Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

1. Zeer slecht gegeten. De pizza was niet op smaak (pizza keukenhof), de salade tja. Ik kom niet meer terug.

2. Inderdaad een restaurant om blij van te worden. Het eten voortreffelijk, wijnen uitstekend en de bediening zeer vriendelijk.
    Een heuse aanrader.

3. Internationaal Lisse

Zeer slecht, hard gebakken vlees, vetranden aan het vlees, smakeloze patat. Om nooit meer te bestellen.

1,7
  4. Pizzeria Lisse

Een absolute topper dit italiaanse restaurant!! Alles vers, vers en echt vers! Vanaf de binnenkomer met echte italiaanse warme broodjes tot asn de limoncello bij de koffie!!! En zo betaalbaar, heerlijk weekmenu met biefstuk, gorganzola saus, spagetti, courgette, salade etc, en dat voor 12,50 en zo lekker!

5. Pannenkoekenhuis Lisse

huug tielemans

Met kinderen en kleinkinderen pannenkoeken eten. We komen hier niet meer terug: de pannenkoeken waren opgewarmd, dun, mager belegd; thuis zijn ze lekkerder. Salade en kroketten waren oké. Geen leuke sfeer. 3 kleinkinderen (9 jaar) visten muntstukken uit de put; kregen een uitbrander van mevrouw en kwamen, zich niet van schuld bewust, huilend weer aan tafel. Het had kindvriendelijker gekund.

6. Erik

16 Maart daar via veilingbon gegeten.Mooie tent ziet er goed en verzorgd uit.Eten was ook super lekker,2 gerechten lieten wij staan omdat we dat niet luste vandaar de 9 die ik heb gegeven.We waren maar met 4 personen daar in het restaurant vandaar de 8 voor de sfeer.Service was toppie niet te opdringerig maar gewoon goed personeel en voor de prijs die wij er voor betaald hebben was het goed te doen.Zeker een aanrader !!!

7. Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel. Al met al een zeer geslaagde avond!

8. Pannenkoekenhuis Lisse

Afgelopen week hier gegeten met de Groupon bon. Het maken van de reservering ging gemakkelijk, geen probleem als wij iets eerder of later zouden komen. Wij mochten 2 uur lang pannenkoeken eten. De bediening was vriendelijk en na 2 pannenkoeken te hebben gegeten vroeg deze mevrouw of wij er nog één wilde. Wij zaten echter helemaal vol en gaven dit dan ook aan. De pannenkoeken kwamen snel achter elkaar dus al zou je 4 pannenkoeken willen, dan kan dit ook (dat deden andere mensen namelijk wel..).
    De sfeer is knus, was verouderd. Gezien de prijs van de Grouponbon hebben wij hier prima gegeten!

9. Chinees-Indisch Lisse

Heerlijk eten en geweldige bediening. Heb nog nooit ergens anders zo lekker chinees gegeten. Bij mij staat deze tent op nummer 1.

10. Ik heb met 3 vriendinnen en super leuke avond gehad in Basso. We hebben van een voortreffelijk super lekkere rijsttafel genoten. Het was erg gezellig en kom hier zeker nog eens terug.

11. Internationaal Lisse

Zo nu en dan kom ik langs Lisse en dan is het de normaalste zaak van de wereld om eventjes langs Ibis te gaan. Dit omdat ik bij de gedachte aan het restaurant al begin te kwijlen. De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van het eten en het drinken vind ik prima. Het eten is top, de prijzen zijn niet te duur, gewoon precies zoals het hoort. Ook is de service naar wens, aangezien naast dat er gewoon bediend wordt ook tijd over is om een praatje te maken. Zeker een aanrader!

12. Zaterdagavond 23- 02-2013

Met 4 personen via veiling daar Indische rijsttafel genoten.

Zoals altijd eerst wat onderzoek gedaan naar beoordelingen.

En ik moet zeggen alles klopt in deze keurige, warme, sfeervolle zaak.

