Merlot in Lochem

"Good Food, Good Mood, Good Price", daar staan wij voor !

Corona informatie

In de maand April zijn wij alleen geopend voor afhalen op de vrijdag, zaterdag en zondag.
In het Paasweekend zijn wij ook open op de maandag (2 t/m 5 april).

U kunt gebruik maken van onze afhaalmenu's, diverse wijn-bier- en borrelarrangementen, hetgeen is toegestaan, mits het persoonlijk contact zoveel mogelijk wordt beperkt en de maaltijden thuis worden geconsumeerd.

Corona informatie

In het Paasweekend zijn wij ook open op de maandag (2 t/m 5 april).

Uitzonderingen

Open

• Corona – 1 jan t/m 27 apr

Na een complete renovatie heeft Grand Cafe' Merlot zijn deuren weer geopend. Met een nieuwe, frisse start zal de traditie van Merlot voortgezet worden waar authentieke gastvrijheid, kwaliteit voor een vriendelijke prijs en een lekker glas wijn, hoog in het vaandel staan.
Ons zeer streekgebonden menu, in combinatie met uitstapjes naar het Franse en Italiaanse dessert 'walhalla', zorgt steeds weer voor verrassende smaakbelevingen bij onze vertrouwde gasten.
Laat U door ons verwennen tijdens een 'Lazy Afternoon of voor een 'Romantisch Candlelight Diner'.

We hopen U spoedig te mogen verwelkomen in Grand Cafe' Merlot.

Alex en het Merlot Team

• Corona – 1 jan t/m 27 apr

1483203254 92
1518619624 93

1. Willem & Gerda Wolferink

Gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Wij maken nu gebruik van de afhaalservice wat hier uitstekend geregeld is. Altijd vriendelijk geholpen en de gerechten zijn keurig verpakt.

Met kerst laten wij het kerstmenu bezorgen dit jaar door Grand Café Merlot. Wij vinden het erg fijn dat deze mogelijkheid er is en de aangeboden menu's zien er goed uit.

2. Eten is goed en bediening vriendelijk.

3. Leuke locatie en prima prijs/kwaliteit verhouding. Lekker gegeten en corona proof, zeker een aanrader.

4. H. Spinhof

Zo'n prijs-kwaliteit / bediening maar zelden tegengekomen in een resort.

5. Het eten was okay.
    De bediening was op zich attent maar we moesten steeds erg lang wachten op ons drankje of gerecht. We zaten buiten en pas na een uur kregen we ons eerste gerecht!
    Dat is echt te lang.

6. Familie Zoutenbier

Leuk restaurant midden in de bossen van Lochem.
    Bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
    Veel keus op de menukaart en het smaakte heerlijk.
    Zeker een aanrader om langs te gaan!

7. Esther Zeeders

Vanavond heerlijk gegeten bij Grand Café Merlot. Leuke en goede bediening. Ze weten bij het serveren van het eten goed uit te leggen wat je krijgt. Er hangt een gezellige sfeer en het eten is erg lekker. Het was een avond om te genieten. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit

8. Peter Velthuizen

9. Goede service: er werd door Merlot goed ingespeeld op onze wensen. Het eten was lekker. Leuk restaurant om laagdrempelig een hapje te eten.

10. Erg warm. Weinig schaduw buiten en de airco binnen deed het niet. Het eten smaakte prima.

11. Zaterdagavond 25-07-2020 heerlijk gedineerd op het terras. Prachtig weer, gezellig druk, goede bediening en de complimenten aan de keuken. Fantastisch! Komen zeker weer terug! Toppie!

12. We hebben echt heerlijk gegeten! Het duurde alleen ruim 1.5 uur voordat ons 1e gerecht kwam. Jammer. En 1 drankje in 2 .5 uur tijd...

