Ristorante Il Mulino in Lisse

1247020557 86
1262319201 87
1461201576 81
1568292085 81

1. Het eten was prima, maar we kregen een menukaart zonder prijzen waaruit je drie gerechten moet of mag kiezen.
    Daar er geen prijzen en ook geen menuprijs bij stond vond ik bij het afrekenen dat het vrij duur was.
    Heb betaald, maar ik vind dit geen aanbeveling. Ik heb ook gezegd dat ik dit geen manier vind. Echt Italiaans.
    Bij dit restaurant, waar mijn vriendin al eerder was, komen wij beiden nooit meer.
    Volgende keer beter.

2. Heerlijk eten. Je zit in TL verlichting maar dat zegt genoeg over de kwaliteit. Heerlijke wijn voor een mooie prijs en het eten is ook fantastisch voor een zeer mooie prijs. Locals komen hier graag eten.

3. Gisteren met een groupon bon gegeten bij Mulino. 't Was geen onverdeeld prettige ervaring. Zowel qua voedsel als qua bediening. Eigenaar/bedrijfsleider kwam aan tafel van alles in recordtempo opsommen, terwijl ze gewoon een kaart hebben. Bediening komt te snel afruimen of ziet helemaal niets.
    Alles gaat veel te snel, je hebt je laatste hap nog in je mond en je bord wordt al weggetrokken. We zeiden er wat van en vervolgens zaten we een goed kwartier te wachten tot we de volgende bestelling konden doorgeven (die niet opgenomen was bij de bestelling van het voorgerecht). Ik vroeg water en kreeg een ongevraagde fles bronwater (tegen betaling uiteraard), niet meer van deze tijd! De gamba op het zeebaarsmenu was gewoon rot en half bedorven. Toen ik daar wat van zei, werd bedrijfsleider fel en zei dat hij: Topgarnalen had! Einde discussie... Wel een gratis wijn zo ongeveer bij het nagerecht zonder verdere uitleg of excuus.
    Eten was buitengewoon gewoontjes. Olijfolie met zout als appetizer véél te zout, vis was flauw en de ossenhaas ook niets bijzonders (en dat voor het luttele bedrag van 23,95!), een minuscuul hoopje groenteachtig iets was alles wat bij het hoofdgerecht wordt geleverd, de tiramisu was beslist geen tiramisu maar vette witte crème met een minuscuul onderlaagje van een koekachtig iets.
    Ik begreep later van iemand dat deze toko vroeger goed was (vandaar de goede recensies van jaren geleden), maar dat de partner of vorige eigenaar (?) naar de overkant is verhuisd en dat deze Mulino nog drijft op het succes van vroeger. Nu krijg je de kleren van de keizer daar. Niet doen. Voor dat bedrag kan je werkelijk iets beters vinden!

4. Ja, zondag lekker gegeten daar. Op aanraden van de kelner een voorgerecht genomen bestaande uit vis, groente en vlees, en dat was ook heerlijk.
    Alleen na afloop toen mijn zwager wilde betalen, was het best een hoog bedrag.
    Ik had gebeld dat we voor de 2 in 1 actie wilde gaan, maar dit bleek niet toegepast. Want dat is een andere kaart die hiervoor gebruikt wordt, werd hem uitgelegd.
    We kregen dit etentje cadeau van hun en dit was best een hoog bedrag doordat dit niet werd toegepast.
    De kelner/eigenaar bleek het te zijn vergeten, zei 'ie na afloop. Wel 10% korting gehad, maar het was jammer dat 'ie het was vergeten. Verder, een prima avond gehad.

5. Echte Italianen! Super lekker gegeten. Zeker de gorgonzola! Jammie

6. Howa 33 punten

Perfect Italiaans eten, alles vers. Je proeft Italië!!