De rijsttafel was perfect, de beide dames van de bediening waren werkelijk toppers!

Ook is twee maal gevraagd of wij nog voldoende rijst, of nasi hadden!!!

Kortom een top zaak, waar wij zeker nog graag heel wat keren terug zullen komen!!!

13. Pizzeria Lisse

Marianne en Nynke

Wij kwamen hier voor het eerst en we werden hartelijk ontvangen. We hebben heerlijke pizza's gegeten. Echt een aanrader!!

14. Nederlands Lisse

De bediening is slecht, ze onthouden je bestelling niet en spoelen de bierglazen niet om. Ze hangen over de tafel en je moet je bestelling telkensvan ze aanpakken. De kip smaakte naar vis. Zeker geen aanrader dit restaurant.

15. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Vriendelijk personeel. Mooie zaak met mooi servies. Enige minpuntje was dat er weinig saus op de schnitzel zat en de groenten wat karig aanwezig waren. Mooie garnering met sla is misschien ook leuk en lekker. Verder alles top. Zeer lekkere pomodori soep.

16. Afgelopen zaterdag ben ik, samen met een vriendin, heerlijk uit eten geweest bij restaurant Mykonos! Toen we binnen kwamen werden onze jassen netjes aangenomen en werden we begeleid naar onze tafel. Knus tafeltje aan de zijkant van het restaurant.
    Het eten was overheerlijk! Ik zelf had een vlees schotel en mijn vriendin een vis schotel. Beide van hoge kwaliteit!
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Al met al een super restaurant! Ik kom snel een keertje terug!

17. Afgelopen woensdag weer met mijn vriendin gegeten bij Restaurant Mykonos in Lisse. Het is een top restaurant waar wij dan ook zeer regelmatig komen. Het restaurant is knus en gezellig en heeft veel sfeer. De bediening is altijd gezellig en erg behulpzaam. Bij binnenkomst in het restaurant werd onze jas aangenomen en werden wij naar een gezellig tafeltje gebracht. Vervolgens kregen wij zoals altijd een heerlijk glaasje ouzo van het huis!

Erg leuk! Sinds kort heeft Restaurant Mykonos onbeperkt tapas eten van dinsdag t/m donderdag. Leuk om eens met vrienden te doen en de verschillende gerechtjes te kunnen proeven. De kwaliteit van het eten is altijd goed! Heerlijke gerechten die o.a. door chefin Janoula worden klaargemaakt. Wij genieten elke keer weer bij de Griek, die natuurlijk wordt gerund door de hele familie Arabatzis. Wajos, Janoula, Thanasi en Daniel ga zo door, ons zien jullie snel weer terug!

18. Nadat eerdere pogingen om hier te eten waren mislukt (restaurant nog niet open na de zomervakantie, te laat gereserveerd) is het zondagavond gelukt om een tafel te reserveren. Hoog waren mijn verwachtingen van dit restaurant, dat in de wijde omgeving als goed bekend staat. De ontvangst was goed, we kregen een mooie tafel. De bediening was snel en we kregen een schaaltje keftedakia van het huis met een glaasje ouzo. We bestelden een mix grill schotel voor 4 personen, tzatziki en brood. Op alle wensen werd adequaat gereageerd (geen saus over de salade). De borden werden netjes op rechaud gebracht, de salade zag er goed uit met lekkere verse ingredienten en ruim voldoende voor 4 personen. De hoofdschotel werd gebracht en toen begon voor mij de teleurstelling. De gyros was erg vet, niet lekker gekruid, de lamskoteletjes waren taai (diepvries?) en de bifteki met feta gevuld was matig (te veel brood door het gehaktmengel? het was heel erg zacht van binnen, weinig vlees/gehakt structuur). De souvlaki vond ik nog het lekkerst. Ook die was iets aan de droge kant. De tzatziki was lekker en de frietjes ook.
    Waar ik wel zeer over te spreken was, was de sfeer. De muziek was aanwezig, maar niet overheersend, er was geroezemoes van andere gasten zonder dat dit storend was. Er was voldoende personeel en alles zag er netjes en schoon uit.
    Al met al niet een restaurant waar ik nog een keer ga eten, helaas.

