onbetaald parkeren 10 meter
    onbetaald parkeren 20 meter

• OV

opstap plaats 500 meter
    station 1500 meter lopen.

ma 12:00 - 21:00

1540502086 74
1579207207 77
1672099499 84

1. Lunch

Waldkorn broodje zalm zat ruim zalm op. Droge sla eronder met avocado erboven op. De bovenkant van het waldkorn broodje lag droog erboven op. Kruidenkaas op het broodje was beter geweest. Nu zat er geen smaak aan.
    Waldkorn carpaccio idem. Was droog broodje en de carpaccio leek voorgekoud. Er zat ook bijna geen vlees op.
    Broodje kipshoarma zat zeker geen shoarma smaak aan. Kip was erg droog. Tsatziki was geen tsatziki maar een komkommersausje.

We hebben het gemeld. Maar daar werd niks mee gedaan.

Erg jammer allemaal.
    Voor ons zeer zeker niet voor herhaling vatbaar!

2,3
  2. Alles glutenvrij, en dat is mooi voor degene die glutenvrij wenst te eten. De smaak daarentegen viel ons tegen, vlakke smaak, niet echt bijzonder zoals de mooi uitziende champignons van het voorgerecht (zie foto) nagenoeg smaakloos. Dit geldt ook voor mijn sate hoofdgerecht, niet geroosterde kippendij, wel mals op hier en daar een hard stukje na, maar niet zoals sate in mijn beleving hoort te zijn.
    Leuke locatie met aardige mensen in de bediening, maar als ik er een waardeoordeel over moet geven kom ik op een zesje.

3. Nicola Buursink

Vandaag voor het eerst gegeten in de Babbelaer in Lochem. Aangeraden door een vriendin die ook glutenvrij moet eten. Voor mij als glutenvrije eter een heerlijke ontspannen avond met veel gezelligheid maar vooral zonder de spanning of alles wel goed gaat. Dat was erg lang geleden dat ik zo genoten heb van een avondje uit. Wat een keus en bijna alles smaakte erg lekker, werd snel gebracht en super fijne bediening. Echt een avondje uit.

4. We waren onbekend in de omgeving. Als tip de Babbelaer in Lochem. Heerlijk gegeten de Babbelaer 3 gangen. Veel keuze aan kleinere gerechtjes. vriendelijke bediening. De dag erna nog geluncht. Een dikke pluim!

5. Diny Stegeman

6. Niels 706 punten

Na eerdere positieve ervaring, vandaag een drama meegemaakt.
    Gekozen voor De Babbelaer. Ontzettend lang moeten wachten tussen de gangen, ruim 45 minuten. Spareribs teruggegeven omdat ze koud waren. De opgewarmde ribs schoven van het bord op de tafel bij het serveren. Stoofpotje kip bleek gevulde kippensoep met veel te droge kip. Varkensvlees was gekookt, niet gebakken, groente in tempura bleek gefrituurde bloemkool als een spons werd geserveerd. Vet droop eruit, oneetbaar. Al met al 3,5 gezeten en ontevreden vertrokken. Serveerster vond het spijtig mijn ervaring te vernemen, en liet weten dat er van alles mis was gegaan met de bonnen in de keuken.
    Jammer. Bediening vriendelijk maar chaotisch

3,9
  7. Cris Amende

Uitstekende service, goed eten, gezellige ambiance.

8. Hanke Hilferink

Het eten was geweldig. Ook de bediening was heel goed met een geweldige gastvrouw.

9. We hebben heerlijk gegeten met onze buren.
    De sfeer in het restaurant was gezellig!! Voor herhaling vatbaar.

10. Veel positieve recensies gelezen en dus gekozen voor dit restaurant. Jammer genoeg ... voor ons een teleurstelling.
    Er kwam meer dan voldoende eten op tafel. Er was biefstuk besteld en er kwamen drie flinke stukken op het bord. Helaas had de keuken duidelijk moeite met het goed bereiden van een (medium) biefstuk. Het vlees was taai, erg taai!
    We hadden liever één goede biefstuk gehad dan de 3 taaie lappen die op het bord kwamen...
    Ook het bereiden van spareribs was voor de kok deze avond erg lastig: zwart en verbrand.
    Kortom geen goede avond van de kok deze avond. Dat doet het restaurant helaas geen goed.
    En... het slecht bereiden van de maaltijd maak je niet goed door veel te serveren.
    Een tip voor het restaurant. Hou rekening met de spreuk: "Niet het vele is goed, maar het goede is veel".

