Eetcafé 1198 in Lisse

1420743011 77
1471203359 86
1485920960 85

1. Heerlijk glutenvrij gegeten

2. Achterste ruimte rook niet fris, rioollucht. We moesten lang wachten op voorgerecht/drankjes/ aandacht personeel. Eten prima. Feestje bij de buren zorgde voor slechte akoestiek. Jammer, leek alsof keuken en bediening het vanavond niet aan kon. Alle eerdere ervaringen waren altijd positief.

3. Cora Nelis

Genoten, perfecte bediening.

4. We hebben een hele gezellige avond gehad bij Aaltje. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Alleen het team bij de bar heeft af en toe wel een steekje laten liggen.

5. Was weer prima hebben genoten van het kerst dineer.

6. Geweldig gegeten zoals altijd. Ik vind het wel eens jammer dat je met kerst gebonden bent aan het menu, maar wij waren met vier personen en er was voor ieder wat wils. Kortom, eten en bediening en verhouding prijs/kwaliteit een dikke 10.

7. Gezellige sfeer, goede bediening én vooral heel lekker gegeten!
    Attentie én kleurplaat voor de kleine.
    Top! Tot de volgende keer!

8. Alma van Kassel

We hadden gereserveerd voor een groep van 22 pers., netjes geregeld, vlotte behulpzame bediening, goeie sfeer, heerlijke gerechten, fantastische avond gehad..

9. Gezellig, informeel en lekker eten voor een goeie prijs.

10. Greet Sinkeler

Wat gezellig en wat heerlijk!👍

11. Mineke Feijen-Blaauw

We waren er met een ploeg van 18 mensen. Hebben heerlijk gegeten, uitstekende bediening en een heel gezellige sfeer.

12. Robert van Rems

Heerlijk gegeten! Graag een ruimere keuze bij de hoofdgerechten!

13. Zoals altijd bij Aaltje was het eten heerlijk, de service uitmuntend met een gezellige, luchtige sfeer!

14. Annemieke

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en gastheer. Voor de kinderen een aparte filmzaal op zondag. Top!

15. We waren met een groep van 8 personen en hebben heerlijk gegeten. Was best druk voor de woensdag. Goede vriendelijke gastheer. Aanrader

16. Anton Poelstra

Heerlijk gegeten bij Aaltje, waren er al eerder geweest. Ondanks dat het maandag was waren er toch nog vrij veel gasten, wat het erg gezellig maakte. Het eten en ook de wijn was erg lekker.

17. Gertia Zwart

Wij hebben heerlijk gegeten, was voor ons de eerste keer, en hebben ontzettend genoten van het eten hoe het bereid was. De ruimte was erg rumoerig, had op een gegeven moment het idee dat je tegen elkaar aan het schreeuwen was om boven de herrie uit te komen.

18. Heerlijk gegeten bij Aaltje. Ook met mijn dieet, lactose, glucose en glutenvrij werd goed rekening gehouden. Een aanrader!!

19. Marieke Wagenaar

Prima eten, gezellige sfeer. Wel erg rumoerig omdat het naast restaurant ook een soort café is, waar mensen komen borrelen.

20. Jan Grijpink

Ouderwets lekker gegeten. Vriendelijk en vlotte bediening. Ondanks de drukte werd het eten zonder al te lang wachten geserveerd.
    Sinds Aaltje hier in Weesp is geopend waren we tot op heden niet meer op deze locatie geweest. De ambiance is nog als voorheen, gezellig druk. Een aanrader!!

21. Bert van Rossum

Zoals gewend ook nu weer lekker gegeten en gezellig gezeten.

22. Keen en Renske

Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer. Bediening neemt alle tijd voor je en heeft humor.

23. Het eten was lekker, het was gezellig en goede bediening.

24. Ouderwetse gezelligheid anno 2016. Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Leuk om alle onderdelen los te kunnen bestellen. Zowel bij het hoofdgerecht alsook bij het dessert.

25. Luc bosch

De eerste keer was 'n meer bijzondere ervaring en de 2de keer prima

26. Wij hebben genoten! Alles even lekker! Ossenhaas was super mals en nog nooit zulk zacht draadjesvlees gegeten... heerlijk!!

27. gerdy koremans

Het eten was werkelijk heerlijk en de bediening erg vriendelijk. We hebben weer genoten.

