Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lochem verdeeld zijn.

1. Mediterraans Lochem

We hebben een heerlijke maaltijd gehad met een goed glas wijn. Ondanks dat het later wat drukker werd was er nog steeds persoonlijke aandacht. Ook straalt het restaurant sfeer uit met oog voor detail. De open keuken wekt dan nog eens extra vertrouwen. Al met al een aanrader.

Zojuist thuisgekomen van ‘een etentje’ bij de Zonnebloem waar we al zeker vijftig keer naar onze volle tevredenheid hebben gegeten.

Vandaag zijn onze positieve eet ervaringen ‘hier’ in één klap verdwenen.

Wilt u eten? Ja graag en als spareribs het dagmenu is dan ‘mag u de kaart van ons weer meenemen’.

Beiden o.a. groentensoep en spareribs graag!

Groentensoep heerlijk! Bij het brengen van de spareribs viel ons direct al de vreemde lucht van het vlees op. De spareribs van de Zonnebloem is bij ons altijd een grote aanrader voor iederéén.
    Een echt vreemde lucht ‘hing er rondom deze spareribs’. Toch geprobeerd te eten maar echt smakeloos, vies en omdat ‘je dit ook met de vingers eet’ een nare- en rare lucht aan beide handen.

Aan het meisje in de bediening -die netjes kwam vragen of alles lekker smaakte- eerlijk bovenstaand verhaal verteld.

De klacht- en het bord met spareribs werden door haar meegenomen. Vijf minuten later kwam er een leeg bord terug en de mededeling dat het vlees vers van de slager is en de smaak ook prima is. Wellicht met iets te weinig kruiden kwam er als toevoeging voor ons bij.

Kortom twee vaste klanten die dit al jaren bij de Zonnebloem eten ‘zitten te zeuren’ was ons gevoel.

Niets gegeten van de (o.i.-) bedorven spareribs, netjes het volle bedrag betaald, géén verontschuldigingen of ook maar een klein beetje begrip voor de klacht van de Zonnebloem ontvangen. Helaas!

‘Beste kok’ het was netjes van u geweest als u even zelf bij ons aan de tafel was gekomen om de klacht aan te horen.

Nogmaals: altijd heerlijk- en smaakvol met meerdere mensen hier gegeten maar als Lochemers “passen wij nu toch maar even”.

3. Nederlands Lochem

Gerrit te Slaa

Verrassend, goede sfeer, lekker eten en een uitstekende service

Heerlijk gegeten. Eten lekker warm. Gaan zeker nog een keer terug.

5. Nederlands Lochem

Lubberding.

Wezen eten met het gezin 10 personen. Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten. Het was echt top. 👍

6. Nederlands Lochem

Anjo Willemen

We werden vriendelijk ontvangen… Erg goed eten… Gezellig zitten…

7. Nederlands Lochem

Fam Smellink

Na ruim 30 jaar weer een bezoekje gebracht aan de Witte wieven ......Heerlijk geluncht voor een goede prijs. Een aanrader.
    Er was niet veel meer te herkennen van vroeger, maar de witte wieven komen terug begreep ik!

Eten besteld voor 13 man om zelf af te halen. Telefoniste gaf aan dat het met ongeveer 20 minuutjes klaar zou zijn en dit klopte precies. De hele bestelling klopte en smaakte goed. Prima prijs. Ik zou deze cafetaria zeker aanraden.

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

Fam van Eck

Weer heerlijk gegeten, de kaart is niet heel uitgebreid maar daardoor is wel alles vers en merk je dat er aandacht aan wordt besteed.
    Ook de prijs /kwaliteit verhouding is uitstekend.
    Er wordt ook niet steeds gevraagd of je nog iets wil drinken, dat vinden wij een plus. Als we nog een drankje willen bestellen we dat zelf.

Het is er sfeervol, zeer vriendelijke mensen, kortom een echte aanrader.
    Wij wonen 150km van Lochem af maar telkens als we maar in de buurt komen gaan we bij Woodstock eten.

11. Nederlands Lochem

Elly Verbaan

Lekker gegeten. Ideaal voor de kinderen, die vermaakten zich voor en na het eten prima. Echt een aanrader.

J.H. Lenderink

Weer heerlijk gegeten. Komen beslist weer terug.

13. Chinees-Indisch Lochem

Totaal niet hetgeen wat je van een chinees verwacht. De Tjaptjoi was kerrieachtig, de babi pangang was ontzettend droog --> te weinig saus waardoor hij weinig smaak had. De fu yung hai was erg waterig. We hebben nog ontzettend veel eten over omdat het gewoon niet lekker was. Erg jammer.

