Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lobith verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Lobith

Lekker Eten

Kom er al 20 jaar minimaal 1 keer in de maand. Ben nog steeds tevreden. Lekker eten voor een goede prijs.

Het is echt de frietzaak van Lobith en bekend bij de jongerencategorie prima eten!! En vaak ook gezellig!

3. Chinees-Indisch Lobith

Eva

4. Chinees-Indisch Lobith

We hebben met de hele familie van jullie eten genoten. Opa was 80 geworden en we hadden toen bij jullie besteld. Nog heel erg bedankt voor het meedenken en samenstellen van de gerechten.

Wij hebben inderdaad genoeg gehad.

Mijn oom komt uit Utrecht en hij vond jullie Babi pangang het lekkerst. (Vooral de saus).

Bami en nasi was goed en de gebakken bananen! Die waren echt groot en goed gebakken.

Wij komen binnenkort voor de loempia van het huis. Heb daar veel goede verhalen over gehoord.

Tot snel.

Groeten,
    E. Hartman

5. Chinees-Indisch Lobith

Al méér dan 20 jaar halen we hier eten, tot ongeveer 2005 waren de ingrediënten van de maaltijden van acceptabele tot goede kwaliteit. Daarna is er zo'n beetje gradueel een verslechtering in gekomen. Hier wordt steeds meer bespaard op de inkoop-kosten...

De prijzen zijn aan de lage kant, maar het zou beter zijn, dat men de prijzen wat zou hebben laten meestijgen met de inkoopsprijzen, want soms kun je je afhaal-menu beter metéén aan de hond serveren... Dat deze mensen lekker kúnnen koken, dat weten we uit ervaring, maar door de bezuinigingen lijkt het soms niet eens meer op de Chinees/Indische keuken. Wat jammer!

Vleesloze loempia speciaal, gebroken rijst, die nèt niet gaar genoeg is, omdat het anders te kleverig zou worden... Op de nasi/bami geen plakje ham meer, maar een plakje worst, standaard géén stukje kroepoek meer bij je eten. Babi pangang niet van speklappen, maar van draderige schouderlappen, gefrituurde garnalen, waar je met moeite een echte garnaal in kunt ontwaren, ko-lo-yuk (gefrituurd vlees in beslag) met nauwelijks vlees. Standaard nasi/bami zonder vlees of groenten, alleen wat soya saus voor de smaak. Tjap-tjoy van grove winterwortel, grove stukken gewone uien en paprika-repen, dit alles in dikke melige saus, waterige foe yong hai, en ga zo nog maar even dóór...

Ik heb het besproken met de eigenaresse, en gezegd, dat we liever wat meer betalen, voor béter eten, maar zonder succes. Het enige "plus"punt is dat ze per menu zo'n 2 á 3 euro goedkoper zijn, dan de enige lokale concurrent. En hun porties zijn de helft groter..

Ik had ze zó graag trouw willen blijven, maar de smaak-papillen willen óók wat....

6. Italiaans Lobith

Na 2 jaar een 2e bezoek aan dit kleine restaurant. Het eten is er nog steeds prima en de bediening ongedwongen. Helaas was onze eerste keuze hoofdgerecht (tortelini) niet voorradig. Jammer ook dat we lang moesten wachten - dat kan een keer gebeuren - maar als goedmaker kregen we een koffie van het huis aangeboden. Bezoekers van Lobith: schrik niet terug voor het uiterlijk, maar stap er eens binnen.

7. Italiaans Lobith

j verhoef

Heerlijk eten en ruim voldoende. De bediening is prima en als je besteld is het op tijd. Top rizo.

8. Italiaans Lobith

Hier heerlijk gegeten met zijn tweëen. Pizza 'di Mama' is een absolute aanrader. Deze pizza vind je nergens anders! Alles gewoon vers en zeer smakelijk.

9. Chinees-Indisch Lobith

Heerlijk, en voor een goede prijs. Vriendelijk personeel.

10. Italiaans Lobith

Eens in de zoveel tijd regelen we oppas en gaan hier heerlijk dineren. Lekker rustig en gezellig sfeertje door de kaarsjes enz. Het eten is allemaal zelf gemaakt! En superlekker we nemen altijd de zalmrolletjes vooraf :) Voor nog geen 60,- kun je heerlijk met zn 2n tafelen! Toptent!

