Hier zie je hoe de meningen over de De Witte Wieven verdeeld zijn.

w. van langen

Goed eten, keurig opgediend, prima smaak. Voordelig geprijsd. Keurige inrichting met grote speelruimte voor de kleintjes.

Zeer positieve ervaring. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooi opgedient. En dat voor een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader!

R. den Dunnen

Gewoon een goed restaurant op een leuke locatie.

Eten was heerlijk gezellig ingericht. Gaan er zeker weer toe.

Christine Arfman

We hebben heerlijk gegeten, er was voldoende en we konden bij eventueel gebrek vragen om aanvulling. Personeel was aardig en correct. Wat sfeer betreft, die was prima alleen vonden wij het erg rumoerig en hadden we moeite om elkaar te verstaan. Prijs/kwaliteit helemaal top.

Met een groepje gastvrij ontvangen en goed geholpen.
    Brood met kruidenboter werd direct na de drankjes geserveerd.
    Heerlijke gerechten en bijzonder mooi opgemaakt.
    Lekker gegeten en fijn nagetafeld.
    Een aanrader!

L.Ligtvoet

Fijne en gemoedelijke sfeer en een aanrader voor gezinnen met kinderen.
    Compliment voor de jongeman van de bediening.
    Kinderen prima vermaakt in binnenspeelplaats.

Lekker eten voor een goede prijs. Een aanrader! Kinderen kunnen heerlijk spelen.

Rob Driessen

Lekker gegeten, vlotte bediening kortom gewoon goed.

Anika Eggink

Super lekker. Fijn voor de kinderen. Gezellige sfeer!

Gerdi zwetheul

Bij het lezen vd kaart werden we al enthousiast. Geweldige benamingen voor de gerechten. Eten was heerlijk en werd mooi geserveerd. Het eten was top, met heerlijke wintergroenten. De bediening was echt top en persoonlijk. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Ook voor kinderen is er genoeg te doen.

Wij hebben hier vanavond met z'n drieƫn gegeten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Mooi opgemaakt, en lekker vers.
    Ze gebruiken leuke aparte namen voor ala carte "lamme roerhaas" een heerlijk gerechtste met mals varkenshaas " vette Albert" heerlijke rib eye. Ook het dessert met ijs was heerlijk en mooi geserveerd. Vriendelijk personeel.
    Je kan er rustig zitten praten zonder dat andere mensen je gesprek horen. Een prettige ambiance. Hier komen we beslist terug. Onze complimenten.

Gerrit te Slaa

Verrassend, goede sfeer, lekker eten en een uitstekende service

Lubberding.

Wezen eten met het gezin 10 personen. Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten. Het was echt top. šŸ‘

Anjo Willemen

We werden vriendelijk ontvangenā€¦ Erg goed etenā€¦ Gezellig zittenā€¦

Fam Smellink

Na ruim 30 jaar weer een bezoekje gebracht aan de Witte wieven ......Heerlijk geluncht voor een goede prijs. Een aanrader.
    Er was niet veel meer te herkennen van vroeger, maar de witte wieven komen terug begreep ik!

Elly Verbaan

Lekker gegeten. Ideaal voor de kinderen, die vermaakten zich voor en na het eten prima. Echt een aanrader.

Marian Bannink

Het eten was heel lekker, iedereen aan tafel had wat anders, de kinderen konden rustig spelen tussen door.
    We hebben daardoor kunnen genieten van het eten.

- puntje, toen de terrasdeur dicht ging van het zaaltje, blokkeerde een tafel op het terras deze nooduitgang (hier rekening mee houden) ook al gebeurt er niets.

Prima, makkelijke kaart. Wat later op de avond is minder kinderen om je heen. Voor gezin met kinderen om 17:00 uur aan tafel. Perfect.

RenƩ en Nicolet

We hebben heel gezellig gezeten met 26 personen. Het koud en warm buffet was prima. Salades waren allemaal zelfgemaakt en smaakten super. Volgens mij waren de spareribs niet aan te slepen... De kleintjes hadden het prima naar hun zin in de speelruimte.

