Restaurant de EetGalerie in Lochem

Gewoon Gezellig Uit Eten! En dat al weer 10 jaar!

Gratis parkeren kunt u op het nabijgelegen 'Graafschapsterrein'. Dit ligt op slechts enkele minuten van ons restaurant. Doordeweeks en op zaterdag kunt u vanaf 18.00 uur vrij parkeren rondom ons restaurant. Op vrijdag kan er i.v.m. de koopavond in Lochem vanaf 21.00 uur vrij worden geparkeerd.

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant de EetGalerie

di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Restaurant de EetGalerie is een gezellig, intiem restaurant, gelegen in het centrum van Lochem.

De menukaart is zeer uitgebreid en divers, dus voor elk wat wils! En... In april 2013 weer volledig vernieuwd! Kom proeven!

Naast een uitgebreide á la carte kaart serveren wij een
- maandelijks wisselend 3 gangen keuzemenu al vanaf € 18,50,
- een 'Tafeltje Vol' tapas menu ( soep naar keuze , 7 koude tapas, 7 warme tapas ) voor € 24,50 p.p.
- kunt u bij de EetGalerie onbeperkt de lekkerste spare ribs eten voor slechts € 17,50 en
- van maandag tot en met donderdag kunt u ook nog kiezen voor ´Tapas All You Can Eat´. Voor slechts € 19,95 p.p. mag u dan zoveel tapas eten als u maar wilt.

Ook grote groepen zijn bij de EetGalerie van harte welkom. Op reservering maken wij speciaal voor uw groep een passend arrangement!

Neem gerust contact op voor meer informatie!

• Buffet: € 15,00

1373219586 83
1392055469 79
1461120375 80

1. Elly Verbaan

Voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht, kogelbiefstuk (5€ meerprijs) was niet goed. Taai, zenig en zeker geen kogelbiefstuk. Klacht bij leiding neergelegd. Kregen 5 euro korting. Uiteraard hadden ze nooit een klacht gekregen, hoewel de mensen naast onze tafel dezelfde klacht hadden. Nagerecht was prima. Jammer we hebben er altijd lekker gegeten.

2. Carla Hekkelman

We hebben heerlijk gegeten alles was gewoon goed het personeel de service was uitstekend en je kan erg gezellig buiten zitten top .

3. Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

4. Op zaterdagavond gegeten met 8 volwassenen en 5 kinderen. Lekker van de 'gewone kaart', oa varkenshaas, spareribs, geitenkaas loempia's, schnitzel en fish and chips. Allemaal prima, alleen de fish and chips was niet zo.
    Kinderen hadden kindermenu (patat +), maar kregen als laatste geserveerd (dat is nou eenmaal niet zo praktisch).
    Kindervermaak ontbrak, maar we hadden gelukkig zelf wat mee😉.
    Dat we een beetje achteraf zaten was handig met de (herrie van de) kinderen, maar wat lastiger voor de bediening.
    De ijsthee waar de prik uit ontsnapt was, werd keurig en snel vervangen door een ander exemplaar!

5. Wij hebben afgelopen zondag (met twee kleine kinderen) voor het eerst gegeten bij de EetGalerie. Heb gekozen voor de mixed-grill waar ook een sparerib op lag. Achteraf had ik toch voor de spareribs moeten kiezen, wat waren die uitermate lekker. De mixed-grill krijgt van mij ook een dikke voldoende. Pluim voor het bedienend personeel. Ondanks de drukte erg behulpzaam en vrolijk! Zo hoort het! Wij gaan hier zeer zeker terugkomen voor de spareribs en/of de tapas. Aanrader.

6. Met een grote groep (12) heerlijk gegeten. Sfeer is goed en het eten verrukkelijk. Personeel erg behulpzaam. Het restaurant zat helemaal vol, dat kon je op piekmomenten merken doordat de glazen even leeg bleven. Na een keer vragen werd dat snel opgelost. Ik koos voor de spareribs. Die waren erg mals en heerlijk gekruid. Wij gaan zeker weer terug!