19. Internationaal Lisse

We hebben gisteren een geweldig familiefeest gehad met een groep van 28 mensen.
    Supergoed eten en vriendelijke bediening in een heel bijzonder authentiek gebouw. absoluut een aanrader!

20. Nederlands Lisse

Een avond de dagschotel (8,50) gehad en een avond het 3 gangen menu (18,50). Zeer schappelijke prijs, goede portie. Kwaliteit is goed. Koffie is compleet verzorgd met slagroom en koffielikeurtje. Service is snel en correct. Restaurant is altijd druk. Ik kom hier graag nog een keer weer!

21. Internationaal Lisse

Lekkerste spare-ribs die er zijn! De uitstraling van het restaurant is om depri van te worden. Bediening zo traag als wat. Maar het eten, dat is heerlijk!

22. de Vries . A.

23. de Vries . A.

24. Mykonos is echt een restaurant waar je terug blijft komen. Door de gastvrijheid voel je je "thuis" en wordt vriendelijk ontvangen. Vanaf het moment dat je het restaurant betreed word je in de watten gelegd. Een vriendelijk en warm ontvangst in een ongedwongen sfeer. Het eten is uitstekend te noemen waar rekening word gehouden met de persoonlijke wensen van de gast. Prijs / kwaliteit is uitstekend te noemen je krijgt waar voor je geld. En las in een vorige recensie dat je wat langer op je eten moest wachten als het druk was. Kan alleen maar zeggen heb hier geen problemen mee, tenslotte ben je lekker uit en kun je alleen maar genieten van de intieme sfeer die het restaurant uitstraalt . van mij krijg MYKONOS een dikke 10. nog niet geweest? Dan kan ik mykosnos van harte aanbevelen.

25. Gisteren met mijn vrouw gegeten bij de deze zaak. we hebben dit restaurant al eerder bezocht en zijn zeer tevreden over de gastvrijheid en het eten (wat op hoog niveau blijft).
    Een heerlijk avondje genieten in een ontspannen sfeer, ben je er nog niet geweest kan ik deze zaak van harte aanbevelen.

26. Eten was erg goed (behalve die zak patat), naast ons fles wijn die we bestelden vroegen wij ook om een karaf water. Helaas was dat niet de bedoeling want anders zouden we alleen water drinken en daar verdienen ze niet aan. Wij vinden- als je goed wil eten en proeven er dan ook water is om te neutraliseren, dus dat vinden we een grote minpunt, ook de manier hoe dat werd gezegd. Verder maar geen koffie met likeur besteld, en elders maar een afzakkertje genomen. Jammer.. het is niet voor herhaling vatbaar.

27. Wat is King Lao in kwaliteit achteruit gegaan. Niet meer te eten en slecht georganiseerd. Het vlees was vreselijk droog, en was ook bijna niet te snijden. Het stokbrood was koud, de friet was slap, en aan de groentes zat een vreemde, soort chemische smaak. De kruidenboter was wel lekker. Daarnaast duurde het lang voordat het eten klaar was, druk was het er toen niet. Jammer, kon vroeger altijd erg lekker eten bij King Lao. Ik ga er nu nooit meer naar toe.

28. Voorheen een zeer goed restaurant, nu meer bistro maar de kwaliteit is nog steeds top. Gastheer Peter geeft goede wijnadviezen. Wij zijn er nog steeds blij mee.

29. Alette

30. Chinees-Indisch Lisse

Na de verbouwing mooi opgeknapt, netjes welkom geheten door de gastvrouw.
    Was gezellig druk, het personeel had voldoende aandacht voor de klant.
    Het eten was ruim voldoende en erg lekker.
    De rekening viel mee voor de kwaliteit wat we kregen.
    Voor herhaling vatbaar!