13. Fam te Beest

Eten was prima maar de service is slecht. Zeer lang op ons eten moeten wachten. Zelf gevraagd of we nog wat te drinken mochten. Vieze tafels werden niet opgeruimd. Ze hebben de boel niet onder controle. Paar dagen later op terras wilde we wat drinken om 17:00 uur. Wij konden geen bittergarnituur bestellen omdat dit maar tot 16:30 uur kon. Keuken was druk met voorbereidingen voor diner. Ober laat per ongeluk flesje drinken vallen. Dat kan gebeuren maar tafel wordt niet schoongemaakt.

Erg jammer allemaal. Terwijl je hier bij mooi weer leuk zit.

14. Goed gegeten, was erg lekker.
    Zou fijn zijn als er een kinder speelhoekje is, zodat als het regent kinderen zich even kunnen vermaken.

15. Goed Grand Café binnen Europarcs Resort De Achterhoek. Dat laatste was ons niet helemaal duidelijk.
    Ca 3.5 km van centrum van Lochem. Geen bezwaar want er gaan prachtige weggetjes naartoe. (De Veenwegen). Ideaal om te wandelen of te fietsen.
    Iedereen hield zich keurig aan de coronaregels. Er waren alleen te veel obers (sommige nog heel jong en niet opgeleid) die enorm graag wilden werken, dus dat was een heen en weer geloop van jewelste. Ons werd drie maal gevraagd of we iets te drinken wilden etc.

16. H. Gerrits

Wij hebben hier heerlijk gegeten, betaalbaar en vriendelijk personeel.

17. Eten, drinken echt goed en de sfeer gemoedelijk, gezellig.

18. Harmina Van Wordragen

We hebben met de kerst bij Merlot het kerstmenu genuttigd.
    Ze deden ontzettend hun best om het ons naar de zin te maken.
    Afgezien dat de hertenbiefstuk in bladerdeeg te veel doorgebakken was, was de rest heerlijk en veel.

19. Hun slogan klopt helemaal..... good food, good mood, good price.

20. Met 18 personen hebben we gisteren heerlijk gegeten. In overleg met de eigenaar een keuzemenu opgesteld van hoofdzakelijk streekproducten en streekwijnen. Voor 18 personen het eten gelijk opdienen vraagt heel wat van de keuken maar het lukte hen bij elke gang opnieuw! Klasse!
    Iedereen heeft heerlijk gegeten, gezellige ambiance en top verzorgd.

21. Adrienne Dijk

22. Jacqueline Schouten

We hebben in de laatste 2 weken meerdere keren gegeten bij Merlot. Alle keren hebben wij heerlijk gegeten. De bediening is perfect. Bij de bediening zitten ook een paar jonge jongens, ook zij doen het werk goed, zijn beleefd maar houden er ook van om een grapje te maken. Hierdoor zit je lekker ontspannen. Kortom een fijn restaurant.

23. Prima gegeten. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Spare ribs zijn top! Grote portie en valt gewoon van het bod zo mals. Frites goed maar miste salade / groente.

24. Niessen

Toppie jongens en meisjes een jong team en daar geld de jeugd heeft de toekomst.

25. Iris 200 punten

Super gezellig, heerlijk eten voor weinig geld, prijs - kwaliteit is zeer goed, jonge jongens in bediening moeten nog wel veel leren maar zijn wel zeer vriendelijk, de gastheer is Geweldig, super vriendelijk en vakbekwaam. Biefstuk is perfect gebakken en schnitzel is heerlijk, lekkere warme groente en rauwkost. Complimenten aan de kokkin, wij komen zeker terug.

26. Vertaal van English naar Nederlands

Afgelopen weekend een hapje gegeten bij Grand Café Merlot in Lochem. Het restaurant ziet er van binnen sfeervol uit, vriendelijk personeel en het eten wordt geserveerd op een leuke manier. Goed eten voor een betaalbare prijs.

