Daily-in restaurant in Lochem

Locatie Daily-in

Je vindt Daily-in hartje centrum van Lochem aan de Molenstraat 12, achter de grote St. Gudulakerk.
    De Molenstraat is de gezelligste winkelstraat van Lochem, voetgangersvriendelijk en alleen voor bestemmingsverkeer toegankelijk.

Gratis parkeren

Gratis parkeren is dichtbij mogelijk in het centrum van Lochem op de grote markt, langs de gracht, of bij de supermarkten op het Graafschapsterrein. Dit is op 5 minuten loopafstand van Daily-in, richting kerktoren centrum Lochem.
    Fietsen kunnen 'in het zicht' worden gestald bij Daily-in.

Mogelijkheden openbaar vervoer naar Lochem:
    Treindienst Zutphen-Hengelo-Oldenzaal: Syntus Twente.
    Stads- en streekbuslijnen: Arriva.
    Regiotaxi: Regiotaxi Gelderland.

Op de website van Arriva of op 9292 (planner voor openbaar vervoer in Nederland) vindt u meer informatie: http://9292.nl/#

Bezorgrestaurants in de buurt van Daily-in restaurant

di lunch 11:00 - 20:00 diner 11:00 - 20:00

1378820905 85
1419132195 85
1466162034 85
1513191872 80

1. Slecht ervaring, niet klant vriendelijk. Rokers op het terras.

2. Op 4 november 2016 heerlijk met een groep personen een paar gezellige uren doorgebracht.
    De bediening was voortreffelijk om daar mee te beginnen. De gastheer, Hans Bosch was inderdaad een GASTHEER. Het aangeboden voedsel was smaakvol en goed verzorgd.
    Als wij, mijn vrouw en ik weer in de omgeving van Lochem komen, zal een bezoek opnieuw op de lijst staan. Wij waren hier voor de eerste keer, hebben niets afgesproken over deze ervaring, maar wel de heer Bosch een compliment gemaakt.

Graag tot een volgende keer.

3. Gerrie en John van de Put

Al diverse malen Daily Inn in Lochem bezocht tijdens onze vakanties in Vorden. Telkens bijzonder goed bevallen. Wat we tot nog toe genuttigd hebben in deze sympathieke zaak was gewoon af. Goede kwaliteit en oog voor detail.

4. Service van de eigenaar zodanig slecht dat we maar weggegaan zijn. Klantgerichtheid is een apart vak waar deze heer geen kaas van gegeten heeft.

5. In de zomer zijn we in de buurt van Lochem, drinken dan altijd heerlijke koffie en eten een broodje. Bijzonder goed verzorgd en heel vriendelijk personeel.

6. Leuke eetgelegenheid, goede produkten, schoon en hygienisch, de bediening is vlot en de mensen zijn aardig en netjes. Door mijn vriendin dit restaurant leren kennen, we zijn er niet meer weg te slaan (gemiddeld 2 keer in de week). Het leuke is als je 12 bitterballen besteld dan krijg je er vaak 14. Ga zo door Hans!!! Leuke zaak.

Groet André & Gerry

7. Super! Onverwacht kwamen we door het centrum van Lochem. Direct besloten om de Daily-inn weer op te zoeken voor een overheerlijk kopje koffie! Met daarbij warme wafels met slagroom.....mmmmm. En voor een klein prijsje: een aanrader!

8. Eten lekker, je krijgt wat je bestelt. Bij binnenkomst wordt je meteen geholpen. De eigenaar straalt niet altijd even veel gezelligheid uit en neemt zijn zaak erg serieus. Neemt niet weg dat het eten prima is, verzorgt geserveerd en normale porties.

9. Zo ff uitbuiken op de bank. Op 28-8-13 hier gegeten. Konden het in eerste instantie moeilijk vinden omdat er nergens een nummer staat in de straat en daily-in ook nergens groot vermeld staat.

