Corona informatie

Maak gratis gebruik van onze grote parkeerplaats

Uitzonderingen

1412071289 69
1520914100 69
1533719137 72

1. Ad van Dooren

Wij hadden met ons gezin lekker geluncht, en een lekker tomatensoep met ballen. Was heerlijk een gezellige zaak om te eten. Was grandioos.

2. Eten en drinken waren goed en de bediening was ook goed.

3. fam . gadellaa.

Lekker gegeten zaterdag, snel geserveerd door super aardige serveerster, voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  4. Wij hadden leuk stuk gefiets en wilden iets gaan eten en drinken.
    Zaten al 15 min te wachten.
    Er kwam niemand, ben naar binnen gegaan, stonden 10 man bij bar te hangen.
    Hadden daar ook camera die terras kon zien dus ze zagen dat er iemand was eindelijk kwam er iemand naar buiten vrij schagereinig met drankkaart wij gaven aan dat we ook iets wilden eten.
    Nieuwe kaart erbij daarna zie je niemand meer.
    Nog kwartier gewacht andere werden wel geholpen toen ik riep kreeg als antwoord meneer is gepikeerd mijn verbazing was groot mede door deze opmerking zeer slechte zaak.

5. Geweldig restaurant voor t gezin/gezelschap.
    Heerlijk eten.
    Goede service.
    Veel speel plezier voor de kids.
    Zeer mooi gebouw.
    Net en fraai interieur.

6. Van Dongen

Goede service!
    Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten! Mooie speeltuin voor de kinderen!

7. Lekkere pannenkoeken en voor volwassenen andere leuke gerechten, vriendelijk personeel vooral naar de kinderen toe, er is niets te veel, leuke speeltuin en goed zitten opnterras, en het was super mooi weer.

8. Marjan Schuffelers

Keuken kan drukte niet aan! Meer dan 1 uur op ons eten moeten wachten en als je dan met 4 kleine kinderen bent die honger hebben, is dat niet prettig!
    Hadden gereserveerd en was ook al iets mis mee gegaan! Van te voren op terras klopte rekening ook al niet dus al met al kwam het een beetje onprofessioneel over! Jammer want het eten was wel lekker!

9. marij barto

Moederdag brunch was geweldig en wat een vriendelijke bediening en zo behulpzaam zeker voor herhaling vatbaar 👍

10. Prima sfeer. Gezellig met kinderen of op de fietsroute.

Het personeel komt netjes vragen of alles naar wens is en is vriendelijk.

Eten was wel goed, alleen persoonlijk heb ik mijn friet liever iets langer gebakken. Als ik er weer kom, dan zal ik dat ook meegeven, zodat ze lekker hun ding kunnen blijven doen, want smaken verschillen.

11. Familie Krijnen

Het was druk, weinig personeel en het personeel dat er was, had geen overzicht over hoe en wat. Eindelijk hadden we besteld, maar daarna moesten we al ruim 30 min. wachten op de soep en daarna nog een 15 min. op het drinken en dan nog eens 45 min. tot een uur op de pannenkoeken. Onze ervaring is niet goed, we gaan daarom niet zo snel meer terug om daar pannenkoeken te eten. Personeel had totaal geen overzicht met deze drukte en de keuken kon het ook niet aan.

12. We hebben een leuke avond gehad. De pannenkoeken waren erg lekker. De bediening was goed. Voor herhaling vatbaar!

13. Dulani Popelier

Wij zijn een paar weken geleden, na een dagje Efteling, met een groep van 16 personen wezen eten bij De Financien. We hadden gereserveerd en aangegeven dat we bij elkaar wilden zitten aan 1 tafel. We zijn een hechte groep en zien elkaar maar 1 of 2 keer per jaar, dus daarom was het voor ons belangrijk om met z'n allen bij elkaar te zitten.

Eenmaal aangekomen bij het restaurant worden we gewezen op twee tafels en wordt ons verteld dat 1 lange tafel niet mogelijk is omdat dit niet zou passen. Naar onze mening is het restaurant groot genoeg en hadden ze ons ook op een andere plek neer kunnen zetten waar wel 1 lange tafel paste, maar dit is niet gebeurd (hebben ruim een week van tevoren gereserveerd!). Dit was de eerste teleurstelling.

De groep werd opgesplitst en en de bediening kwam om onze bestellingen op te nemen. De pannenkoeken werden helaas gesplitst uitgeserveerd, wat betekende dat eenderde van de groep als eerste hun pannenkoek kreeg, 10 minuten later het tweede deel van de groep en weer 10 minuten later kreeg het laatste deel van de groep pas hun pannenkoek! Zo zit je dus niet gezellig samen te eten!! Ook raar dat als eerste de simpele pannenkoeken, die dus het makkelijkst te maken zijn en het snelste klaar, worden gebracht en daarna pas de wat luxere. Over het algemeen waren de pannenkoeken zelf wel oke.

