Bistro Graaf Floris in Lochem

Gratis parkeergelegenheid naast het pand.

Aangezien Bistro Graaf Floris in het stationsgebouw gelegen is, stopt de trein van Zutphen naar Oldenzaal hier. Tevens is er een bus verbinding.

Bezorgrestaurants in de buurt van Bistro Graaf Floris

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1190252208 68
1197386958 79
1204521708 82
1240195457 89
1340081955 86
1368620954 83

1. Veel te duur voor wat je krijgt. Advies: controleer de rekening!
    Met mijn klacht over de kippepoot, veel vet weinig vlees, werd niets gedaan.
    Geen aanrader.

2. Heerlijk sushi afhaal gehad.
    Het was heerlijk, we hebben er 36 gekocht waarvan 12 zonder vis.
    Het was perfect.
    Ons hebben ze😃

3. Ondanks dat alles vol zat konden ze nog een plekje voor ons vinden. 2000 jaar na het verhaal van de stal de ware kerstgedachte. En toen kregen we de keuze uit diverse lekkere gerechten. Ik ging voor wild. Daarbij zat ook deen rabarber oude die ik normaal niet lust. Maar deze was verrassend lekker. En het wild is normaal altijd lekker in deze tijd. Wij zijn positief verrast en de reis van 150 km was de moeite waard om hier te mogen eten. Ik bewaar uw kaartje en kom zeker terug als ik in de buurt ben. Wees gegroet. JM uit Malden

4. Narda van Beek

Wij hebben heerlijk buiten gegeten, de bediening en de tijd tussen de gerechten is erg goed

5. Als verjaardagscadeau voor mijn vader uit eten geweest bij Graaf Floris. Heerlijk gegeten! Lekkere amuse tussendoor. Snelheid van bedienen was ook erg goed. Leuke bijkomstigheid is dat mijn vader gek is op treinen kijken. Hij was in dit oude stationsgebouw helemaal op zijn plek. Wij komen hier zeker weer terug.

6. Je kunt er heerlijk dineren. Maar gisteren sushi takeaway gehaald. €26 voor 2 personen. Echter wat we kregen viel ons erg tegen.

7. Leuke locatie !

Wat tips: Bediening weet weinig over het eten en de nieuwe kaart, dus informeer hen, is prettiger voor de klanten. Ze melden dat ze het bij collega's gaan vragen, maar het antwoord krijgen we niet die avond... Lamsvlees met Provençaalse kruiden in hangop: bleek gewoon kruidenboter te zijn, dus geef alsjeblieft wat er op de kaart staat! (Ik heb dit gemeld, maar heeft de bediening dat ook doorgegeven?). Voorgerecht: torentje... Erg duur, zou ik wat goedkoper doen.

8. Rob goor

Zaterdagavond met 4 personen geweest, om 20 uur. Zeer warm welkom door personeel, de hele avond door persoonlijke bediening.

Wijn kan per glas, per verbruik van hoeveelheid fles... erg goed. Gratis amuse doet het altijd goed. Heerlijk gegeten; mooie kaart.

Niet te laat komen want om 23 uur waren we de laatste waardoor je het idee hebt dat je weg moet. Overigens niet door het personeel, die bleven gastvrij.

9. Afgelopen week met onze collega's een eindejaarsdiner bij Graaf Floris genuttigd. Werkelijk fantastisch hoe de bediening hun best doet voor de gast. Een heerlijk 4 gangen menu gegeten. En de Australische ribeye is een aanrader! We komen zeker terug.

10. Gisteravond samen met mijn echtgenoot mijn verjaardag gevierd bij Graaf Floris. We werden verwelkomt met een feestelijk drankje en een heerlijke amuse! De sfeer was gemoedelijk en de gastvrijheid fantastisch. We hebben genoten van heerlijke gerechten, die er prachtig uit zagen. Kortom een heerlijk avondje uit in eens sfeervol restaurant met heerlijke culinaire verwennerijen..

Met dank aan de medewerkers van Graaf Floris en een groot compliment naar de kok!

Theo & Astrid Roelofs

11. W. Weerribben

Gegeten met een gezelschap van 8 personen.

