ma lunch vanaf 11:00 diner 17:00 - 21:00
do lunch vanaf 11:00 diner 17:00 - 21:00
vr lunch vanaf 11:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch vanaf 11:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch vanaf 11:00 diner 17:00 - 21:00

In de knusse binnenstad van Lochem vindt u ons gezellige Woodstock eetcafé. Onder het genot van een hapje en drankje kunt u teruggaan in de jaren 60/70 door de muziek en sfeervolle huiselijke ambiance.

Bij ons kunt u terecht voor:
- Koffie
- Lunch
- Borrel
- Diner
- Buffetten
- Trouwplechtigheden
- Partijen
- Biljart

In onze keuken werken wij met verse en eerlijke grondstoffen voor de heerlijkste gerechten.
Eetcafé Woodstock staat bekend om de ruime keuze in huisgemaakte gerechten, goede kwaliteit en vriendelijke service. Naast vlees- en visgerechten zijn er ook vegetarische mogelijkheden. Heeft u zin om even snel een hapje te eten of juist een avondje lang te tafelen?
U bent van harte welkom!

4. Betalen Visa Master Card American Express pin

1386019336 82
1420117335 90
1439601905 82

1. Willem Bakker. Jozé Boersen

Uitstekende keuken, gemoedelijke sfeer. Uitbaters zijn vriendelijke gewone gastvrije mensen. Op achtergrond lekkere sixties en seventies muziek. Al met al (voor derde keer) een verademing.

2. Maandag 26 maart heerlijk gegeten. Dinsdag de 27e was het teleurstellend. De mevrouw was niet erg klantvriendelijk. De dame van gisteren wel. De meneer verontschuldigde zich nadat wij vertelde dat er zenen in de kip zaten. Ik heb een heel goed recept van een stroganoff saus. Misschien een idee voor de keuken?.. ik hoor het wel.

3. Gezellig restaurant, vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten.

4. Prima kwaliteit en vriendelijke bediening.

5. Lekker gegeten in een prima sfeer. Vriendelijke bediening en goede service.

6. Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Sfeervol eetcafé in het hartje van Lochem met fijne muziek. Het was wel erg stil, lange tijd waren wij de enigen. Bij de andere restaurants in de buurt was het ook uitgestorven. Lochem is overdag erg leuk maar op zaterdagavond zo stil is bizar.

7. Gevoel of je in een woonkamer zit. Eten was prima maar niet geweldig!

8. Rob peters

Goede bediening verhouding eten en kwaliteit en prijs ok,
    De rode merkt huiswijn prima.
    Een gezellige avond gehad. En gastvrouw beterschap met uw arm.

9. Bouwmeester

Heerlijk gegeten bij Woodstock, mosterdsoep is super, tournedos perfect gebakken. Tot de volgende keer.

10. Wil van der Wens

Zoals gewoonlijk lekker gegeten, hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening en een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Komen zeker terug.

11. Hils Schippers

12. Heerlijk gegeten. Eten lekker warm. Gaan zeker nog een keer terug.

13. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

14. Fam van Eck

Weer heerlijk gegeten, de kaart is niet heel uitgebreid maar daardoor is wel alles vers en merk je dat er aandacht aan wordt besteed.
    Ook de prijs /kwaliteit verhouding is uitstekend.
    Er wordt ook niet steeds gevraagd of je nog iets wil drinken, dat vinden wij een plus. Als we nog een drankje willen bestellen we dat zelf.

Het is er sfeervol, zeer vriendelijke mensen, kortom een echte aanrader.
    Wij wonen 150km van Lochem af maar telkens als we maar in de buurt komen gaan we bij Woodstock eten.

15. J.H. Lenderink

Weer heerlijk gegeten. Komen beslist weer terug.

16. Het was heerlijk eten daar. De bediening was goed en een leuke sfeer. Zeker een aanrader.

17. Hetty Konink

Gezellig restaurant.
    En leuk, al die oude liedjes, maar het had wat ons betreft ietsje harder gemogen, het was nu bijna niet te horen.