Nadat we klaar waren met eten wilden we graag nog koffie of thee drinken op het terras wat aan de achterkant van het restaurant zit. Dit kon helaas niet, omdat dit terras alleen voor feesten/partijen en grote groepen bleek te zijn. We waren met een groep van 16 man, maar dat was blijkbaar niet groot genoeg. Konden ze nog extra geld aan ons verdienen, maar dat was blijkbaar ook niet interessant.

Toen we de rekening wilden gaan betalen hebben wij deze klachten gelijk gemeld, omdat we erg teleurgesteld waren en we wilden kijken of ze ons, op een of andere manier, nog tegemoet konden komen. Er werd overlegd met de manager maar deze nam niet eens de moeite om ons zelf te woord te komen staan, dat liet hij een van de bediendes doen. Uiteindelijk werd alleen het brood met tapenade van de rekening afgehaald, meer konden ze echt niet doen werd ons verteld.

Wij vinden het erg jammer dat het zo allemaal is gelopen en dat er geen moeite voor ons werd gedaan! Hoe moeilijk is het nou om een lange tafel te regelen en om wat pannenkoeken allemaal tegelijkertijd uit te serveren?!

14. Genoten van het kerstbuffet met ouders en kinderen. Zijn hier wel vaker geweest, tot ieders tevredenheid, zowel in het restaurant als op een feest dus onze verwachtingen waren hoog gespannen. Maar deze werden zeker overtroffen. Prachtig versierde sfeervolle ruimte, zeer vriendelijk gastvrij personeel. En heerlijk gegeten. Ruime keuze en de kok stond aan het buffet het vlees te bakken. Als klap op de vuurpijl een heerlijk desertbuffet geopend met vuurwerk. Wij vonden het geweldig!

15. Genoten van de kerstbrunch! Mooi buffet met erg veel keuze. Lekkere soep vooraf en de kinderen hebben fijn kunnen spelen. Een geslaagde dag! Bedankt!

16. A. van der Mast

Zeer slecht, 1e kerstdag daar gaan eten, eten koud, vlees niet goed gaar, een dikke rekening, en voor het toetje opgestapt. Iemand met gluten en lactose allergie, zou rekening mee worden gehouden, maar is daar al ziek geworden. Werd niet geluisterd, toen gemeld werd dat vlees niet gaar was, 2e ronde exact hetzelfde. Het is een pannenkoekenrestaurant, dus schoenmaker blijf bij je leest.

17. Vorige week spontaan met mijn dochter pannenkoeken gaan eten, de pannenkoeken waren heerlijk. We werden heel goed bediend. Kan niet anders zeggen dan super. Gaan zeker nog een keer.

18. Fam. van Wanrooij

Wat een top dag gehad. Na een dagje Efteling heerlijk nog even uiteten bij de Financiën in Loon op Zand. De kinderen kunnen er heerlijk spelen. Binnen kunnen ze lekker klimmen en klauteren. We hadden een gezellige tafel bij het raam. Terwijl de kinderen aan het spelen waren hebben wij kunnen bijkomen van een lang dagje efteling onder het genot van een drankje en een stokbroodje. Een 20 minuten later kregen we onze pannenkoeken. De kindjes geroepen en deze konden zo aanschuiven. Heerlijk was het, en voor de kroost een leuk cadeautje toen ze klaar waren. Bediening was prima, erg vriendelijke mensen.

19. van den Braak

Heerlijke salade op met carpaccio!! Zoveel pannenkoeken, niet uit te kiezen. Zoveel te eten onder de 10,00! Kinderen kunnen buiten en binnen in de speeltuin. Kortom; perfecte locatie om met de kids iets te gaan eten !!

20. Truus van Kempen

Gister onze familiedag gehad. Geweldig leuke en zeer goed verzorgde middag, gevolgd door een lekker 3-gangen menu, en op en top verzorgd door Monique, welke onze gastvrouw van die middag was.
    Super vriendelijk, correct en behulpzaam. Top!

21. Stanne de Boer

Nadat wij (omdat wij niet hadden gereserveerd) met een tafeltje midden in het looppad waren gezet, werd vrijwel meteen na het openslaan van de menukaart gevraagd wat wij wilden drinken. Ik wilde eerst nog even kijken wat er te drinken was en kon daarna nog ruim een kwartier na het wegleggen van de menukaart wachten tot ober nummer 3 bij ons tafeltje kwam.