28. Erg lekker gegeten heerlijk relaxte sfeer en super vriendelijk personeel.

29. Ineke Marx

Wij waren met vier volwassenen en een peuter in restaurant Aaltje, en hebben het goed naar onze zin gehad. Het menu was precies goed: niet te veel gerechten, maar wel voldoende variatie. Het eten was erg lekker en werd mooi gepresenteerd. De bediening was prima: vriendelijk en attent. Met de wachttijden was niets mis, terwijl er best veel gasten waren. Het volume van de achtergrondmuziek was goed te verdragen. Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanbevelen.

30. Kwaliteit eten steeds minder of week gerecht is om 18.30 al op. Smaakloze mosselen en lever viel tegen. Uiensoep was wel zoals die hoort te zijn. Verder prima tent om te borrelen. Voor het eten gaan we hier jammer genoeg niet meer naar toe. Personeel doet goed zijn best om teleurstellingen mbt foute inkoop te herstellen.

31. Jan en Maria de Ranitz.

Was weer prima en komen zeker weer. Kan het aanbevelen.

32. Beste mensen,

Wij hebben hier woensdagavond gegeten met vier personen, waarbij ik jullie heb uitgekozen. Ik heb al meer dan tien maal gegeten bij Aaltje, met diverse gezelschappen en het is altijd top geweest. Echter deze avond met een nieuwe "setting" mensen van mijn kant, was het niet helemaal wat ik van jullie gewend ben.

We hebben lang moeten wachten op de diverse gangen en hier ook meerdere malen naar moeten vragen. Daarnaast was ons lof-bijgerecht verbrand, omdat alles zo traag verliep hebben we niet om een nieuwe gevraagd en het maar zo gelaten. De rest van het eten en de vriendelijke bediening was prima naar wens. Dus... een aandachtspuntje omdat jullie mijn eerste keus zijn in Weesp.

33. Astrid de Vries

Heerlijk avond gehad. Het eten was top net als de bediening. Kom graag nog een keertje terug!

34. Was behoorlijk druk zo op een dinsdagavond, daardoor duurde het allemaal langer dan normaal. Maar wel heerlijk gegeten.

35. Erg jonge bediening die nog ingewerkt moet worden, hebben 2 uur zitten wachten op hoofdgerecht. Bediening was vergeten door te geven dat wij voorgerecht op hadden. Bij eerder bezoek (1 jaar geleden) hadden wij een vergelijkbaar probleem, is dus structureel. Magere compensatie naar aanleiding van incident (1 gratis kopje koffie). Eten op zichzelf was oke.

36. Afgelopen maandag (20/6/16) heerlijk gegeten bij Aaltje. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Met super leuke bediening. Echt een aanrader.

37. Erg lekker gegeten. Goede, vriendelijke en attente bediening.Nog een keer ? Zeker.

38. Het eten was erg smakelijk. De bediening en service uitstekend. Kom hier zeker nog vaker eten. Een aanrader!!!

39. Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk en attent! Ik kom zeker nog eens terug.

40. Paul Tijssen

Uitstekend gegeten en prettige bediening, voor herhaling vatbaar.

41. Altijd leuk en lekker bij Aaltje. Goed eten, goede service, goed concept. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Binnen twee jaar een van de populairste restaurants van Weesp geworden en terecht!

42. Bij toeval gegeten bij Aaltje. Lekker eten en gezellig

43. Altijd goed! Prima sfeer, geen michelinster, maar wel gewoon echt heerlijk eten!

44. Hebben heerlijk gegeten bij Aaltje!

45. Caroline

Met 4 personen lekker gegeten in dit gezellige, beetje rumoerige restaurant. Minpuntje dat we enigszins werden weggekeken om 22.10 uur. We wilden nog een kopje koffie en een drankje bestellen ter afsluiting maar men wilde het restaurant inrichten voor een grote groep mensen de dag erop. Men vroeg of we daarom aan de stamtafel voorin het restaurant wilden gaan zitten. Om 22.30 uur voelden we ogen prikken die meenden dat we toch echt weg moesten wat we dan maar gedaan hebben.

46. Uitstekend gegeten, was er al eerder geweest en ook toen een positieve ervaring. De verhouding prijs prestatie is uitstekend en ook de bediening is vriendelijk en professioneel.

Kortom, ik kan dit iedereen aanraden. Probeer dan zeker het draadjesvlees, alsof je weer bij oma aan tafel zit.

