Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lithoijen verdeeld zijn.

Een geweldige avond gehad! Heerlijk eten op een unieke locatie in een mooie ambiance waar je echt een huiskamer gevoel krijgt! Ook het personeel is erg gastvrij en enthousiast!! Zeker een aanrader!!

Astrid Ceelen

Ik heb mijn 50 ste verjaardag gehouden in de zaal van de Leeuwerik en het was fantastisch. Eten en drinken super, bediening geweldig, sfeer, ook dankzij mijn gasten en het personeel, te gek!

M.C. van Lent

Zaterdagavond 26-11-2016 heerlijk diner gehad. Wat een geweldige toevoeging van dit etablissement: Voorheen waren de High Tea's al verrukkelijk, maar dat je er nu ook kunt dineren is echt toppie! De gerechten zagen er ook erg smaakvol uit. Verhouding prijs / kwaliteit is prima.

Bediening was voortreffelijk! Dikke Puim! Ook hadden jullie zeer aangename muziek aan staan!

Jullie zien ons beslist nog eens terug. Zeker als de kaart regelmatig aangepast wordt. Wat jullie ter verbetering toe kunnen voegen: Persoonlijk vind ik het prettiger als er een placemat of iets dergelijks onder je bord, maar vooral onder je bestek ligt i.v.m. hygiene

Wat een smaakbeleving. De nieuwe eigenaren hebben bewezen om een fantastische keuze te maken door ook een dinerkaart toe te voegen aan deze prachtige locatie. De gerechten zijn uiterst smaakvol bereid en door de goede service voel je je helemaal thuis. Daarnaast wisselt de kaart regelmatig, waardoor iedere keer dat je komt een verrassing aanstaande is. Bij het Raadhuis kun je lekker achterover leunen en je laten verwennen door de chef.

Vanaf 5 oktober 2016 is Het Raadhuis gestart met een nieuw hoofdstuk. Glenn Buitenhuis en Janneke Ketelaars zijn de nieuwe eigenaren van dit karakteristieke pand aan het plein in Lithoijen.

De welbekende High Tea's én smaakvol gebak blijven behouden. Een vernieuwde lunchkaart is geïntroduceerd en een mooie bijkomstigheid: Het Raadhuis is vanaf nu ook in de avond geopend. Laat u verrassen door de smaakvolle dinerkaart!

Onlangs geluncht. Moest zelf een medewerkster aanspreken om geholpen te worden terwijl er wel 3 verschillende medewerkers meermaals langs onze tafel liepen. Dat waren de eerste 10 min.

Toen we eenmaal onze bestelling hadden doorgegeven kregen we snel onze drankjes. Onze broodjes lieten echter langer op zich wachten. Na 20 min nog niks gehoord, ook geen vraag of we nog iets wilden drinken. Na 30 min besloten we te informeren. Het meisje gaf aan dat het zo klaar was. Weer 10 min voorbij. Ik kreeg er genoeg van en besloot binnen te informeren. De dame in de keuken was nog niet eens begonnen!! Ze vroeg zelfs of we onze broodjes nog wel wilden!! Ze gaf aan dat het allemaal wat langer duurde omdat er 3 nieuwe medewerkers in de bediening waren. Heel laf, je verschuilen achter een paar onervaren medewerkers.

Uiteindelijk hadden we onze broodjes gekregen, want we wilden niet voor niks gewacht hebben. Gelukkig smaakten ze wel.

Voortaan in een hele grote boog om deze zaak heen. Zeer slechte service!!

Vandaag van een luxe high tea genoten bij het Raadhuis. Ik moet vanwege mijn Coeliakie een glutenvrij dieet volgen. De gastvrouw/eigenaresse had zich zeer goed ingeleefd in wat ik wel en niet mag eten en was er desondanks in geslaagd allerlei heerlijke en originele lekkernijen voor mij te maken. Zowel hartige als zoete hapjes waren voortreffelijk bereid en heerlijk van smaak. Wij waren op uitnodiging hier te gast en hadden mijn dieet tevoren gemeld. Wat mij betreft een dikke 10!