7. Hier kunnen we kort over zijn: Voor een schappelijke prijs goed gegeten.
    Attente bediening in een prettige omgeving.
    Normale, goed verzorgde porties.
    In dit restaurant komen we graag nog eens terug.

8. Net adres om lekker te eten. Tapas is een aanrader. Foutje in de bediening werd gelijk gecorrigeerd en gecompenseerd. Geen hoogstandje maar de verhouding prijs - kwaliteit is oké

9. Erg goed restaurant, heerlijk gegeten en een leuke sfeer.

10. Op valentijnsdag heerlijk gegeten. De tafel zag er uitnodigend uit met rode rozen en rode en witte blaadjes.

Kortom gezellig en lekker.

11. Heel drama, namelijk het bewuste tafeltje dat we van te voren gereserveerd hadden, bezet door andere gasten. Een verkeerd glas rode wijn in plaats van wiite wijn bediend. De droge witte wijn was echt goedkoop en waardeloos. Een verkeerde tomatensoep in plaats van spinaziesoep bediend. We moesten er echt om lachen toen er een bordje vol met erwten op het tafel kwam. Echt saaie groente! Niet te geloven! Sorry, maar deze eetgelegenheid bezoek ik geen tweede keer.

12. Richard Huisken

Sinds kort in Lochem komen wonen en gisteren 28 juni voor het eerst in lochem uit eten geweest en het beviel meteen goed. Het eten was echt heerlijk, alles was goed klaar gemaakt en smaakte telkens naar meer (tapas). Wij hadden onbeperkt eten dus dat kon ook mooi.

Service was super, omdat het savonds nog lang lekker weer buiten was hebben wij heerlijk buiten gegeten. Wij hebben nog wel wat restaurants te gaan in Lochem maar hier komen wij zeker een keer terug (spoedig).

13. Lekker gegeten en de bediening was ook goed. We hebben ruim voldoende gehad en we komen de volgende keer graag weer terug. Sfeer was ook goed.

14. Wiegerink

Prima! We komen zeker terug! Vriendelijke bediening en heerlijk eten!

15. Semmekrot fam

Lekker gegeten, ruim voldoende. De bediening was gezellig en vlot. Ik kom zeker nog keertje terug.

16. kees en diane

Heerlijk gegeten. Vega en vis menu. Maandmenu kon aangepast aan eigen wensen. Top. Gastvrije, vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit meer dan prima. Aanrader!

18. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten. Een speciale deal gekozen van voor- en hoofdgerecht. Zeer goed bevallen. Absoluut niet duur. Wij vonden het een relaxte sfeer, de bediening was netjes en professioneel en het eten lekker. Ook een simpel gerecht toch met een paar aparte smaakcombinaties nog een extra dimensie gegeven. Zeker een aanrader wat ons betreft.

19. Marlon Gering

Wauw! Wat is het hier gezellig! En niet te vergeten ontzettend lekker :)!

20. Henriette

Vooraf aan het theater bezoek heerlijk gegeten bij de Eetgalerie. Wij hebben gekozen voor de tapas en zelf verschillende gerechtjes uitgezocht die we lekker vonden. Heerlijk gegeten. Ook de bediening droeg bij aan een gezellig geheel. Echt top. Wel vonden we dat we dicht op de andere gasten zaten waardoor het wat rumoerig was. Maar we zullen dit restaurant zeker aanraden.

21. Redelijk tot goed eten, hoewel het vlees wat taai was. Jammer, want verder was het prima. Porties niet al te groot. Sfeer was oké, stoelen alleen niet fijn voor lange mensen, beetje dicht op elkaar ook. Redelijk restaurant, niet top en niet slecht. Gewoon goed genoeg.

22. Jordy Keizer

Een tijd geleden heerlijk voor een goedkope prijs gegeten bij De Eetgalerie. Goed eten, hoog op smaak, zonder teveel poespas. De spareribs zijn heel lekker, goede kwaliteit vlees, mals. Het enige minpuntje van de avond was het nagerecht, een dame blanche moet worden geserveerd met warme saus en echte slagroom ipv slagroom uit bus en vruchten. Dus opzoek naar goed eten, voor een leuke prijs, ga is eten bij de Eetgalerie. Leuke tent!

