Plaza Jan Patat in Lochem

do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1191039478 90
1197746437 90
1204453397 90
1352006502 49
1365420421 48
1419076096 33
1439196974 33

1. Eten besteld voor 13 man om zelf af te halen. Telefoniste gaf aan dat het met ongeveer 20 minuutjes klaar zou zijn en dit klopte precies. De hele bestelling klopte en smaakte goed. Prima prijs. Ik zou deze cafetaria zeker aanraden.

2. Patatje stoofvlees besteld van €4,50
    Nou ik heb nog noooooit zo'n slecht patatje stoofvlees gehad.
    Het was een zeer droge smurrie die niet eens op stoofvlees leek. Daarbij komt nog eens dat de hoeveelheid patat en saus veel te weinig was voor €4.50. En dat gewoon 2×!
    Het was ook niet de eerste keer dst me dat hier overkomen is. Maar dacht ze zullen wel slechte dag hebben gehad maar jammer genoeg niet…
    Kom dr nooooooit weer.
    Wij zaten buiten maar zijn niet weer naar binnen gegaan om een heftige reactie onzer zijde te voorkomen.
    Geldklopperij!

3. Lang gewacht op eten.
    Soep vergeten te brengen, schnitzels niet slecht.
    Biefstuk rauw, na reclameren en weer wachten (tafel genoten waar al bijna klaar)nieuw biefstuk gekregen weer rauw.
    Bij rekening geweigerd biefstuk te betalen wat niet direct in goede aarde viel bij chef, uiteindelijk ook niet betaalt.
    Kinderbox is inclusief pakje chocomel, vergeten te brengen, na vragen gekregen.
    Bij thuiskomst bleek op de rekening 1 chocomel te zijn afgerekend.
    Bediening was goed.
    Al met al niet tevreden.

4. Robert van Dorst

Half uur moeten wachten op 3 menu's. Er waren 2-3 andere klanten. Menu hete kip was met 2 stukjes kip en oude champions, het satemenu was smakeloos, de frieten zo hard dat je tanden er bijna op kapot gaan, bediening totaal ongeintesseerd. De bestelling van een extra koud superknakworstje welke niet groter was dan 1 uit een blikje voor de hond, was vergeten. Na reclamatie een warm exemplaar ontvangen. Te betalen en ontvangen menu's schelen nogal wat met de website foto's. Prijs voor de 3 menu's met 3 blikjes drank was Euro 34. En dit was voor het geleverde € 20 teveel. In 60 jaar nog nooit zo'n waardeloze maaltijd gegeten.

5. Prima eten, goed terras.
    Alleen kloppen de prijzen op de kaart niet met het geen wat je betalen moet.
    Zo is de cola 2 x zo duur als op de kaart aangegeven staat.

Dit riekt naar oplichting, ik voel me dan ook zeer afgezet!

Groeten Jochem

6. Lekkerste friet die ik ooit heb gegeten, ik ben 68 dus kan je nagaan.

7. Telefonisch besteld, zou 10 voor klaar zijn, maar duurde vervolgens nog dik 25 minuten voordat ik het had. Stelletje prutsers.

8. Christina

1 punt
  9. Goed gegeten, aardig personeel. Het duurde wel even, maar dan krijg je wel kwaliteit. Tegenwoordig hebben mensen geen geduld en gaan zeuren. Wij zijn tevreden, en komen zeker terug.

10. Kom er regelmatig voor de broodjes hamburger en heb er niet veel op aan te merken. Soms zit er wat teveel saus op, maar voor de rest toppie. Tot de volgende keer.

11. FrisseFries

Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo'n klantonvriendelijke snackbar gezien.
    We gingen in het restaurant gedeelte zitten waar de tafels vol stonden met vieze borden en glazen.
    Medewerkers liepen ons straal voorbij zonder groet of vraag, ze brengen wel bestellingen naar klanten, maar ruimen niets op.
    We moesten op een TV scherm lezen dat het de bedoeling was om bij de kassa te bestellen.
    Ook hier bleef het personeel ongeïnteresseerd in klanten, ze nemen wel je bestelling aan, maar ik had de indruk dat het hen allemaal wat te veel werk is.
    Het eten was redelijk te noemen, maar echt fijn voelt het niet om tussen de tafels met troep te eten.
    Ik begrijp niet dat er locals zijn die hier terug komen.

12. Vriendelijke bediening, goed eten, vooral frikadel XXL en het shoarmamenu. Wij komen zeker weer.

13. Zojuist terug van 'uit eten gaan' bij Jan Patat in Lochem. Kwam binnen en heb twee schnitzelmenu's en één koffie en één thee besteld.

