Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lochem verdeeld zijn.

1. Nederlands Lochem

Afgelopen zaterdag hier gegeten, via de site eet.nu gevonden. Aan alle verwachtingen werd voldaan. Er hing een goede sfeer zowel binnen als buiten, de muziek is aangenaam en de bediening is super vriendelijk. Het eten was heel erg lekker, vlees was mals, de patat was buitengewoon lekker en de salade had een speciale saus waardoor het een heel erg prettige combinatie werd. Zeker een aanrader! Kom er ook zeker terug.

2. Nederlands Lochem

Mijn vrouw en ik zijn hier op advies van deze site gaan eten en het was prima. Zonder deze site had ik het restaurant nooit gevonden. Het restaurant zit verstopt in een vakantiepark maar met de tomtom is hij goed te vinden. Ik had de ruige koe en die was perfect. Mijn vrouw had de warme feta met pijnboompitten en vond het lekker, maar iets te zout. De appel compote en de prei waren erg lekker, nog extra bij genomen en wat een heerlijke maaltijd. Service was prima en erg vriendelijk. Prijs is ook erg vriendelijk.
    Ga zo door Miranda en Theo.

3. Nederlands Lochem

Vanavond zaterdag 17-08-13 hier wezen eten. Terras is gezellig aangekleed met parasols, binnen bijna alle tafels gereserveerd. Hebben kipsate-, schnitzel-, kippenvleugeltjes menu besteld.
    Serveerster kwam na tien minuten wachten met drie riante borden eten aan de tafel. Zat bij eten ook veel patat en diverse groentes, waaronder rode kool in een witlof blaadje dat bijzonder lekker en apart was.
    Kippenvleugeltjes erg lekker en veel.
    Kipsate erg mals en lekkere satésaus.
    Vriendelijke bediening
    Snap het hoge cijfer op eet.nu
    Erg lekker/veel gegeten voor leuke prijs!
    Kom zeker terug.

4. Nederlands Lochem

r jorritsma

Perfecte plate maaltijden, veel salade, prima vlees, aardige bediening en eerlijke tafelverdeling.

5. Nederlands Lochem

3 dagen super lekker gegeten. Prijs kwaliteit boven verwachting.
    Zeer vriendelijke bediening.

Louis en Rick

6. Nederlands Lochem

Afgelopen zaterdag voor de tweede keer gegeten bij Grand café Merlot. We gaan daar één keer per jaar in de buurt op vakantie. We hebben wederom met zijn allen heerlijk gegeten! Zelf heb ik een aangepast dieet en de kok heeft mijn voor-en hoofdgerecht helemaal aangepast naar deze lijsten! Hierdoor had ik de dag erna geen pijnklachten van mijn aandoening, helemaal geweldig. Nogmaals dank hiervoor!

Lekker eten, mooie presentatie, ontspannen sfeer in het restaurant (ondanks dat het vol zat) en geweldige service! Aanrader!

7. Nederlands Lochem

We hebben hier met de familie prima gegeten. Attente bediening en in een goede sfeer.
    Iedereren was te spreken over wat er op de borden verscheen. Dit was royaal en netjes gepresenteerd. Daarnaast smaakte ook alles prima.
    Het was ons eerste bezoek, maar we komen hier zeker binnenkort nog eens terug.

8. Nederlands Lochem

wim en marja

Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Bediening prima en leuke ambiance. Het is een aanrader!

9. Nederlands Lochem

R. Wiegerinck

Restaurants hebben soms meer pretenties dan kookkunst. Zo ook dat andere eethuis, ergens in de buurt. Even geen horeca meer dus. Totdat de naam van Merlot opdook. Proberen maar. Prompt vertrouwen in horeca hersteld. Na de eerste keer daar eten direct voor volgende avond gereserveerd. Eerlijk, smakelijk eten voor een meer dan redelijke prijs. Of moet dit luiden: voor minder dan redelijke prijs? Bediening perfect: snel, alert, attent en bovenal zeer vriendelijk, ongedwongen. Zouden ze zomaar extra geld voor mogen vragen. Maar doen ze natuurlijk niet.
    Ron

10. Nederlands Lochem

fam Hooyberg

Met de fam. overheerlijk gegeten en een prima bediening. De prijs is laag en kwaliteit van het eten was zeker een 10 waardig. Bent U in de buurt dan is hier een hapje eten geen uitdaging maar een aanrader.