27. Heerlijk gegeten, top kwaliteit en veel gezelligheid!

28. Armand

29. Henk Slavenburg

Het bedienend personeel (jonge jongens) wist meestal geen antwoord te geven op vragen over bepaalde gerechten op de kaart. Verder was niet alles wat op de kaart stond te bestellen of strookte de naam van het gerecht niet met wat werd opgediend. Verder vreemd dat waar je voor 10 uur 's ochtends je huisje uit moet zijn en met elkaar als afscheid bij dit restaurant (dat op het vakantiepark is gelegen) nog wat wil drinken, dit restaurant pas vanaf 10.30 opengaat.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  30. B. van Wijk

Eten en bediening uitstekend, duurt alleen vrij lang eer het eten er is. Op zich niet erg, maar met twee kleine kinderen erbij niet zo leuk.

31. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Wat een geweldige omgeving! We hadden nog geen vakantie, maar wel een vakantiegevoel. Gastheerschap staat hoog in het vaandel. Perfect! Wat een nette bediening! Prijs kwaliteit verhoud zich goed. Ga zo door!

32. Ondanks reservering 2 uur moeten wachten op eten. Bediening en eten zeer slecht. Zeer lange wachttijden, zelfs voor drankjes. Ongelooflijk dat je er niets van bakt op zo’n lokatie.

33. Marco en Willy

Mooie inrichting en goede muziek. Het eten is heerlijk en niet standaard. Voor het dessert komt de eigenaar langs met een kar waar verschillende toetjes op staan waar je uit kan kiezen. Ook de samengestelde menu’s zijn origineel en heerlijk. Goede service. Zeer zeker een aanrader.
    Verder hebben ze originele ideeën, zoals een stamppottenbuffet, pizzadag, met kerstavond verschillende hapjes, met sjoelen, bingo en de kerstman. Dus wie van gezelligheid en lekker eten houd, moet bij Grand Café Merlot in Lochem zijn.

34. Het eten was prima. De sfeer en kwaliteit was goed. De service miste de aansluiting met de rest.

35. Lambert Kassing

36. In september hebben we we een weekje op het resort doorgebracht en hebben we een aantal malen in Grand Café Merlot gegeten. Sinds juli 2018 is hier een nieuwe eigenaar die er alles aan doet om het tot een succes te maken. De gerechten zijn heerlijk en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer aantrekkelijk. Kortom, een aanrader om daar de (nog simpele) menukaart uit te proberen. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer eens terug.

37. Bij deze willen wij iedereen bedanken voor de jaren die wij met veel plezier hebben gedraaid. Wij, Theo en Miranda, stoppen met Grand café Merlot vandaag 8 januari 2017.

Maar we stoppen niet helemaal, we gaan door met het hele team en met dezelfde formule. We gaan naar de Witte Wieven dat ook in Lochem ligt. Vanaf 20 januari bent U daar van harte welkom en we hebben er veel zin in. Ook daar staan prijs kwaliteit en service hoog in het vaandel. Dus we nemen geen afscheid en willen u daar graag begroeten in een mooi landelijk locatie met vele mogelijkheden voor jong en oud van koffie tot diner. De kinderen kunnen heerlijk buiten of binnen uitleven en U van alle rust en ruimte genieten.

Waar kunt u ons vinden, ons adres luidt: Restaurant en Spelerij de Witte Wieven
    Zwiepseweg 157 Lochem
    Tel 0573-745002.

Tot gauw en nogmaals bedankt voor de mooie jaren in Grand Café Merlot.

Theo en Miranda Blaauw

38. Joke Pepping

Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart, zeer vriendelijk personeel, kwaliteit/prijs top. Restaurant heel sfeervol versierd (kerst).

39. Marja en Theo van Tienhoven

Weer heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Helaas de laatste keer op Europarcs Ruighenrode. Wij wensen jullie heel veel succes op jullie nieuwe stek de Witte Wieven en komen daar zeker eten.

40. Top personeel top service heerlijk eten.

Eén vorige recensie
  41. Zeer vriendelijk personeel, ontspannen sfeer, heerlijk eten. Aanrader.

42. Het was weer heerlijk, mijn complimenten.

Eén vorige recensie
  43. Heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke bediening. Ook met dieetwensen kun je hier goed terecht.