14. Indonesisch Lochem

Het was die avond wat rustiger maar vriendelijk personeel en een super rijsttafel waar je onbeperkt bij kunt bestellen.

Een aanrader

15. Nederlands Lochem

Marian Bannink

Het eten was heel lekker, iedereen aan tafel had wat anders, de kinderen konden rustig spelen tussen door.
    We hebben daardoor kunnen genieten van het eten.

- puntje, toen de terrasdeur dicht ging van het zaaltje, blokkeerde een tafel op het terras deze nooduitgang (hier rekening mee houden) ook al gebeurt er niets.

Elly Verbaan

Voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht, kogelbiefstuk (5€ meerprijs) was niet goed. Taai, zenig en zeker geen kogelbiefstuk. Klacht bij leiding neergelegd. Kregen 5 euro korting. Uiteraard hadden ze nooit een klacht gekregen, hoewel de mensen naast onze tafel dezelfde klacht hadden. Nagerecht was prima. Jammer we hebben er altijd lekker gegeten.

17. Indonesisch Lochem

Het intens gezellige eethuisje Wayang heb ik gepromoveerd tot mijn "stamkroeg" , dat kunnen jullie dus op zich zelf als een compliment opvatten. Ik was erg blij dat ik verleden woensdag weer op mijn eigen plaatsje mocht zitten en dat er voor Ketjil een comfortabele kinderstoel was klaar gezet. We misten alleen deze kleer de heerlijke noga bij de koffie!!!!!!

18. Nederlands Lochem

Prima, makkelijke kaart. Wat later op de avond is minder kinderen om je heen. Voor gezin met kinderen om 17:00 uur aan tafel. Perfect.

19. Nederlands Lochem

René en Nicolet

We hebben heel gezellig gezeten met 26 personen. Het koud en warm buffet was prima. Salades waren allemaal zelfgemaakt en smaakten super. Volgens mij waren de spareribs niet aan te slepen... De kleintjes hadden het prima naar hun zin in de speelruimte.

Als ik een klein puntje van kritiek mag leveren dan vond ik als toetjesmens dat deel iets minder. Het ijs was erg lekker van smaak!!

Zeker een aanrader!

20. Nederlands Lochem

Het is eten super goed, maar de bediening het is me al vaker opgevallen als het wat drukker is, is de efficiëntie totaal verdwenen. En dan hoor je iemand zeggen we hadden het niet zo druk verwacht. Kom op zeg je weet dat er mensen gereserveerd hebben, het weerbericht geeft al een week mooi weer aan. Dan zorg je toch dat je mensen genoeg hebt. Het zo jammer dat je telkens moet roepen als wat wilt drinken of nog wat wilt bestellen.

21. Nederlands Lochem

Raban Ernst-Sloot

Super lekker gegeten en de kinderen hebben ontzettend leuk gespeeld zowel buiten als de mooie indoor speelruimte binnen. Aanrader!

22. Nederlands Lochem

Heerlijk gegeten in een zeer kindvriendelijk restaurant.
    Een waar speelparadijs, zowel binnen als buiten. Als ouder geniet je van het eten en het vriendelijke personeel.

Veel te duur voor wat je krijgt. Advies: controleer de rekening!
    Met mijn klacht over de kippepoot, veel vet weinig vlees, werd niets gedaan.
    Geen aanrader.

24. Nederlands Lochem

con schlszka

Heerlijk gegeten en kleinkinderen vonden het ook super.

Het was heerlijk eten daar. De bediening was goed en een leuke sfeer. Zeker een aanrader.

26. Mediterraans Lochem

Goede service klantvriendelijk.
    Alles was top, zelfs voor de hond.

27. Mediterraans Lochem

We hebben heerlijk gegeten. Alles tegelijkertijd op tafel. Prima bediening.

28. Nederlands Lochem

Hester Beek

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijne en aardige bediening. Dus alle ingrediënten voor een fijne avond met lekker eten. Een aanrader.

29. Nederlands Lochem

Supervlotte en vriendelijke bediening, een andere tafel voor ons opmaken was geen probleem, de dame die de bediening verzorgde was ook erg leuk met de kinderen. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Schone toiletten, zeep en handdoeken aanwezig. Gezellige drukte en toch vrij rustige sfeer. Kortom helemaal goed! We komen zeker terug.

30. Mediterraans Lochem

Lydie en Wim

Heerlijk gegeten met de familie (6 personen) op het terras. De kaart bood een ruime keuze en er was voor elk wat wils. De kwaliteit was prima en de bediening was erg vriendelijk en attent.
    Een aanrader!