Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Loon op Zand verdeeld zijn.

Judith van wijngaarden

Na de efteling zochten we een plekje om lekker iets te eten,
    Aspendos ziet er sfeervol uit, lekker rustig sfeertje.
    Super aardige bediening.
    Gratis stokbroodje kruidenboter.
    Hele vriendelijke prijsjes.
    Eten was bijzonder lekker.
    Kindvriendlijk, bij weggaan kregen de kids een lolly en een kleinigheidje,
    Super!
    Verder was alles kraaknetjes en schoon, ook de toiletten, wat een verademing na een drukke dag efteling.
    De menukaart is ook uitgebreid, heel fijn als iedereen wat anders wilt.
    Volgende keer na een dagje efteling komen we hier zeker weer.
    Mvg judith van wijngaarden.

2. Chinees-Indisch Loon op Zand

lusteloos onbeschoft en klungelig personeel. kookpannen bij de wok ogen smerig. Niet alle eten oogt even fris. Was jaren geleden een stuk beter. Pils in Dommelsch glazen smaakt niet naar Dommelsch. Daar is het veel te zoet voor. We waren met een groot gezelschap uitgenodigd, maar voor mijzelf hoeft dit restaurant niet zo.

Na een dagje Efteling even rustig aan tafel. Zeer vriendelijke bediening en vooral leuk om te zien hoe de bediening bij deze grillroom het niveau van het betere restaurant benaderd: 'kunnen we nog iets voor u betekenen? / Is alles naar wens, etc". Je verwacht het niet in een grillroom. Eigenaar is bijzonder attent, vraagt ook of alles naar wens is. Kinderen krijgen voor het eten een kleurplaat/ puzzel en als ze goed gegeten hebben nog een klein speelgoedje. Het zijn echt de kleine dingen die het doen.

Het eten is prima verzorgd en bovengemiddeld goed voor een grillroom: alles is met zorg bereid. De zaak ziet er keurig uit. Je merkt dat de eigenaar zijn zaak bloedserieus neemt.

Heerlijk gegeten na een dagje Efteling. Lekker gemoedelijk, goede sfeer, lekker eten in een prima prijs kwaliteit verhouding. We kwamen het derde jaar op rij en ook volgend jaar gaan we weer hier aan voor we naar huis rijden.

5. Pannenkoekenhuis Loon op Zand

Lekkere pannenkoeken en voor volwassenen andere leuke gerechten, vriendelijk personeel vooral naar de kinderen toe, er is niets te veel, leuke speeltuin en goed zitten opnterras, en het was super mooi weer.

6. Chinees-Indisch Loon op Zand

Rudolf Lok

Het eten was goed en de bediening was goed. vriendelijk personeel.

7. Pannenkoekenhuis Loon op Zand

Marjan Schuffelers

Keuken kan drukte niet aan! Meer dan 1 uur op ons eten moeten wachten en als je dan met 4 kleine kinderen bent die honger hebben, is dat niet prettig!
    Hadden gereserveerd en was ook al iets mis mee gegaan! Van te voren op terras klopte rekening ook al niet dus al met al kwam het een beetje onprofessioneel over! Jammer want het eten was wel lekker!

8. Chinees-Indisch Loon op Zand

Dat mijn kleinkinderen zelf aangeven dat ze graag hier willen uit eten zegt mij genoeg.
    Fijn dat je kunt kiezen uit 2 mogelijkheden: all you can eat incl drinks in 2 uur of rustig op je gemak zo lang je wil excl drinks.
    We komen zeker terug want we hebben stuk voor stuk lekker gegeten.

Fijne bediening, super gastvrij, leuk voor de kleine kindjes en lekker eten!

10. Chinees-Indisch Loon op Zand

Eten is goed. Vriendelijkheid van bediening varieert enorm per medewerker. Door de grootte van het restaurant en veel lopende mensen is het geen sfeervol restaurant. Dus als je voor het eten gaat dan is het echt een aanrader. Ga je voor sfeer en beleving dan kan je beter iets anders zoeken.

11. Chinees-Indisch Loon op Zand

Verser kan het niet wat een goede Chinees.

Wij gaan hier regelmatig eten en de ontvangst is uiterst hartelijk, het eten is altijd erg goed en de sfeer is er super gezellig.
    Leuk jong team in de keuken en de bediening.
    Sinds kort een heel gezellig nieuw terras en ook binnen is het altijd leuk. Toppie!!

