Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lith verdeeld zijn.

ad en Angela Van Strien

Heerlijk gegeten bij "ons op den dijk",
    Eigenlijk is alles al goed verwoordt door andere mensen,
    Heerlijk eten, gastvrije mensen, mooie omgeving, kortom hier mag je niet aan voorbij gaan als je een.
    Keer in Lith komt!

Bedankt!

Op aanraden van onze B&B De Heerlijkheid in Maren Kessel hebben wij hier gegeten. Inderdaad alles wordt hier met passie bereid. Je proeft het gewoon en je krijgt veel voor je geld. Echte aanrader. Hou je van wild, bestel dan Hert.

Jan Gossens

Prima gegeten. Voor herhaling vatbaar

Es war ein wunderschöner Abend! Sind auf Empfehlung dort gewesen. Das Essen war super lecker und reichlich. Der Preis war angemessen. Die Chefin sehr nett.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het was een prachtige avond! Het restaurant werd ons aanbevolen. Het eten was heerlijk en overvloedig. De prijs was redelijk. De baas heel leuk.

Mathieu

Het was wederom uitstekend.
    Gastvrouwen waren top!!
    De kok brengt een supermenu op tafel.

Wilco van Hoof

Voor de derde keer gegeten bij ons op den dijk. Ook nu was het weer fantastisch. Een prachtige locatie aan de maas en een sfeervol interieur.
    Het eten is van superkwaliteit en Joop en Yvonne geven je het gevoel dat je bij hun thuis aan tafel zit.
    Na het eten nog gezellig met ze na zitten kletsen.
    Gewoon een gezellige avond gehad

Rene van Lith

Zondag lekker gegeten Bij ons op den dijk. Zeer gastvrije huiskamer-sfeer en persoonlijke aandacht voor de gasten. Mooi uitzicht op de Maas.
    Ook de hele grote eters gaan met een goed gevulde maag naar huis.
    Rene.

Lekker huiselijk, heerlijk eten grote porties komt niks te kort, mooi uitzicht en hele fijne mensen .

Theo en Ingrid

Een mooie lokatie met uitzicht op de Maas, vriendelijke en behulpzame bediening, lekkere en zeer royale porties. Super.!

Marcel & Jacqueline

Met een zeer tevreden gevoel verlieten wij Bij ons op den dijk. We hebben fantastisch heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige ambiance. Met dank aan Joop & Yvonne.

We zijn benieuwd naar de andere gerechten.

Antoinette de Vries

Wij hebben genoten van het eten,meer dan voldoende gegeten.
    De paling was heerlijk mijn klein zoon van 1,5 had van mij een stukje gehad hij vond die zo lekker dat hij nog meer paling wou (heb ik hem ook gegeven). Ik en mijn kinderen en mijn man vonden het eten zeker 10 waard. We komen nog zeker een keertje bij jullie eten. Wij werden gastvrij ontvangen

Bernadet Klinkhamer-Oomen

Was weer gezellig eten bij jullie, wij waren met familie leden uit Frankrijk. Eten was heerlijk, de Fransen hadden paling gekozen ook omdat je dat in frankrijk niet kan eten, het was erg lekker. Entourage blijft mooi en 't uitzicht op het water.

Goede kok en gastvrouw, je kan lekker een avondje dineren, aan twee gerechten heb je meer als voldoende.
    We nemen familie of vrienden, die van ver komen, hier graag mee naar toe omdat het ook voor ons nog steeds een hele mooie plek is om in Lith uit eten te gaan.
    We blijven terugkomen.

Patricia Dappers

We hebben genoten van het heerlijke eten en drinken. Super kok (Joop) en gastvrouw (Yvonne) zorgen dat je heerlijk op je gemak zit en je komt echt niks tekort.
    We komen zeker nog terug.

Toos Fleuren

was hartstikke lekker, alleen gebakken aardappels op je bord en nog een grote kom frites was echt te veel, jammer was allemaal over.

Afgelopen vrijdag ontzettend lekker gegeten. Gastvrouw Yvonne en gastheer Joop zijn echte toppers. Zij zijn echt het voorbeeld van de drie Brabantse G's, gastvrijheid, gezelligheid en gemoedelijkheid!

Heerlijk geluncht op het terras, met een voortreffelijke vissoep. Prijs-kwaliteit top. Leuke gezellige accurate bediening!

