Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisserbroek verdeeld zijn.

1. Wij waren met o.a. een rolstoel en alles was goed bereikbaar.
    Ook leuk en gezellig dat de paardenbak in gebruik was.
    Leuke sfeer en dat komt o.a. door het gezellige personeel.

Een aanrader.

2. Heerlijk vlees, mooie wijnen per glas. Vriendelijke bediening. Volop parkeerplaatsen.

3. Super gegeten, gezellige bediening en leuke locatie!
    Wij zijn fan!

4. Sandra Werkman

We stonden voor dichte deur terwijl de reservering bevestigd was! Waardeloos natuurlijk als je voor kerstavond reserveert… en dan komt het restaurant ook nog met een smoesverhaal als reply op mijn verontwaardigde email.

5. Als kroeg ok, als restaurant, tja... een stuk minder. Erg rumoerig. Akoestiek is slecht.
    Gezellig tafelen op een barkruk is not-done.
    Jammer dat er in (sommige) gerechten smaakversterkers worden gebruikt. In een goede keuken is dat eveneens not-done.

4,9
  6. Johan en Lia Sremac

Wat hebben we fantastisch gezellig heerlijk gegeten een echte aanrader.

7. Het was een Nationale Dinercheque die ons in de verleiding bracht om een keer van onze gewoonte af te stappen en een (voor ons) nieuw restaurant te proberen. Dat hadden we veel eerder moeten doen....
    Na een hartelijke ontvangst spraken wij onder het genot van een drankje en amuse aan de bar Andre Geerlings, eigenaar van het Oude Dykhuys. Gepassioneerd vertelde hij over het restaurant, de gerechten, en de jarenlange samenwerking met chefkok Alfred van Dijk.
    De verhalen en de visie waren mooi, de gerechten en bijpassende wijnen nog mooier.
    Ik kan niet anders zeggen dat we een heerlijke avond hebben gehad en we hier zeker vaker gaan komen.

8. Nadat het Oude Dykhuys meerdere keren aan ons was aanbevolen zijn we zelf de proef op de som gaan nemen. Door de aanbevelingen en de recent verkregen Bib Gourmand verwachtten we al dat we lekker te eten zouden krijgen maar de hele ervaring overtrof onze verwachtingen. Een sfeervol restaurant, zeer vriendelijke en behulpzame bediening met kennis van de gerechten en de wijn en absoluut voor herhaling vatbaar!

9. W.H. Visser

10. mar

Heerlijk gegeten met vier personen vanavond in dit restaurant!
    Het smaakte perfect!
    De porties mogen wat ons betreft wel wat groter.
    Het nagerecht, twee keer dame blanche en een keer sorbet, waren opgediend in grote,ondoorzichtige glazen.
    Zelf zou ik dan kiezen om het op te dienen in een ijscoupe of een schaal/bord.
    Dit staat een stuk professioneler en kun je ook zien wat je eet.
    De sfeer is perfect en de bediening netjes!
    Komen zeker nog eens terug!

11. mar

Heerlijk gegeten met vier personen vanavond in dit restaurant!
    Het smaakte perfect!
    De porties mogen wat ons betreft wel wat groter.
    Zelf zou ik dan kiezen om het op te dienen in een ijscoupe of een schaal/bord.
    Dit staat een stuk professioneler en kun je ook zien wat je eet.
    De sfeer is perfect en de bediening netjes!
    Komen zeker nog eens terug!

12. marjon

Gisteren gegeten in dit restaurant! Het is helemaal vernieuwd, heeft een prachtig, gezellig interieur! De bediening was perfect! De menukaart goed en goed betaalbaar! Het eten was heerlijk!! In oude glorie hersteld! Top! 👍

13. Ria

Lunch genoten bij t oude duykhuys vandaag. Nou, en het was genieten. Gekozen voor krokant gebakken zwezerik met langoustines geserveerd met risotto. Voor het hoofdgerecht gebracht werd, kregen we een heerlijk voorafje; kruidige tomatensoep en een tonijnsalade. Beide erg goed van smaak, en zeer smakelijke voorafjes (zie foto).

De risotto was romig, iets te waterig, maar erg lekker van smaak. De zwezerik was zalig, echt heerlijk van smaak. Langoustines hadden er voor mij niet eens bij gehoeven, deden zelfs beetje af aan de zwezerik. Heerlijk genoten van de lunch. Sfeer is gezellig, vriendelijke bediening en meer dan servicegericht.

14. De nieuwe eigenaars hebben er weer een keurige tent van gemaakt. Ziet er keurig uit en zijn erg vriendelijk. Eten is erg lekker en maken altijd even een praatje.

15. Lekker, en service with a smile! Met de nieuwe eigenaren met sprongen vooruit gegaan.

16. Hans & Ria

Op zaterdag 11 feb. Met 4 personen hier uitstekend gedineerd. Alle gangen van het menu marche waren heerlijk en met zorg bereid. Zeer vriendelijke bediening die hun vak verstaan. Fijne sfeer voor een echt avondje uit. Zonder twijfel beste restaurant van Lisse en omstreken. Top!

17. Sinds de nieuwe eigenaren er zijn is het flink vooruit gegaan. De tent ziet er veel schoner uit, lekkere verse frieten nu en vriendelijk personeel.

18. lisserbroek

Niet zo lekker, en is niet zo hygienisch..

4,9
  19. marjon

20. Jan Linker

21. Wil je echt eens iets speciaals proberen? Neem dan eens een patatje Indisch. Keuze uit verschillende sterktes saus, dus zo pittig als je zelf wilt. Heerlijk!

22. Hij staat in de zomer echt niet met een blote pens te bakken

Goede service ;)!

NOT !!!!

23. Olga de Jong-van Straaten

geweldig gegeten

24. Britt en Rick

De beste sate saus en spareribs ooit gegeten.

25. het eten smaakt goed ga zo door vr gr dirk

26. Dominique en Marc

Duidelijk een schone keuken! De salade's voor een feestje zijn altijd goed opgemaakt en smaken geweldig. Ook in de winkel kan je prima eten in het ruime assortiment. Zeker een aanrader!

27. Ing

Even de super super super complimenten voor jullie rundvleessalade, die is echt hmjammie!! Zo lekker bij een snackbar vandaan, heb ik ´m nog niet gehad. En de groetjes van Inge en ohja, ook van Peter.

28. Bij binnekomst waren wij overweldigd door de ruime keuze en de bijzondere nette en schone presentatie van alles, wij werden keurig geholpen en aten een Patatje Troep en een Patatje Indich vlees buitengewoon smakelijk, ook een broodje Shoarma met div. zelfgemaakte sauzen verwacht je niet in een dorps winkeltje. Wij komen hier zeker terug maar dan met ons bootje aan de steiger.

29. Ron de jong

Zeer goed ligt mooi gelegen langs de ringvaart, goede, en vriendelijke bediening, het eten daar is zeer goed, en het is er erg schoon.

Ron