Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lokeren verdeeld zijn.

1. Paul Mortier

Afgelopen weekend 2 nachten verbleven. Ontvangen door een schitterende gastvrouw. Niks was haar teveel; zelfs een fietseuvel werd door haar toedoen opgelost. 's Avonds werd een culinair menu geserveerd met aangepaste wijnen. Zeker een aanrader voor iedereen. Het ontbijt was heel verzorgd en iedere gast werd op zijn/haar wenken bedient. Kortom: B&B en bistro Vienna is een parel voor het Waasland.

2. Kwaliteit eten / prijs beneden alle peil. Overal in Lokeren kan je beter vinden voor de prijs die men hier vraagt.

1,2
  3. Slechtste McDonalds ooit. Verschrikkelijk personeel en willen blijkbaar geen grote groepen. Collega Touringcarchauffeurs. Rijdt door naar Hazeldonk.

2,7
  4. Rob

Scampi's vooraf zijn erg lekker, al is de rode curry saus wat al te royaal aanwezig, het gerecht lijkt bijna een soep. De smaken, portionering en kwaliteit van de scampi's zijn echter prima. Biefstuk als hoofdgerecht is redelijk. Een te dik stuk voor een biefstuk en niet heel mooi gebakken. De pepersaus is wat al te peperig, het sla garnituur is ronduit saai en de frieten zijn prima. De prijzen liggen hier op een redelijk hoog niveau, te hoog voor hetgeen geboden wordt. Service is daarbij redelijk slordig.

6,7
  5. berlinda

Voor mij superrestaurant ! Zijn er al vele malen geweest en zullen er nog dikwijls teruggaan. Eten is heel lekker en heel lekkere wijn, vooral de Krotikos. Mmm en achteraf nog een koffie, super. Maar wat voor mij nog het belangrijkste is, is de manier hoe je er onthaald wordt; je voelt je er onmiddellijk thuis.

6. Steve Mievis

7. Franky T.

Ons etentje bij 't Vier Emmershof was op culinair gebied een echte verwennerij. We hebben helemaal niets op te merken. De bediening was vriendelijk en aanwezig wanneer nodig. Het eten was super, en het menu werd zelfs door de kok zelf voorgesteld aan tafel. Attent. Aangepaste wijnen waren top. Goed advies van de sommelier gekregen. Prijs kwaliteit is uitstekend. Mijn advies is wel om tijdig te reserveren want het is altijd goed bezet.