44. Wederom heerlijk gegeten in dit top restaurant. Deze keer een lekkere wildkaart, een altijd perfecte vriendelijke en vlotte bediening.
    Een geweldig team dat zijn klanten een geweldige avond wilt bezorgen. Het is jullie weer gelukt!!
    Bedankt, tot gauw!!

45. Kees Hagenaars

Alles wat je hier bestelt is goed. We hadden deze keer de wildschotel en die was weer verrukkelijk. Perfecte rode wijn erbij en ze schenken er de wijnglazen goed vol. Vriendelijke bediening, zeer gastvrij. Leuk restaurant. Tip: wegens grote belangstelling vooraf reserveren.

46. Super goede bediening en super snel.
    Eten prima netjes op het bord en ook nog lekker, echt een aanrader.

47. hans erven

Geweldig, we waren met een groep van 10 dus we hadden van tevoren gereserveerd, maar we gingen vooraf een drankje doen, en hadden 1 persoon met een allergie. Toen we zeiden dat we vanavond terug zouden komen voor diner, begon de serveerster meteen over de persoon met de allergie. Dus toen we kwamen eten was alles al geregeld, en echt mensen op zijn brabants gezegd ut ete was kei lekker.

Dus de complimenten aan al het personeel.

48. Heerlijk.

Ze brengen alles op een manier, dat die uren als een echte verwendag lijken, qua aandacht voor eten, drinken en gast. En mooie presentatie, met een kaart vol humorvolle benamingen. Vroeger is nu... denk altijd aan het liedje
    Oh, wat lekker smullen wij!!

Bis...bis...bis

49. Jacques en José Janssens

Twee avonden achter elkaar heeeeeeeerlijk gegeten. Beleefde bediening, prijs- kwaliteit prima. Je voelde je echt welkom, zelfs onze twee honden mochten mee naar binnen en onder de tafel liggen. Zij kregen zelfs een bak water en een hondenkoekje. Waar vind je nog zoveel gastvrijheid. Toppie.

50. Heerlijk gegeten in de avondzon.

51. De locatie is aan de buitenkant van een camping, wat in eerste instantie afschrikt maar eenmaal aan tafel, in dit geval buiten met 20 graden, 's avonds nog, was er niets van te merken. Als het druk is dan kan het iets langer duren voordat een iets grotere groep te eten heeft. Eten was prima verzorgd, veel en lekker.

52. sylvia arts

Wij hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is top.

53. 12 juli tgv ons 25 jarig huwelijk met gezin gegeten. Heerlijk, netjes en een verrassing, samen met mijn man dessert van 1 bord gegeten!

54. John den Bakker

Goed eten, ruime porties en prima kwaliteit en prijs verhouding. Een aanrader.

55. Gisteren gegeten. We hadden de recensies gelezen. En wat denk je... helemaal waar. Leuk en alert personeel, heerlijk eten, grote porties (bestek moet je hiervoor iets verder uit elkaar leggen haha). Inderdaad... ossenhaaspuntjes een aanrader. Was gezellig vol. Geen negatief puntje te verzinnen.

56. marielle en martijn willemsen

Onze ervaring is dat je hier zeer goed kunt eten voor een leuke prijs. Als we hier op het park zijn gaan we regelmatig hier eten met zoveel lekkere gerechten op de kaart. Het eten wordt gepresenteerd met hoge klasse en je wordt zeer gastvrij ontvangen.
    Groetjes marielle en martijn

57. Bas en Familie

Vandaag hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en om de kleintjes zich te laten vermaken, hebben ze nog een kleurplaat en potloden aan tafel. Als je in Lochem bent, is het de moeite waard om hier te lunchen of te dineren.

58. Chantal

Heerlijk eten. Deze week 3 x gegeten. Vriendelijke mensen. Ossehaaspuntjes is een aanrader ;) en overdag de schnitzel of varkenshaassate!