23. Perfect, geweldig lekker en zeer vriendelijke bediening.

24. Diny en Ben

All you can eat menu genomen, heerlijk gegeten en een ontzettend leuke bediening!!

25. Gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening, alles keurig verzorgd. Een aanrader om naar toe te gaan.

26. Ger Brakenhoff

Heerlijke avond, ook met onze kleinkinderen, die probleemloos hun gang konden gaan, waardoor wij heerlijk zaten, met prima gerechten en fantastisch personeel. Aanrader in Lochem.

27. Erg gezellig restaurant en vriendelijke bediening! Complimenten!!

28. Wij hebben hier twee dagen achter elkaar gegeten. Beide avonden geluk dat er nog net een tafel voor ons was (er was ons wel geadviseerd te reserveren, maar dat kwam er niet van). De eerste avond zaten we achterin, de tweede avond waren onze dochter en schoonzoon mee en zaten we voorin (vonden wij iets leuker). De bediening is heel enthousiast en goed, dus gezellig. Het eten gewoon allemaal goed. We hebben tapas en gewone gerechten gegeten en alles was prima in orde. Absoluut de moeite om te bezoeken als je in Lochem bent.

29. michel en peggy bakker

Super gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, personeel fantastisch, echt een aanrader. Dus als je in Lochem bent - heengaan.

30. Judith vd Beld

Gisteravond met Valentijnsdag zijn we goed verwend! Romantische avond gehad en lekker gegeten!

31. van den Beld

Kaart veranderd nooit. Het eten (vooral de tapas) zijn echt veeeeeel te zout. Toen we er wat van zeiden werden nog net niet uitgelachen en werd het afgedaan met: 'Onze kok is Oosters en houdt van zout eten'. Ik stond met mijn oren te klapperen en voelde me totaal niet serieus genomen.

32. albert kleverlaan

Erg leuk ingericht en ontzettend lekker gegeten in onze vakantie, vooral het voorgerecht met de Champions in de knoflookolie, verrukkelijk. Jammer dat we te ver weg wonen anders zouden we zeker vaste klanten worden. Ik ga proberen om het recept te bemachtigen van de Champions, hopen dat het lukt. Erg genoten.

33. Vorige week heerlijk gegeten met een vriendin.
    Vooraf carpaccio en als hoofdgerecht een mixed grill.
    Leuke sfeer en gezellige gastvrouw. Vonden alleen de tafelopstelling iets minder, later op de avond kwam er een stel vlak naast ons zitten.
    Verder erg genoten!

34. Henk&Margriet

Bij toeval ultimo vakantie terecht gekomen. Heerlijk buiten met mooi weer, uitstekende tapas "tafeltje vol". Een aanrader, met vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

35. Janneke 176 punten

Onlangs met een grote groep vrienden gegeten. Alle tapas zagen er heerlijk uit en ook voor mij - de enige vegetariër aan tafel, die als extra uitdaging voor het keukenpersoneel ook nog eens glutenvrij moet eten - hadden ze ruime keuze! Mocht ik ooit nog eens in de buurt van Lochem komen, dan ga ik zeker weer hier eten.

36. Pia van Vliet-Boone

Toprestaurant! Heerlijk gegeten en geweldige sfeer. Helemaal geweldig. Absolute aanrader!

37. Top Restaurant.
    Met de pasen gegeten in dit gezellige restaurant.
    Het heeft ons geweldig goed gesmaakt.
    Frisse salade en een heerlijke Duitse biefstuk met uien.
    Het hele plaatje klopte gewoon.
    Goed eten, goede prijs, heerlijk wijntje en een super vriendelijke bediening.
    Eetgalerie tot gauw en succes met jullie zaak.

Fam. de Bruin.