Boeren schnitzel en een zigeuner schnitzel besteld en voor de kinderen ook een plate met twee snacks en patat en groente.
    Eten was lekker en veel. Iets meer mayonaise zou wenselijk zijn want nu moesten we extra bestellen en voor dat de serveerster weer terug was met de mayo was de patat al koud. De serveerster liep ook alleen voor minimaal tien tafels en vergat ook een glas te brengen en deed de verkeerde spikkels op ijsje van zoon. Ze deed haar best maar was duidelijk te druk voor haar alleen.
    Als nagerecht koffie brulee genomen (zie foto). Werkelijk genieten zo lekker! !
    Bij afrekenen de eigenaar voldoende fooi gegeven maar bleef daar heel stoïcijns onder. Las in recensies dat meerdere mensen de eigenaar "vreemd" vonden, ik kan me er nu iets bij voorstellen. Aardig zijn kost niets en de tekst:" vriendelijk bedankt en ik hoop dat het gesmaakt heeft, graag tot een volgende keer" klinkt toch beter dan: bedankt, daag! Behoorlijk arrogant of had de eigenaar het te druk? Ja dan moet je meer personeel aannemen.

Dus eten lekker/veel voor goede prijs.
    Service zou veel beter kunnen

10. Hans Bosch

11. J.T.B. Ruesen

We waren 5 dagen in Lochem en hebben elke dag fantastische koffie gedronken.
    Ook hebben we er op een avond gegeten. Alles was prima, met goede service en vriendelijke bediening.
    Een echte aanrader.

12. Altijd gezellig, lekker eten, vriendelijke bediening, zeer vriendelijke eigenaar.Iets dat erg goed is heeft geen lang verhaal nodig.

13. sanne 206 punten

Hier tussen de middag een kopje cappuccino gedronken.
    Leuk en lekker meteen glaasje slagroom erbij. Daarna een broodje eiersalade genomen.
    Het broodje was lekker vers en de eiersalade smaakte ook prima. Eén minpuntje: sommige stukjes sla waren bruin, jammer.
    Bediening is erg vriendelijk

14. Houdt het midden tussen cafetaria en restaurant. Goede en (iets te) snelle bediening. Gezellige sfeer. De mixed grill gegeten. Eerlijk bord eten. Hoeveelheid was prima. Aanrader als je snel en genoeg wil eten voor een redelijke prijs.

15. interieur fris en redelijk gezellig. vlot geholpen door personeel. keuken komt beetje chaotisch ongeorganiseerd over. opmaak op borden al net zo, wel smakelijk, maar alsof het er op gekwakt wordt. paar keer gegeten hier met tussenpozen van langere tijd en steeds zelfde ervaring. geldt ook voor toiletten. niet lekker fris, veel stof en pluizen. echt een serieus aandachtpunt. al met al gemiddeld goed qua eten, sfeer en prijs.

16. Leuk restaurant. Meerdere keren gegeten en altijd gezellig. Je kunt hier terecht om even snel wat te eten, maar ook om gezellig een paar uurtjes te zitten.

De kaart is erg uitgebreid wat een keuze maken wel wat lastig maakt. Maar uiteindelijk is dat alleen maar positief.
    Voor ieder wat wils dus.

In de herfstvakantie komen we zeker langs als we weer in Lochem zijn.

17. We gingen het afgelopen weekend overwacht uit eten in Lochem. Zonder reservering konden we hier met 6 personen terecht. Erg lekker gegeten, hele mooi maaltijdsalade! Perfect gebakken biefstuk. Leuke vlotte bediening. Gezellige sfeer, mooie eigentijdse inrichting. Keurig toilet.

18. We komen hier regelmatig en zien op het terras het winkelend publiek voor ons langs trekken.

Zien en bekeken worden, gelukkig niet in de zon.

Wel zeer goed bediend worden door vriendelijk personeel.

Het eten is goed en wordt leuk geserveerd.

De prijs / kwaliteitverhouding is goed.

19. In Lochem een paar daagjes vertoefd, gekeken naar div. recensies en besloten hier wat te eten tijdens de lunch.

Geen spijt, gewoon een mooie, leuke zaak met goede bediening.

Lekker sate gegeten, voor 8,50 Euro!

Dat zijn pas leuke prijzen!

Verse producten, lekkere friet, ga zo door Daily-in.

Zal niet vaak in Lochem terugkomen (omdat we ieder jaar ergens ander naar toe gaan), maar als lezer van deze recensie, trek je voordeel hieruit.

20. Zeer lekker gegeten. Heerlijk vlees. Goede mayonaise en lekkere rauwkost.... 2e keer dat we er waren hadden we wel last van vliegen. Lag ook wel aan tijd van't jaar, maar moet je wel wat tegen doen als eettent.