4,9
  11. Fam. Jansen

Heerlijke avond gehad. Wil je echt in de watten worden gelegd moet je hier een keer eten. Je voelt je echt een gast. Een welkom gevoel. Aan te raden is het nagerecht "licor 43 met vanille ijs". Tip...neem er niet te veel van want je gaat de alcohol voelen 😉

12. Chantal Jansen

Van ons een dikke 10 hoor. Wij hebben voor de kleine gerechten gekozen (de babbelaersmenu). Konden net zolang blijven zitten, zolang we wilden. Het eten was heerlijk, leuke vriendelijke bediening en een geweldige gastvrouw. Wij komen snel weer terug!
    Chantal en Cor

13. Marcella

Leuk restaurant, prima kaart en redelijk geprijsd. Voor 12 mensen een tafel zonder reservering?? Nee, wat dachten we wel! Zelf daarom geopperd om twee tafels te doen en dat mocht dan... Hoezo je wilt klandizie? Babbelaars niet gedaan, want dan konden we als klanten niet kiezen maar zou de keuken voor ons kiezen, nou nee, dan maar à la carte. Nee, bedankt, wij komen niet terug.

14. Gisteren in Lochem geweest met mijn 2 dochters en omdat de TomTom de terugweg niet gelijk oppakte en we wat aan het dwalen waren besloten om dan maar eerst een hapje te eten. Bij de Babbelaer zijn we hartelijk ontvangen, leuke sfeer en goede menukaart waarbij het personeel meedacht met een vegetarisch menu. Het eten was prima voor elkaar, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom jammer dat het niet dichter bij ons in de buurt is anders waren we zeker teruggekomen.

15. Wilco Bennink

Wij kwamen babelaertjes eten (kleine hapjes).Het eten was goed. Maar de tafels te klein voor 4 personen. Bij onze tafel stond een staande kapstok letterlijk in de rug. De bediening nam de kaart met de bestelling erg traag mee. Het leek wel extra zodat je niet veel kon bestellen. Ook erg irritant was dat ze wel snel waren met vragen of je nog iets te drinken wenste, de glazen waren nog minstens een kwart vol. Daar verdienen ze natuurlijk extra aan. Kortom jammer, wij komen niet weer terug.

5,1
  16. Snelle behandeling. Vriendelijk personeel. Veel jongeren (35 plus) bleven na het eten nog na praten.

17. Tweede kerstdag hier met de kinderen en kleinkinderen gegeten. Vriendelijke en gastvrije gastvrouw. Jammer dat de schnitzels "overcooked" en dus erg droog waren. Over het algemeen is het toch redelijk lastig om schnitzels te verpesten. Desgevraagd op dat gebrek gewezen, wat door de bediening voor kennisgeving werd aangenomen. Ook de hoeveelheid bijgerechten was aan de karige kant. Een misser dus. De overige gerechten waren prima.

18. Wij hebben heerlijk gegeten, gezellig gezeten en fijne bediening, super bedankt en wij komen zeker gauw terug!😉

19. Heerlijk met vrienden gegeten, wij hebben gekozen voor de babbelaertjes. Vriendelijk personeel, je hebt bij dit concept de hele avond de tijd om lekker te tafelen. Echt een aanrader!!!

20. Heel erg goed is de keuze tussen "tapas" hoeveelheden of al la carte. Een heel divers aanbod. Duidelijke uitleg hoe dit systeem werkt. In een informele, prettige sfeer is de bediening vlot en correct. Wij hebben genoten van de hele avond en komen weer, een aanrader.

21. Heerlijk gegeten, erg aardige bediening.

22. Freddy Pellenberg

Het eten was weer uitstekend en gezellig, wij voelden ons helemaal thuis, tot ziens.