59. Heerlijk gegeten, porti behoorlijk groot. Prijs is prima.
    Wel erg warm binnen.

60. Afgelopen zaterdag met de familie hier gegeten. Het was erg druk maar ondanks dat was de bediening snel en vriendelijk. Het eten was heerlijk, de porties waren voldoende en er was een ruime keus. We komen zeker terug!

61. Paul de Brabander

Een eenvoudige kaart, ruime keuze en het wordt zeer aantrekkelijk geserveerd. Attente bediening, gratis een karaf water (een pluspunt). Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeer zeker terug.

62. Edith Sibinga

Ambiance is niet erg gezellig, maar de bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten is, gezien de prijs, goed van kwaliteit, alhoewel het hoofdgerecht warmer had gekund en de chocolademousse wat tegenviel.
    Het wordt er wel erg warm als het druk is! Misschien een aandachtspuntje...

63. Via Iens terecht gekomen bij Grand Cafe Merlot, uiteindelijk niet voor het aanbiedingsmenu (Shell) gegaan maar voor de varkenshaassate. Wat hebben we heerlijk gegeten! Nog nooit zulke malse sate gegeten, goede pindasaus, lekkere friet en een hele gevarieerde salade creatief opgemaakt op witlofbladeren. En dat alles voor een hele nette prijs en een hele correct en vriendelijke bediening. Super!

64. Augusteijn

Vriendelijke bediening, maar iets te gehaast. Heerlijk eten voor eeen hele schappelijke prijs.

65. Gisteravond weer een super gezellige avond bij jullie gehad! Zoals altijd was alles weer prima in orde. Heerlijk eten, ontzettend vriendelijk personeel en vooral voor de kinderen was het een echt feestje. Ze mochten hun eigen ijsje maken, samen met de kok in de keuken.

66. Vanavond hier gegeten, de kipsaté was super mals en de friet en salade ook erg lekker. Ook het toetje smaakte uitstekend! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

67. Sabine Spaanderman

Samen met een vriendin met wie ik in een hotel in de buurt verbleef ben ik hier gaan eten. De recensies die we vantevoren lazen waren lovend en we werden dan ook niet teleurgesteld. Het eten was echt erg goed. Ik had wild en mijn vriendin had vis. De bijgerechten waren ook heel goed. Een perfecte pastinaakpuree ondermeer. Daar het een erg rustige tijd was (14 januari) en het flink regende waren er nauwelijks gasten. Daardoor was het weinig sfeervol, een beetje kaal zou ik zeggen. De bediening (een jonge vrouw) was vriendelijk. Ze moest af en toe wat vragen over de ingrediënten van onze maaltijd (wat zat er nou precies in de wildstoofpot?), maar dat was verder niet storend.
    Al met al een heerlijke maaltijd met een goed gesprek, mocht u dat laatste ontberen raad ik u een voller etablissement aan of een bezoek in het juiste seizoen.

68. Gisteravond bij Grand cafe Merlot genoten van een heerlijk etentje. Vlotte en nette bediening en eten dat heerlijk smaakte. Prima kwaliteit. Gaan we vaker doen!

69. C. Barmentloo

Prima adres en heel goed eten. Al met al een aanrader

70. Mevr Turenhout

Het was de eerste keer voor ons bij Grand Merlot maar absoluut niet de laatste keer, we hebben daar heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteit was zeer goed, prima bediening en aardige mensen.

71. Als we in de buurt komen is dit restaurant vaste prik. Nu al voor de vijfde keer. Ook nu weer geen teleurstelling. Bij binnenkomst wordt je jas aangenomen en krijg je als welkom een broodplankje. Het eten was klasse. De mosterdsoep en de tomatensoep waren precies op smaak en eigenlijk te weinig (grapje). Hetzelfde geldt voor de hoofdgerechten. De hoeveelheden zijn dusdanig dat een nagerecht teveel wordt. Tot de volgende keer.

