Hier zie je hoe de meningen over de De Basiliek verdeeld zijn.

1. Mediterraans Lochem

henk oortgijs

Goed en met zorg bereid eten. Prettige en je tot elkaar brengende ambiance. Wellevende bediening. Van harte aanbevolen!

2. Mediterraans Lochem

Raymond Jong

Zeer goed.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Lekker ontspannen gezeten.

3. Mediterraans Lochem

Eten was perfect aardige bediening. Komen zeker terug.

4. Mediterraans Lochem

Vriendelijk ontvangt en het eten was goed.

De nieuwste recensie
  5. Mediterraans Lochem

Marije Vermeulen

Aanrader! Goed eten, warme bediening, prettige sfeer en betaalbaar.

6. Mediterraans Lochem

Gisteren heerlijk met zijn tweeën bij de Basiliek gegeten om ons 15-jarige huwelijk te vieren.
    Goed en erg lekker als altijd! Fijne sfeer en we hopen er de komende 15 jaar van te mogen blijven genieten!

7. Mediterraans Lochem

Een restaurant dat een warme uitstraling heeft met zeer vriendelijk personeel. Traditioneel komen wij hier ieder jaar met Valentijnsdag. Echter de kwaliteit van het eten loopt steeds verder achteruit. Deze teruggang kondigde zich tijdens de afgelopen kerst reeds aan en helaas werd dit afgelopen dinsdag bewaarheid. De varkenshaas was droog en had een harde korst en niet rosé van binnen. De kogelbiefstuk was niet mals. Deze was aan de ene kant doorbakken en liep geleidelijk aan over naar medium terwijl die ook nog eens niet warm was. Ter garnering lagen op de borden koude groenten bestaande uit enkele schijfjes wortel en een aantal sperzieboontjes. Bij dit alles werd een gigantische schaal friet geleverd dat in geen verhouding stond met een wel heel klein schaaltje rauwkost wat overigens wel goed smaakte.
    Andere jaren kregen de vrouwen een leuke attentie ter ere van Valentijnsdag. Dit jaar werd er geen aandacht aan besteed. Jammer!

8. Mediterraans Lochem

Ontzettend lekker gegeten, de sfeer was gezellig en de bediening goed. Het toetje zag er prachtig uit en smaakte net zo. We komen zeker terug.

9. Mediterraans Lochem

Gezellig restaurant en lekker gegeten voor een mooi prijsje!

10. Mediterraans Lochem

Mariet Goorman

Heerlijk uit eten geweest bij de Basiliek. Lekker eten voor een prima prijs in een gezellig restaurant waar de bediening prima is.

11. Mediterraans Lochem

Henk Hagen

We hebben met 6 personen genoten van het kerstdiner. Al was een ruime keus aan gerechten en iedereen was zeer te spreken over smaakvolle bereiding. Het personeel was uitmuntend en attent bij de bediening en hadden duidelijk plezier in het werk. De ambiance is gewoon gezellig en sfeervol. Een dikke aanrader was ons betreft.

12. Mediterraans Lochem

Jammer dat (door drukte de vorige dag) niet meer alles beschikbaar was van de menukaart. Tevens wat "verwarring" over het feit dat drie van de vijf gebruik maakten van het keuzemenu, maar werd netjes opgelost. Heerlijk gegeten!

13. Mediterraans Lochem

John van Ballegooijen

Uitstekend gegeten; vooral de hertenbiefstuk was van een goede kwaliteit.
    Restaurant is waard om genoemd en gepromoot te worden.

14. Mediterraans Lochem

In één woord geweldig. Mooie zaak en zeer vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten.

De Taizikie met brood was zoals het hoort te zijn. De zalm op een bedje van spinazie met daarbij rijst en witte wijn saus was volgens mijn man ontzettend lekker. Zelf had ik de vegetarische mousaka. Ook heel lekker. Wel jammer dat deze versie er niet was met gewoon gehakt. Misschien een tip, maar de vegaversie was zeer de moeite waard.

Ik kan deze zaak bij iedereen die van mediterraans eten houdt aanraden.

15. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegegeten samen met mijn partner. Sfeer goed, gezellig, aardig personeel, super lekker gegeten. Als we weer in de buurt komen van Lochem gaan we zeker weer.