Negatieve punten:
    - we zaten in een donker hoekje, moet misschien voor sfeervol doorgaan...?
    - meer dan een uur gewacht op onze voorgerechten, en daarna ook veel te lang moeten wachten op onze hoofdgerechten en nagerechten
    - nadat we over het lange wachten gingen klagen gingen ze er pas achteraan/ navraag doen in de keuken
    - geen excuses gemaakt voor het lange wachten uit zichzelf, pas nadat we het nogmaals hadden aangegeven bij het betalen van de rekening
    - geen drankje van het huis o.i.d. aangeboden gekregen
    - biefstuk was beetje droog
    - gevogelte bij de mixed grill was vrij droog
    - aardappeltjes waren veel te zout
    - lamsvlees had niet uitgesproken lamssmaak
    - tafelgenote had dessert besteld die bij het 3-gangen menu hoorde maar er is later nog 3 x gevraagd wat ze ook al weer had besteld
    - dessert werd vervolgens als laatste geserveerd (vergeten...?) en was ook nog verkeerd
    - communicatie tussen bediening loopt niet altijd even goed (bestellen van drinken werd elke keer door een ander persoon opgenomen en als we een bestelling hadden geplaatst kwam een minuut later weer iemand anders om ook de drankjes op te nemen)
    - theewater was lauw
    - totaalbedrag van de rekening klopte niet

Positieve punten:
    - eten smaakte over het algemeen redelijk tot goed
    - voldoende bijgerechten (frietjes, aardappeltjes, groente en salade)
    - bijbestellen van de bijgerechten verliep vlot
    - eigenaresse sprong wel iedere keer bij en deed ook haar best maar miste het totale overzicht

Ik zou hier niet zo snel gelijk weer naartoe gaan (rest van het gezelschap ook niet), wanneer je weet dat het restaurant vol zit moet je er ook voor zorgen dat er voldoende capaciteit in de keuken aanwezig is. Geef het tijdig bij de gasten aan dat het misschien iets langer kan gaan duren (bied ze eventueel een drankje van het huis aan), staat wel zo netjes.

12. Op een (dinsdag)avond weer eens op bezoek geweest bij Graaf Floris omdat we iets te vieren hadden. Niet gekozen voor het maandmenu maar zelf een menu samengesteld. De service en de kwaliteit van het eten waren zoals we gewend zijn dus prima. Hier wordt gelukkig ook nog gewoon leidingwater geserveerd (in dit geval bij een lekkere redelijk geprijsde fles wijn). Wij kregen ook nog bon voor 5 Euro korting bij besteding van minimaal 50 Euro bij een volgend bezoek. Toch leuk meegenomen!

13. sanne 206 punten

Via eet.nu hier terecht gekomen. Dus de verwachtingen waren erg hoog gespannen. Bij binnenkomst zagen we dat het behoorlijk vol zat en dat voor een dinsdagavond. We konden kiezen uit 2 tafels. Toen kregen we de menukaart, het idee was leuk, een groot vel papier maar het zat vol vet vlekken. Lijkt ons niet erg praktisch. Toen kregen we ook gelijk te horen de broodjes zitten nog in de oven, het is erg druk vanavond. Na lang wachten werd onze bestelling opgenomen. De ober zei gelijk het gaat wel langer dan anders duren want we hebben te maken met ziekte van een personeelslid in de keuken. Na ong. een half uur kwam het voorgerecht, het zag er mooi opgemaakt uit en smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht smaakte ook uit de kunst. Het lekkere eten heeft veel goed gemaakt.

14. Afgelopen zaterdag met mijn vriendin hier gegeten. We hadden wat te vieren en werden verwelkomd met een glaasje prosseco. Hoe attent! Het eten was heerlijk en de bediening super aardig. We komen zeker terug!

15. Door recenties hieronder terecht gekomen bij dit geweldige restaurant. De verwachtingen waren dus hoog gespannen, maar dit is meer dan waar gemaakt! Wij gaan regelmatig uit eten en zijn kritische eters, maar het was heerlijk. De mosterdsoep was een ware smaakbom zonder te scherp te zijn. Ook de mixed grill van wild was heerlijk mals en de combinatie met de paddenstoelensaus, zuurkool en overige groente was perfect. Super gastvrije en vriendelijke bediening. Ook voor ons geldt helaas dat we niet uit de buurt komen, maar als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.

16. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Twee dagen achter elkaar. Lekkere warme broodjes van het huis, de eerste dag ook nog een amuse. Opgewekte, vriendelijke bediening.
    Als we rijk waren, gingen we hier iedere dag eten.
    Als jullie een nieuwe locatie zoeken, kom dan naar Zaandam.

