Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

1. Nederlands Lisse

Wij hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer, enthousiaste eigenaar en bediening. Wat wij bijzonder vonden was dat de koks aan tafel kwamen vragen aan het eind van de avond of alles goed was en zij vroegen ook naar verbeterpunten. Dit kom je in weinig restaurants tegen en de Tokshow durft zich hiermee kwetsbaar op te stellen, iets wat ontzettend te prijzen is. De gerechten waren zeer smaakvol en de bediening was erg aardig ! Wij komen terug.
    familie van der Voort

2. Nederlands Lisse

Na een eerdere recencie, die niet zo goed was, moet ik nu mijn mening herzien.
    Na een nieuw bezoek vanavond moet ik concluderen dat een en ander te maken had met opstart problemen van het restaurant, we hadden dit al vernomen en besloten om het nog een keer te proberen. Een zeer lekker voorgerecht met geitenkaas, daarna als hoofd gerecht kip uit het mandje en thaise tandori kip en aan het eind een volle maag en een voldaan gevoel. Pluimpje voor de kok die het eten zeer lekker en creatief aan ons voorschotelde. We kunnen nu niet anders dan zeggen dat het allemaal ruim voldeed, met andere woorden "aanbevelingswaardig"

3. J

Leuke, sfeervolle tent. Goed uitgerust om met meerdere mensen te borrelen rond 16:00 of na het eten, je wordt er niet weggekeken. Eten was prima voor een leuke prijs.

4. Pizzeria Lisse

Wij hebben heerlijk gegeten bij Piccolo, gezellige sfeer, krijgt gewoon heerlijk groenten en patat of spaghetti bij je vlees of vis gerecht zonder bij te betalen.

Vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit vlees.

Wij komen zeker vaker terug, vooral omdat het niet te duur is en we vonden het zo gezellig.

Dank je wel Piccolo

5. Nederlands Lisse

Heerlijk gegeten. Eten was goed en lekker. Prijsverhouding is top. Bediening was ook goed, ober kwam ook vragen of alles naar wens is, fijn. Vlotte bediening. Zaak zat vol, mensen zelfs aan de bar te eten.
    Echt een aanrader om nog eens terug te komen! Bedankt Jan voor de tip!

6. Internationaal Lisse

Naomi en Peter

prima restaurant! Met de feestdagen zoals afgelopen kermis moesten wij iets langer wachten, maar dat vinden wij begrijpelijk. Verder lekker eten, leuke serveersters en een gezellige baas waar wij altijd een praatje mee kunnen maken. Zeker een aanrader!!

7. Internationaal Lisse

Jan en Elle Scheepens

Bijzondere locatie, zeer prettige sfeer, uitstekende gerechten, heerlijke wijnen, gastvrije bediening, prima prijs!!
    Wij zijn hier in korte tijd twee keer wezen eten en komen beslist terug.

8. Nederlands Lisse

Jörg Weigelin

Wir lieben Holland und die (meisten) Menschen dort!
    Nur mit dem Essen gehen ist es für uns Deutsche manchmal etwas schwierig.
    Am 30.August 2011 aber waren wir (2 etwas ältere Paare) in Lisse, im Restaurant Tokshow. Das Ambiente hat uns schon mal gut gefallen - und auch die beiden jungen Damen die bedient haben waren sehr freundlich. Da wir mit Ihrer Sprache Schwierigkeiten haben, hat uns der Inhaber(?) in
    perfektem (schwyzer)Deutsch weiter geholfen. Das Essen war sehr gut (Ravioli - was hatten die anderen?), leider nur zu viel. Schade, dass wir nicht alles geschafft haben. Die Getränke waren auch o.k. und der Preis angemessen. Leider sind wir nicht so oft in den Niederlanden, sonst würden wir bestimmt wieder kommen! Freundliche Grüße aus Berlin von Jörg und 3 anderen, zufriedenen Gästen.

9. h.vankollenburg

Het Italiaanse eten en drinken was heerlijk.
    Service goed met een echte Italiaanse gastheer
    Het was een prachtige avond bij Il Mulino

10. Lunchroom Lisse

De Insalata Tonno is verrukkelijk en iedereen heel vriendelijk.

