Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

1. Leuk, gezellig restaurant met enthousiaste bediening. We hebben er fantastisch gegeten. Het eten was goed verzorgd en van hoge kwaliteit.

2. Gastvrije bediening, mooi Italiaans restaurant en lekker gegeten!

3. Het is altijd een genot om hier te eten.

De sfeer, de adviezen mbt het eten en de wijn vallen altijd goed in de smaak.
    Zo blij dat het weer mag, hopelijk geen lock downs meer.

Echt Siciliaans genieten, tot gauw

4. Ronald Jansen

Ontvangst, service, bediening was prima. Het eten was in zijn totaliteit geweldig, met name het vlees was top.
    Het enige was, dat het wel erg weinig was, niet het vlees, dat was genoeg, maar groente, aardappels en het toebehoren was echt te weinig.

5. M Medenblik

Dit restaurant is al 15 jaar mijn favoriet! Traditionele, vers bereide gerechten. Altijd heerlijk eten en fijne sfeer, ook bestellen wij regelmatig en fijn dat ze nu ook aan bezorgen doen. Klasse!

6. Volgens mij is dit nummer niet meer in gebruik, misschien geheel verwijderen

7. Angelique Menken

Hartelijk ontvangst, erg gastvrij
    Heerlijk gegeten. Een aanrader!

8. Erg lekker gegeten en hele attente bediening! Zou dit zeker aanbevelen aan iedereen die goed Italiaans eten waardeert!

9. Vandaag wezen lunchen. Superhandige bediening en heerlijk eten. Goede check bij ingang kom zeker terug.

10. Italiaans eten in de Bollenstreek. Toen we naar onze plaats gebracht werden verschenen direct de eerste hapjes op tafel, nadat de drankjes waren opgenomen, gekozen voor de antipasto Misto/familia. Prima gevarieerde voorafjes.
    Als hoofdgerechten hadden we pasta met paddestoelen en truffel (verrukkelijk), kipfilet met paddestoelensaus. Ook de toetjes waren heerlijk.
    We komen zeker een keer terug als we zin hebben in echt Italiaans eten.

11. Heerlijk gegeten! Authentieke smaken! Goed geadviseerd in de wijn! Goede en vriendelijke bediening! We komen zeker nog terug!

12. Heerlijk gegeten en goede service.

13. Broodjes voor de lunch, carpaccio was echt heerlijk een 9, avocado mash een 4. Smaakt als potje guacamole gemengd met verse avocado’s.

14. Heerlijk eten, pure smaken. Wijn ook van goede kwaliteit. Wordt met passie gekookt. Bediening ook erg aardig, attent. Echt een avondje uit! Enige puntje: het is wat donker in het restaurant.

15. Erg goed eten, goede service en gezellige gastheer. Aanrader!

16. Leuk en gezellig restaurant, aardig personeel en de sfeer is top. Wij vonden alleen dat het best weinig was voor wat je betaald. De smaak was echter heel goed! Dus als je van lekker eten houdt en snel vol zit dat is dit de plek waar je moet zijn.

17. Vertaal van English naar Nederlands

Great atmosphere, friendly service, superb food

18. Heerlijk vers eten: genoeg keuze op kaart en mondeling wordt een lekkernij van de dag verteld.
    Vriendelijke bediening!

19. Nederlands Lisse

Maka kensiko

Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

20. Dat we hier al weer voor de vijfde keer gegeten hebben, zegt eigenlijk al genoeg. Een gezellig Italiaans restaurant met een gastvrije ontvangst en een prima menukaart. Helaas was ons lievelingsgerecht, de zeebaars in een zoutkorst, niet meer beschikbaar omdat de laatste exemplaren vlak voor ons door een andere tafel waren besteld maar de misto di pesce met tonijn, zwaardvis en gamba's was een prima alternatief. En als nagerecht is de huisgemaakte tiramisu ook niet te versmaden. Al met al weer heerlijk gegeten.

21. Jakob-Jan

Super attente bediening, leuke sfeer en overheerlijke Italiaanse keuken.

22. Gezellige sfeer en heerlijke gerechten! Prettige bediening. Kom zeker een keer terug!!

23. Net als vorig jaar heerlijk gegeten, bediening was prima, volgend jaar gaan we zeker weer.

24. Een heerlijke avond beleefd in Il Mulino. De Italiaanse achtergrond muziek stond op aangenaam volume, de aankleding van het restaurant is sfeervol en de bediening gastvrij en gezellig. De menukaart is gevarieerd en biedt voor elk wat wils.
    Het eten zelf is supervers, de smaken zijn uitstekend op elkaar afgestemd en de opmaak van de borden is een lust voor het oog. Ook de huiswijnen zijn heerlijk.
    Een dik verdiende 10 dus!

25. Anne Boer

Catch of the day Sliptong gegeten. Overal krijg je 3 stuks voor het berekende bedrag!
    Dan de bediening. Vorige week al een keer weggegaan van het terras omdat ik 'vergeten' was. Kom zo bij u.
    Vanavond werd bij een tafeltje naast mij steeds gevraagd of ze al menu hadden uitgekozen. Beetje opdringerig.
    Na mijn hoofdgerecht gebeurde er helemaal niets meer. Toen ze met dessert kaarten naar tafeltje naast mij gingen, had ik het gehad.

26. Taco Ringma

Zeer gastvrije ontvangst, heel goed geluisterd naar onze wensen. We vroegen meer tijd, en kregen alle tijd en rust.
    Eten van absolute topkwaliteit!
    Geweldig van smaak, keurige hoeveelheid, kwaliteit producten.
    Niet goedkoop, maar zeer zeker ook niet te duur. Topkwaliteit met passende prijs.
    We komen er graag nog eens.

27. Margreth

De afhaalmaaltijd was heel matig.
    Vlees was lauw, 3 soorten op een hoop. De koolsalade was lauw ipv lekker fris.
    De patat was lauw en de patat en rijst samen in 1 bakje gerommeld is ook niet top! Het vlees was heel grof.
    Heel jammer.

28. Timmy Schipper

Altijd geweldig bij Il Mulino. Smakelijke Italiaanse gerechten en uitstekende service. We komen hier al lang maar zullen zeker vaker terugkomen. Bedankt voor een geweldige avond.

29. A van der Aart

Heerlijke traditionele gerechten. Genoeg keuze en gezellige sfeer!

30. Een gezellig restaurant en een goede keuken, maar voor je het weet staat er Prosecco voor je neus. Heerlijk, maar terug te vinden op de rekening. Dat kan ook anders… Ook het mandje brood (meestal gratis) wordt zonder te vragen geserveerd, staat ook op de rekening. Een pizza is niet te krijgen, dat is voor 'toeristen'. Maar bij het verlaten van het restaurant zien we anderen wél een pizza eten. Bediening is wat rommelig. Een dubbel gevoel dus.
    Het hoofdgerecht en het dessert waren geweldig!