7. Mario

8. Als je van Italiaans eten en drinken houdt is dit restaurant een absolute aanrader. Eten is goed, de wijnkaart is groot en mooi en de service is uitstekend. Echt Italiaans. De chef loopt ook geregeld een rondje door de zaak om te kijken of alles naar wens is. Top!

9. Gisteravond met een Italiaanse klant gaan eten. Zowel de klant als ik hebben een top avond gehad. Ondanks specifieke wensen werd er perfect ingespeeld door de bediening en keuken. Kortom een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt

10. Alette 154 punten

Echt Italiaans eten zonder concessies. Geen pizza en doorsnee pasta's, daarvoor moet je naar hun Pizzeria aan de overkant. Alles vers en van uitstekende kwaliteit. De chef Marco maakt er een feest van. Bediening is vlot en correct. Aanwinst voor Lisse.

11. Inderdaad een restaurant om blij van te worden. Het eten voortreffelijk, wijnen uitstekend en de bediening zeer vriendelijk.
    Een heuse aanrader.

12. Geer&Door

Heerlijk gegeten, de gastheer leuk en vriendelijk. De huisgemaakte tiramisu was voortreffelijk. Eigenlijk was alles gewoon hartstikke goed. Aanrader!

13. We hebben weer heerlijk gegeten en ze hebben heerlijke Italiaanse wijn. Altijd zeer gastvrij, we komen zeker weer terug.

14. h.vankollenburg

Het Italiaanse eten en drinken was heerlijk.
    Service goed met een echte Italiaanse gastheer
    Het was een prachtige avond bij Il Mulino

15. G. Duivenvoorden

Dit is een restaurant waar je blij van wordt. Echte italianen in het restaurant en in de keuken. Ze laten je iedere keer weer merken, hoe fijn ze het vinden dat je er bent. Geen pizza, maar heerlijke verse producten en pasta's. Als je van Italie houdt en je wilt genieten van goede wijn, heerlijk eten en een fijne sfeer, dan is Il Mulino meer dan de moeite waard.

16. marjon 401 punten

Al vaak gegeten in dit restaurant!

Het is allemaal heerlijk, het eten de wijn, en ook de bediening is super!

De kaart moet een keer vernieuwd worden, maar verder: een aanrader!

17. Danny & minouche.

Heel goed gegeten wederom!

Vlees en vis zijn van uitmuntende kwaliteit.

Dit is Italiaans op z'n Italiaans, in de ruimste zin van het woord.

Geen strak plan, maar eten en drinken zoals in Italië. Kom er regelmatig en altijd goed!

18. Heerlijk gegeten, alleen de eigenaar kent geen service. Gerechten waren niet goed opgenomen en eten werd niet netjes terug naar de keuken genomen, maar we moesten apart het voorgerecht eten. Werd ook geen drankje aangeboden en hij kwam tot honderd keer, tot irritant aan toe, sorry zeggen. Echter koop je daar niks voor, dit had absoluut beter afgehandeld kunnen worden.

19. Marc 20 punten

Verhalen gehoord dat het een supergoed restaurant zou zijn, maar vond het toch tegenvallen.

Kregen een tafel naast de deur waar mensen konden roken op het terras, waardoor de deur meer open dan dicht stond, wat niet echt fijn is als er een koude wind staat.

Bediening was wel ok, vond sommige wel wat onwennig en het leek alsof ze niet echt een idee hadden wat ze aan het doen waren.

Vond de keus in het menu ook niet echt denderend en wat ik besteld heb (weet niet meer precies wat), droop onder het vet.

Was niet verkeerd maar had beter verwacht voor die prijzen.

20. Remon 339 punten

Al eerder binnen gelopen, alleen werden we nogal bot weggestuurd omdat het vol was, dat kan je ook netjes zeggen. Maar na de goede recensies toch nog eens geprobeerd en dat is goed bevallen. Lekkere Italiaanse mooie gerechten, vol van smaak. Prijzen zijn best hoog maar de kwaliteit ook. Er staan het meeste zee-gerechten op het menu en wij zijn vlees eters, maar ook daar ook een goede keus in kunnen maken.