Als ik een klein puntje van kritiek mag leveren dan vond ik als toetjesmens dat deel iets minder. Het ijs was erg lekker van smaak!!

Zeker een aanrader!

Het is eten super goed, maar de bediening het is me al vaker opgevallen als het wat drukker is, is de efficiƫntie totaal verdwenen. En dan hoor je iemand zeggen we hadden het niet zo druk verwacht. Kom op zeg je weet dat er mensen gereserveerd hebben, het weerbericht geeft al een week mooi weer aan. Dan zorg je toch dat je mensen genoeg hebt. Het zo jammer dat je telkens moet roepen als wat wilt drinken of nog wat wilt bestellen.

Raban Ernst-Sloot

Super lekker gegeten en de kinderen hebben ontzettend leuk gespeeld zowel buiten als de mooie indoor speelruimte binnen. Aanrader!

Heerlijk gegeten in een zeer kindvriendelijk restaurant.
    Een waar speelparadijs, zowel binnen als buiten. Als ouder geniet je van het eten en het vriendelijke personeel.

con schlszka

Heerlijk gegeten en kleinkinderen vonden het ook super.

Hester Beek

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijne en aardige bediening. Dus alle ingrediƫnten voor een fijne avond met lekker eten. Een aanrader.

Supervlotte en vriendelijke bediening, een andere tafel voor ons opmaken was geen probleem, de dame die de bediening verzorgde was ook erg leuk met de kinderen. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Schone toiletten, zeep en handdoeken aanwezig. Gezellige drukte en toch vrij rustige sfeer. Kortom helemaal goed! We komen zeker terug.

Theo, Miranda en de medewerkers van de Witte Wieven ontvangen ons altijd gastvrij en vriendelijk. Het eten is lekker en ruim voldoende, daarnaast is de presentatie van het eten erg goed! Bijbestellen of een andere wens is geen probleem voor ze. Wij genieten er altijd van om hier te mogen zijn en ook voor onze hond staat altijd een bak water klaar. Tot de volgende keer!

Prima gegeten, rustig buiten gezeten.

Irene Scheurink-Mengerink

Heerlijk gegeten. Pittige Spare-ribs, sukadelapje en kindermenu. Top!

De lunchkaart is goed en uitgebreid! Lunch was erg lekker en goedkoop.

Was weer gezellig druk. Lekker eten voor een goede prijs en een vriendelijke bediening

Niets anders dan lof.
    Leuk vlot ontvangst.
    Vlotte vrolijke bediening.
    Heerlijke gerechten.
    Goede prijs.
    Waren nu met z'n 2en maar komen zeker met de Kids terug. Zag er zowel binnen als buiten leuk uit voor Kids vermaak.

We waren een kleine groep gevraagd of weet 15 min later aan tafel konden dan de gemaakte afspraak heerlijk geen probleem lekker gegeten fijne service echte aanrader

De witte wieven is een prima restaurant. Hele frisse en vrolijke en positieve bediening. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Een aanrader als je in de buurt van Zwiep bent.

Heerlijk en relax gegeten! Aanrader voor gezinnen met kleinere kids.

Op zaterdagavond 5 augustus hier gegeten met 9 personen. Heerlijk eten, goede bediening. Prijs-kwaliteit prima.
    Een aanrader.
    De zaak zat vol, ook wij hadden van te voren gereserveerd gelukkig.

Wouw... dit is wat wij Brabander willen. Goed en betaalbaar. Vriendelijk personeel die de mensen begrijpen. Het is niet erg om door het maĆÆsveld te fietsen voor zo'n hoge kwaliteit.