11. G. Duivenvoorden

Dit is een restaurant waar je blij van wordt. Echte italianen in het restaurant en in de keuken. Ze laten je iedere keer weer merken, hoe fijn ze het vinden dat je er bent. Geen pizza, maar heerlijke verse producten en pasta's. Als je van Italie houdt en je wilt genieten van goede wijn, heerlijk eten en een fijne sfeer, dan is Il Mulino meer dan de moeite waard.

12. Voor het eerst gegeten, heerlijk!
    Goed verzorgd en voor een hele leuke prijs.
    Er wordt aandacht echt aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten.
    Waar vind je tegenwoordig nog een kop soep en ijsje voor 3,95?
    zeker een aanrader en kom zeker terug!

13. Gisteravond hier voor het eerst gegeten, simpele kaart, niet te groot. Kwaliteit van de gerechten zijn prima en er wordt ook aandacht aan besteed. Ik ga hier zeker vaker eten.

14. Zeer vriendelijke en attente bediening. We zaten buiten in een september-zonnetje. Alleen koffie met gebak genomen maar het was vers en lekker.

15. Internationaal Lisse

Voorheen was dit een buffetrestaurant maar dezelfde eigenaar heeft er een alla cartrestaurant van gemaakt met een nieuwe uitstraling en naam. Top lokatie (oude station van Lisse) met heerlijk eten. Wij hebben hier gisteren gegeten en onze vingers afgelikt. Heerlijke eerlijke ingredienten, goede wijnen en af en toe een trein die voorbij dendert. Aanrader

16. Chinees-Indisch Lisse

Gisteravond hier gegeten. Gekozen voor onbeperkt kleine hapjes voor 25 per persoon. Eigenlijk zou ik het niet moeten vertellen. Anders heb ik straks zelf geen tafeltje meer. Het eten was gewoon voortreffelijk. In tijden niet meer zo lekker gegeten!! Super bediening en super sfeertje (live muziek). Al met al een heerlijk avondje gehad. Een echte aanrader!!!

17. Snackbar Lisse

kom er vaak, altijd goed eten, variatie en goede bediening altijd vriendelijk. het is ontzettend leuk om wat goedkoper lekker uiteten te gaan. super mooie nieuwe zitzaal helemaal gezellig. zeker een aanrader mensen doe het vooral! ik ga er zo heen! eetsmakelijk. groet Manouk

18. Ik kom terug op mijn eerdere recensie van 2009. Ik denk dat er inmiddels een andere kok werkt. Het eten was dit keer prima en alles was zowaar voorradig! Heerlijk gegeten, de zwaardvis was erg lekker. Wel vreemd met witlof en spaghetti erbij geserveerd, maar was goed te eten. Toetje was heerlijk, chocolademousse met frambozen.
    Minpunt: de plastic stoelen; ik heb me een ongeluk zitten zweten, dreef zowat van de stoel af.
    Tip voor het restaurant: zet geen " pasta met vis" op de kaart als er geen vis inzit, maar zeevruchten, dit is iets totaal anders!

19. Top restaurant!
    Wij eten hier elke maand wel een keer, nooit problemen gehad!
    Vriendelijk personeel, lekker eten, en prijs kwaliteit is ook erg goed! En onlangs hebben ze ook wat aan het uiterlijk & sfeer van het restaurant veranderd!
    Vind het het Beste Griekse restaurant in de omgeving Bollenstreek!

Zeker een aanrader om een keer (of vaker) te bezoeken!

20. ik eet gemiddeld twee a drie keer per jaar uit. Tot nu toe tot alle tevredenheid, echter vanavond was het dramatisch. 1,5 uur wachten op je eten!!!. Het eten was niet slecht maar ook niet wat ik gewend ben bij dit restaurant. Half koud en sommige vleessoorten taai. Ik vermoed dat ze andere koks hebben. Al met al een slechte avond. Tip voor de eigenaar. Blijf alert en denk er niet te gemakkelijk over...

21. Bart Weijers

Prima betere luxere eetgelegenheid.

22. Nederlands Lisse

Bij ieder nieuw Restaurant kun je aanloop problemen hebben.