38. Tegenvaller!
    Mede door de goede recensies hadden we hier gereserveerd, maar wat een afknapper. In de eerste plaats was het erg druk (vanwege de Matthëuspassion in de kerk), wij zaten aan het looppad en er werd herhaaldelijk tegen mijn man's stoel aangelopen. Het voorgerecht Vistrio kwam volgens mij rechtstreeks uit een bakje van de supermarkt, o.a. drabbige tonijnsalade in een steenkoud eitje. Vervolgens kwam het hoofdgerecht, ook Vistrio, met 3 kleine stukjes vis (eentje moest je zoeken in de saus) en daarbij geserveerd: reepjes ijsbergsla met frietjes. Wij hadden op z'n minst wat warme groente en aardappelschijfjes erbij verwacht. Voor het dessert zijn we dan ook ergens anders heengegaan. Wij vinden de Eetgalerie zijn prijzen niet waard!

39. De combinatie eten drinken, bediening en service was prima.
    Een roos op het bord was een leuke gedachte voor Valentijn.

40. Willem & Siny

Gisteravond prima gegeten in gezellige sfeer. Uiterst spontane en vlotte bediening. Lekkere huiswijn en mooi verzorgd eten. De mixed grill en kipfilet samen met friet en lekkere salade zijn een aanrader. We komen zeker terug.

41. Fris de Rooij. Reservering Hitsert.

Goed eten voor een schappelijke prijs. Ik had een voorgerecht met gerookte zalm. Was goed verzorgd. Voldoende zalm. Verder een malse kogelbiefstuk met pepersaus. Smaakte uitstekend. Er was voldoende garnituur. Nagerecht was ook lekker. Lekkere huiswijn. En dat op 2e kerstdag voor maar 25 euro.Mijn tafelgenoten waren ook tevreden Een aanrader dus.

42. Heerlijk gegeten met 10 personen. Zeer vriendelijk personeel die aan al je wensen proberen te voldoen Als je aangeeft dat je niet van vis houd proberen ze daar rekening mee te houden. Ook aan de kleintjes wordt gedacht, die mogen iets uit de schatkist kiezen. Zeker de moeite waard.

43. Snelle bediening, heel attent. Tapas keuze menu meer dan genoeg. Goede prijs kwaliteit verhouding.

44. Erg lekker gegeten!
    Wij hadden gekozen voor tafeltje vol, dus tapas. Lekker van alles wat!! Vooraf een soepje(de knoflooksoep is een aanrader!!!!)

Verder bediening prima, geen stijve bedoeling. Vlot gastvrij!

45. Min of meer toevallig terecht gekomen tijdens de vakantie, maar wat een feest! De spare-ribs zijn fantastisch en de tapas verrukkelijk. We hebben er inmiddels 3 x gegeten, veel kilometers voor omgereden, en dat gaan we zeker weer doen. Echte aanrader!

46. Fred de Rijke

Het is een gezellig en sfeervol restaurant met een heerlijk relaxed terras.
    De menukaart is divers je proeft dat alles vers is.
    Het personeel is erg vriendelijk en enthousiast.
    Kortom we hebben genoten.

47. Jan, riet en familie

Vanavond heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.
    Even met een mevrouw gesproken waarvan wij dachten dat het de eigenares was maar bleek van niet, maar wat een fantastische gastvrouw.
    We komen uit rotterdam maar komen hier zeer zeker terug.
    Heerlijk wijntje en mooie kaart.
    Dank voor een fijne avond.

48. sanne 206 punten

Gisteravond hier gegeten. Tomatensoep, koude en warme tapas. Het smaakte voortreffelijk. Prima bediening.
    We komen zeker nog een keertje terug. Echte aanrader.

49. Alexander

50. Heel sfeervol, lekker eten met veel smaak bereid, de bediening ondanks dat het zeer druk was nog genoeg aandacht voor ons! Superavond gehad!

51. Gister ben ik spontaan wezen eten met mijn zoon. Tot mijn stomme verbazing was het er helemaal vol, en dat op een dinsdag in Lochem. Gelukkig konden wij het laatste tafeltje bezetten, achteraf ben ik daar erg blij om. Het is er erg prettig zitten, de maaltijdsalade is heerlijk gevuld en een mooi opgemaakt. De Mixed Grill van mijn zoon was minstens zo goed.