16. Mediterraans Lochem

Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Een mals stukje vlees, goed bereid en goed van smaak. Het driegangenmenu is waar voor je geld! De serveerster was vriendelijk en kundig. De ambiance strak maar sfeervol. Een aanrader!

17. Mediterraans Lochem

Francisca

Voor de 2de keer hier heerlijk gegeten. Alles voelt prettig aan: de sfeer, de bediening, de inrichting en als dan het eten geserveerd wordt, ben je helemaal gelukkig.

18. Mediterraans Lochem

W.Hoftijzer

We hebben heerlijk gegeten, ook onze gasten vonden het eten lekker. Toetjes niet te groot maar fijn van smaak en een prima sfeer.

19. Mediterraans Lochem

Heerlijk buiten kunnen eten. Wij hebben gebruik gemaakt van het keuzemenu. Vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

20. Mediterraans Lochem

Edith van Eijk

Altijd goed en lekker eten. Fijn restaurant om te zitten, niet teveel herrie, dus prettig praten met tafelgenoten. Altijd even praatje met Jolande. Gewoon fijn restaurant.

21. Mediterraans Lochem

Wij hebben erg lekker (en ook voldoende) gegeten bij De Basiliek. We hadden een prima plek achterin de zaak, in het verlaagde gedeelte. Het was er gelukkig niet al te druk toen wij er waren. Prima prijs/kwaliteit verhouding wat het eten betreft. Vriendelijke bediening. Een aanrader wat ons betreft.

22. Mediterraans Lochem

We hebben lekker gegeten, maar het was wel erg rustig. Ook de bediening liet enigszins te wensen over.

23. Mediterraans Lochem

We hebben er lekker gegeten, ook positief was de vriendelijke en vlotte bediening. We hoefden niet al te lang te wachten, wat voor de kinderen weer prettig was. Value for money. Ik vond de akoestiek ook prettig, er was nog een goed gesprek te voeren.

24. Mediterraans Lochem

Gerda Lammers

Heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant.
    Gezellige sfeer en heel goede kwaliteit eten, echte aanrader!

25. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, geen gehaast, je kunt lekker en rustig tafelen. Zeker een aanrader!!

26. Mediterraans Lochem

Lekker gegeten samen met een vriendin, prima kaart met genoeg keuzes! Enige puntje is dat het dessert warm hoorde te zijn maar koud was, was jammer maar verder prima. Gezellig zitten, je wordt niet weggekeken, snelle bediening dus al met al een aanrader :)

27. Mediterraans Lochem

Was goed en lekker, geen gehaast. Een aanmerking, alleen een bakje sla verder geen groenten, dat kan verbeterd worden met een extra groentensoort erbij. Bediening goed en vriendelijk.

28. Mediterraans Lochem

Driek van de Vondervoort

Gezellige sfeer, leuk personeel en prima prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader als je het mooie Lochem bent!

29. Mediterraans Lochem

G. Wanders

Uitstekend gegeten. Prima sfeer. Heel verzorgd. Je voelde je gast, dus welkom. We komen graag terug.

30. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten.

31. Mediterraans Lochem

Ellen Fruke

Heeerlijk gegeten, ook glutenvrij. Een aanrader!

32. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten. De garnalen pasta is zeker aan te bevelen, eveneens de fles malbec.

33. Mediterraans Lochem

Dit was voor mij de tweede keer dat ik bij de Basiliek heb gegeten en wederom tot volle tevredenheid. Ondanks dat er niet zo'n ruime keuze is bleek wederom dat wat er op tafel komt goed van smaak is en wat ik ook belangrijk vind, een mooi plaatje is.
    De bediening is correct, vriendelijk en behulpzaam. Ook dit was beslist niet de laatste keer.
    Loek Diemel/Borne

34. Mediterraans Lochem

wijnand broer

We hebben er 8 januari heerlijk gegeten en voelden ons écht als gast behandeld in een sfeervolle omgeving. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie: een leuk 3-gangen menu, waaruit wij gekozen hebben voor de zalm, zowel bij het voor-als hoofdgerecht. Een adres om terug te keren!

