Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lochem verdeeld zijn.

1. Nederlands Lochem

R. den Dunnen

Gewoon een goed restaurant op een leuke locatie.

2. Chinees-Indisch Lochem

Gezellig met een groep van 13 personen gegeten. Helaas was er verder bijna niemand in de zaak. Eten was heerlijk. Kok de vrije hand gegeven.

3. Nederlands Lochem

Mooi restaurant, prima eten en drinken voor een leuke prijs.

Bediening perfect

Netty Schmidt

We hebben héérlijk gegeten! De champignons dordogne vooraf. De tournedos en ribeye waren perfect gebakken! De frietjes waren uit de kunst, de witte huiswijn, sauvignon en de rode huiswijn, merlot waren prima. En last but not least: heel erg leuke bediening, aardig, toegewijd en geinterresseerd. Komen graag terug!

5. Nederlands Lochem

Eten was heerlijk gezellig ingericht. Gaan er zeker weer toe.

6. Nederlands Lochem

Christine Arfman

We hebben heerlijk gegeten, er was voldoende en we konden bij eventueel gebrek vragen om aanvulling. Personeel was aardig en correct. Wat sfeer betreft, die was prima alleen vonden wij het erg rumoerig en hadden we moeite om elkaar te verstaan. Prijs/kwaliteit helemaal top.

Heerlijk gegeten. Tomatensoep uitstekend, saté prima met als toetje een kletskoptaartje. Zeker aan te bevelen aan een ieder. Bediening zeer goed. 👍

8. Mediterraans Lochem

Zeer lekker gegeten en prima bediening.

9. Nederlands Lochem

Met een groepje gastvrij ontvangen en goed geholpen.
    Brood met kruidenboter werd direct na de drankjes geserveerd.
    Heerlijke gerechten en bijzonder mooi opgemaakt.
    Lekker gegeten en fijn nagetafeld.
    Een aanrader!

10. Indonesisch Lochem

Hier spontaan terechtgekomen en dezelfde avond nog een reservering kunnen maken op zaterdagavond bij een overnachting in AC Holten.

Ik had van tevoren de website van dit eethuis bestudeerd en had samen met mijn Moeder besloten dat we hier de onbeperkte rijsttafel zouden nemen, die voordelig werd aangeprezen.

De zaak heeft een gezellige uitstraling. Er zijn vele authentieke Indonesische attributen aan de wand en op de bar, en er klinkt originele Indonesische muziek op de achtergrond.

We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en ze gaf ons de menukaart nadat we drankjes hadden ontvangen. Wat me opviel, was dat er een stickertje onder de rijsttafel die op de website stond vermeld was geplakt waarop met pen € 22,50 was geschreven, terwijl op de website was vermeld dat diezelfde rijsttafel € 18,50 kostte.

Toen ik opmerkte dat deze prijs niet overeenkwam met de prijs op de website antwoordde ze dat dat nog aangepast moest worden. Ik zei dat ze dat ook daadwerkelijk moesten doen omdat het anders misleiding is. Wij hadden immers besloten hier te gaan eten omdat (onbeperkte) rijsttafel van 10 gerechten voor de op de website vermelde prijs wel een heel aantrekkelijk aanbod is. En wie vertelt mij hoelang deze nieuw gehanteerde prijs al gehandhaafd wordt terwijl op de site de indruk wordt gewekt dat -ie € 4, - p.p. lager is?

De gerechten werden in bakjes gepresenteerd en vergezeld van nasi putih (witte rijst) en nasi djawa (iets pittige nasi goreng). Op verzoek werd een schaaltje sambal djeruk erbij gepresenteerd. En even later kwam de gastheer nog langs met een schaaltje met 2 overheerlijke saté’s babi, vers van de grill. Het smaakte allemaal overheerlijk en was voldoende voor ons tweeën..
    Alles bij elkaar was het een gezellige avond hier en hebben we prima gegeten. Wel vond ik de drankjes wat aan de prijs. Ik heb de prijs-kwaliteit verhouding om deze reden als onvoldoende beoordeeld, en niet alleen omdat de rekening uiteindelijk hoger uitviel dan we verwacht hadden toen we hier binnen wandelden.