Sorry maar we vonden het nog slechter dan slecht allemaal. De koffie was koud maar werd netjes door de medewerkster geruild met de vermelding dat er vandaag nog niet véél koffie verkocht was. De schnitzel was muf, niet lekker en er zaten twee grote harde stukken in (zeen of bot of vet?). Echt voor een mens niet te eten bah... I.p.v. friet hebben we ras patat besteld. Er werd duidelijk verteld dit kost extra geld maar het minimale beetje raspatat wat we kregen daar word je echt niet vrolijk van! Kortom, om hier te eten was echt niet fijn en dan moet ik helaas ook nog melden dat het zitgedeelte erg koud en 'tochtig' was.
    Jan Patat de zaak is mooi geworden maar voor ons voorlopig toch maar even niet!

Tip: als er mensen bij jullie aan het eten zijn kom dan eens vragen of alles naar tevredenheid is!!!

14. Hele slechte ervaring, enorm onbeleefd personeel! Nooit heen gaan!

15. Gisteren met 2 vrienden wezen eten. We hadden alledrie een lekkerbek menu. Bestelling duurde wat lang. Kwaliteit van de patat is slecht, veel te hard gebakken! De lekkerbek was wel erg klein van formaat.

We komen alle drie niet meer terug.

16. Arjan Menkveld

Mijn beoordeling over Jan Patat,

Na een dagje uit ''eten bij Jan Patat'' ik had met het gezin als eerste besteld en vrienden van ons daarna, er ging een tijdje overheen. De vrienden van ons waar wij bij aan de tafel zaten, hadden het eten al op, dus maar eens gaan vragen waar ons eten bleef. Het komt er zo aan werd gezegd, ging nog een poosje overheen en ja hoor daar kwam het eten. Maar eens gevraagd waarom het zolang duurde, daar kreeg ik weinig antwoord op dus maar gevraagd naar de leidinggevende die kwam met het pleidooi dat het druk was en ze met nummertjes werkte. Waarop ik zei ''hoe kan dat want wij hadden eerder besteld, maar zij hebben het eten al op'' ik werd boos aangekeken ze hadden het druk zei ze, nog geen excuus gehad.
    Kortom: belachelijk. Dit was de laatste keer Jan Patat!!!

17. Vandaag redelijke bestelling gehaald, waarvan alleen patat en kroketten warm waren. Frikandellen en hamburger bijna koud. Als je er eet is het waarschijnlijk wel goed maar afhalen is iedere keer weer drama. Ga in het vervolg ergens anders naartoe.

18. We hebben soms gehad dat de bestelling niet compleet was. Even melden en dan wordt het alsnog voor je klaargemaakt. Soms moet je wel even wachten, maar dat is helemaal niet erg. De mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer en het personeel doet hun best.

Wij zijn vaste klanten. De patatjes smaken erg lekker en ik heb nog geen cafetaria gevonden die ze overtreft.

19. Nicoline

Meerdere malen hier friet met kroketten en frikandellen gehaald, maar de laatste paar keer was de friet slap en vet en de snacks lauw. Heb dit 2x gemeld bij baas en personeel, maar er werd niets mee gedaan. Ik kom hier dus niet meer!

20. Patat was niet goed doorgebakken. Kroket was hetzelfde, slap en niet goed warm. En als je er komt en emmer schoonmaak op tafel staat en de lucht je tegemoet komt noem ik dat niet klantvriendelijk. Ons zien ze niet meer terug en geen aanrader, een beetje jammer.

21. De gyros schotel was de slechtste en ongezondste ooit. Veel en veel te weinig vlees. Na telefonisch contact zou dit 400 gram zijn, was nog geen 160 gram. Het vlees was koud, de saladetemperatuur bedroeg 16.5 graden en het minuscuul kleine bolletje slaatje was nog warmer dan het vlees. Plaza Lochem stop met mensen op te lichten met een mooie foto van een bord lekker eten. Enige goede van de medewerker was dat ik geen bon kreeg, kon ik me geld ook niet terug eisen.

22. Misschien wil de aardige jongedame de volgende keer eerst de friet laten uitdruipen voordat ze het inpakt? Nu een soort mengsel van niet gare friet met frituurvet.

23. Wat mij opviel is de lange wachtijd, 30 tot 45 min. Werkgever die zijn personeel behandeld als een hond, niet logisch nadenkt over de aanpak. Werkgever gaat de kas tellen terwijl de cafetaria vol staat met klanten en dan nog chagrijnig worden op klant en personeel. Bonnetjes door elkaar heen halen. Het was net dat iederen respect voor hem moest hebben alsof hij de koning te rijk is en hij maakt ruzie met personeel terwijl personeel gelijk heeft. Klachten word niks mee gedaan, jammer is dat. Word de sfeer niet beter op. Het eten ging opzich wel, vergeten alleen een hoop. Zal wel door de ruzies komen maar voor een plaza kan het vele malen beter. Kortom vind het een slechte zaak, ik zal er niet snel meer eten nee.