De kracht van dit restaurantje is de sfeer en gezelligheid dat het uitstraalt. Geen fratsen en chique gefreubel, dit voelt de bediening goed aan. De kok laat zich af en toe zien en weet van doorpakken, geen tafel heeft lang hoeven te wachten. Gewoon gezellig uit eten dus!

Aanrader!

52. Wat een verrassing!
    Een theaterrestaurant met een eenvoudige maar sfeervolle ambiance. Geen poespas; gewoon leuk! We kozen tapasmenu 'Tafeltje Vol' en het was....geweldig! Vorig jaar nog aten we tapas in Madrid; dit was minstens net zo goed! Op het originele traditionele bruine vaatwerk originele gerechtjes waarin de kok op subtiele wijze zijn aziatische afkomst verraadde!
    We hadden een gezellig gesprek met de eigenaar en zullen onze belofte terug te komen zeker gestand doen!

53. We hebben bij dit restaurant een hele gezellige avond gehad. De bediening was uitstekend, behulpzaam en gezellig. Het eten smaakte heerlijk. We hebben er een vegetarisch gerecht met aubergines en tapas genomen. En daarnaast was het ook nog niet duur. Wat wil je nog meer. Enige minpuntje, jammer dat er geen kunst meer hangt. Maar dat is maar een klein minpuntje, want de inrichting is heel gezellig en apart (goude stoelen met krullen, warm rode muren, boedah beelden, maria schilderijen met glitters). Aanrader!

54. Erg leuk! En lekker natuurlijk. Wij kwamen hier altijd al graag, maar nu na de verbouwing helemaal. Wat is het gezellig geworden. Ga zo door!

55. Wij hebben hier in de herfstvakantie met vrienden en onze kinderen gegeten. Na het stadje doorgelopen te hebben toch maar voor de eetgalerij gekozen, want het zag er wel gezellig uit. Eenmaal binnen bleek dit een goede keuze. We hebben heerlijk gegeten en vooral ook veel gelachen. Wij komen hier graag weer.

56. Johnnie

Laatst hier voor de eerste keer gegeten na heel lang twijfelen. Dit twijfelen was terecht, kapot servies, smerige glazen en niet echt gemotiveerd personeel.
    Dus zeker geen aanrader!

57. Heel aardige mensen. De kok zelf gesproken. Het eten is met zorg klaar gemaakt. De smaak uitstekend. Niet duur.

58. Als afsluiting van ons uitje in Lochem op koninginnedag hier gegeten.

Heerlijk in de zon buiten op het terras gezeten, niet te druk maar toch een erg gezellige sfeer!

Wij hadden een tafeltje vol en dit is zeker een aanrader.

Personeel uitermate vriendelijk en ook de wijn was erg lekker!

Wij willen hier zeker een keer terug komen.

59. V. Holterman

Zaterdag 22 januari in dit restaurant gegeten. Is een echte aanrader zowel voor de sfeer als de kwaliteit. Heerlijke rauwkost met een super dressing en een malse biefstuk.

Waar ik respect voor heb is de manier waarop dit team er voor zorgt dat al die mensen op tijd hun eten op hebben om naar de voorstelling te gaan en er niets aan kwaliteit verloren gaat. Dit geldt zowel voor de bediening als voor het eten.

Ga zo door Eetgalerei en je zult ons nog vaak in jullie zaak zien.

Met vriendelijke groetjes,

Fam. Holterman uit Apeldoorn.

60. Afgelopen vrijdag voorafgaande aan de voorstelling van Claudia de Breij bij dit restaurant gegeten. Wat een gezellige sfeer, de oude posters en theaternamen op de kaart doen lijken of je ook echt in het theater bent.

Voorafgaand aan ons hoofdgerecht hadden wij 3 tapas besteld, waar wij enorm van hebben genoten. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk. De spareribs waren goed gemarineerd en ook het mexicaanse gerecht was zeer goed.

Vriendelijke bediening, die graag hun hulp aanbieden.

Wij hebben een erg gezellige avond gehad en komen hier graag nog een keer terug.

61. Zaterdag 22 januari zijn wij hier wezen eten.

Vriendelijke bediening dat wel maar je wordt wel voor de gek gehouden en kwaliteit eten / bediening laat zeer te wensen over.