35. Mediterraans Lochem

Vriendelijke bediening en ook snel. Prima gegeten, maar voor een medi keuken verwacht ik wat meer smaak. (En miste bv ook een heerlijke knoflook geur als je binnenkomt). Vond het dan ook te "vernederlandst". Ook de inrichting deed niet medi aan, te modern. Ik had bij het reserveren aangegeven dat mijn man jarig was, maar hier werd niets mee gedaan. Gemiste kans, een klant zal op z'n minst een felicitatie zeer waarderen.
    Leuk restaurant, maar de term Mediterrane vinden wij niet geheel passend. Vandaar een 5 voor de sfeer. Maar verwacht je gewoon lekker eten, met prima wijn in mooie grote glazen en een vriendelijke bediening, dan zeker een aanrader om eens te proberen!

36. Mediterraans Lochem

Voor de tweede maal hier gegeten. Nu binnen. Wat ons direct opviel was dat we weliswaar naar onze tafel werden begeleid, maar de jassen werden niet aangepakt. Ook werd niets verteld over een kapstok. Dan maar over de rugleuning van de stoel. Het eten en de wijn waren echter wel goed, dus toch een prima avond gehad.

37. Mediterraans Lochem

renate ketelaars

Het was weer heerlijk eten en een zeer prettige bediening.

38. Mediterraans Lochem

H.Fleming

Een sfeervol restaurant, fijne bediening en natuurlijk erg lekker gegeten!

39. Mediterraans Lochem

Sjanniee Soete-Blox

Het eten was goed. Prijskwaliteit te duur. Jammer dat ze mijn verjaardag vergeten waren.

40. Mediterraans Lochem

Hans en Nelly Bonhof

Wij wonen in Zuid-Frankrijk vlakbij de Middellandse Zee en de Spaanse grens. Wij weten dus hoe de Mediterrane keuken smaakt. De Basiliek weet dit op voortreffelijke wijze te evenaren. Het eten was voortreffelijk! In de Midi eet men laat en dus kan men ook laat aan tafel blijven zitten. Hier zou de Basiliek nog iets kunnen leren. De schoonmaak begon al toen wij nog wilden natafelen. Een beetje storend. Maar al met al toch een aanrader.

41. Mediterraans Lochem

Gerrie Spenkelink

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

42. Mediterraans Lochem

Lekker gegeten, sfeer en bediening prima. Wel erg beperkte kaart. Geen keuze voor een vegetarier en twee van de vijf desserts niet meer voorradig. Hier valt nog een slag te slaan!

43. Mediterraans Lochem

Robert Allard

Buiten de deur eten is een kwestie van smaak, en smaken verschillen. Bij de Basiliek eet je in een fijne, intieme sfeer. Het eten is prima, maar, en hier komt mijn persoonlijke smaak, het vlees had iets meer zout mogen hebben en de aardappels iets minder. De service was top, net als de bediening. Niet opdringerig, vriendelijk en precies wat het moet zijn. Ik werd bij binnenkomst meteen gefeliciteerd met mijn 50e verjaardag. Doet het altijd goed. Een minpuntje waren de kleine tafels en de grote menukaarten. Je ziet het vrijwel overal. Kleine mooi aangeklede tafels. Bij de Basiliek vind je op een tafel voor 3 personen een fles wijn, een fles water, een kaarsje, een schaaltje chips en 2 servetten met bestek op je tafeltje. En daar komen dan nog twee drankjes bij - 2 flesjes, 2 glazen - 2 borden met eten en ongeveer 4 schalen met wat er bij de gerechten wordt geserveerd. Dat is een hele tafel vol. Maar het belangrijkste was bij de De Basiliek dik in orde.

44. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten, prima service met een persoonlijke noot!

45. Mediterraans Lochem

Dirk

46. Mediterraans Lochem

Henk Sprukkelhorst

Na een middagje thuis bankhangen op, deze trieste zondagmiddag gezellig met Jolanda naar De Basiliek, 2 minuten lopen. We hadden een prachtig plekje bij het raam.

We hebben heerlijk gegeten en natuurlijk ook heerlijk genoten van de fantastische kookkunsten van de kok. En zeker niet de laatste keer!

Onze dag was weer helemaal goed.

47. Mediterraans Lochem

Het was een beetje rustig toen ik hier at, maar onterecht: enorm lekker gegeten voor niet al teveel geld, en de bediening was zeer vriendelijk en bekwaam. Als voorgerecht een stukje brood besteld met de verwachting een saai stukje stokbrood te krijgen, maar dit bleken superverse breekbroodjes te zijn, erg lekker. Als hoofdgerechten varkenshaas met mozzarella (met hele lekkere saus, misschien wel een van de lekkerste hoofdgerechten die ik ooit heb gehad) en een spies van ossenhaas. Persoonlijk had ik de tiramisu liever iets zoeter gehad en de achtergrondmuziek iets minder nadrukkelijk aanwezig.

