Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Lisse

Aanbieding via groupon: 2 uur onbeperkt pannenkoeken eten met 4 personen. We waren er nog nooit geweest dus we waren erg benieuwd. Ziet er oud en rommelig uit, is eerste indruk, maar maakt niet uit als t maar goed eten is en gezellig. Eerste pannenkoek komt snel en smaakt voortreffelijk maar mag pas volgende bestellen als tafel is afgeruimd. Zo komt het dat we na 1 uur nog maar 1 pannenkoek op hebben. Er komt ook niemand vragen of we nog wat willen drinken want dan moeten ze weer een bestelling opnemen. Vandaar dat we in de uithoek van de zaak zijn gezet......Zelf maar gaan melden dat we toe waren aan een volgende pannenkoek. Na wat langer wachten kwam de 2e, nog steeds lekker maar al wel lang opgewarmd....Zelf snel aangegeven dat de mannen er nog wel 1 wilden en daar moesten we half uur op wachten terwijl de 3 dames vd bediening staan te kletsen. Zeeeeeer irritant! De 3e pannenkoek was ronduit smerig, rozijnen verbrand van warmhoudlamp of oven en heel vies van smaak. Volgens meisje kon dat echt niet want hij zou net uit de pan zijn geschept....Ook die met spek was zwart geblakerd. We waren er snel klaar mee, geen extra drankje gedronken of dessert genomen. Ongezellig en slechte bediening, niet voor herhaling vatbaar!

2. Joep Gerrits

Alles is hier voortreffelijk geregeld. Het begint al met het reserveren via de website. Je krijgt al heel snel een beleefd mailtje terug met de bevestiging van de reservering en een bedankt voor het boeken. Reserveren is trouwens wel nodig, want het zit altijd vol en dat is een goed teken.

Eenmaal binnen wordt je gelijk vriendelijk ontvangen. Je jas wordt aangenomen en het restaurant straalt de gezelligheid van een huiskamer uit. Het is opgedeeld in meerdere delen waardoor het zeker niet massaal aan doet. Je wordt vlot geholpen en de bediening is zeer vriendelijk. En ze weten waar ze het over hebben als ze de kaart toe lichten of als ze de wijnen inschenken.

En dan het belangrijkste: het eten is fantastisch. Alle smaken matchen en de wijn die er bij hoort is geweldig. En dat was niet alleen de laatste keer het geval, maar dat is tot nu toe nooit anders geweest. Het is niet goedkoop, maar je krijgt er echt een heerlijke avond voor terug. Je wordt de hele avond bezig gehouden en je kunt binnen het menu ook nog variaties aanbrengen als je afwijkende smaken hebt.

Kortom, een avond in de vier seizoenen is een avond uit met heerlijk eten en drinken in een geweldige sfeer. Complimenten!

3. Chinees-Indisch Lisse

Altijd vriendelijke ontvangst. Ook al is het nog zo druk! En toen het 'n keer niet zo druk was werd ik door de 2 dames geclompimenteerd over mijn kleding etc. Was zeer verrast daar over! Kwam alleen maar iets eenvoudigs halen dus ik neem de complimentjes serieus! ;)

4. Leonoor Platteel

Alles met een 10 waarderen doe je niet snel, maar bij Basso wel.
    Hier met z'n vijven nu voor de derde keer van een uitstekende Indische rijsttafel genoten!
    Ook een vegetarier komt niets tekort, integendeel.
    Er wordt hierbij zelfs afgeweken van de menukaart (niet verder vertellen.)
    Complimenten en graag tot ziens!

5. Goed voorgerecht en dessert. Varkenshaas veel te droog, garnituur bedroevend met 5man 1bordje patat en mini salade. Bij de voorgerechten was 1voorgerecht niet te verkrijgen en bij de 6 nagerechten waren 2 nagerechten niet op voorraad vanavond, terwijl er bijna niemand was naast ons. Wat schetst vervolgens onze verbazing dat bij het grand dessert wel een creme brulee is! Terwijl dit er niet meer was. Op de kaart staat een 43 als we dat vervolgens willen bestellen ipv een dessert blijkt dat dat er ook niet is!!
    Service aan het eind van de avond ronduit brutaal, kregen vooraf te horen dat ze om 21uur zouden sluiten. Dat is netjes, maar als je om 5 voor 21uur letterlijk te horen krijgt "we moeten nu echt dicht want we lopen al extreem uit" en dat terwijl we nog aan het dessert bezig zijn dat we net voorgeschoteld hebben gekregen. Als dat nou aan onze trage wijze van eten was, maar de wachttijden tussen de gerechten was behoorlijk lang en nogmaals het was echt niet afgeladen vol in tegendeel zelfs. Onze eetlust en gezellige avond was meteen vergaan... Opstaan en wegwezen daar kwam het op neer.
    Waar we in het verleden zeer te spreken waren over Op Visite, hebben wij na vanavond besloten dat de overgang naar een nieuwe eigenaar niet ten goede is gekomen aan het restaurant en wij zullen hier niet meer komen.