21. Afgelopen maand hier maar eens een broodje gegeten, sinds lange tijd. Wat een hitte en wat een onrust op het terras, je kunt er niet eens in de zon zitten. Broodje was niet vers, beetje jammer.

22. Yvon 32 punten

Tijdens onze vakantie zijn we de Daily's In ingestapt... en we hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk en het eten was dik in orde. We waren lekker vol. Wanneer we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog eens langs.

23. Hennie 46 punten

Prachtige zaak om in de wintermaanden te bezoeken maar jammer dat je er in de zomermaanden niet lekker in de zon op het terras kunt zitten. De plates en de salades zijn erg lekker maar de broodjes zijn aan de matige kant. Kortom, goede avondzaak voor een lekker en simpel avondmaal!

24. Ik kom vaak bij Daily-in. Het eten is heerlijk en gezond. Het is ook het beste café-restaurant van Midden-Nederland! De eigenaar is super aardig en de bediening is snel, de sfeer is ook heel gezellig en voor dat heerlijke eten is er een eerlijke prijs!

25. Ik kom regelmatig in Lochem en ben meerdere malen bij Daily-In geweest, mooie zaak met lekkere patat.

Snelle service, alleen de eigenaar is niet attent, hierdoor breng ik minder vaak een bezoek aan Daily-In.

Als de sfeer niet goed is, zit je er minder gezellig. Jammer van de zaak, want het eten is er goed!

26. Ik kom zelf uit Lochem en ben al vele malen hier lekker wezen eten.
    Dit is gewoon een lekker gezellig en klantvriendelijk restaurant, waar ze een hoop aandacht besteden aan de klant en het eten en de prijzen zijn nog best te doen.
    Zoals het hoort dus. Hier blijf ik terug komen! Al is het alleen voor een bak koffie.

27. Goed eten, hier wordt duidelijk aandacht aan besteed.

Attente, vriendelijke bediening. Prettige prijzen voor iedereen.
    Betaalbaar.

28. leo senden

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit.

Bij menig "beter" restaurant krijg je deze kwaliteit niet voorgeschoteld. Personeel was erg behulpzaam. Baas was ook vriendelijk.

Niets op aan te merken.

29. We kregen deze gelegenheid door een vriend aangedragen. Hij vermeldde dat de openingstijden weliswaar enigszins raar waren voor een eetgelegenheid, maar toch namen wij de gok.

Wat we aantroffen was een mooie frisse zaak met vriendelijke bediening - ondanks dat we slechts 45 minuten voor sluitingstijd kwamen, kregen we zonder te morren het eten.

Erg attent vond ik overigens de ijsblokjes in het glas bij het drinken: dit heb ik elders nog niet meegemaakt en het drankje bleef zo lekker koel. Het eten was ook erg lekker en goedkoop.

Weliswaar is het geen high-end zaak - dat mag je voor die prijzen ook niet verwachten - maar je kunt er super lekker eten voor een meer dan vriendelijke prijs: zelfs de mayonaise zat bij de prijs inbegrepen - dit is bij veel zaken wel anders. Zie het meer als een erg luxe cafetaria en eigenlijk doe je ze hier nog tekort mee.

Ook de eigenaar kwam ons zeer vriendelijk over. Wellicht is het persoonlijke rancune van de mensen die hem niet vriendelijk achten? Ik kan me anders niet voorstellen dat het dezelfde man zou zijn die ik heb gesproken. Erg jammer dat die de rating naar beneden drukken.

30. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en waar de anderen het vandaan halen, weet ik niet, maar wij vinden de eigenaar zeer vriendelijk en toegankelijk. Niets dan lof voor deze top tent.

31. Best een goede tent waar je prima kan eten. Is niet echt een restaurant maar een klasse zaak voor de snelle hap. Bediening is aardig, maar de eigenaar zeer ontoegankelijk en chagerijnig.

32. Alleen de bediening is al perfect. Goed klantgericht met een vleugje humor. Het eten is zeer goed verzorgd en bovenal smakelijk. De verschillende koffiesoorten zijn zeer fors in omvang en erg lekker. Een goed restaurant waar je zeker naar toe moet gaan

33. marten noordraven

hele leuke en spontane bediening! de salad 'De wolf en de zeven geitjes' is een absolute aanrader!!