48. Mediterraans Lochem

Het was op zondagavond wat stilletjes. Door de opening van het Raedthuys?? Maar het was hier weer uitstekend. Een prima voorgerecht, de kogelbiefstuk goed gebakken. Het dessert viel me wat tegen, de combinatie van caramelblokjes bij het ijs niet zo geslaagd. De lekkere huiswijn: een Merlot uit de Pays d'Oc. Al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding. De sfeer zou iets gezelliger kunnen, bijv. met een zacht muziekje op de achtergrond?

49. Mediterraans Lochem

Mariska Ruesink

Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Prijs eten goed.

50. Mediterraans Lochem

Gezellig restaurant.De biefstuk was heerlijk; we hebben heerlijk gegeten.

51. Mediterraans Lochem

H.. Seesink

Wij waren met een groep van acht personen een weekend in Lochem in hotel "Hof van Gelre". Na een stadswandeling hebben wij restaurant De Basiliek bezocht voor een diner. Alle personen waren verrast door de gezellige ambiance van het restaurant, de keurige bediening en gastvrijheid van de restauranthoudster. Ook de gevarieerdheid van het menu en de prijs kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed.

52. Mediterraans Lochem

Erg gezellig restaurant, hele leuke bediening, en onwijs lekker eten voor een betaalbare prijs

53. Mediterraans Lochem

Josefien Spoelder

Prima gegeten. Sfeer in restaurant vonden wij formeel, tikkeltje decadent. Mag best iets losser qua sfeer en inrichting. Keuken is goed.

54. Mediterraans Lochem

Super lekker en goed gegeten. De Baseliek is een sfeervol en gezellig restaurant waar je prima kunt eten.

55. Mediterraans Lochem

Weer heerlijk gegeten. Eigenlijk altijd een goede keus om daar te eten. Op de kleine markt in Lochem is het ook nog eens gezellig zitten met al die terrasjes in de buurt.

56. Mediterraans Lochem

Hans en Ellen

Zaterdagavond 22 maart superlekker gegeten. Jammer dat het restaurant niet in Winschoten gevestigd is (dan zouden we er zeker vaak gaan eten!).

57. Mediterraans Lochem

marionn pezy

Heerlijk gegeten! Het is hier gezellig zitten.

58. Mediterraans Lochem

Meerdere malen gegeten.. en elke keer weer top! Blijft goed en lekker! Zeker een aanrader!

59. Mediterraans Lochem

Super lekker gegeten, de garnalen als voorgerecht, de heerlijke dressing op de salade, de boeuf bourguignon die zo geweldig apart gekruid was én dan de allerallerbeste plak brownie die ik ooit geproefd heb, om je vingers bij af te likken. Naderhand nog een praatje gemaakt met de kok, die gelukkig een tipje van het lekkere boeuf bourguignon-recept verklapte. Wat een bescheiden en aardige man, hij glunderde van onze complimenten. Kortom, een aanrader! En de groeten uit Brabant....

60. Mediterraans Lochem

M. Geertsma

Lekker gegeten en de bediening was super! Leuk terras.

61. Mediterraans Lochem

Net eet etablissement en bediening zeer vriendelijk. Gegrild varkenshaasje en spareribs traditioneel besteld en voor de kinderen een hamburger menu.
    Spareribs een dikke tien, super mals en heerlijk gekruid.
    Varkenshaasje ook lekker, ietwat droog aan binnenkant maar dat werd door champignonsaus weer goed gemaakt.
    Een hamburger wat zwart gegrild.
    Aan alle service was te zien dat eigenaren hun best doen om de gasten het na hun zin te maken. Ga zo door!

62. Mediterraans Lochem

RVW

Hier met 2 personen gegeten.
    Voor een normale prijs kun je hier goed eten.
    Restaurant heeft binnen een prettige uitstraling.
    I.v.m. het mooie weer echter buiten gegeten.
    Bediening was alert en vriendelijk.
    Jammer dat het vlees van beide hoofdgerechten lauw werd geserveerd! Dat haalt het niveau helaas naar beneden.