21. Gisteravond voor het eerst gaan eten in dit restaurant. Het ziet er gezellig uit binnen en wij werden hartelijk binnengehaald door de eigenaar. Als voorgerecht nam ik gamba's met spek. Ik kreeg drie gamba's die prima smaakten, alleen dertien euro was te veel geld. Als hoofgerecht de specialiteit van het huis ossehaas met gamba's voor 25 euro. Het vlees was prima, de twee gambas waren echt goed. Alleen een strookje aubergines en vier partjes aardappelen was erg mager, zo ook het schaaltje sla. Het was fantasieloos en bij een van der valk restaurant krijg je beter, dit kon echt niet, fantasieloos, sla in een bakje gekwakt. Als nagerecht 4 soorten kaas waar je 10,- euro voor betaald. Het betrof 4 plakken kaas van 2 bij 3 centimeter, er werd geen uitleg gegeven over welke kaas je at. Al met al niet voor herhaling vatbaar, in de omgeving zijn betere restaurants waar je wel waar voor je geld krijgt. De algehele sfeer was professioneel vriendelijk, maar toch kil en niet hartelijk...

22. Fam. van der bent

Prima restaurant, niks op aan te merken. Heerlijk eten, goede bediening en ze zijn altijd vrolijk! Echt een aanrader!

En een compliment aan Marco!

23. Heel goed eten en personeel heel vriendelijk.
    Alleen jammer als je aan het begin een glaasje prosecco aangeboden krijgt, dat doet denken dat je hem van het huis krijgt, maar deze komt helaas wel op de rekening.

24. Geweldig restaurant met een prima sfeer, eten en bediening!

Zeker een aanrader. Zij die wat te zeuren hebben over dit restaurant zijn waarschijnlijk gewoon nooit tevreden en zoeken wellicht iets om aan te merken.

25. Fantastisch restaurant. Prima eten en goede bediening.

26. Francesca

27. Inmiddels meerdere malen gegeten in dit restaurant. Prima eten (traditioneel italiaans), goede bediening en fijne ambiance. Kortom: een aanrader.

28. Familie Vroom

Het was ons derde bezoek aan Il Mulino. We hebben opnieuw genoten van een heerlijke authentieke Italiaanse maaltijd, de warme ontvangst en de, vernieuwde, ambiance. Wel vinden we het jammer dat, door onvoldoende animo, de overheerlijke citroentaart van de kaart is gehaald.

Il Mulino is echt een grote aanwinst voor Lisse.

29. Als je echt authentieke Italiaanse gerechten wilt smullen, is dit het juiste adres. Met de welbekende Italiaanse charme en gastvrijheid waar wij Nederlanders nog wat van kunnen leren wordt je hier warm onthaald. Niks overdreven, gewoon gemeend recht uit het hart. Marco en Carmello zijn top gastheren die in een korte tijd een restaurant hebben neergezet waar je graag regelmatig terug komt!

30. leo jacobs

Ik heb niet zo goede ervaring. Het vleesgerecht ligt echt te drijven in
    de olijfolie en de bediening van de heren vind bij het genante af zo overdreven vriendelijk ga er niet terug.

31. Vanavond als altijd heerlijk gegeten!Enzo de nieuwe kok een echte Napolitaan kookt met Marco echt italiaans. Het nagerecht zuppa anglaise was echt niet normaal zo heerlijk! Het interieur wordt steeds mooier en de gastvrijheid is hartverwarmend iedere keer weer een feest om hier te mogen eten!!

32. Van der Klugt

De echte Italiaans keuken zonder poespas. Heerlijk.

33. Aldo Nieuwenhuis

Dit is een echte aanrader, als je echt italiaans wilt eten zit je hier helemaal goed. voortreffelijk vlees en heerlijke gamba's verse spullen . ook een gezellige zaak met sfeer