Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Loon op Zand verdeeld zijn.

1. Roland van Dongen

Vandaag geborreld bij de Kiosk. Na veel goede ervaringen een vertrouwd adres. MITS de eigenaar er is (een echte horeca vakman). Twee borrelplanken besteld voor ons gezelschap. Na lang wachten heeft iemand uit mijn gezelschap toch gevraagd waarom het zo lang duurde en of ze vandaag nog kwamen. Dit was iets te direct voor de dienstdoende serveerster en in plaats van na te vragen waar de planken blijven en je excuses aan te bieden dat je de bestelling niet hebt doorgegeven, ga je met mijn moeder in discussie dat je niet zo aangesproken wil worden. Heel slim ook! Er is geen stemverheffing geweest, uiteraard niet gescholden dat lijkt me duidelijk. Alleen de vraag of we de hapjes nog konden verwachten. Zo slecht! Verder geen een woord van excuses. Zo behandel je je klanten niet die al jarenlang bij je komen!

2. Chinees-Indisch Loon op Zand

LS

Lekker eten, vooral wat vanuit de wok en teppanyaki voor je persoonlijk wordt klaargemaakt. Het is wat aan de drukke kant, maar personeel werkt hard en probeert echt iedereen zo snel als ze kunnen te helpen. Een aanrader als je voor niet te veel toch lekker uit eten wil.

3. Chinees-Indisch Loon op Zand

E. Mulders

Na een plaatswissel (eerst pal naast het doorlooppad) nog eens aangegeven dat we een tafel aan het raam wilde was het geen probleem. We zijn naar een tafel aan het raam verhuisd waar het relaxter zitten was. Het eten was erg lekker, vriendelijke bediening, kortom een hele gezellige avond weer, en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Chinees-Indisch Loon op Zand

Schippers

Eten van goede kwaliteit en divers ook voor kinderen. Prijs is goed in verhouding tot kwaliteit. Ook de keuze voor maaltijd inclusief drank is gunstig. Tip als je na 7 uur komt is het rustiger bij de plaat en het wokken.

5. Chinees-Indisch Loon op Zand

Wil

Vandaag op moederdag 2019 hier gegeten met 8 personen, uiteraard netjes gereserveerd.
    Bij binnenkomst al gelijk stress bij de eigenaresse die voortdurend personeel commandeerde op een manier waar weinig respect uit sprak. Blijkbaar veel, heel veel te veel reserveringen aangenomen, niet normaal druk, keuken kon het overduidelijk niet aan, lege vitrines, geen borden, lange wachtrijen bij wok en grillplaat, waardoor het een chaos was.
    Duidelijk niet voorbereid met inzet van personeel, tafels werden nauwelijks afgeruimd, en tot overmaat van ramp had ik inclusief drankjes gereserveerd, dat had ik beter niet kunnen doen want er was ook te weinig personeel om de drankjes op te nemen.
    Op een gegeven moment 20 a 25 bezoekers voor de deur die allemaal gereserveerd hadden...
    Wijze les zou kunnen zijn om de toko niet te overboeken en genoegen te nemen met iets minder inkomsten waardoor de service waar men voor betaald wel geboden kan worden.
    Kortom geen succesnummer deze keer in Wok of King.

6. Geweldig restaurant voor t gezin/gezelschap.
    Heerlijk eten.
    Goede service.
    Veel speel plezier voor de kids.
    Zeer mooi gebouw.
    Net en fraai interieur.

7. Chinees-Indisch Loon op Zand

We hebben goed gegeten, variatie was voldoende.

8. Chinees-Indisch Loon op Zand

Gewoon klasse. Lekker eten in een gezellige sfeer.

9. Chinees-Indisch Loon op Zand

j.a.a.snels

Ik ben erg tevreden.
    Ga zeer vaak daar eten.
    Heel veel keus, voor iedereen ook wat wils.

10. Chinees-Indisch Loon op Zand

Het is goed, de prijs is niet te duur en natuurlijk lekker gegeten.

11. Chinees-Indisch Loon op Zand

Het was er weer heerlijk en de tafel stond klaar dus geweldig.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

12. Chinees-Indisch Loon op Zand

Voor t eerst hier gegeten gisteren. Heel vriendelijk personeel, goede service..je glas wordt snel weer gevuld. En idd een ietwat volle ruimte doordat tafels dicht bij elkaar staan maar wij hebben dat niet als storend ervaren. Bij reserveren vroegen we om tafel bij het raam. Dat scheelt al een stuk. Verder prima eten en leuke achtergrondmuziek. We komen zeker terug!

13. Chinees-Indisch Loon op Zand

Van Bezouw

Eten en drinken zijn er voor die prijs goed.
    De bediening doet zijn best en is vriendelijk.
    De sfeer vind ik minder… De muziek was meer voor andere gelegenheden en zeker niet sfeer bijdragend voor een etentje.
    Maar we gaan zeker weer terug.

14. Chinees-Indisch Loon op Zand

Het eten (de wok/teppanyaki en de buffetten) waren niet heel speciaal. De standaard opties waren aanwezig. De keuzes voor het desert waren daarentegen juist wel erg uitgebreid. Het eten smaakte prima.

Het restaurant zelf vond ik niet erg sfeervol. De ruimte is groot met erg veel zitplaatsen. De tafels stonden dan ook erg dicht op elkaar, wat een redelijk ongemakkelijk gevoel met je buren opleverd.

We waren er op een dinsdag. Niet heel erg vol, maar toch met maar 2 serveersters wellicht iets te druk. De service was opzicht prima en vriendelijk, maar te gehaast naar mijn mening.