Toen ik vroeg welke thee ze hadden moest ik opnoemen wat ik zou lusten aan thee. Na mijn eerste optie munt te hebben opgenoemd en mijn tweede optie Earl grey overkwekt werd met de mededeling dat het dan munt werd, kon ik niet mijn 3de optie opnoemen. De verse muntthee zonder bakje honing maar met een zakje suiker kreeg ik op het heel kleine tafeltje waarvan de helft al volstond met decoratie. Ober nummer 4 gaf ons de pannenkoeken, door ruimtetekort half op de tafel, half boven mijn schoot.Ik had een Franse pannenkoek met brie, appel, honing, walnoten en een sla-garnering met zand. Te weinig honing op de pannenkoek, de brie was niet echt lekker en het beslag zelf was een beetje zuur, de appel en walnoten waren wel lekker.

Na ons kwamen nog meer mensen binnen zonder reservering die allen een betere plek kregen dan waar wij zaten. In totaal hebben een stuk of 20 gasten rond onze tafel gestaan om af te rekenen of te vragen of er nog plek was. En dat op een gemiddelde afstand van zo'n 20 cm. Daarvan hebben 5 mensen met hun handen geleund op mijn stoel waar mijn lichtkleurige vlekgevoelige jas op hing.

Conclusie; we hadden moeten vertrekken na dat mijn vriend zijn colaatje op had en hadden er niet moeten eten. Geen plek om terug te komen dus. Gemiddeld ga ik 2 maal per maand uit eten in altijd een ander restaurant, zeldzaam in zo'n een slecht restaurant gegeten.

22. We dachten laten we een middagje gaan midgetgolfen en een pannenkoek eten. Midgetgolfen ging goed totdat we naar binnen gingen om een hapje te gaan eten.
    Een bediende gaf aan dat alle tafels gereserveerd waren totdat we een vieze tafel zagen die nog vrij was. Goed daar konden we gaan zitten en hebben vrij snel schoon gemaakt, maar toen begon het. Het was enorm druk, weinig personeel en het personeel dat er was had geen overzicht over hoe en wat, eindelijk hadden we besteld, maar daarna moesten we al ruim 30 min wachten op de soep en daarna nog een 15 min op het drinken en dan nog eens 45 min tot een uur op de pannenkoeken. Onze ervaring is niet goed, we gaan daarom niet zo snel meer terug om daar pannenkoeken te eten. Personeel had totaal geen overzicht met deze drukte en de keuken kon het ook niet aan.

23. Ik ben ontzettend tevreden over het pannenkoekenhuis in Loon op zand. Het personeel is erg vriendelijk en gaat leuk met kinderen om. Ik kom er regelmatig (door de week) eten met mijn kids en het personeel herkent mij en mijn kids meteen. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik prima, door de week zijn alle pannenkoeken net zo lekker als in het weekend. Dus een leuk uitje wanneer je even geen zin hebt om te koken. De de keuken personeel vind ik ook top! Het eten is snel klaar en tot nu toe altijd naar wens geweest.

Tot de volgende keer !

groeten Familie de Jong

24. Na een gezellig dagje efteling vanwege de verjaardag van mijn moeder vorige week zondag (23 september), met de familie om half 7 bij De Financiën een tafel gereserveerd. Het is een kleine 10 minuten rijden vanaf de Efteling. Bij binnenkomst stond onze tafel al klaar met ook al 2 kinderstoelen voor de kinderen van mijn broer. De bediening was heel vriendelijk en vlug. Binnen een half uurtje hadden we de pannenkoeken op tafel ondanks dat het restaurant vol zat. De kinderen hebben tijdens het wachten lekker in het speeltoestel kunnen spelen. Zelf had ik de pannenkoek financien, een pannenkoek met een hamburger erin, apart maar wel een aanrader. Mijn moeder die zelf geen pannenkoekenliefhebber is had een schnitzeltje besteld, het is dus wel prettig dat ze ook iets anders dan pannenkoeken op de kaart hebben staan. Ook de rest van de familie heeft lekker gegeten. Na de pannenkoeken nog een nagerechtje op en mijn oma kreeg er vuurwerk bij omdat ze jarig was. Na het eten konden de kinderen nog een cadeautje uitkiezen voor de muntjes die ze bij hun pannenkoek hadden gekregen. Klein minpuntje was dat het wel wat rumoerig was in het restaurant maar het is immers een pannenkoekenrestauramt en daar lopen nu eenmaal veel kinderen. Al met al was het voor ons een leuke afsluiting van een gezellige dag efteling met de hele familie.

25. We hebben hier met volwassenen en kids gegeten. De bediening was traag en luisterde maar half... we hebben bij een rondje drinken halen (in de achtertuin is het zelf bediening) regelmatig de bestelling moeten herhalen en wel 4 keer aan moeten geven dat er nog een pilsje bij moest. Achter kan je niet pinnen en dat stond nergens aangegeven waardoor we naar voren moesten om te betalen... Resultaat; doodgeslagen bier en half lauwe wijn, er werd niet eens de moeite genomen om het bier bij te tappen! Na het borrelen hadden we een tafel gereserveerd om te eten... ook hier duurde het weer kei lang voordat we geholpen werden en het personeel liep al van de tafel weg voordat iedereen besteld had en wel meerdere keren moeten vragen of ze alsjeblieft ons eten op wilden komen nemen zodat we eindelijk na lang wachten konden eten!