Een heerlijk knusse plaats en ideaal voor een sublieme lunch of een perfecte high tea. De eigenaresse maakt de gerechten zelf en naar eigen inzicht en dat doet ze met veel succes. Een leuke plaatst om bij te kletsen met vrienden. Absolute aanrader!!

Vanmiddag ter gelegenheid van mijn broer en schoon zus hun verjaardag, een lunch genoten in het oer gezellige raadhuis, gemoedelijk en sfeervol. Deze mensen weten wat sfeer en gezelligheid is.
    Bedankt .

Ontzettend gezellig plekje met een hele enthousiaste bediening die je over alle lekkere hapjes verteld. Mijn favoriete plek voor een high tea, vanwege de sfeer en de zelfgemaakte hapjes en heerlijke theesoorten. Binnenkort gaan we weer! Ik heb er nu al zin in

Echt een favoriet! Ik heb al bij heel veel (!) high tea's gehad door het hele land en de luxe high tea van 't Raadhuis staat echt op 1. Heerlijke zelfgemaakte lekkernijen, bijpassende thee bij elke "gang", super gastvrouw, gezellige sfeervolle locatie; alle ingrediënten voor een heerlijke middag. Ook voor een lekkere lunch of kopje koffie is dit the place to be!

Prachtige locatie.. vriendelijke ontvangst, goede sfeer, home-made lekkernijen, hielden rekening met persoonlijke wensen. Een excellente tafelbediening, top dus. Een echte aanrader.

Geweldige high-tea gehad. De huisgemaakte hapjes, de persoonlijke aandacht, het enthousiasme van de gastvrouw en de romantische en ongedwongen sfeer maken het tot mijn favoriet.

hermy fronimakis van orsouw

Afgelopen donderdag met 5 nichtjes hightea, nog nooit eerder gedaan. Super ervaring met heerlijke thee, huisgemaakte lekkere hapjes en een mooie sfeer. Het weer was natuurlijk ook erg meewerkend, de hele middag lekker buiten gezeten. Leuke dorpse lokatie, maar vooral lekker met een goede service. Een dikke tien verdiend.!!!

Geweldige hightea, goede service & prachtig pand / interieur! Zeker een aanrader.

Ron van Roosendaal

Fantastisch mooi opgeknapt, mooie plek waar ik mijn verjaardag gevierd heb.
    Nogmaals Jacky & Ad, helemaal geweldig

Gisteravond heerlijk gegeten in 'De brave Hendrik'. We waren de enige gasten, terwijl het een gezellig restaurant is met goed eten en een vriendelijke bediening. Een aanrader dus! Wij komen terug!

Marijke Canters

Wij eten al jarenlang elke zondag een hapje bij de Brave Hendrik in Lithoijen.

Het eten en de verzorging zijn er altijd geweldig met veel persoonlijke aandacht. Volgens mij weten niet veel mensen dat je er behalve heerlijke pannenkoeken nog veel andere lekkere gerechten kunt eten. Sinds enkele weken staan er ook heerlijke scampi's uit het pannetje (of aan de spies) op het menu. Om je vingers bij op te eten, zo lekker! Dat wil ik toch wel even kwijt.

Echt een aanrader!

Van Kempen

Onze herfstvakantie is goed begonnen.

Gezellig gezeten en lekker gegeten.

Wat een knus restaurant.

Gezellig hoor!

Wat een vreselijk restaurant, hier ga ik dus nooit meer eten.

Lang gewacht, er ging vanalles mis.

Maar de bediening probeerde alles goed op te lossen...

Tot slot, het enige wat goed is hier is de bediening.

Mvg. Rita.

1,7

Heerlijk gegeten afgelopen weekend in dit restaurant! We zijn hier wel eens vaker geweest en eten er eigenlijk altijd heerlijk. En de bediening vind ik helemaal niks mis mee hoor! Gezellige, spontane meiden! Wij komen zeker nog terug!

Bedankt!

Fam. gorthuis

De Brave Hendrik.
    In een woord een top restaurant.

Heerlijke pannekoeken, geweldig lekker vlees en een geweldige bediening. Er was een ideale speelplek voor de kleine, en de kinderen van de baas en de bazin speelden leuk mee. De kleine kreeg bij ons 'wel' een kleurplaat en er waren volop kleurtjes.