Overigens, as we speak is de prijs van deze rijsttafel nog steeds niet aangepast, en wordt deze dus nog steeds € 4, - goedkoper aangeboden op de website dan in de zaak, en dat vind ik laks dat daar niet gelijk actie op is ondernomen en derhalve misleidend.

Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Sfeervol eetcafé in het hartje van Lochem met fijne muziek. Het was wel erg stil, lange tijd waren wij de enigen. Bij de andere restaurants in de buurt was het ook uitgestorven. Lochem is overdag erg leuk maar op zaterdagavond zo stil is bizar.

Gerrit

Vanavond lekker en gezellig met vier personen van het menu (soep, biefstuk, ijs) genoten. Was heerlijk zoals het ook hoort bij de Zonnebloem!

14. Nederlands Lochem

L.Ligtvoet

Fijne en gemoedelijke sfeer en een aanrader voor gezinnen met kinderen.
    Compliment voor de jongeman van de bediening.
    Kinderen prima vermaakt in binnenspeelplaats.

Gevoel of je in een woonkamer zit. Eten was prima maar niet geweldig!

16. Nederlands Lochem

Luca Spa

Gezellige inrichting. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijke drie gangen menu's! Echt een aanrader. Heel veel waar voor je geld!

18. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten!

19. Eetcafé Lochem

Ronald klaver

Een paar keer geweest en een leuke sfeer en fijne bediening😃
    Heel veel succes en ons zie je vaker.

Rob peters

Goede bediening verhouding eten en kwaliteit en prijs ok,
    De rode merkt huiswijn prima.
    Een gezellige avond gehad. En gastvrouw beterschap met uw arm.

21. Nederlands Lochem

Op Eerste Kerstdag het kerstdiner genuttigd. Zoals altijd een prima service en sfeer, maar heeft de kok wel voorgeproefd? In tegenstelling tot andere keren viel de smaak van alle gangen helaas erg tegen. Hopelijk een volgende keer (veel) beter!

Bouwmeester

Heerlijk gegeten bij Woodstock, mosterdsoep is super, tournedos perfect gebakken. Tot de volgende keer.

Wil van der Wens

Zoals gewoonlijk lekker gegeten, hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening en een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Komen zeker terug.

24. Nederlands Lochem

Lekker eten voor een goede prijs. Een aanrader! Kinderen kunnen heerlijk spelen.

25. Nederlands Lochem

Rob Driessen

Lekker gegeten, vlotte bediening kortom gewoon goed.

26. Nederlands Lochem

Anika Eggink

Super lekker. Fijn voor de kinderen. Gezellige sfeer!

Monique Bosch

28. Nederlands Lochem

Gerdi zwetheul

Bij het lezen vd kaart werden we al enthousiast. Geweldige benamingen voor de gerechten. Eten was heerlijk en werd mooi geserveerd. Het eten was top, met heerlijke wintergroenten. De bediening was echt top en persoonlijk. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Ook voor kinderen is er genoeg te doen.

29. Nederlands Lochem

Wij hebben hier vanavond met z'n drieën gegeten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Mooi opgemaakt, en lekker vers.
    Ze gebruiken leuke aparte namen voor ala carte "lamme roerhaas" een heerlijk gerechtste met mals varkenshaas " vette Albert" heerlijke rib eye. Ook het dessert met ijs was heerlijk en mooi geserveerd. Vriendelijk personeel.
    Je kan er rustig zitten praten zonder dat andere mensen je gesprek horen. Een prettige ambiance. Hier komen we beslist terug. Onze complimenten.

30. Mediterraans Lochem

Evert & Jessie

Leuk gezellig restaurant met goede bediening en lekker eten voor een aantrekkelijke prijs.
    Aanrader!