11. Nederlands Lochem

Frank en Marjolijn

Sinds 2008 hebben wij een huisje op Landgoed Ruighenrode. Het restaurantgedeelte was in het begin echt beroerd, maar sinds Theo en Miranda het roer hebben overgenomen, is het echt perfect. Zelfs als er weinig andere tafels bezet zijn, is het reuze gezellig.
    De bediening is top, evenals de keuken.
    Je voelt je altijd welkom en ze doen er alles aan om het de klanten naar de zin te maken. De kwaliteit/prijs verhouding is ronduit goed, dit vind je nergens. Zo lekker en zo scherp geprijsd.....daar kan Lochem nog een puntje aan zuigen!
    Wij kijken altijd uit naar een weekendje of weekje vakantie in Lochem sinds Theo en Miranda er zijn. Dit is wat ze noemen gezelligheid en uiteten gaan/borrelen zoals het ooit bedoeld is.

12. Nederlands Lochem

Riieky en Peter Stuard uit Arnhem

We hebben afgelopen week weer mogen genieten van jullie gastvrijheid en culinaire hoogstandjes.
    Om chocolade stukjes op het vlees te doen moet je wel erg veel fantasie hebben, maar alle smaakpapillen hebben ontzettend genoten.

Heel erg bedankt.

Tot binnenkort weer,

Rieky en Peter Stuard Arnhem

13. Nederlands Lochem

Een leuke verrassing, de sfeer was iets minder omdat er maar drie tafels bezet waren. Het sausje over het vlees mag iets minder scherp. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. De prijskwaliteit verhouding was heel erg goed.
    Voor ons is dit aanleiding om dit restaurant ( wat overigens vij moeilijk te vinden is) zeker nog een keertje te bezoeken.

14. Nederlands Lochem

W.v.d.Kraan

Alles was eigenlijk perfect, t.a.v. de sfeer iets minder maar dat kwam omdat er op dat tijdstip weinig gasten waren.
    Zeker een aanrader.

15. Nederlands Lochem

Héérlijk gegeten, véél voor weinig geld. Fijne kwaliteit en zeer verzorgd. Vriendelijke bediening, je voelt je als een echte gast. Kortom een fijne ervaring, aanbevelenswaardig.

16. Nederlands Lochem

fam Van Stapele

De gastvrijheid van het personeel in dit restaurant was geweldig! Zelfs de kok kwam persoonlijk vragen of alles naar wens was. Verder is de menukaart erg leuk en is er voor ieder wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding was super. Aanrader!

17. Nederlands Lochem

Heerlijk gegeten. Via eet.nu de goede recensies gelezen en wij kunnen deze bevestigen. Prima tent!

18. Nederlands Lochem

Het was weer heerlijk, terug op verlof in Lochem en zeker het lekkere eten, wij komen terug met kerst en nieuwjaar en komen zeker eten bij jullie. Tot dan! Miranda en Theo

19. Nederlands Lochem

Leuk restaurant op een vakantiepark, kwalitatief zeer goed.
    biefstuk met pate, pepersaus en spek is een topper,
    de bediening is super en de prijzen absoluut niet duur,
    Oh ja en de appelcompote moet je echt geproefd hebben,
    dus ben je keer in de buurt van Lochem ga dan hier eten!

20. Nederlands Lochem

sallander

Naar aanleiding van de uitstekende recensies hier gegeten. Hoewel de prijs kwaliteits verhouding prima is, kunnen wij het eten op zich in geen geval een 10 geven. De friet was koud, vermoedelijk door de berg koude salades die de "plate" service begeleidde. Dus goede prijs/kwaliteit maar ook echt niet meer dan dat!

21. Nederlands Lochem

Lianne van der Star

Wat een verademing voor Lochem en omstreken. Het restaurant ligt in een mooie omgeving.Een mooie overzichtelijke kaart. Leuke gerechten en originele namen. de prijs/kwaliteit is top. Vriendelijke en gastvrije bedienend personeel. En t belangrijkste is dat het eten echt heerlijk is. Zelden zo goed gegeten. Een mooi verzorgd bord. Dat maakte me al zo hongerig dat ik niet kon wachten om te beginnen. In een woord Top!