Doordat onze kleine een gluten alergie heeft werd daar ook rekening mee gehouden, door een glute vrije pannekoek, helemaal top!

De baas is volgens mij ontzettend close met zijn personeel, wat misschien wel wat minder mag.

De borden waren geweldig creatief opgemaakt en de friet was echt helemaal super, het zag er alleen al gezellig uit door het te serveren in frietzakjes.

De wc's waren goed schoon, en roken fris.

Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Top!

Slecht, slecht, slecht.

Meer dan een uur op eten gewacht, overgare groente, lauwe sate.

De bediening hangt in een hoekje te kletsen. Achteraf (zagen we bij vertrek) bleken er nog kleurplaten en potloden te zijn voor kinderen maar de bediening denkt hier niet aan.

Stom genoeg was ons dit ook al eerder overkomen in dit restaurant. Nu was het toch wel definitief de laatste keer dat ik hier ben geweest.

Waardeloze tent, met een paar mensen daar pannekoeken gegeten, ha, eens maar nooit meer. Behoorlijk zwart aangebrand en erg lang moeten wachten.

Ons zien ze daar nooit meer!

Vandaag gegeten in dit sfeervolle restaurantje.

Mijn dochter heeft koemelk allergie, dit is vaak een probleem...

Maar hier NIET, de kok bereidde (in relatief korte tijd) toch een gluten en melk vrije pannekoek die ook nog goed smaakte!

Kortom AANRADER!

p.s kok kwam achteraf nog ff checken of het naar wens was....

Wel werd m'n cola-tje vergeten...maar toch.

Silvana

Leuk restaurant, gezellige sfeer. Kunt er lekker eten voor relatief weinig geld.

fam Verheul

Gisteren lekker gegeten.

Nee, lekker gegeten en gezellig gezeten.

...ga zo door!

Wij zijn gisteren gaan eten bij dit restaurant. NOOIT MEER!

Wij hebben eerst een kwartier moeten wachten voordat er überhaupt een serveerster kwam opdagen. Eerst drinken besteld, daarna weer moeten wachten voordat we konden bestellen.

Iedere keer als de deur openging, enorme tocht en een deur die met geweld weer dichtklapte!
    Mijn dochtertje had toen per ongeluk haar ranja omgegooid. De serveerster kwam het opdoen op mijn verzoek, met een kletsnatte doek. Dat lukte dus niet, daarna geen serveerster meer gezien. Dus zelf maar opgedaan met papieren zakdoekjes. Op een gegeven moment vroegen wij waar onze pannenkoeken bleven. Zegt de serveerster: dat vroeg ik me ook al af...

Wij hebben tot 10 voor 7 moeten wachten op onze pannenkoeken! Met 3 kinderen! En dat voor pannenkoeken, die volgens mij niet eens goed gaar waren. De mijne zat bar weinig smaak aan en volgens mij waren idd de champignons niet vers.

Dus dat was voor ons eens maar nooit meer!

Gisteren heb ik daar gegeten en de service was super slecht. We hebben een kwartier moeten wachten voordat we drinken konden bestellen. Weer een kwartier later kregen we het drinken. Ik had thee besteld, maar kreeg alles behalve de thee zelf. We konden toen ook meteen het eten bestellen. Ik vroeg meteen om thee. 10 minuten later kwam ze met een kopje thee aan. Ze dacht zeker dat ik er 2 wilde, maar ik wilde alleen het zakje. Vervolgens hebben we nog ruim een half uur moeten wachten op de pannenkoeken die niet eens gaar waren en er zat weinig smaak aan. De champignons waren volgens mij niet eens vers. De veer van de deur was kapot en daarna viel de deur iedere keer met hels kabaal dicht. De serveersters hielden de deur ook niet even vast zodat het niet zo'n herrie zou maken als ze er door heen zouden lopen. Ook andere tafels moesten lang wachten terwijl het niet eens vol was. We moesten zelfs nog bijna twee thee betalen als we niks gezegd zouden hebben. Ik ga hier echt nooit meer heen.