63. Mediterraans Lochem

Theo

Wij hebben hier gisterenavond lekker buiten heerlijk van het 3 gangenmenu genoten en dat voor een vriendelijk prijs (Euro 24,95 p.p.)
    Zowel de voorgerechten alsmede de hoofdgerechten waren heerlijk en met veel zorg bereid ....en mooi opgediend
    Ook een groot compliment voor de bediening die ons netjes en correct bedient hebben zonder ook maar iets opdringerig te zijn en ze wisten ook precies goed te timen wanneer het hoofdgerecht na het voorgerecht geserveerd dient te worden ...alles in alle rust zoals dat bij een avondje uit eten hoort
    Met lekker een espresso met een creme brulle na al met al een zeer geslaagde avond
    Ook de zaak en het toilet zien er netjes en schoon uit ..complimenten!

64. Mediterraans Lochem

Na jaren gezellig sfeer proeven op koopavond in het centrum van Lochem, nadat de auto goed te parkeren was aan de Noord wal. Achter de authentieke voorgevel van De Basiliek op de Kleine Markt kom je binnen in een modern en sfeervol ingericht restaurant. Na een vriendelijke ontvangst mag er een keus gemaakt worden uit de beschikbare tafels. Tijdens het aperitief kan er a la carte een drie gangen menu samengesteld worden. De prijzen zijn betaalbaar. Indien je de eigen leesbril vergeten bent om de kaart te kunnen lezen is dat geen probleem. Als service kun je gebruik maken van een leesbril van de zaak. De gerechten waren van sublieme kwaliteit, zoals de biefstuk mals en smaakvol bereid. De bijgerechten smaakten ook heerlijk! Verse knapperige groente en krokante bruine frietjes. Alles werd netjes, beleefd en verzorgd geserveerd door dezelfde serveerster. Dit is persoonlijker, dan wanneer bij elk gerecht een ander personeelslid aan tafel komt serveren en vragen wat voor wie bedoeld was (wat tegenwoordig vaak voorkomt bij andere restaurants). Voor ons betekende het gezellig tafelen met vrienden en in alle rust samen gezellig bijpraten, waar we alle tijd voor kregen en tot slot werd on nog een rondje van de zaak aangeboden. Achterin het restaurant waren tip top schone en ruime toiletten. Midden in het restaurant kon je een blik werpen in een open keuken, wat nogmaals de verzorgde en hygienische werkwijze bevestigde. Voor ons betekende het een volledige avond gezellig uitgaan.

65. Mediterraans Lochem

Sinds lange tijd weer eens gegeten bij de Basiliek. Hoewel het niet erg druk was, lang moeten wachten op het mandje brood en het voorgerecht (soep). Daarna duurde het nog ruim 1 uur voor de warme maaltijd kwam. Eten op zichzelf niets mis mee, maar een piepklein schaaltje appelmoes en een klein schaaltje rauwkost ( voor 4 personen ) en verder geen warme groenten, was toch een tegenvaller.
    Prijs/kwaliteit niet goed in verhouding.
    Voorlopig hier niet meer naar toe.
    Personeel vriendelijk maar wat onervaren ?

66. Mediterraans Lochem

sandra roes

We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Het eten en drinken was erg goed. Personeel was vriendelijk en de sfeer relaxed. Het ziet er ook nog een sfeervol uit en de prijzen zeer betaalbaar. Kortom een absolute aanrader.

67. Mediterraans Lochem

Herman en Ineke van Ingen

Wij zijn gisteravond met vrienden die we al lang niet meer hadden gezien uit eten geweest bij dit sfeervolle restaurant en hebben een heerlijke avond gehad. Prima sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Net als de vorige keren trouwens dat we iets te vieren hadden en hier zijn gaan eten. Echt een aanrader. We komen zeker terug.

68. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten; goede bediening.
    Restaurant ziet er schoon en fris uit en ook nog sfeervol.

69. Mediterraans Lochem

gretha schutte

Met de hele familie bij de Baseliek gegeten.
    We werden gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk.
    Ook de bediening was vlot en netjes.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

70. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten! Genoten van het maandmenu: ossehaasspies. Wij komen hier zeker terug.

71. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten afgelopen vrijdagavond, alleen de mosterdsaus bij de zalm was te overdadig. De smaak van de zalm viel dit niet ten goede. Verder was het echt lekker en de bediening erg aardig! Een aanrader voor Lochem!