18. Weer heerlijk geluncht.
    Tosti Hawaï een van de 22.
    Zoals altijd bediening vriendelijk. Kwaliteit is prima.
    Chefkok krijgt een pluim van ons.
    Wat betreft de gerechten zijn altijd heerlijk bereid.
    De sfeer is gemoedelijk en wij blijven wel komen!
    Chapeau 👍👍

19. Slechte kok. Saté vd haas droog en zwart aan buitenkant. Beenham mag meer gegaard en op menukaart stond niet dat er tijm in zou zitten. Tijm overheerste. Gastheer en vrouw straalde weinig enthousiasme uit. Goeie muziek. Mooie gelegenheid waar iets van te maken is.

20. Annet Scherer

Heerlijk gegeten bij eet cafe Woodstock.
    Het online reserveren van een tafel vind ik ook een goed idee.
    Ter bestiging een sms bericht, prima systeem.

21. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

22. André klein Gebbinck

Prachtige ambiance. Zeer sfeervol met een groep aan grote ronde tafel. Zeer snelle nette bediening. Zeer ongedwongen. Erg vriendelijk behandeld. Eten was ruimschoots voldoende. Aanrader voor iedereen. Een plek om zeker nog eens terug te komen.

23. Annie Hoentjen

Gezellige avond gehad met 4 collega's. Het eten laat niet lang op zich wachten en was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Super lekker gegeten, vriendelijk personeel. Geen opdringerige obers, relaxte avond. Goede prijs / kwaliteitverhouding. Kortom we komen zeker nog eens terug.

25. dirri huurnink

Gezellige sfeer, goed eten voor een goede prijs. Zeer vriendelijk personeel.

26. goede sfeer vrije keuze van de menukaart met de ah bonnen aardig personeel en een prima kok
    en lekkere muziek

27. Frank Schaapsmeerders

Heel huiselijke sfeer met vriendelijk personeel en uitstekend eten voor een goede prijs.

28. Fam. Wechstapel

Heerlijk gegeten bij Woodstock. Wij voelden ons echt op ons gemak.
    Geen opdringerige ober, kortom heel relaxed.
    Met de AH-bonnen hadden we vrije keuze van de kaart, ook een pluspunt.
    Vlotte bediening en een goeie prijs/ kwaliteitsverhouding, maakte de avond compleet. Hulde aan de kok.

29. Gerry en Marianne

Het restaurant ziet er mooi en gezellig uit doordat er verschillende hoekjes zijn. Fijne bediening. Mochten kiezen uit de hele menukaart. We hebben heerlijk gegeten.

30. G.J. van der Kolm

Snelle en vriendelijke bediening, goed eten, prettige ongedwongen sfeer.

31. Super vriendelijke bediening en het eten smaakt naar meer. Het was genieten. Tot snel ik kom zeker terug.

32. Hoge verwachtingen na het lezen van de beoordelingen. Jammer genoeg delen wij deze niet. Beiden hebben we een schnitzel gegeten. Schnitzel was flauw en smaak van paneermeel overheerste. Mijn voorgerecht en nagerecht vielen tegen. Wel was de grootte van de porties goed en zaten we lekker op het terras.

33. Vorig jaar hadden we al bij hun op het terras gezeten en we vonden het toen al gezellig. Personeel erg vriendelijk en het eten was uitstekend. Binnen zag het er gezellig uit, vooral foto's van bekende popsterren uit onze tijd. We hebben gezegd dat we terug komen en dat doen we ook.
    Het was top.

34. Fred en Annelies

We hebben met de hele familie heerlijk gegeten met een goede bediening aan een fijne grote tafel. Ook het plaatsje Lochem is aan te bevelen om te bezoeken!