3 vorige recensies
  72. Je vd Werf

Heerlijk eten, vlotte bediening. We hebben genoten! Enige minpuntje: dat nergens vermeld stond dat je het landgoed op moest rijden... Wij durfden niet verder bij het "geen toegang voor onbevoegden" bordje... Hebben toen maar gebeld... In het donker zoeken valt niet mee ;)

73. Bloemsma J.

Prima lunch, vriendelijke bediening.

74. Carlo, Kelly en Bright Gotink

We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn ruim voldoende en de gerechten zijn erg leuk omschreven. Het personeel was erg vriendelijk ook tegen onze zoon van 2,5 jaar. En alles met elkaar niet duur.

En onze zoon kreeg ook nog een cadeautje heel onverwachts van sinterklaas omdat dit over was.

Al met al een super avond. Wij bevelen Grand cafe Merlot erg aan.

75. Ceciel Hummelink

Wij zijn geregeld op het park omdat we daar een huisje hebben. Eten ook regelmatig bij Grand Cafe. Reserveren via de app is erg handig, je krijgt bijna direct antwoord. Prijs/kwaliteit is perfect. Is dus zeker aan te raden als je in de buurt van Ruigenrode bent.

76. Janneke van der Vegte

Zaterdagavond met 4 personen gegeten. Zoals gewoonlijk helemaal prima. De keuze is reuze en alles is even lekker.

77. Miriam Groot

Wij hebben gisteren met een groep van 9 personen gegeten in Grand Café Merlot. Iets kiezen van de menu kaart was niet makkelijk omdat er zoveel verschillende aantrekkelijke gerechten op staan. We hebben allemaal ontzettend lekker gegeten, de bediening was snel en vriendelijk. Als je iets wilde afwijken van het menu dan kon dit, alles was bespreekbaar. Nogmaals onze complimenten aan de kok en de bediening, wij denken dat het moeilijk is voor een ander restaurant om dit te overtreffen!

78. Tiede Tolsma

Lekker en goed gegeten voor een hele redelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening.

79. Gerard de Jong

Sinds kort hebben we een chalet gekocht op Landgoed Ruighenrode, dus alle reden om eens te kijken hoe het restaurant op het park het er vanaf brengt, en ik moet zeggen dat is ons niet tegengevallen. Een uitermate vriendelijke bediening ging gepaard met een zeer smakelijk diner. De porties waren zelfs voor mij te groot en dat wil wat zeggen. Het was er redelijk rustig, waardoor er wat minder sfeer was, maar dat was dan ook het enige minpuntje. Dit restaurant verdient het om meer bekendheid te krijgen!

De nieuwste recensie
  80. Mario en Astrid

Dag beste mensen, wij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Helaas was het niet erg druk. De gezelligheid moet men toch zelf maken. Wij werden prettig geholpen, vlotte bediening en er werd een gezellig praatje met ons gemaakt, de tijd/drukte liet het toe. Vooral zo doorgaan en nog vele succesvolle en gezellige jaren erbij. Met vriendelijke groet, Mario en Astrid uit Andelst.

81. Jon & Rietje

Gezellig en heerlijk gegeten op het prachtige park van Landgoed Ruighenrode! Het eten was weer voortreffelijk! De bediening was vriendelijk en gastvrij, zoals je nog tegenkomt in de Achterhoek! Niets was te veel. En de prijs... ook daar kom je voor terug. Echt een aanrader dus!

82. Jolanda en Joan

Week vakantie gevierd op Landgoed Ruighenrode en tegen de gewoonte in elke avond in hetzelfde restaurant gegeten omdat het zo goed was. Men is er gastvrij en klantgericht. Eten is er heerlijk, grote eters komen ruimschoots aan hun trekken, porties zijn er groot. Ambiance is gezellig, muziek zacht op de achtergrond, nooit storend. Complimenten aan de kok, de gastvrouw en de mensen in de bediening!

83. Ik heb heerlijk gegeten. Alles ziet er verzorgt en schoon uit. Alleen voor mij zijn de maaltijden te groot. Misschien is daar iets aan te doen.

84. Ingrid Eggink

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima!