4,9
  6. Chinees-Indisch Lisse

Mooi restaurant met heel lekker eten. We zijn woensdag wezen eten, het was van top tot teen goed verzorgd. Van bediening, die veel kennis van eten heeft, hadden we niet zoveel verwacht. De gerechten waren op goede tempratuur en smaakvol.

7. Geweldig, eindelijk een leuke tent waar je echt een kwaliteit product kan nuttigen voor een zeer aantrekkelijke prijs. Service en vriendelijkheid, een echte aanrader !

8. Internationaal Lisse

Makkelijke reservering via eet.nu voor de zondagavond 19 aug. Eten en drinken prima kwaliteit. Uitserveren kan wat sneller, veel wachttijd tussen de gangen. Bediening uitermate vriendelijk (bijna te) Eerder hier zakelijk gegeten op een doordeweekse dag, toen een snellere bediening. Het kan dus wel.

9. Snackbar Lisse

Gister voor het eerst hier gegeten
    Heerlijk om gewoon lekker een kleine hap te eten
    De prijzen zijn schappelijk en de bediening is goed
    De aankleding van de cafetaria binnen ziet er goed uit
    De personeel idem
    Het eten was goed bereid niet te veel niet te weinig
    Mooi opgeknapt echt leuk om er eens langs te gaan
    Een aanrader dus

10. Josephine

Alles vers gemaakt! Dat zie je niet veel meer!
    Ik heb heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en ook de rekening was zeer goed betaalbaar. Kortom, op naar de volgende keer!

11. Internationaal Lisse

Wim

We hadden vanavond het feestmenu ter ere van het 1 jarig bestaan van Lizz: een aanrader!! Het bijpassende wijnarrangement maakte het feest compleet! Een goede tussen (h)eerlijk eten en een goede biologische wijn.
    Buiten stond een tafeltje voor ons klaar en we konden genieten van de ondergaande zon.
    Er reden veel treinen voorbij maar dat weet je als je bij een (voormalig) station gaat eten. Als je binnen zit dan heb je er helemaal geen last van.
    Zeer vriendelijke bediening.

Tot ziens!!!

12. Remon

13. Remon

Eenvoudige gerechten, heerlijk bereid voor een nette prijs. Altijd druk en dat zegt wel wat! Aanrader

14. Remon

Duurde erg lang voor matig en koud eten. Na klacht geen sorry maar kreeg hetzelfde vlees opgewarmd terug. Afrader.

4,3
  15. Internationaal Lisse

Karin en rené

Samen met vrienden gegeten bij Lizz. Echt helemaal super. Het oude station van Lisse is een geweldig restaurant. Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening en prachtig opgemaakte borden. Wij hebben een fantastische avond gehad en komen hier zeker nog één of meerdere keren terug. Echt top!!!

16. Olga

Het eten zag er mooi opgediend uit, alleen de kwaliteit was mager. De scampi's waren klein, de kalfslever bevatte meer aardappelen met uien en spek dan ons lief was en in de bij de eendenborst geleverde posteleinstamppot was de postelein ver te zoeken. Ook hier hadden aardappelen de overhand. Daarnaast hadden de peultjes nog te veel draden en was het bijgeleverde garnituur minimaal. Het onder betaling bijbestellen van frites en gemengde sla is absurd. Verder zat er veel te veel tijd tussen het opdienen van de verschillende gangen.

17. Altijd super lekker! Leuke en vriendelijke bediening! Goed te betalen.

18. Internationaal Lisse

Dirk

Mijn ervaring met dit restaurant is in 1 woord samen te vatten als – dramatisch!

Op 01-07-2012 waren mijn vrouw en ik 1 jaar getrouwd en we wilden eens ergens anders eten dan bij ons favoriete restaurant.
    Dus na wat zoekwerk op internet kwam ik op deze site terecht, en na het lezen van de recensies heb ik gereserveerd.

18:15: Kwamen wij aan op het parkeerterrein van Lizz.
    18:45: De bestelling word opgenomen nadat we in een zeer traag tempo een broodje met wat drinken hadden gekregen.
    19:20: Het voorgerecht word geserveerd, en ondanks dat deze prima te eten was, hadden we inmiddels zoveel trek dat dit voorgerecht binnen 5 minuten op was.
    19:40: Onze borden worden weg gehaald, nadat we al 20 minuten naar een leeg bord kijken.

20:20: Ruim 2 uur na binnenkomst hebben we nog steeds geen hoofdgerecht, en ook de serveerster durft niet meer te vragen of we nog wat willen drinken.
    Dus besluiten we op te stappen!
    De serveerster gaf ons gelijk en vind het erg vervelend, maar het is wat chaotisch in de keuken.