Pannenkoeken waren niet super, zelfs een aantal kids vonden ze niet lekker... bij de sate was de satesasus ver te zoeken en het broodje hamburger was een zielig wit puntje open geklapt met een hamburger erop gegooid...oftewel zo goed koop mogelijk in elkaar geflansd. Als dessert o.a. de warme Brusselse wafel met warme kersen ijs en slagroom besteld maar de wafel was alles behalve warm en was droog! Na afloop konden de kinderen een cadeau'tje uitkiezen voor de muntjes die ze bij de pannenkoek hadden gekregen...zaten leuke dingen bij alleen hebben de kinderen wel een kwartier voor de kast staan wachten. Belachelijk!!!

Opzich is het een prima plek om te genieten van een drankje en de kids te laten ravotten in de speeltuin... maar eten ga ik hier niet snel meer doen!!

Tip voor de bediening; zorg gewoon dat je met een lach rondloopt en straal wat meer gezelligheid uit.. no matter what! Maakt het een stuk leuker om bij jullie te zitten en het ook een stuk minder erg om wat langer te wachten!

26. Personeelsfeest met 48 personen bij de Financiën.

Welkom met koffie en gebak in een aparte zaal, daarna fotosteptocht (ongeveer 1,5 uur), bij terugkomst wat drinken, potje midgetgolf (prima onderhouden baan) en tot slot een lekker pannenkoekenbuffet.
    Voor iedereen op hetzelfde moment een pannenkoek, die je vervolgens zelf kunt beleggen met verschillende ingerediënten. Zoveel pannenkoeken als je lust.

Prima sfeer, erg vriendelijk personeel.

Nog een plus is de speeltuin voor de kinderen.

Erg leuke dag gehad voor een prima prijs

27. Maud 191 punten

Via Groupon een leuke aanbieding gekocht dachten wij. Onbeperkt pannenkoeken eten. Toen we de bestelling wilden doorgeven bleek de aanbieding alleen te gelden voor de goedkopere pannenkoeken op de kaart. We voelden ons behoorlijk misleid omdat dit nergens vermeld stond. Men was niet bereid ons maar enigszins tegemoet te komen. Ze verdienden toch al niets op deze aanbieding. De pannenkoeken waren bovendien maar matig. De boerenpannenkoek was flauw van smaak en bestond uit spek met wat soepgroenten. Voor ons geen 2e keer bij de Financiën.

28. Op 4 juni 2011 hebben wij bij de Financíën in Loon op Zand pannenkoeken gegeten.

Service was zeer goed, het personeel was uitermate vriendelijk en correct en de tijd dat een pannenkoek werd geserveerd was ook best snel. ( 15 minuten)

Ook de smaak kon onze waardering wegdragen.

Prima prijs/ kwaliteitverhouding.

29. Wij hadden bonnen voor 2de pannekoek gratis dus op naar de Financien in Loon op Zand! Helaas konden we pas reserveren om kwart voor 7; met kleine kinderen rijkelijk laat maar ze hebben zich prima vermaakt van te voren in de leuke speeltuin. Helaas was er op het achterterras geen bediening...

Om kwart voor 7 plaats genomen in het restaurant waar we om kwart over 7 de eerste bediening aan tafel kregen...we hadden al meerdere malen iemand aangesproken maar we kregen elke keer te horen dat een collega er zo aan kwam...

Om 10 over half 8 hadden we eindelijk een pannekoek op ons bord... tenminste bijna allemaal... 1 kinderpannekoek kwam 10 minuten later... beetje jammer!

De "specials" waren helaas erg flauw... en de kinderen hadden helaas niet zo veel honger meer... gelukkig maakten voor hun de uitgezochte cadeautjes voor de muntjes veel goed!

Al met al waren wij zeker niet tevreden en zullen wij niet een 2de keer bij de Financien gaan eten; trage bediening, flauwe pannekoeken en plakkerige tafel en bestek...

Speeltuin en midgetgolfbaan zijn wel leuk aangelegd...

30. Antoinette

Na een dagje Efteling naar dit pannenkoekenrestaurant gegaan. Ondanks dat de kinderen erg moe waren hebben zij toch nog in de ruime speeltuin gespeeld terwijl wij aan het wachten waren op onze pannenkoeken. Gelukkig was er voor opa ook een frites met biefstuk te bestellen naast alle pannenkoeken. Kortom lekker gegeten en een goede afsluiting van een dagje efteling.