85. Uit Lochem, Winterswijk en Nijmegen

Samen met dierbare vrienden hebben we gegeten bij Merlot in Lochem. De ontvangst was zeer goed. Vriendelijk personeel. Er ontstond al gauw een gezellige sfeer. Er was een ruime menu keuze. Iedereen was zeer tevreden over het eten. In lange tijd heb ik zo lekker gegeten was de veel gehoorde kreet. Onze dag was dankzij Merlot een goede afsluiter. De thuiskomers hebben nog vele berichtjes gedaan dat Merlot een zeer goede keuze was. Personeel van Merlot jullie krijgen van onze een dikke tien.

86. Ik en mijn vriend zochten nog een leuk en lekker restaurant/café in de buurt van Lochem, en we kwamen uit bij Grand café Merlot vanwege de geweldige recensies op eet.nu. En alle recensies kloppen helemaal, wat kun je daar lekker eten! De sfeer deed toch niet zo heel veel voor me, maar het eten, de service en de prijs zijn allemaal top in orde!

87. leo looije

Via het internet hebben wij dit adres gevonden. Toen we, via de tomtom, voor de deur stonden, hadden we het gevoel dat de tomtom ons in de maling genomen had. We hadden iets totaal anders verwacht. Het eten en de service bleken gelukkig voortreffelijk te zijn.

88. Evelien

We hebben echt heerlijk gegeten. Alles vers en voor een schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

89. Zeer lekker en goede kwaliteit. Aanrader!!!

90. Martijn

Gezellige eetgelegenheid met prettig personeel. De menukaart is super. Leuke namen voor gerechten bedacht! De gerechten zijn heerlijk en de prijs lijkt nog ouderwets op de guldenprijs.. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.

91. J. Kolman

Lekker gegeten tegen betaalbare prijs. De bediening was erg aardig.

Mochten wij in de buurt zijn dan komen wij zeker terug.

92. Grand café merlot. In 1 woord geweldig. Super gegeten, geweldige service. Echt voor herhaling vatbaar. En die appelcompote was echt heerlijk. Echt een aanrader. We komen hier zeker terug.

93. Heerlijk gegeten bij dit restaurant, voor een zeer betaalbare prijs! Zelfs gratis bijvulling gekregen voor de aardappeltjes en de appelcompote, geweldig! Aanrader!

94. Wat een heerlijk eten voor zo'n lage prijs! Het hoofdgerecht was meer dan genoeg, bijna teveel, en heel erg lekker. Het dessert met kaneelcake en ijs was verrukkelijk!
    Absoluut een aanrader.

95. Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald, eten met zorg klaargemaakt.

97. Petra Even

Gezellige sfeer, aardige bediening en een uitgebreide kaart. We hebben heerlijk gegeten!

98. Arie en Jose Bronmeijer

Gewoon in een woord top. Iedere keer weer heerlijk eten, gezellig om er te zijn! Is gewoon, thuis komen!!

99. hannie oostendarp

Heb er met een collega al een paar keer een lunch gedaan, in een woord geweldig, chapeau! Het is allemaal even smakelijk en verzorgd, of je gaat zitten of je besteld het om mee te nemen. Super.

100. Op Valentijnsdag hier gegeten en het was super!! Gereserveerd via Eet.nu en bij aankomst lag er een roos op de tafel en bij vertrek voor mijn man en mij ieder een presentje. We voelden ons welkom en echt een gast!

Het eten was heerlijk en alles vers! Vooral de eigengemaakte appelcompote was erg lekker. Alles mooi opgediend met veel aandacht en heel leuk de soepen en bijgerechten in pannetjes.

De gastvrouw Miranda was heel vriendelijk en heeft zelfs onze ijskoffie even in de vriezer gezet omdat wij in Brabant die ijskoud drinken! En dat alles voor een heel betaalbare prijs!

We wonen niet in de buurt anders zouden wij hier zeker vaker gaan eten. Een aanrader! Het ligt wel wat achteraf en het was even zoeken maar het is zeker de moeite waard. Miranda bedankt!

Volgende pagina