Daar mag je als betalende klant naar mijn mening nooit de dupe van worden.
    Uiteindelijk hebben ze ons gewoon laten betalen voor het kleine beetje eten en drinken wat we hebben gekregen.

Belachelijk natuurlijk, want als je een klant ruim 2 uur laat wachten op zijn eten terwijl het niet druk is in de zaak dan mag je toch wel enige soort van compensatie verwachten!

We konden er bij thuiskomst flink om lachen, want dit is natuurlijk een 1 jarig jubileum om nooit meer te vergeten.
    Maar laat dit alsjeblieft een waarschuwing zijn voor de rest van restaurant bezoekend Nederland, ga nooit naar dit restaurant als je eten op je bord verwacht.

De beheerder (denk ik) heeft nog mijn telefoonnummer opgeschreven omdat hij mij nog zou bellen.
    Ik ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft, en hoop in ieder geval dat het een les is voor ze.

19. Ik bestel vaak via de site, de schotels die we bestellen komen altijd keurig in sealbakken aan en blijven zolang warm! Ook eten we wel eens in de snackbar, er zijn elke maand leuke acties en het is echt heel lekker, ook nog eens viendelijk personeel! Wij blijven komen.. Echt een aanrader!

20. Pannenkoekenhuis Lisse

hans bouweriks

Het zag er heel leuk uit, gezellig eens pannenkoeken eten met onze buren.
    Jammer, de pannenkoeken waren dun, weinig smaak er aan, en het ergste was: wij kregen het idee dat ze al waren voorbehandeld in een magnetron.
    We waren met vijf personen, en na afloop erg teleurgesteld.
    Niets meer gezegd, betaald, en we komen daar niet meer. Jammer.

5,5
  21. Chinees-Indisch Lisse

Eten goed, helaas duurde het veel en veel te lang voor dat het eten geserveerd werd. Vandaag 2,25 uur gewacht op ons eten, maakte het niet de moeite waard om hier te wachten. Het lijkt of de afhalers voorrang hebben. Wel kwam de bediening steeds vragen of we iets te drinken wilden (niet op hun kosten natuurlijk) maar hier heb je niets aan. Je komt om te eten! Dit is al de tweede keer binnen een maand en ook de laatste.

6,3
  22. Nederlands Lisse

Peter en Maya

Heerlijk gegeten. Er is een grote variatie aan daghappen. De huiswijn smaakte prima. De bediening was vlot en attent.
    Gezellige inrichting. De tafels staan niet al te dicht bij elkaar.
    Een aanrader

23. Was lekker, maar moest snel op want de serveerster kwam alles al halen voordat we onze koffie op hadden. Niet zo netjes, gun mensen even de tijd om te eten en te drinken. Wij vonden dit niet leuk en erg ongastvrij.

24. FJMW

Wij hebben met z'n 6-en heerlijk gegeten bij Nexxt 1. Gevarieerde menukaart, prima kwaliteit, gezellige sfeer en goede bediening. De biefstuk was heerlijk mals en helemaal goed. Variaties op gerechten (een voorgerecht als hoofdgerecht geserveerd en een aangepast nagerecht met alleen ijs) waren geen enkel probleem. Kortom: een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

25. Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten op het terras. Vlotte en attente bediening. Lekkere gerechten, chateau briand is echt een aanrader!

Binnen niet helemaal mijn stijl maar oogt wel confortabel en ruim opgezet, niet hutje mutje op elkaar gepropt.

Wij komen terug!!

26. We zijn met zn 2en geweest, moesten wel 2 keer vragen om de kaart maar wel een leuk sfeertje. Het vlees is geen aanrader, erg droog en taai.

5,5
  27. Familie. van der Pool

Heerlijk gegeten van het moederdag arrangement met 2 kinderen!
    Bleek een indische rijsttafel te zijn. Goede bediening in een leuke, gemoedelijke sfeer. Zijn zelf van indische afkomst dus waren wel kritisch.
    Maar BASSO heeft z'n naam waar gemaakt. Verfijnde gerechtjes verschillend gekruid. Aanrader! Ook nagerechtjes waren gewaagd maar wel echt indisch! Aanwinst voor Lisse en omgeving!

28. Heerlijk een zelf gemaakte bal gehakt gegeten. Zo eet je ze niet vaak super

29. Internationaal Lisse

Perfect restaurant met vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader waar we zeker terugkomen!

30. Internationaal Lisse

Anita

Afgelopen Vrijdagavond een heerlijke avond gehad met mijn vriendin. In het verleden ooit eens geweest toen het nog buffet was. Nu een heerlijk 3gangenmenu kunnen kiezen van de kaart. Heerlijke wijn en super lekkere chocolade truffeltaart! Dit samen met een vriendelijke bediening maakte het een geweldige avond! Wij komen zeker nog eens terug.