Ad en Wilma Sprang

Vorige week met de kleinkinderen wezen eten. Pannenkoek op soja basis in verband met allergie was totaal geen probleem. Geweldige zorg en persoonlijke aandacht. Meer dan voortreffelijk gegeten. Gisteren voor de tweede keer bij jullie wezen eten en wederom een voortreffelijke ervaring, zowel qua persoonlijke aandacht, prima bediening en geweldig eten. Prijs/kwaliteit verhouding is TOP. Echt een aanrader dit restaurant!
    Groet,
    Ad en Wilma.

Winfred Schmidt

Ik was vandaag bij jullie, kopje koffie gedronken met mijn vriendinā€¦

Ik heb een vraag, waar komt de naam "De Witte Wieven" vandaan?!?

Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik woon in Noord-Holland dus misschien zit ik er naastā€¦

Mooie plek!

Groet, Winfred.

Heerlijk gegeten, ideale plek om met jonge kinderen te eten.

John van yperen

Hebben hier maandagavond 24 juli 2017 heerlijk gegeten. Prettige uitstraling van het resaurant, goede bediening en voortreffelijke voor-hoofd- en nagerechten. Zeker aan te bevelen.

greutink

lekker eten zeker een aanrader

Fijn en vlot geholpen..eten was heerlijk

Heerlijk wezen eten bij de witte wieven super top locatie leuk voor kinderen maar wij waren zonder kinderen we hebben de mostersoep gehad ossenhaas puntjes en de sukadelap heerlijk en de bediening was vlot en correct.
    Wij komen zeker zeer snel terug.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel; prima keuken gezellige entourage.

Zeer geschikt als je als ouders eens lekker rustig wilt dineren, het speelparadijs is daarin echt een uitkomst! Daarnaast is de prijs, kwaliteit, personeel en het eten echt top!! Een echte aanrader dus!

Boesveld

Lekker gegeten en bediening was goed.

Bettink

Afgelopen zondag heerlijk gegeten, de bediening was vlot en we hebben niet lang op het eten hoeven te wachten! Wel was het erg rumoerig waardoor je slecht met elkaar kon praten!

Soraya Wittebroek

We hebben met een grote groep buren erg lekker gegeten. We zaten apart van de rest in het restaurant waardoor het geen probleem was dat kinderen in en uit konden lopen. Er was genoeg te doen voor de kinderen (alle leeftijden) waardoor niemand zich heeft hoeven vervelen. Er werd rekening gehouden met glutenvrije diƫten. Tevens konden we apart betalen, wat ook erg prettig was met een grote groep.

Voor de tweede keer heel erg lekker gegeten!

enige minpuntje zou kunnen zijn dat op de dessertkaart praktisch alleen ijs staat. Bij de enige , overigens prima pudding , zat geen stevige ,lekkere ,slagroom (spuitbus? ) Verwacht je niet na al dat lekkere eten...

Nijenhuis

We hebben heerlijk gegeten.

RenƩ Geurts

Super gegeten. Vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

Alles klopt! Botermalse biefstuk, mooi terras in rustgevende omgeving, prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Antvelink

Alles erg goed en bovendien perfect adres voor glutenvrij eten met veel keuze door een dieet kok.
    We zullen u op Livaad vermelden.

Was gewoon gewoon super. Goed eten en meer dan genoeg. Hele vriendelijke bediening en prijs kwaliteit gewoon erg goed. Aanwinst voor Zwiep en een mooi nieuw leven voor de witte wieven!

J.Siebel

Komen hier regelmatig.
    Zeer vriendelijk personeel en eten zeer goed.

Eva en Jody Looze

Tijdens een paar dagen in Lochem geweest te zijn hebben wij hier heerlijk buiten gezeten en gegeten. Erg vriendelijk personeel. Mochten wij weer in de buurt zijn van de Witte Wieven, komen wij hier zeker weer eten!