35. Tijdens een korte vakantie Woodstock aangedaan. Met de Shell Vouchers met 4 personen gegeten. We aten allen iets anders en vonden het allemaal zeer lekker, heerlijke groente erbij en royale porties. Het personeel was erg vriendelijk. Jammer dat we zo ver van Lochem wonen. We hebben genoten en zouden zeker terug komen.

36. Reservering via website klopte. Vlotte bediening, goede kwaliteit eten, redelijke prijs.

37. Gieteling

Lekker gegeten, smaakte prima, vriendelijke bediening. Leuke ambiance, gezellig ingericht. Prijs en kwaliteit in juiste balans.

38. Det Klein Tuente

Een leuk, gezellig en aangenaam restaurant. Vriendelijke en goede bediening en van een heerlijke maaltijd genoten. Komen graag nog eens terug.

39. wijnand broer

26 januari heerlijk gegeten in een zeer gastvrije en leuke omgeving, we komen zeker terug!

40. V. de Groot

Tijdens weekendje Lochem hier gegeten n.a.v. recensies. Inrichting vind ik gezellig, eten iets minder. Wildpannetje is matig gevuld met vlees, beetje aardappelpuree en rode kool. Uiensoep vind ik ook niet geweldig. Inrichting en de ligging in het centrum bij de kerk maken veel goed. Eigenaren zouden iets beter gekleed kunnen gaan.

41. Uitstekend restaurant, een echte aanrader. Ruime porties en goede presentatie.

42. Natasja en andy

Kwaliteit van het eten was goed, alleen de zalm vonden wij erg klein qua formaat.
    We zaten in het begin nogal op de tocht. Beter is het om de deur toch dicht te doen.

43. h.J.Hilverink

Wij hebben vrijdagavond J.l 14 augustus gegeten bij Woodstock in Lochem. Heerlijk gegeten buiten op het terras uit het AH keuze menu gekozen. Van alles voldoende.

Goede bediening; kwam tussendoor nog vragen of er nog aangevuld moest worden.

Voor ons een ruime voldoende: 8+

44. Leidy van der velde

Heerlijk en gezellig uitje en gegeten bij jullie eetcafe!

45. John Kievits

Heerlijk gegeten, prima service.

46. Heel gezellig met z'n vieren een avondje gegeten en gedronken. Hele vriendelijke bediening. Geen poeha, maar alles is gewoon netjes en prima verzorgd. Prima en voldoende eten.

47. Een echte aanrader, vriendelijke bediening en super lekker gegeten.

48. M.Nijkamp

Bij binnenkomst zag het er best gezellig uit. Het duurde heel lang, voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen.

De koffie smaakte niet lekker. Aangezien smaken verschillen vind ik dit nog niet zo erg.

We hadden een panini gerookte kip besteld. We kregen een pistoletje met een plakje kipfilet en kaas. De gerookte kip kon ik niet ontdekken. Het was lauw en de kaas niet gesmolten. Dit geserveerd op een koud bord. Hierdoor koelde alles snel af. De portie rauwkost was meer dan het broodje. Hiervoor betaal je dan € 6,50.

Aangezien het lang duurde voordat we iets geserveerd kregen, hebben we het broodje niet teruggestuurd naar de keuken.

Jammer, want het ziet er wel heel leuk en gezellig uit.

49. Gereserveerd voor zes personen en dat betekende een ruime tafel (de lampen hingen wat te laag waardoor we wat moesten zakken om de overburen te zien). Het hele gezelschap vond het eten matig. Gebakken champignons bleken bijvoorbeeld gestoofd in een klein pannetje en ook de sausjes bij de hoofdgerechten waren niet smakelijk en kregen snel een velletje. De schnitzels hadden een korstje maar dat was niet echt krokant. Kortom, niet echt een succes.

50. We hebben heerlijk gegeten, samen met onze Duitse vrienden die we 30 jaar kennen. Dat was een etentje waard en dan ben je bij eetcafé Woodstock aan het juiste adres. In alle rust hebben we genoten het heerlijke eten. Ook in Keulen zal gepraat worden over ons etentje.