Mijn evaring van de tokshow in Lisse is dat ik er heerlijk heb gegeten. Na een paar biertjes op het terras begonnen we trek te krijgen. Het werd wat fris op het terras en toen zijn we naar binnen gegaan. Als voorgerecht heb ik de Carpaccio gekozen. Het was heerlijk en mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht koos ik voor de sate schotel. Ook dit was prima op smaak, de sate saus was prima. Als toetje heb ik gekozen voor irish kofie. De whiskey werd heerlijk warm gestoomd en was goed van smaak. Het personeel is jong en wat onervaren in de horeca maar uiterst vriendelijk.

Wat ik ook leuk vind is dat ze in de Tokshow een speelruimte hebben ingericht voor de kinderen. Hier worden kinderfilms gedraaid zodat de ouders gezellig kunnen tafelen en de kinderen boven kunnen spelen. Ook hiervoor complimenten.

Mijn ervaring is dat ik er heerlijk heb gegeten.

Ik ben zeker van plan om vaker naar de Tokshow in Lisse te gaan, wij hebben absoluut goed gegeten en genoten van de vrienden die we niet vaak zien.

m vr gr Theo.

23. Nederlands Lisse

Zaterdagavond 27-8-2011 hebben wij heerlijk gegeten met het gezin, erg leuke ontvangst en gezellige, vlotte bediening. Eten prima in orde.

Smaakte allemaal heerlijk, de kip in het mandje, helemaal goed, echt genoeg. De chef kok liet ons weten dat de menukaart uitgebreid gaat worden met meerdere gerechten.

24. Nederlands Lisse

Zondag lekker een terrasje pakken in Lisse. Kwam op het terras van de Tokshow terecht. Vanuit de keuken werden we verrast met een lekker gerechtje (gratis) om met de keuken kennis te maken. De smaak was goed. Dit heeft mij waarschijnlijk over de streep getrokken om het toch eens te proberen bij de Tokshow.

Als voorgerecht hebben we een geitenkaasje en carpaccio gegeten. Erg smakelijk, goed gemaakt.

Als hoofdgerecht kip in het mandje. Kip-sate en de huisgemaakte pasta. Kip in het mandje is zoals kip moet zijn. Heerlijk! Kip-sate was prima en de pasta verrukkelijk.

Bediening en sfeer waren top. Gezellig maar toch professioneel. Ik ga er van uit dat de problemen vermeld in de eerdere recensies te maken hebben gehad met opstart problemen. Ik kan de Tokshow iedereen aanbevelen. Voor mij in ieder geval een herhaling waard.

25. Wij hebben een high tea gedaan, maar raden dit aan iedereen af! Voor 4 personen kregen wij per persoon maar 1 mini donut, 1 mini muffin, 1 mini chocoladebroodje, 1 mini kaas broodje, 1 scone, 1 reepje toast met zalm en 1 reepje toast met carpaccio. Het smaakte prima, maar wat ontzettend weinig voor die prijs! En alles wordt tegelijk op tafel gezet. Normaal gesproken zit je vol na een high tea maar dit was schaamtelijk magertjes. Aan het begin mag je een thee smaakje uitkiezen en je krijgt daarna elke keer hetzelfde smaakje. Na een half uur waren we al klaar.... We komen hier echt nooit meer terug. Zonde van ons geld en zonde van onze tijd.

26. Nederlands Lisse

Goed eten, flinke hoeveelheid. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Een aanrader.

27. We celebrated our anniversary in this beautiful restaurant. The staff was very nice, helpful and charming. The food was spot on. Eating there It is definitely a must.

They also have a multilingual menue for foreiners like myself!

Keep on the good work.

28. Eten niet slecht, ook niet top.

Serveerster was een beetje moe denk ik, of woensdag is niet haar dag, had nog wel een drankje gelust........

29. Pizzeria Lisse

Heerlijk gegeten in de beste pizzeria van Lisse!

De fagotino, een opgerolde pizza, waarbij je zelf kan kiezen wat erop komt is een aanrader! Allemaal verse ingrediënten kortom: super lekker!

De bediening is ook bijzonder vriendelijk!

30. Chinees-Indisch Lisse

Ook prima voor bruiloften, gezellige sfeer.