G.J. Hogenhout

Afgelopen weekend met groot gezelschap hier wezen eten. Het was erg druk, waardoor de wachttijden tussen de verschillende gangen heel erg lang waren. Om 17.15 uur besteld en pas om 18.45 uur kwam het voorgerecht. Het hoofdgerecht volgde vervolgens pas rond 20.00 uur. Nu begrijpen wij best dat het in de horeca niet altijd te plannen is en dat er door omstandigheden ineens handen te kort zijn, maar de manier waarop er hier mee omgegaan werd was verre van klantvriendelijk/servicegericht. Er werden geen excuses gemaakt dan wel uitleg gegeven. Wij moesten zelf vragen wanneer onze lege borden opgehaald werden of dat we nog een drankje konden krijgen (wat vervolgens ook weer heel lang duurde). De bediening gedroeg zich ook erg gehaast en straalde dat uit naar de klanten. Er kon geen lachje meer van af. Er was geen tijd voor opruimen, de wc schoonmaken, zeep aanvullen, tafels leeghalen en er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was etc. De sfeer was door dit alles niet goed. Meerdere klanten deden hun beklag. Heel jammer. Het eten maakte gelukkig een hoop goed, want dat smaakte prima. Door het hele teleurstellende gebeuren hebben we er echter voor gekozen geen dessert/koffie na meer te nemen. Jammer!

g.striekwold

We hebben begrip voor de onderbezetting van het personeel i.v.m. keidagen... Maaltijden waren goed, alleen de tafels zijn o.i. te klein voor 4 personen of de borden te groot! Wensen jullie veel succes en het zal niet de laatste keer zijn dat we jullie bezoeken!!

Van Putten

Een erg leuk en klantvriendelijk personeel, voor de Kids is niets te gek en ze kunnen zowel buiten en binnen spelen, eten is echt lekker en zeker genoeg zo niet kun je meer krijgen , als je twijfelt niet doen gewoon heen gaan echt een aanrader

Hermien de wit

Was heerlijk en goed eten. Komen zeker nog een keer terug.

r miltenburg

Leuke plek, binnen ook, zeker voor kinderen. De pannenkoeken vielen tegen.

Janneke

Super fijne bediening!! Mooi vernieuwd en gezellige sfeer!
    Met 4 bewoners (pg verpleeghuis) en begeleiding wat gedronken en pannenkoek gegeten!
    Iedereen vind het erg lekker en gezellig! We komen zeker nog eens terug!

Bedankt namens bewoners en begeleiding van verpleeghuis Den Es in Varsseveld.

Het was allemaal prima in orde, we hebben lekker gegeten.

Dirri Huurnink

Lekker gegeten en betaalbaar. Leuk en vlot personeel. Wel even reserven, want het is er altijd erg druk.

C. Hendriks

we zijn netjes ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. Het eten was zeer goed en op tijd geen lange wachttijden maar ook niet alles direct achter elkaar. wat wij ook wel prettig vinden is dat ze niet opdringerig zijn. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer goed. Vriendelijke bediening, zeer ruime porties. Mag misschien iets minder, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wij komen ook zeker nog een keer terug. Top

J.Koppelaar

Zeer goede kwaliteit en sfeer. We komen zeker terug.

Zeer goed we zijn zeer tevreden, en komen beslist nog een een keer eten en zullen het verder aanbevelen.

Meuleman

Erg goed, erg lekker en een fantastische plek voor kleine kinderen

Super! Keurige bediening, gastvrij en behulpzaam. Het eten was goed van smaak en uitgebreid heerlijke appelcompote (huis gemaakt). Goed betaalbaar. Een aanrader.

Afgelopen woensdag weer wezen eten bij de Witte Wieven, en zoals we gewend zijn bij Theo en Miranda, was het top!
    Onze complimenten voor chef kok Ido. Het asperge seizoen is weer begonnen,
    en het smaakte heerlijk! Een echte aanrader, komen snel weer.
    Groetjes Peter en Olga

Gezellige sfeer en lekker eten voor goede prijs. Kinderen vermaakten zich prima.

heerlijk gegeten en goede bediening. prijs kwaliteit verhouding is goed. dochter heeft ook goed gegeten en vond het heerlijk.
    zeer vriendelijk personeel.