23. Wij hadden die avond het "babbelaartjes menu" besteld en het was heel verrassend wat we allemaal voorgeschoteld kregen. Het was erg lekker en zeker een aanrader.
    De hele avond gezellig kletsen, terwijl er regelmatig heerlijke hapjes geserveerd worden. Doen we zeker vaker.

25. Prima restaurant. Genoten van de "babbelaertjes" in een prettige ambiance en goede bediening. Aanrader!

26. Anke Kollen

Wij hebben met 6 volwassenen en een peuter genoten van de Babbelaertjes.

Goede service! Er lag een kleurboek met kleurtjes klaar voor onze kleindochter. De vele genoten hapjes werden op tijd en mooi geserveerd. Het eten smaakte heerlijk. Wel een tip voor de frietjes: iets langer bakken. Maar dat is dan ook ons enige "kritiek".

Kortom, een aanrader voor een avondvullend diner!

27. Gisteren hier heerlijk gegeten. We hebben de Babbelaers genomen. Leuk dat je daarmee van allerlei verschillende gerechten kunt proberen.

Joanne is een erg goede gastvrouw.

Wij komen hier zeker terug.

28. marjan rinsma

Heb afgelopen zaterdag een vegetarische maaltijd gegeten. Het was erg weinig en ook niet bijzonder. Absoluut een slechte prijs- kwaliteitverhouding. Het leek op een bordje soepgroenten met wat pasta zonder water. Toen gevraagd werd of alles naar wens en voldoende was, heb ik verteld dat ik het erg weinig en niet bijzonder vond en niet in verhouding tot de prijs. Reactie van het personeel was dat ik wel wat garnituur (aardappeltjes en groente) of pasta bij kon krijgen. Ik ben iemand die zelden klaagt, maar zowel de prijs- kwaliteitverhouding vond ik erg slecht en ik ben ook ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Ik ga in ieder geval nooit meer bij de Babbelaer in Lochem eten.

3,2
  29. Leuk concept die babbelaers, erg lekker gegeten, heel gezellig.

30. Klara Koe

Met z'n vieren gegeten. Heerlijk eten en goede service. Er hangt een hele gezellige sfeer. Top.

31. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prettige sfeer. De tafels staan niet dicht op elkaar, de muziek is niet te hard en de stoelen zitten lekker. Kortom, een aanrader!

32. Janny en Piet Steltman

We hebben met z'n tweetjes Eerste Kerstdag lekker en gezellig bij jullie gegeten in een leuke ambiance. Echt aan te bevelen.

Janny en Piet Steltman

33. Familie hofs

We hebben 1ste kerstdag heerlijk gegeten bij jullie.
    Werden weer gastvrij ontvangen en hebben weer genoten van de gezellige sfeer.
    Zullen jullie restaurant zeker aanbevelen, uitstekende kwaliteit voor een normale prijs. Wensen jullie alvast een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar ! Hartelijke groeten Fam. Hofs

34. Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij De Babbelaar. Alhoewel het tijdstip voor de lunch al ruim overschreden was, mochten we toch iets van de lunchkaart bestellen. We hebben een pannenkoek met spekjes, ui, champignons, tomaat en kaas gegeten. Het smaakte zoals een pannenkoek hoort te smaken, lekker luchtig beslag met een krokant randje aan de buitenkant. De kaas die erop zat was volgens ons jonge kaas, die had voor de pit wel iets meer belegen mogen zijn. Een aanrader om hier een pannenkoek te gaan eten!

35. Gerrit en Jannie

Wij waren een weekend in Lochem en zijn uit eten geweest bij de Babbelaer. Dit was met een woord geweldig! Een superleuke sfeer daar en het eten is fantastisch (goede kok). Wij waren er afgelopen zaterdag en het was er lekker druk, volle bak maar alles was perfect geregeld. Jammer dat we uit limburg komen anders kwamen we zeker vaker.

36. Erg vriendelijke gastvrouw. Het was lekker rustig, we kwamen alleen maar lunchen. Goed gegeten en de drankjes lieten niet lang op zich wachten. De gastvrouw was erg goedlachs en in voor een praatje. Aanradertje!

37. Heerlijk maand menu gegeten, € 17,95, gebakken kalfslever lekker met uien en champignons, geb. aardappeltjes en rauwkost. En een heerlijk dessert. Wij vonden het geweldig