22. Nederlands Lochem
  23. Nederlands Lochem

Gisteren voor de 2e keer wezen eten bij Grand cafe Merlot. Het was weer verrukkelijk! Merlot heeft een erg goede keuken en erg vriendelijk personeel in de bediening. De huiswijn is heerlijk.

Tot de volgende keer!

24. Nederlands Lochem

Afgelopen week heerlijk geborreld met 6 vrienden en daarna lekker gegeten op het terras van Merlot. De gerechten waren mooi opgemaakt en vooral erg lekker. Ook de bediening was professioneel en erg behulpzaam. Prijs/kwaliteit is super!

Zeker een aanrader!

25. Nederlands Lochem

Het lijkt wat overdreven om overal 5 sterren voor te geven. Maar het eten was heerlijk, de wijn was heel goed en tenminste niet zo'n klein glaasje. We zaten lekker buiten onder een parasol, de bediening was heel vriendelijk en professioineel en de prijs/kwaliteit uitstekend.
    Dus, wij komen heel gauw terug.

26. Nederlands Lochem

Afgelopen weekend hier wezen eten door de site eet.nu en we hadden hoge verwachtingen door de hoge score die ze haalde. Het was super. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen, ondanks het warme weer blijft het personeel kalm en vriendelijk en niks is te veel. Het eten wordt mooi opgemaakt op grote borden en het smaakt heeeerlijk en wat heel leuk is; de barkruk als bijzettafel op het terras. Leuk opgelost voor kleine ronde tafels en grote borden. Ga zo door, we komen gauw terug.
    marieke

27. Nederlands Lochem

Lidia Kliemert

Al een aantal keren gegeten bij Merlot. In lange tijd is het niet zo goed geweest. Miranda en Theo hebben het zo gemaakt dat je er graag een hapje gaat eten.Het eten is erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bediening is erg vriendelijk. Kortom, je kunt voor niet al te veel, heerlijk eten bij Merlot

28. Nederlands Lochem

Nico Meerhof

Gisteren hier gegeten met 2 wat lastige klanten. 1 persoon blind en 1 persoon met extreem lastig dieet. Alle hieraan verbonden problemen werden spontaan opgelost nadat hierom gevraagd werd en de kok hield overal rekening mee.Parkeren vlak voor de deur en toch een ruim en verzorgd uitzicht vanuit dit charmante etablissement op het royale terras. Jammer genoeg werkte het weer niet mee maar binnen was het ook leuk ingericht.

29. Nederlands Lochem

Kees Dijkhuis

We waren tijdens een Hemelvaartweekend op het bijbehorende vakantiepark landgoed Ruighenrode met zes personen en hebben twee keer gegeten op het buitenterras van Grandcafé Merlot en het eten was voortreffelijk.
    In eerste instantie verwacht je niet zo'n goede keuken in een restaurant dat op een vakantiepark ligt maar ik kan iedereen aanraden om hier eens een hapje te gaan eten: Werkelijk grote klasse !!!!!!

30. Nederlands Lochem

We hebben hier met pasen genoten van een heerlijk paasdiner.

Borden waren mooi opgemaakt en het eten was heerlijk.

Komen snel terug.

31. Nederlands Lochem

Afgelopen weekend hier genoten van een heerlijk diner. De biefstuk met spek en pate was verrukkelijk!

Geweldige bediening, bedankt voor deze topavond!

We komen snel weer.

32. Nederlands Lochem

Margreet Dokter

Heerlijk gegeten met onze meiden. Schnitzel, Saté, Pannenkoeken, het smaakte allemaal heel erg goed! Prijs en kwaliteit zijn super en het personeel zeer vriendelijk.
    We komen gauw terug!

33. Nederlands Lochem

Beter kan de biefstuk niet! Goede kwaliteit en prima gebakken. Ook leuk dat de kok zelf even komt vragen of alles naar wens was. De bediending is enthousiast en attent.
    De rekening viel erg mee, dus de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Vorige pagina