Heerlijk eten, bediening is erg vriendelijk en het restaurant is gezellig ingericht. Pluspunt is dat de kaart regelmatig vernieuwd wordt!

Heerlijk eten, gezellige sfeer met zeer vriendelijk personeel.
    Gaan erg leuk met de gasten om. Wij gaan er regelmatig eten en het is er altijd top. Echt een aanrader!!

15. Chinees-Indisch Loon op Zand

L.V.D.MARK

Geweldig, alles is goed. Ruime keuze en de vrouwen kregen allemaal een beker i.v.m. moederdag, heel leuk. Wij komen al jaren bij Wok of King.

16. Pannenkoekenhuis Loon op Zand

marij barto

Moederdag brunch was geweldig en wat een vriendelijke bediening en zo behulpzaam zeker voor herhaling vatbaar 👍

Marij & Frans

Prima sfeer, prima eten en prima locatie.

18. Chinees-Indisch Loon op Zand

Jeroen Tempelaars

Naar deze "vreetschuur" gaan wij nooit meer heen! Wat een slechte bediening. Totaal geen sfeer! bediening raadde ons aan om niet het concept all inclusive te nemen, want ze waren toch niet in staat om meer dan drie drankjes te komen brengen ivm drukte. Verder zit je bijna op je bord van je buren. Nee dan zijn er in de omtrek vele betere wokrestaurants. Wij komen hier nooit meer en ik raad iedereen aan om ook een andere wok te nemen. Echt zonde van je geld.

Heerlijk eten meerdere gerechten van de kaart besteld en ze waren alle heel smakelijk, zeker een aanrader! De eigenaar en het personeel zijn heel gastvrij en heel kindvriendelijk. Ook is er een heel mooi terras achter het restaurant waar het heerlijk vertoeven is onder het genot van een hapje en een drankje.
    Het is zeker de moeite waard om Aspendos eens te bezoeken!

20. Chinees-Indisch Loon op Zand

M. Vercouteren

Druk, chaotisch, overal vieze borden en slechte bediening. Eten was wel goed.

We hebben ruim bijna 2 uur moeten wachten op onze (afhaal)pizza's! Geef drukte dan vooraf aan zodat we ergens anders eten kunnen afhalen! Zeer slechte service.

22. Chinees-Indisch Loon op Zand

Was lekker en bediening was goed.

Zeer goede kwaliteit en goede service ben ik echt blij mee ik eet er graag

24. Chinees-Indisch Loon op Zand

Willy.mosselveld

Heerlijk gegeten zeker waard voor dit geld

25. Chinees-Indisch Loon op Zand

Hagemans

Heel jammer dat dit restaurant zulke lage cijfers krijgt van andere gasten. De prijs/kwaliteit is heel goed en het eten is fantastisch.

26. Chinees-Indisch Loon op Zand

super vijf sterren

Bestelling op nemen, soms 3 keer besteld, is erg traag.

27. Chinees-Indisch Loon op Zand

t van de laak

Eten afhalen is prima, alles wordt bereid terwijl je wacht, moet ook vaak wat langer wachten als het wat drukker is maar alles smaakt prima. in het restaurant zelf zit geen sfeer, is hoognodig aan een verbouwing toe; vloerbedekking kapot en versleten, staat een oude aquarium binnen die stinkt, verder heel het intrieur nodigt niet uit om daar te eten. Maar om af te halen prima.

In het begin lekkere friet. De laatste tijd, valt het tegen, te hard gebakken. En voor 2de keer afgebakken. Heel jammer, was zo goed.

29. Chinees-Indisch Loon op Zand

Heel onvriendelijk personeel. Het vlees wordt heel rijkelijk met vet ingesmeerd. De wok smaakte verband, tot 2x toe. Ik heb dit gezegd maar ze begrepen mij niet. Dessert was ook niet lekker. Absoluut geen aanrader!

30. Chinees-Indisch Loon op Zand

Nou naar deze vreet schuur gaan wij niet meer naar toe, de beniening echt schagerijnig! Geen muziek, je zit hutje mutje op elkaar, echt totaal niet gezellig!

Na een aantal uren is het bij het eten pakken het bestek wat erbij ligt vies en vet..
    wat er geknoeid wordt, wordt niet opgeruimd, toetjes worden niet bijgevuld...

Toiletten vies en vloeren plakken...
    nee echt geen waar voor je geld en het is al niet zo goedkoop! !