11. Italiaans Lobith

Manouche

Wat een leuk geheim plekje is dit! Oke, het is een beetje een 'voetbalkantine'-sfeertje. Maar de eigenaar maakt het met z'n charme en gastvrijheid meer dan goed! Het eten is boven verwachting goed! Lekkere, knapperige dunne bodem van de pizza. De lekkere espresso na wordt voorzien van chocolaatjes en koekjes en kregen we ook nog eens van het huis! We vonden het spannend om hier te gaan eten, maar ik kan het iedereen aanraden! Echt een ruwe diamant :)

12. Italiaans Lobith

Wij werden geadviseerd door een plaatselijk B&B, omdat ik lekker wilde eten in een ongedwongen sfeer. Dat was het ook. Eten prima kwaliteit, sfeer en bediening goed en relakst. Prijs/kwaliteit in orde.

13. Italiaans Lobith

Binnengevallen n.a.v. vorige recenties. Spannend, de laatste was al weer een jaar geleden. Lege tent, donkere inrichting, Nederlandstalige muziek, onze eerste keuze niet leverbaar... maar wat daarna op tafel kwam was uitermate lekker en voor een met cafetaria gedeelde keuken zelfs verfijnd te noemen.
    Rizo's blijft dus een aanrader in Lobith.

14. Italiaans Lobith

Goed eten voor prijzen die je in nederland niet veel tegen komt, en alles zelf gemaakt. Wij hebben met 2 personen uitgebreid gegeten voor nog geen 40 euro. Zeer flexibel. Na een vullend voorgerecht besloten we een hoofdgerecht te delen, was geen probleem. Aanraders: Tzaziki en baklava.

15. Italiaans Lobith

Een gezellige, en zeer vriendelijke sfeer. Persooneel onder elkaar ook erg gezellig, en de bediening is er zeker goed. Ik kom er iedere week wel een keer, om er een heerlijke pizza te halen. Kortom zeker de moeite waard voor de mensen die er nog nooit zijn geweest, ook de prijzen zijn de moeite waard. Bijna nog beter dan in een normaal afhaal/restaurant. Tegen het persooneel van deze afhaal/restaurant kan ik niks anders zeggen dan ga zo door.

16. Italiaans Lobith

Mijn ouders wonen in Lobith. Als ik bij mijn ouders ben, ga ik regelmatig eten bij Rizos halen. Nette zaak, goed eten, goede sfeer. Toevallig ken ik deze mensen al heel lang, het zijn nette, aardige mensen. Alles perfect.

17. Italiaans Lobith

Erg lekkere pizza's, frites en snacks. Vriendelijk personeel, genoeg aanbod voor vegetariërs en niet te duur. We komen er elke week en zijn er zeer tevreden over. De beste in de regio.

18. Chinees-Indisch Lobith

We zijn er al jaren vaste klanten en het eten is altijd lekker.

De mensen zijn erg vriendelijk en de prijzen van de maaltijden zijn zeer schappelijk.

Goeie snackbar met hardwerkende lieve mensen.

20. Chinees-Indisch Lobith

Erg lekker daar.

Het eten is op zich wel lekker. Maar ze rekenen uit hun hoofd de bestelling uit. En vaak komt er steeds een ander bedrag uit.

Ik had 2x dezelfde bestelling in 1 week. En moest 2x een ander bedrag betalen.

22. Italiaans Lobith

Echt een goed cafetaria! Mooie zaak ook, moet ik zeggen. Grote porties, en vernieuwend! En ik moet zeggen erg lekkere pizza's! Veruit het beste in de regio!

23. Italiaans Lobith

Simone Split

Goed eten & hele vriendelijke mensen.

24. Chinees-Indisch Lobith

Erg lekker gegeten daar , niet al te groot maar vriendelijke mensen en eten is echt super

25. Italiaans Lobith

Heerlijk,snel en goedkoop eten voor een lage prijs. Bediening is ook op en top.Ben blij dat er een rizo's in lobith zit.

26. Italiaans Lobith

Ik vind deze cafetaria echt goed! Als je ergens om vraagt wordt het ook meteen voor je gedaan en de patat is er ook lekker hard gebakken! Alleen het tempo van het bakken mag nog wel iets omhoog, maar misschien later nog.

Ik eet ook vaak bij deze cafetaria, jammer dat hij op maandag gesloten is anders was het helemaal goed geweest! Maar zeker geen slechte aanrader!!!!!

Ik eet vaak bij deze cafetaria, het eten is lekker, grote porties en als je iets besteld kan je het bijna meteen ophalen.

Top!