Voor een klein prijsje (en zonder drinken ook echt onbeperkt/zonder tijdslimiet) prima eten. Niet bijzonder, maar gewoon prima.

6,7
  15. Van Dongen

Goede service!
    Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten! Mooie speeltuin voor de kinderen!

16. Na een weekendjes Efteling hier nog even wat gegeten voordat we naar huis gingen. Leuk gezellig restaurant met een zeer nette uitstraling. Eten werd allemaal vers bereid door de eigenaar zelf. Eten was voortreffelijk en meer dan voldoende. We konden zien dat dit restaurant echt heel goed bezig is om de klanten de kwaliteit te geven die ze willen. Kinderen zijn ook welkom. Krijgen leuke puzzel kleurplaat en na afloop nog een verrassing met wat lekkers. Zeker een aanrader om te eten als je in de buurt bent.

17. Chinees-Indisch Loon op Zand

Richard Jacob

Eten is goed.
    Echter het heeft een uitstraling van een vreetschuur.
    Teveel tafels waardoor je bijna op elkaar zit en mee kan genieten van je buren.

18. Chinees-Indisch Loon op Zand

Ik ben zelf moslima, ze gingen de wok appart koken. Hele vriendelijke kokken en personeel. Prijs is niet te hoog. Lekker gegeten!!!

19. Judith van wijngaarden

Na de efteling zochten we een plekje om lekker iets te eten,
    Aspendos ziet er sfeervol uit, lekker rustig sfeertje.
    Super aardige bediening.
    Gratis stokbroodje kruidenboter.
    Hele vriendelijke prijsjes.
    Eten was bijzonder lekker.
    Kindvriendlijk, bij weggaan kregen de kids een lolly en een kleinigheidje,
    Super!
    Verder was alles kraaknetjes en schoon, ook de toiletten, wat een verademing na een drukke dag efteling.
    De menukaart is ook uitgebreid, heel fijn als iedereen wat anders wilt.
    Volgende keer na een dagje efteling komen we hier zeker weer.
    Mvg judith van wijngaarden.

20. Chinees-Indisch Loon op Zand

lusteloos onbeschoft en klungelig personeel. kookpannen bij de wok ogen smerig. Niet alle eten oogt even fris. Was jaren geleden een stuk beter. Pils in Dommelsch glazen smaakt niet naar Dommelsch. Daar is het veel te zoet voor. We waren met een groot gezelschap uitgenodigd, maar voor mijzelf hoeft dit restaurant niet zo.

3,2
  21. Na een dagje Efteling even rustig aan tafel. Zeer vriendelijke bediening en vooral leuk om te zien hoe de bediening bij deze grillroom het niveau van het betere restaurant benaderd: 'kunnen we nog iets voor u betekenen? / Is alles naar wens, etc". Je verwacht het niet in een grillroom. Eigenaar is bijzonder attent, vraagt ook of alles naar wens is. Kinderen krijgen voor het eten een kleurplaat/ puzzel en als ze goed gegeten hebben nog een klein speelgoedje. Het zijn echt de kleine dingen die het doen.

Het eten is prima verzorgd en bovengemiddeld goed voor een grillroom: alles is met zorg bereid. De zaak ziet er keurig uit. Je merkt dat de eigenaar zijn zaak bloedserieus neemt.

22. Heerlijk gegeten na een dagje Efteling. Lekker gemoedelijk, goede sfeer, lekker eten in een prima prijs kwaliteit verhouding. We kwamen het derde jaar op rij en ook volgend jaar gaan we weer hier aan voor we naar huis rijden.

23. Lekkere pannenkoeken en voor volwassenen andere leuke gerechten, vriendelijk personeel vooral naar de kinderen toe, er is niets te veel, leuke speeltuin en goed zitten opnterras, en het was super mooi weer.

24. Chinees-Indisch Loon op Zand

Rudolf Lok

Het eten was goed en de bediening was goed. vriendelijk personeel.

25. Marjan Schuffelers

Keuken kan drukte niet aan! Meer dan 1 uur op ons eten moeten wachten en als je dan met 4 kleine kinderen bent die honger hebben, is dat niet prettig!
    Hadden gereserveerd en was ook al iets mis mee gegaan! Van te voren op terras klopte rekening ook al niet dus al met al kwam het een beetje onprofessioneel over! Jammer want het eten was wel lekker!

26. Chinees-Indisch Loon op Zand

Dat mijn kleinkinderen zelf aangeven dat ze graag hier willen uit eten zegt mij genoeg.
    Fijn dat je kunt kiezen uit 2 mogelijkheden: all you can eat incl drinks in 2 uur of rustig op je gemak zo lang je wil excl drinks.
    We komen zeker terug want we hebben stuk voor stuk lekker gegeten.

27. Fijne bediening, super gastvrij, leuk voor de kleine kindjes en lekker eten!

28. Chinees-Indisch Loon op Zand

Eten is goed. Vriendelijkheid van bediening varieert enorm per medewerker. Door de grootte van het restaurant en veel lopende mensen is het geen sfeervol restaurant. Dus als je voor het eten gaat dan is het echt een aanrader. Ga je voor sfeer en beleving dan kan je beter iets anders zoeken.

29. Verser kan het niet wat een goede Chinees.

30. Wij gaan hier regelmatig eten en de ontvangst is uiterst hartelijk, het eten is altijd erg goed en de sfeer is er super gezellig.
    Leuk jong team in de keuken en de bediening.
    Sinds kort een heel gezellig nieuw terras en ook binnen is het altijd leuk. Toppie!!