51. J. Timmer

We werden vriendelijk onthaald door de gastheer. Binnen troffen we een gezellige huiskamer-sfeer beïnvloed door het beroemde Woodstock festival. Het eten was heel erg lekker, en erg goed bereid. De gastvrouw bediende ons prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

53. Heerlijk gegeten, geen menu met alleen maar standaard dingen, maar ook net even wat anders.

54. Voor het eerst wezen eten bij Woodstock. Eten is oké, niet heel bijzonder. Prijzen zijn vriendelijk. Sfeer is achterin het eetcafé gezelliger dan voorin. Bediening was goed. Gastheer en gastvrouw konden qua kleding iets representatiever. Er loopt een hond in het restaurant. Hoewel ik mij hier niet aan ergerde vind ik het eigenlijk niet gepast. In het toilet hing een spot ongeveer 2 meter naar beneden vanaf het plafond, met draad en al.

55. Hetty Uytendaal

Lekker eten, goeie muziek, prima bediening.

56. Uitstekend eetcafé. Goede prijs/kwaliteit verhouding, correcte bediening met kennis van zaken.

57. Super leuk eetcafe! Gezellig ambiance, vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Snelle service, alles vers gemaakt, kruidenboter e.d.

58. M.van Daalen

Prettige informele sfeer en prima prijs kwaliteit verhouding!

59. Tijdens ons korte verblijf in Barchem twee keer geweest.
    Eerst voor een lunch die heerlijk was en 's-avonds voor het diner.
    Het laatste was overheerlijk alleen was onze maag te klein.
    We hadden een wildschotel en ik had een rijkelijk gevulde mosterdsoep.
    Kortom, een aanrader.

60. G.J. Bakhuis

Prima sfeer en heerlijk gegeten. De hertebiefstuk was van uitstekende kwaliteit en ook de wildstoofpot mocht er zijn. Gezellige bediening maakte het af!

61. Erg gezellig cafe-restaurant met een prachtig terras. Vriendelijk personeel en vooral heerlijk eten.
    Kortom, een aanrader om te eten in de mooie binnenstad van Lochem

62. RVW 361 punten

Gezien de positieve reacties hier gegeten. We zaten buiten op het terras.
    Woodstock is een eetcafé en heeft ook die uitstraling en prijszetting.
    We hadden hoge verwachtingen, maar het eten was helaas (ook voor de gevraagde prijs) toch nog aan de magere kant:
    • een moot zalm die in en in droog is.
    • gebakken aardappelen: vet en slap
    • en... tussen de gebakken aardappelen vinden we dan ook nog eens (restjes ?) pasta.

Bediening was, ondanks dat het niet erg druk was, beslist niet altijd alert.

63. c. van den heuvel

Lekker eten, goede service. Gezellige sfeer.

64. Heerlijk gegeten voor een klein prijsje, vriendelijk personeel, zeker een aanrader!

65. Jacques21

Heerlijk gegeten in Woodstock: champignons in knoflooksaus, mosterdsoep met knoflook, zalm. Lekkere wijn! Allemaal dik in orde. Een heel klein minpuntje: de bediening mag wat persoonlijker, het moet niet zo zijn dat je ze overal hetzelfde riedeltje hoort afdraaien. Maar afgezien daarvan: een aaanrader.

66. Onno en Marjolein

Heerlijk gegeten. De bediening was zeer correct. Prijs kwaliteit heel dik in orde! Als je in Lochem bent zeker dit eetcafe niet links laten liggen. Zeer de moeite waard voor een avond gezellig, lekker en relaxed uit eten. Wat ook niet onaardig is: het ligt op loopafstand van een aantal hotels in Lochem. Zit je niet aan je hotel vast en na de maaltijd een lekkere wandeling terug! Is ons goed bevallen.