72. Mediterraans Lochem

Tjeerd en Rina

Gisteravond heerlijk en bijzonder smaakvol gegeten.
    Gezellige ambiance en zeer vriendelijk, vrolijk en opgewekt personeel. Een voorbeeld voor meer restaurants.

We hebben Zeebaarsfilet met mediterrane rijst en de Gebakken Gamba's met spaghetti aglio olio gegeten. Vooraf de Garnalensalade en Gefrituurde Calamari's. Voortreffelijke smaakcombinaties. Ruime porties, kortom een meer dan uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

We kunnen het voor iedereen aanraden.
    We komen zeker terug.

73. Mediterraans Lochem

Met ons 3e

Wij zijn op de recencies afgegaan,maar het is ons tegengevallen.
    Het is het net NIET.
    Broodmandje= goedkope Aldi broodjes met nep kruidenboter en aïoli.
    Haastrio=veel te doorbakken,en ziet 't bijna niet op je bord liggen.Saus die erbij hoort wel goed van smaak maar zo uit een pakje,JAMMER....Personeel is wel erg vriendelijk.

74. Mediterraans Lochem

Gisteravond met zijn vieren gegeten bij de Basiliek.

Goede sfeer en prettige bediening.
    Het eten was heerlijk!

We komen snel weer terug!

75. Mediterraans Lochem

Een prima ontvanst door de gastvrouw in een gezellige ambiance. Eerlijk gekookt, alles goed op smaak. De zalm is aan aanrader! En dat voor een prima prijs / kwaliteit verhouding.

Komen zeker terug.

76. Mediterraans Lochem

Laatst hier voor het eerst wezen eten, met toch wel de nodige verwachtingen. Op het eerste oog gezellig en trendy ingericht. We mochten plaatsnemen aan een tafeltje die helaas erg dicht naast de voordeur stond, waardoor we vaak op de tocht zaten.
    Vooraf hadden 2 van ons de gamba's. Die waren lekker.
    Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor een Trio van de haas en de Boeuf Bourguignon. Helaas was al het vlees van de Trio veel te lang gebakken.
    De Boeuf Bourguignon was nogal flauw van smaak, vergezeld met de nodige diepvriesgarnituur.. jammer.
    Prijs/kwaliteitverhouding is verder prima, maar we betalen liever iets meer, voor beter.

77. Mediterraans Lochem

ambagtsheer

Wij zijn zeer tevreden over het eten bij de Basiliek.
    Als ze zo doorgaan komen we zeker wel weer terug.
    Ook de prijs is voor iedereen goed te betalen,hoop dat het zo blijft!! We kunnen het bij iedereen aanbevelen om hier gezellig te eten. Ga zo door!

78. Mediterraans Lochem

Woensdag j.l. hebben wij in het nieuwe restaurent De Basiliek in Lochem gegeten. Wat een ontzettend gezellig en sfeervol eethuis is dit geworden en wat was het eten weer heerlijk (als vanouds). Koken kan Emad als de beste maar dat wisten we al. Het restaurant zit nu op een erg leuke lokatie. Een aanwinst voor Lochem! Wij wensen Yolande, Emad en personeel heel erg veel succes en plezier in dit prachtige nieuwe onderkomen.

79. Mediterraans Lochem

L

Gisteren in de nieuwe Basiliek op de Kleine Markt gegeten.
    Wat een prachtig pandje, mooi van buiten en sfeervol van binnen.
    Echt zeer geschikt voor een grotere groep maar ook knusse plekjes waar je gezellig samen een hapje kunt eten.
    Het eten was voortreffelijk maar dat wist ik eigenlijk al wel, ook in de Walderstraat kookte Emad als een 4 sterrenkok, en dat was nu weer zo.
    De prijs /kwaliteit is zeer reeel, eigenlijk kan ik niets bedenken wat ons niet bevallen is in de Basiliek.
    Ik wens Emad en Yolande dan ook alle geluk en voorspoed toe.
    We komen zeer zeker terug!

