De 200gr biefstuk was perfect gebakken en de pizza's allemaal erg goed.

Aanrader voor de volgende keer even langs te gan. Na afloop aan de overkant nog een Italiaans ijsje om de uitstap af te sluiten.

13. Dulani Popelier

Wij zijn een paar weken geleden, na een dagje Efteling, met een groep van 16 personen wezen eten bij De Financien. We hadden gereserveerd en aangegeven dat we bij elkaar wilden zitten aan 1 tafel. We zijn een hechte groep en zien elkaar maar 1 of 2 keer per jaar, dus daarom was het voor ons belangrijk om met z'n allen bij elkaar te zitten.

Eenmaal aangekomen bij het restaurant worden we gewezen op twee tafels en wordt ons verteld dat 1 lange tafel niet mogelijk is omdat dit niet zou passen. Naar onze mening is het restaurant groot genoeg en hadden ze ons ook op een andere plek neer kunnen zetten waar wel 1 lange tafel paste, maar dit is niet gebeurd (hebben ruim een week van tevoren gereserveerd!). Dit was de eerste teleurstelling.

De groep werd opgesplitst en en de bediening kwam om onze bestellingen op te nemen. De pannenkoeken werden helaas gesplitst uitgeserveerd, wat betekende dat eenderde van de groep als eerste hun pannenkoek kreeg, 10 minuten later het tweede deel van de groep en weer 10 minuten later kreeg het laatste deel van de groep pas hun pannenkoek! Zo zit je dus niet gezellig samen te eten!! Ook raar dat als eerste de simpele pannenkoeken, die dus het makkelijkst te maken zijn en het snelste klaar, worden gebracht en daarna pas de wat luxere. Over het algemeen waren de pannenkoeken zelf wel oke.

Nadat we klaar waren met eten wilden we graag nog koffie of thee drinken op het terras wat aan de achterkant van het restaurant zit. Dit kon helaas niet, omdat dit terras alleen voor feesten/partijen en grote groepen bleek te zijn. We waren met een groep van 16 man, maar dat was blijkbaar niet groot genoeg. Konden ze nog extra geld aan ons verdienen, maar dat was blijkbaar ook niet interessant.

Toen we de rekening wilden gaan betalen hebben wij deze klachten gelijk gemeld, omdat we erg teleurgesteld waren en we wilden kijken of ze ons, op een of andere manier, nog tegemoet konden komen. Er werd overlegd met de manager maar deze nam niet eens de moeite om ons zelf te woord te komen staan, dat liet hij een van de bediendes doen. Uiteindelijk werd alleen het brood met tapenade van de rekening afgehaald, meer konden ze echt niet doen werd ons verteld.

Wij vinden het erg jammer dat het zo allemaal is gelopen en dat er geen moeite voor ons werd gedaan! Hoe moeilijk is het nou om een lange tafel te regelen en om wat pannenkoeken allemaal tegelijkertijd uit te serveren?!

14. Door recensies en weekendje Efteling hier gegeten. De uitstraling was wat minder maar voor de verdere rest was het fantastisch. Zeer vriendelijke bediening die veel aandacht hebben voor kinderen. Eigenaar maakt ook graag een praatje. Pizza's waren perfect zelden zo vers en gevuld pizza gegeten. Prijzen ook heel vriendelijk. Broodjes met kruidenboter gratis vooraf en kinderen een cadeautje.

15. Christian Awater

Via een vriendin van ons zijn we hier eens verzeild geraakt, en bij binnenkomst dachten wij even dat het alleen een afhaalgriek/italiaan was (alleen het voorste deel was open/in gebruik) Maar dat hinderde niet: de bediening en het eten was echt ontzettend goed!

We zijn nu een tweede keer geweest, na een dagje Efteling (echt een aanrader, je bent er zo vanuit de Efteling!), en dit keer was ook ons dochtertje mee. We zaten nu wat verder in het restaurant en dus meer uit de loop van de mensen die kwamen afhalen, dat was erg fijn.