67. patrick en angela

Op basis van de uitstekende recensies met hoge verwachtingen naar woodstock getogen. Het werd meer dan waargemaakt ! Originele, perfect in balans gemaakte gerechten. Subtiele combinatie van europese keuken. Eerste klas ingrediënten. Super wijn. Vriendelijk personeel. De ambiance straalt rust uit. Ruime plaatsen en Mooie posters aan de wanden en goede, maar niet opdringerige muziek.

Het was erg druk maar het maakte voor de keuken schijnbaar geen verschil we hebben niet lang hoeven wachten Helemaal top!
    en tot snel.

68. We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Woodstock. Het was niet erg druk maar het maakte voor de keuken schijnbaar geen verschil: er werden heerlijke gerechten uitgeserveerd. De sfeer is gemoedelijk en de opstelling van de tafels ruim maar wel gezellig. Je voelt je er direct thuis. Met ons vieren hadden we bij alle gerechten onderling iets anders besteld. Allevier waren we heel tevreden over de smaak en kwaliteit van de gerechten. Absoluut een aanrader!

69. Heerlijk eten voor een goede prijs. Ik kom hier regelmatig eten. Als het mooi weer is, kun je leuk buiten zitten, maar ook binnen is het gezellig. Aanrader!

70. Elisabeth

Paar daagjes wezen fietsen en 's avonds heerlijk gegeten bij restaurant Woodstock. Ongedwongen sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Niet zo'n kille design sfeer, een beetje huiskamergevoel. En niet zo belachelijk duur.
    Een aanrader!!

71. Theo en Ina

Zoals beloofd aan de bediening(maandagavond 17 oktober), hierbij onze zeer positieve beoordeling! Wij hadden hoge verwachtingen vooraf en die zijn helemaal uitgekomen! Wij hebben enorm genoten van het heerlijke eten, de gezellige sfeer en de prima bediening. Als wij in de buurt van Lochem zijn, komen we zeker terug!

72. Een gezellig, huiselijk en erg goed restaurant tegen een betaalbare prijs. Wat hebben wij hier lekker gegeten!

73. Vriendelijk personeel, en we hebben echt zalig gegeten. T soepproeverijtje is een aanrader! En dat alles voor een leuke prijs.

74. Genoten van het Woodstockmenu: mosterdsoep/ossenstaartbouillon, daarna pasta met zalm.

Mooie zaak in het centrum van Lochem, voorzien van sfeervolle foto's van de legendarische concerten.

75. fam de pree

Heerlijk gegeten! Tournedos en entrecote waren allebei super lekker en mals! Lekkere warme en koude groenten erbij ook het het dessert warme kersen met boerenvanillieijs was top!

Komen zeker nog eens terug!

76. Lekker gegeten, de tournedos was uitstekend, jammer van t weer want we moesten binnen zitten.

77. De gegrilde tournedos met pepersaus was echt hemels! Ook de aardappelgarnituur die we er bij kregen was erg goed op smaak en paste goed bij de smaak van het vlees.

Leuke sfeer en goede bediening en bovendien betaalbaar!

Kortom: Super lekker en leuk eten voor een geweldige prijs.

78. Het eten was heerlijk! Complimenten voor de kok, tournedos waren precies goed gebakken voorgerecht was overheerlijk.

Leuke bediening we komen zeker terug.

79. De drukte van de keidagen weer voorbij, dus weer eens bij Hendy gaan eten.

En het was net als de vorige keer weer erg lekker, en voor herhaling vatbaar.

En voor anderen zeker een aanrader.......goed en eerlijk eten tegen een betaalbare prijs.

80. Toppertje!

81. Robert

Lekker gegeten op het terras, goede sfeer en vriendelijk meisje in de bediening en de prijzen zijn goed in verhouding, zeker een aanrader!

82. Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat er zo'n grote hond in het restaurant ligt. Wel onder een grote tafel maar af en toe komt hij/zij ook langs de tafels. Bijzonder onhygienisch!