17. gretha schutte

Met de familie op 20 november bij graaf Floris gegeten.
    De tafel was mooi gedekt en toen we ons drankje hadden
    werden er mandjes met brood en kruidenboter op tafel gezet. Er stonden flesjes water op tafel.
    Het voorgerecht was heerlijk en keurig verzord. Salade met gerookte makreel. Ook het hoofdgerecht zag er heerlijk uit.
    Geserveerd met salade, andijvie, patatjes en kleine aardappeltjes. Onze tafeldame Rianne bediende ons vlot en
    netjes en geregeld werd gevraagd of we nog wat
    wilden drinken.
    Ik heb geen nagerecht genomen, maar koffie, hier zat een klein glaasje likeur bij.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Jack van Gangelen

wij hebben 10.9.2011 hier voortreffelijk gegeten.
    de sfeer was geweldig, de bediening door Sanne was perfect.
    echt een aanrader!

19. Afgelopen zaterdag gegeten bij Graaf Floris. Een erg gezellig ingerichte bistro. Het eten en drinken was goed maar de bediening was geweldig. Wat een vriendelijke vrouw. En dat heeft een grote toegevoegde waarde voor ons. Erg genoten. Een aanrader dus.

20. Ik heb op eerste Kerstdag samen met de familie hier voor het eerst gegeten en moet zeggen dat niet alleen het eten uitstekend was, maar alles was tot in de puntjes verzorgd. Van de ontvangst tot het moment dat we naar huis gingen. M'n complimenten voor iedereen die ons heeft bediend. Als iemand mij zou vragen waar je lekker en gezellig kunt eten dan zal ik zeker jullie aanbevelen. Ga vooral zo door en allen een zalig uiteinde en tot volgend jaar.

21. Gisteravond, 22 aug. heerlijk gegeten bij Graaf Floris.

Omdat het prachtig weer was aten we buiten. De wijn was goed, de bediening aardig. De voorgerechten waren prima in orde, ik had carpaccio, mijn man had tomatensoep van trostomaatjes. Als hoofdgerecht hadden we allebei vis.

Mijn man vond de saus (bij de schol) te zuur maar verder was alles dik in orde!

22. Het begon goed met een heerlijke amuse en een goed voorgerecht. Daarna begon de ellende, mixed grill besteld, de biefstuk was veel te droog en het allerergste was dat ik een vreemde geur rook en bleek dat de de stukjes kalkoen die aan de spies zaten niet meer vers waren! Natuurlijk gelijk gemeld en ze gaven toe dat deze inderdaad niet gaar was en raar rook, geproefd hebben ze niet. Ik kreeg 2 nieuwe stukjes kalkoen, maar heb deze niet opgegeten. Op zich namen ze de klacht wel serieus. Wel had ik verwacht dat we minstens een kop koffie aangeboden hadden gekregen voor het ongemak en natuurlijk het uiteindelijk niet gezamelijk te kunnen eten, ik zat op het allerlaatst nog koude aardappeltjes te eten. Al met al een teleurstellende ervaring en prijzen zijn ook niet laag.

23. Na paar jaar in januari 2010 voor 2e keer geweest en weer top. Net van binnen opgeknapt, heel gezellig, knus, donkerbruin, kruising bistro en net bruin café. Goede, vlotte en vriendelijke bediening. De gastvrouw voor jouw tafel stelt zich keurig voor, en het eten was gewoon echt weer goed. We waren met 5 personen en hebben allemaal heel erg lekker gegeten en ook de wijn was goed. Saladebar is weg, er kan nog wel gratis soep zelf gepakt worden.

24. Bjorn H.

25. Best een aardig restaurant. Eten is lekker, bediening is lekker vlot. Wel vrij veel last van koude tocht in het restaurant.

26. Afgelopen zaterdag 17 oktober heerlijk gegeten en gedronken in dit restaurant tesamen met mijn zoon. Leuke en aardige bediening.