24. Slechte ervaring. Enige pluspunt van deze zaak zijn de openingstijden. Vaak rijden we eerst alle patatzaken af in Lochem voor we hier stoppen, om vervolgens teleurgesteld te worden. Eigenaar en medewerkers maken hardop ruzie en bespreken collega's en klanten. Vraag je om een grote patat krijg je alsnog formaat medium en met klachten wordt niets gedaan. Vandaag geprobeerd te bellen om nogmaals te vragen of ze de ui bij onze berenhap zijn vergeten, maar ze namen niet op. Zagen waarschijnlijk de bui al hangen. In de zomer geen airco want "dat mag volgens de baas niet van de wet". Personeel maakt dus zwetend ons eten klaar.

Nee, ik ga hier nooit meer naar toe.

25. Op het eten moesten wij een half uur wachten. Terwijl wij de enigste waren. Patat was redelijk. Aardige mensen waren het wel

26. Harde patat, vette loempia en lange wachttijd eer we ons eten hadden: minimaal 30min.

27. Grote RASpatat met mayo besteld. 3,35 plus 0,50 voor de saus maakt 3,85 voor een niet echt grote bak die redelijk magertjes gevuld was. Bij een willekeurige andere patatzaak krijg je in een kleiner bakje evenveel patat met apart vak voor de mayo en voor een lagere prijs ook. Erg slapjes maar dat komt mogelijk door de mayo die er tussendoor zat. Dit wordt vaker RASpatat thuis bakken want dan heb je de kwaliteit zelf in de hand voor een redelijke prijs.

28. Jammer genoeg niet op eet.nu gekeken toen ik afgelopen zaterdag hier ging eten. Bediening had het met elkaar drukker dan met de klanten (welke klanten). Patat zou hier top moeten zijn met die naam. Niet dus. Veel slechter heb ik hem niet gehad. Spare ribs die alleen opgewarmd waren. Een volgende keer komt er voor ons niet. Op het toilet was de lichtknop slecht te vinden en toen ie gevonden was deed de lamp het niet. Sluit me aan bij de eerdere opmerkingen en dan bedoel ik niet de positieve.

29. Lang staan wachten vanavond en telefonische bestellingen gingen voor.Balletje bestellen om wachten te verzachten komt niet in ze op. Nieuweling weet niet wat werken is of is niet ingewerkt. Als het eten net zoals de bediening is geen aanrader. Gewoon slecht. Als het een toptent zou zijn dan weet je dat je wat langer moet wachten. Hier..??

30. Nick Smit

Erg lange wachttijden en erg vet eten. Ook erg duur.

1,1
  31. Kom er regelmatig, het eten is goed en de milkshakes heerlijk. Word netjes geholpen en hoef vaak niet lang te wachten.

32. Harry Vorenkamp

Ongezellig en klantonvriendelijk.

33. Leuke tent, ga er zeker nog eens naar toe.

34. Ik woon in Hengelo Overijssel, ben 61 jaar en vanaf mijn schooltijd kom ik daar als ik in Lochem ben altijd een snack met patat halen. Conclusie: Ik ben dus tevreden over die toko!

35. Dacht ff eten te halen gister (17 okt), 40 minuten staan wachten.

Sta ik er al 10 minuten, komt er iemand binnen gaat hij/zij (want dat weet ik niet precies, niet te zien) die persoon gewoon helpen.

En het werd steeds drukker en drukker en hun 2 maar klagen tegen elkaar.

Ik kom er niet weer! Ongezellige toko, met die metalen toon bank en alleen maar borden om te zien welke menu je wilt. Wil geen menu, wil gewoon alles zien en niet een blaadje pakken.

Restaurant ook zo gezellig. Jonge jonge.

36. Lekkere eigenmaakte snacks, leuke bediening, mooi schoon, leuke mensen om gezellig mee te kletsen.

37. blech nog nooit zoiets ranzigs gehad

38. niet te eten!!!

39. Vaak chagrijnig, lang wachten totdat je geholpen wordt.

40. wij hadden 3 ijsjes besteld maar kregen er 2 wat heel anders wzas dan besteld en de 3de kregen we gewoon neit!!
    dus hier komen we niet meer terug!

41. kouwe hap

42. F.Alblas

Heerlijk gegeten en snelle bediening.

Vakantieganger uit Eext