80. Mediterraans Lochem

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij de nieuwe Basiliek. Het openingsmenu is echt aan te raden! We willen graag wat feedback geven op de inrichting van de Basiliek. Het zag er allemaal erg verzorgd uit. Wij vonden iets te veel bruin. Misschien een idee om de wand aan de kant van de bar aubergine te kleuren (zoals de stoelen) en in het bloemenbehang af en toe een aubergine bloem terug te laten komen. Op lekker eten moet je wachten. Misschien is het een idee om midden in het restaurant een leestafel te plaatsen met mooie lampen erop. Op het eettafeltje kan dan alvast een bordje gereserveerd staan, terwijl de mensen met een glas de krant kunnen lezen. Mochten ze dat willen. Het is maar een suggestie. Heel veel succes en tot gauw! Johan en Marijke Aartsen

81. Mediterraans Lochem

Inmiddels zijn we 2 maanden en nog iets verder.
    We zijn verhuisd en gisteren (19 september 2011) hebben wij onze deur geopend aan de Bierstraat 6 (kleine markt) te Lochem.

Wij hopen u dan ook binnenkort weer te mogen begroeten,

Met vriendelijke groet,
    Emad en Yolande
    Restaurant de Basiliek
    Bierstraat 6
    7241 AH Lochem
    Telefoonnr: 0573-258082

82. Mediterraans Lochem

Wij zijn maandag 18 juli j.l wezen eten. Heerlijk gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben genoten, voor iedereen aan te raden. In een woord top. Komen zeker terug.

83. Mediterraans Lochem

Prima restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

Wij waren daar zaterdagavond 2-7-2011 en het hele restaurant zat tjokvol, maarja dat is niet zo verwonderlijk want je kunt daar heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Dit restaurant is voor iedereen een aanrader.

84. Mediterraans Lochem

Michael en Johanna

Complimenten aan de kok maar ook aan de bediening.

Alles was even lekker en vers gemaakt.

Jammer dat we niet in de buurt wonen anders gingen we er elke week even smikkelen, zeker voor die prijs!

85. Mediterraans Lochem

Heerlijke pizza gegeten hier en de prijs (woensdag veel pizza's voor 7,50) is ook ouderwets lekker. Mochten wij ooit nog in Lochem komen dan gaan we zeker weer hier eten.

86. Mediterraans Lochem

George Oudt

Goede en vriendelijke bediening, heerlijk eten, pizza's de lekkerste van Lochem. We komen hier graag en vaak.

87. Mediterraans Lochem

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening...

Hier komen wij zeker terug!

88. Mediterraans Lochem

We wilden even een frietje halen.

Maar kwamen toen langs de Basiliek en hebben toen een pizza gegeten en die was heerlijk.

We komen zeker terug.

89. Mediterraans Lochem

Ben er 3 keer in zeer korte tijd geweest.

Bijzonder lekker gegeten. Heerlijke salade met klasse-dressing, tortellini, pizza en gegrilde varkenshaas, met in plaats van patat, een lekkere spaghetti, goede tiramisu. Dit alles zeer goed betaalbaar.

Joh, wat kan die Emad koken!

Leuk, vriendelijk en attent personeel.

Kom ik weer in Lochem, dan zien ze mij daar zeker weer!

90. Mediterraans Lochem

T. de Boer

Goed gegeten bij de Basiliek. Wel tamelijk lang wachten op het eten, 45 minuten. Tip aan de gastvrouw: niet weer de vloer gaan vegen aan het eind van de avond als er nog gasten zitten te eten.

91. Mediterraans Lochem

Maarten

Geweldig restaurant, en wat een goed eten. We hadden onze kinderen van 2 en 5 meegenomen en we hebben ons met z'n vieren goed vermaakt. Het eten was snel, de salade vers, de 2 pizza's heerlijk en de pasta's (Pasta Ravioli met spinazie en de Tortellini precies goed). Het is niet echt een kindvriendelijk restaurant, er is geen kinderhoekje, maar dat hoefde voor ons ook niet. Wel een kinderstoel aanwezig trouwens. Complimenten aan de kok en voor de bediening!

92. Mediterraans Lochem

Ver uit het beste restaurant in Lochem en omstreken.

Heerlijk gegeten!

93. Mediterraans Lochem

Knus en gezellig restaurant in het centrum van Lochem, wij zijn er pas wezen eten en is goed bevallen! De kaart is gevarieerd en onze pizza was supervers en lekker! Bediening is bijzonder vriendelijk dus voor ons een gezellig avondje uit. Hier komen we zeker nog eens terug!

94. Mediterraans Lochem

Heel erg gezellig restaurant met hele goede bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen.

Vorige pagina