Marijke

Prima gelegenheid om gezellig een hapje te eten, ook zonder kinderen. Vriendelijke bediening, ruim van opzet, gevarieerde kaart.

Ellen van Assem

Leuke plek om met kinderen te eten. Binnen en buiten mooie speelruimte. Ruim opgezet, meer dan genoeg ruimte tussen de tafels.

Gezellig en heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen. Kinderen in de ballenbak en met schoonzonen een lekker biertje gedronken. Voor herhaling vatbaar.

Super lekker gegeten, lekker rustig, niet te druk.
    Voor herhaling vatbaar.

Betsie Visser

Hele goede ervaring van alle 6 personen maar vooral het glutenvrije eten was smakelijk en met veel aandacht bereid bedankt

Leuke ambiance.Ondanks dat er veel plaatsen zijn is het ruim van opzet. Betaalbaar en leuke vlotte bediening. Porties waren groot o.i. Konden wel wat kleiner Welkome uitbreiding voor Lochem om daar te eten. Voor de kinderen is er een leuke speelkamer gemaakt. Ruime kaart met veel mogelijkheden voor ieder wat wils. Ook aan de kleintjes is gedacht.

Super lekker gegeten.
    Vriendelijk personeel en de kids hebben zich prima vermaakt!
    Wij komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk schnitzel en sukade lapje gegeten, en vooraf proeverijtje, zeer lekker en mooi opgemaakt en goeie stevige mosterdsoep.
    Voor herhaling zeer zeker vatbaar.

Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.Top!!

Elisabeth

We hebben heerlijk gegeten. Veel voor weinig. Het was ook bijzonder gezellig!

Heerlijk gegeten! Kinderen heerlijk gegeten en gespeeld...We komen zeker nog eens weer!

Met acht personen gegeten. Erg goed, iedereen erg tevreden.

Heerlijk gegeten in een warme en huiselijke sfeer. Bediening uiterst correct. Ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent.

Wat een metamorfose binnen! Leuk gegeten en gespeeld. Komen zeker weer.

Chantal Jansen

Heerlijk gegeten met 5 personen. Vriendelijk personeel en onze dochter heeft zich goed vermaakt in de spelerij! Wij zeggen "tot ziens"!

Ed Bontekoe

Erg fijne en kindvriendelijke zaak met leuke speelmogelijkheden, prima gerechten voor prima prijzen en een zeer attente en vriendelijke bediening. Graag tot een volgende keer.

Lekker gegeten, mooi kindergedeelte. Zelf zaten we te lunchen in het stuk tussen restaurant en speelgedeelte, dit stuk is ook restaurant. Wel vonden we het erg koud, en was het meubilair niet prettig. De sfeer in het vernieuwde gedeelte zag er goed uit.

Het eten was lekker, goed verzorgd.

Bediening haalde maar half de spullen af, en liet 1 van de 3 borden staan.

Lekker gegeten en gedronken. Veel voor weinig.
    Door drukte soms wat lang moeten wachten, vriendelijke bediening.
    De kinderen hebben zich prima vermaakt in de spelerij.

Uitstekende keuken en een prima bediening.
    Een aanwinst voor de regio.

Eten is super, bediening loopt ongeorganiseerd rond. Eten op en dan nog een half uur met een leeg bord zitten, bord word weghaald niet gevraagd of je nog wat na wilt.

Leuke accomodatie!

Heerlijk gegeten bij de Witte Wieven, vlotte bediening en super leuke speelgelegenheid voor de kinderen.

M.Geenevasen

Heerlijk gegeten zowel lunch als diner. Bediening dik in orde. Eten prima. Hulde aan de kok. Komen uiteraard terug. Zeker aan te bevelen ook voor grotere groepen.

Ben te Plate

Leuke locatie. Voor herhaling vatbaar. Zal het zeker aanbevelen. Groet B. te Plate

H. Marsman

We hebben heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar!

Vorige pagina

Volgende pagina