De bediening was erg vrolijk en joviaal, precies waar ik van hou. Er werd leuk met ons dochtertje (bijna 2) omgegaan: ze kreeg zelfs een kleurplaat/puzzel om lekker te tekenen! Na het eten mocht ze ook iets leuks grabbelen uit de grabbelton, ze was helemaal dolgelukkig!

Het eten was ook weer verrukkelijk en besloten gelijk deze recensie te schrijven. We zullen hier zeker vaker terugkomen!

16. Chinees-Indisch Loon op Zand

Het eten is erg goed en niet duur. Het nadeel vonden wij dat de tafeltjes erg dicht tegen dat van de buren stond. Je had helemaal geen privacy. Je kon elkaars gesprekken letterlijk volgen. Maar nogmaals het eten wat perfect en er zat geen tijdslimiet aan vast. Personeel mag wat vriendelijker.

17. theo Egging

Cafetaria Lily blinkt uit in de kwaliteit en versheid van haar producten. Daarnaast is men erg klantvriendelijk.

18. Linda Huijbregts

We hebben echt ontzettend goed/lekker gegeten. Verrassend goed! Vriendelijke bediening!

19. Chinees-Indisch Loon op Zand

Altijd druk, gezellig. Voor die prijs heel veel waar voor je geld! De eigenaar had vele jaren geleden een restaurant op de korvelseweg ook daar kwaliteit en heel veel service. Ook nu altijd vriendelijk en altijd alles op voorraad, leuke attentie voor een jubilaris of jarige, heel veel sfeer zoals nergens anders of een stuk duurder, hier is het nog betaalbaar.

Wij komen er 2x per maand, al jaren lang

20. Genoten van het kerstbuffet met ouders en kinderen. Zijn hier wel vaker geweest, tot ieders tevredenheid, zowel in het restaurant als op een feest dus onze verwachtingen waren hoog gespannen. Maar deze werden zeker overtroffen. Prachtig versierde sfeervolle ruimte, zeer vriendelijk gastvrij personeel. En heerlijk gegeten. Ruime keuze en de kok stond aan het buffet het vlees te bakken. Als klap op de vuurpijl een heerlijk desertbuffet geopend met vuurwerk. Wij vonden het geweldig!

21. Genoten van de kerstbrunch! Mooi buffet met erg veel keuze. Lekkere soep vooraf en de kinderen hebben fijn kunnen spelen. Een geslaagde dag! Bedankt!

22. A. van der Mast

Zeer slecht, 1e kerstdag daar gaan eten, eten koud, vlees niet goed gaar, een dikke rekening, en voor het toetje opgestapt. Iemand met gluten en lactose allergie, zou rekening mee worden gehouden, maar is daar al ziek geworden. Werd niet geluisterd, toen gemeld werd dat vlees niet gaar was, 2e ronde exact hetzelfde. Het is een pannenkoekenrestaurant, dus schoenmaker blijf bij je leest.

23. Chinees-Indisch Loon op Zand

hvnhaaren

Zeer slechte ervaring. Overvol. Veel kinderstoelen, kinderwagens en extra tafels en stoelen bijgeplaatst, waardoor paden en uitgangen geblokkeerd worden. Eten deze keer niet al te best. Niet gaar, mogelijk door de massa aan mensen.

5,3
  24. rose-marie waegemaekers

Ik heb erg lekker gegeten. De vis waren twee filets, goed bereid. De presentatie was verzorgd, aandacht aan besteed. We kregen op verzoek ook uitleg over de bereiding, green egg, en de korte lijntjes die er waren van product naar restaurant. Een aanrader.

25. kim

26. Goede service gecombineerd met een goede kwaliteit. Smakelijk eindproduct.

27. Heerlijk gegeten in het gezellige restaurant! Aan te bevelen! Het eten is met zorg bereid, goed van smaak. Er wordt niet met zout gestrooid zodat de smaak optimaal blijft! Prima!

28. yara

29. Chinees-Indisch Loon op Zand

Veel te druk, net een eetfabriek. Maar het eten krijgt een voldoende.

30. Chinees-Indisch Loon op Zand

We zijn hier onlangs weer geweest en het is nog steeds allemaal prima.