27. Joyce Wouters

Slecht, heel teleurstellend.
    Afgelopen zaterdag aten wij er met een groep vrouwen.
    Menu was appeltaart (o.k.), champignonsoep en geitenkaassalade.
    De champignonsoep aan onze tafel was donkerbruin en rook heel smerig, smaakte navenant. Champignonsoep? Ik heb het dan ook niet opgegeten. De volgende dag ontdekte ik op een foto van dames aan een andere tafel wel champignonsoep in de juiste (creme)kleur.
    Onze tafel ontving dus de aangebrande versie! Allevier hadden wij zand in de geitenkaassalade. Na overleg aten wij daarom alleen de kaasblokjes en een paar olijven.
    De serveerster reageerde niet op mijn opmerking over zand in het eten. Na afloop kwam ze langs met brood.
    Ze was vergeten om dat bij de soep te serveren!

Met koffie en spaatje erbij betaalde ik voor deze "heerlijke"maaltijd € 25,-. Beetje veel, dacht ik wel!

Mevr.J. Wouters.

28. John/Carla/ferdy/joyce

Zaten een weekend in hotel de paasberg in lochem, en wilde op zaterdagavond ergens een gezellige avond hebben, even googlen en kwamen hier terecht.

In een woord Super, vlakbij het spoor, na aankomst werden we naar boven geloodst, beetje stijle trap, maar je kan ook beneden eten, voorafje, zalm, franse uiensoep, tomatensoep, gebakken mosselen, Geweldig!

Hoofdgerecht:spareribs, 2x pek en veren (Gegrilde dungesneden biefstuk, geserveerd in een sissend heet pannetje en met wodka geflambeerd aan tafel) en 1x De hooge heerlijkheid (Twee lamshaasbiefstukjes met een garnituur van knoflook, uitjes, champignons en Provençaalse kruiden) wederom super! de nagechten waren wederom van een geweldige kwaliteit, probeer als er nog een gaatje vrij is de Bolleboos (Huisgemaakte chocoladetaart, gegarneerd met vanille-en chocoladeijs en aardbeiencompote. Overgoten met chocolade -en aardbeiensaus)
    kortom, wij hebben met zijn vieren een super avond gehad, kortom zeker doen.

29. Afgelopen maand heb ik hier voor het eerst met mijn man gegeten.

Erg mooie en gezellige zaak, met uitstekende bediening. Vooral het afwisselende menu elke maand is erg leuk en lekker!

30. wij zijn er 1x geweest het eten was verukkelijk alleen hadden ze 2 tafels omgewisseld en hadden wij het verkeerde eten waardoor we gratis drinken kregen ! goed opgelost.
    we komen nog terug voor een 2de x

31. Elly Verbaan

We hebben er voor het eerst gegeten. Leuk restaurant waar je je meteen op je gemak voelt. Gezellige bediening. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.

32. Met werk (9 man) 19-10-07 gegeten. Gezellig al la bruin café en eten was echt zalig en bediening (Marijke!) heel erg goed. Speciaal voor ons extra toevoegingen aan 3-gangen keuze menu. Weinig warme groente bij vlees of visgerecht, je moet dan dus wel van salade houden (zelf halen bij saladebar).
    Ik had met gehakt gevulde tacoschelp vooraf (zalig) en vegetarisch hoofdgerecht met puree, spinazie, champignons en kaas (ook zalig!!), dus groente zat. Ook toetjes perfect. Aanrader, kom zeker terug!

33. In korte tijd 2x bij jullie gegeten. 1 x met 19 vrouwen,iedereen was enthousiast!!
    En daarna nog een keer en we waren wederom super te- vreden!! We kome zeker terug!!

34. keer of vijf daar gegeten, wordt steeds beter, aardige bediening,wel rumoerige omgeving,komt door houten vloeren en houten stoelpoten die regelmatig verschoven moeten worden omdat de gasten zelf soep en salade mogen halen tip,viltjes onder alle poten!!!

35. M.J. Plagman/Plagon B.V.

Wij(2x) zijn met onze kinderen geweest(4x+4x) kinderen.Het eten was echt slecht,de voor- en hoofdgerechten,b.v.met veel lange slierten sla en niet fris hoofdgerechten 4x koud,opmaak zeetongen overgoten met puré en ook weer grote bladen sla erop, echt niet te eten. Vrij regelmatig hebben wij bij u gegeten, maar dit was echt niet te accepteren.
    Onze kinderen,welk ons hierover belden, achteraf, hadden ook de dezelfde mening.MP

36. C. van den Heuvel

Gezellig en vriendelijke bediening. Gewoown lekker ongedwongen.