47. Pepijn Tolsma

Weer prima gegeten bij Aaltje. Heerlijke Wispe biertjes van de tap. Eten is altijd goed, porties zijn niet teveel en niet te weinig. Bijgerechten los bestellen zouden alle restaurants moeten doen dat werkt perfect, al zou iets meer keus wel fijn zijn. Misschien per seizoen wisselen? Desserts ook prima, zijn geen hele grote porties, maar precies goed voor het "hoekje" wat nog vrij was in m'n buik. Koffie toe gewoon goed maar daar kan ook weinig aan fout gaan natuurlijk. Wij komen weer eens terug!

48. René Zuurendonk

Heerlijk gegeten bij Aaltje. Minpunt, de wachttijden. Vanwege grote groepen die ook nog eens apart wilden afrekenen wachtten we anderhalf uur op ons hoofdgerecht en drie kwartier om af te rekenen. Gratis kopje koffie zou dan wel attent overkomen.

49. Prima gegeten. Niks op aan te merken. Gewoon gekregen wat je wilde: waar naar je geld! Was erg druk en daardoor wat teveel omgevingslawaai en waren de tafel gesprekken wat vermoeiend. Verder alles ok.

50. dirk en malou

We hebben er op een maandag gegeten en het was er gezellig vol. We wilden een keuze maken in Weesp maar dat was niet makkelijk met alle eetcafétjes. Dus gingen maar op de site af en zijn niet teleurgesteld. Bediening was prima en het eten was heerlijk. De uiensoep was goed van smaak alleen jammer dat deze niet warm genoeg was, verder was alles prima in orde. Goed vlees en heerlijke friet en groenten. Kortom voor herhaling vatbaar.

51. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

52. Zaterdag 2 april 2016 bij Aaltje wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Alle tafels bezet maar dat merk je niet aan de gastvrouwen, en -heren, geen stress, wel opmerkzaam en vrolijk en vooral servicegericht. Wij waren met zijn vieren en zelfs met een vol huis was bijpraten geen probleem. Het eten? Menukaart heeft genoeg variatie, gelardeerd met streekproducten. Door ons gekozen wijn ging soepel naar binnen. Kortom; een avond doorgebracht op de juiste plek. Een aanrader met een dikverdiende 8.

53. Hans de Wal

Gezellige sfeer. Goede prijs-kwaliteit. Geen lange wachttijd. Heel geschikt om lekker uit eten te gaan zonder al te diep in de beurs te tasten.

54. Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening. Een aanrader.

55. Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit.

56. Afgelopen week hier 2 keer in wisselend gezelschap gegeten en beide keren smaakte het prima en werden we uitstekend bediend.

57. Lekker gegeten, leuk personeel.
    Aanrader.

58. Heerlijk gegeten erg tevreden

59. André Severs

Alleraardigst personeel dat je goed helpt aan je plaats en snel van eten en drinken voorziet. Niets is teveel moeite. Bij binnenkomst geurt het als in het toilet van een Duits bierhuis. Toiletblokjes-achtig. Niet prettig. Een collega besteld de biefstuk rare in de verwachting dat deze dan medium wordt afgeleverd. Dat is ook zo. Een andere collega vond het eten erg zout. Zijn bakje friet had een extra lading gekregen.

60. Prettige ontvangst, service fijn, niet te snel en niet te langzaam. Heerlijk eten. Echt een fijn adresje om te eten. Was niet de eerste keer dat ik er at en is me nog nooit tegengevallen.

61. Lekker gegeten, goede bediening en het Hollandse in alles doorgevoerd. Goed concept!

62. Lekker eten, maar we moesten anderhalf uur wachten op ons hoofdgerecht. De bijgerechten zijn ook wel prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt.

63. Jacob Visser

Heerlijk gegeten. Dit restaurant kiest ervoor dat de klant alle gerechten apart kan bestellen. Groot voordeel is dat je alleen besteld wat je ook opeet. Er staan geen pannetjes op tafel die weer mee terug gaan naar de keuken zonder dat het is aangeraakt.

64. Hoofdgerechten zijn exclusief patat / aardappel / salade. Deze moeten apart worden besteld waardoor de totaalprijs van een hoofdmaaltijd erg hoog uitpakt. De kaasfondue was zeer karig met weinig brood en saaie groenten. Van de kaas werd je zelfs vrij misselijk. Kwaliteit / prijs verhouding is niet goed. Sfeer en service was wel prima.

65. Istvan Tan

Uitstekend eten alleen de akoestiek is niet geweldig als het restaurant vol is! En de aankleding is karig.