Lucy en Kees

Prachtig plekje uitzicht over de Maas, lieve gastvrouw, heerlijk eten, grote porties, (te groot voor ons)

Super lekker gegeten, sfeervol, hele gastvrije gastvrouw en gastheer. Komen zeker weer terug, echte aanrader.

Wij hebben heerlijk gegeten in een schitterend sfeervol intiem restaurant met uitzicht op de Maas. Een absolute aanrader. Wij komen 1000% zeker terug om te genieten van alles wat jullie bieden.

Het was voortreffelijk!! Wij hebben heel goed gegeten Bij ons op den Dijk. We hopen snel weer langs te komen en te genieten van het prachtige uitzicht bij jullie op den dijk. Tot snel.

Super gegeten, vriendelijke mensen, avond vullend, komen zeker terug.

Als je echt letterlijk een avond heerlijk uit eten wilt ben je hier op het goede adres. De porties zijn inderdaad aan de "ruime" kant, maar de gastvrouw en gastheer jagen je niet op. Je krijgt ruim de tijd om van het voorgerecht naar het hoofdgerecht te gaan. Gastvrouw en gastheer geven je echt het gevoel dat je gast bent. Je moet hier niet zijn om vlug een 3-gangen menu te eten. Je hebt hier echt een avondvullend diner waar de gastvrouw je ook echt het gevoel geeft dat je gast bent. Ook geeft gastvrouw je het gevoel dat je welkom bent en is oprecht geïnteresseerd in haar gasten. Wij hebben een super fijne en lekkere avond gehad. We hebben genoten en komen zeker weer terug.

Nogmaals bedankt.
    Jan en Ingrid

De porties zijn veel te groot waardoor je de helft moet laten staan en geen toetje meer op krijgt. Ik hou meer van wat verfijndere keuken. Het vlees was lekker maar niet heel mals. Er wordt veel moeite gedaan en mooie schotels opgediend, maar alles mag wat minder. Bediening is super vriendelijk.

We hebben weer erg lekker gezeten en gegeten. We hadden gasten meegenomen en deze mensen zijn altijd erg kritisch, maar nu waren ze alleen maar lovend. Dus: dank jullie wel en we komen (weer) terug.

Staat altijd garant voor een avondje heerlijk eten en drinken! Mooi locatie met uitzicht op de Maas. Aanrader voor iedereen die van (h)eerlijk eten houdt.

Heerlijk gegeten, we komen nog een keertje terug.

Een echte aanrader, we hebben een super avond gehad. Heel sfeervol, super lekker gegeten, en niet te vergeten een hele warme gastvrouw waarbij je het aan niets ontbreekt. Later op de avond kwam ook de kok/ gastheer bij een ieder vragen of alles naar wens was geweest. 👍👍👍

Theo en carlien

Eet de hele dag niet en geniet dan van al het heerlijks wat er op je bord komt. Eerlijk en met liefde bereid. Uitermate vriendelijk en welkom. Twee bevlogen mensen.

Mandy Vermeulen

Het was alweer de hoogste tijd voor een uitje met de collega's en aanhang van het werk. Het idee was om tapas te gaan eten en wel bij Brasserie Goed Toeven die een vernieuwd tapas concept presenteren.

Het was rond zeven uur 's avond wanneer we arriveerde bij jachthaven de Lithse Ham. Bij aankomst stond er duidelijk aangegeven door middel van borden waar we mochten parkeren en waar de ingang van Brasserie Goed Toeven is. Het was helaas al donker maar toch genoten we van het prachtige uitzicht dat de jachthaven aan de Maas te bieden heeft.

Bij aankomst werden we ontvangen door een gezellige gastvrouw, ze had voor ons een mooie tafel aan de waterkant gereserveerd. Als aperitief werd er een vers gemaakte Sangria met verschillende soorten fruit geserveerd.

De eerste gang was een heerlijke borrelplank van heerlijke Iberische producten als Jamon Iberico en Manchego kaas.
    Over naar een ronde van koude salades gevolgd door een aantal warme rondes met Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus, ribbetjes, gamba's in knoflookolie, aardappel wedges, gemarineerde escargots, runder puntjes en spinazie gorgonzola. Als nagerecht kregen we churros met chocolade saus, vanille ijs met munt, chocolade mousse en crème brûlée geserveerd.

De gastvrouw serveerde als afsluiter een digestief van Spaanse koffielikeur met room.

Al met al een heerlijke avond met collega's. Onze complimenten voor het gehele keuken team en fijne correcte bediening.