Het begon met het vragen naar een bockbiertje. Bediening beweert dat zij dit hadden, zelfs op de tap. Echter bij ontvangst van mijn biertje bleek dit toch echt geen bockbiertje te wezen.

Ondanks de toch niet lage prijzen wordt de soep kaal geserveerd, er kan geen stukje brood bij?

Parket op de vloer en het lopen met hakken van personeel is erg irritant de gehele avond.

Wanneer personeel dan ook nog eens een vork laat vallen en deze niet gewoon opraapt maar in plaats hiervan een flinke trap richting keuken geeft is de herrie compleet.

De snitsel waar ik een half uur op heb moeten wachten wordt naast mijn bord op tafel gekwakt, nog net niet op mijn schoot.

Gelukkig vond de bedienning dit ook niet kunnen en nam de snitsel mee terug de keuken in. Tot mijn verbazing was mijn tweede "nieuwe " snitsel binnen 2 minuten klaar.
    De snitsel werd overigens ook kaal geserveerd.

Bij een gerecht zit standaard een bak patat maar een beetje mayonaise hierbij kost waarschijnlijk teveel.

Sorry, maar deze eetgelegenheid bezoek ik geen tweede keer.

62. De Old Iezer Jazzband heeft in januari 2010 met groot plezier een concert gegeven in de foyer en daarna met de hele band gegeten in de eetgalerie. Voortreffelijk. Zowel voor de uitgehongerde wolven als de kleine eters een waar genoegen. En dat alles voor een zeer redelijke prijs en een gezellige ongedwongen bediening. Hoort en zegt het voort.

63. Hennie 46 punten

Gezellig restaurant met goede bediening. Je moet geen topkwaliteit verwachten maar gewoon goed eten voor een eerlijke prijs. Regelmatig met vrienden op een doordeweekse avond goed gegeten.

64. Wauw, wat een gezelligheid. De sfeer is top, je waant je in een echt 'theater-restaurant'. Aan de muren hangen oude posters van voorstellingen die ooit in de Lochemse schouwburg te zien zijn geweest. De nieuwe kaart staat tevens in het teken van het theater, met gerechten als 'de toneelmeester', 'de generale' en 'de regisseur'. Maar ook voor een lekker avondje tapas eten kan je bij het restaurant goed terecht.

Het is in ieder geval zeker de moeite waard om een hapje te eten in dit gezellige, Lochemse restaurant. Ik kom er zeker nog een keer terug!

65. Hartstikke leuk gedaan! Wij vonden het juist heel sfeervol (Weekend in Lochem met z'n achten). Heerlijk gegeten en gedronken. Vooral leuk met alle oude posters en speciale bieren. Ik kom zeker terug bij mijn volgende bezoek aan Lochem. Ga zo door!

66. Wat een drama. Op alle punten zwaar onvoldoende. Geen sfeer, het lijkt een bedrijfspand met eettafels.
    Wat er op de tafels kwam spande de bedenkelijke kroon; voor tapas heb je echt geen chef-kok nodig, maar dit doet de meest erbarmelijke student beter. Zonde van de avond.

2,1
  67. roos kramer

Prima eten voor een goede prijs. Leuk in combinatie met de schouwburg, heb echt lekker gegeten. Tot de volgende keer!

68. Fam v.d. Belt

Op 12-08-09 hebben wij hier fantastisch gegeten.

De bediening was prettig en de prijs kwaliteits verhouding is zeer goed te noemen. We komen hier volgend jaar zeer zeker rerug!

69. Geweldig! Wat een restaurant. Ik wou dat ze bij ons in de buurt ook een vestiging komen openen, dan zat ik hier iedere week. Heerlijke sfeer, gezellige bediening en de tapas is echt uit de kunst voor een prima prijsje!

Echt een aanrader.

70. Favoriet bij veel van mijn vriendinnen in Lochem! Lekker eten en erg mooie kunst. Een aanrader!

71. vlotte bediening in een mooie ambiance.uitstekende tapas en goede huiswijn .dit alles voor eengoede prijs kwaliteits verhouding