Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Linne verdeeld zijn.

1. Pizzeria Linne

anoniem

De pizza's waren echt zeer slecht. De helft het beleg van een pizza lag ernaast. Net alsof er mee gegooid was. De smaak was ook zeer ondermaats en de pizza was niet echt warm te noemen. De bodem was slap en de pizza leek in vocht te drijven. De pizzadoos lekte gewoon door van het vet. Na een slechte recensie op een andere site geschreven te hebben, werden we na 22:00 uur ineens opgebeld. Na ze nog eens uitgelegd te hebben wat er mis was, werden we zeer onbeleefd te woord gestaan. Volgens deze meneer was het eten heel goed en alle ingrediënten vers. Het leek net alsof ik mijn mening niet mocht delen. Het toppunt was nog dat dit restaurant meedeelde dat ze mijn adres gingen blokkeren. Wat alleen maar aangeeft wat een slechte service ze hebben, en niks maar dan ook niks om hun klanten geven. Anders werd er wel iets met mijn klacht gedaan, in plaats van mij op deze asociale manier te benaderen.

2. Chinees-Indisch Linne

Eten is erg achter uit gegaan erg slecht.

Friet veel te lang gebakken zit te veel zetmeel in de gebruikte aardappelen, geschikt alleen als varkensvoer, maar gelijk in afvalbak gekieperd.

Ik stond dus een uur te wachten op mijn eten en heb het nooit gekregen.

5. Pizzeria Linne

Bedroevend slecht. Pizza's doorweekt en de spareribs werkelijk te smerig om in woorden uit te drukken. Ik raad iedereen af om hier te eten.

6. Pizzeria Linne

Ronduit belachelijke ervaring gehad gisteren. De twee "grote" shoarmaschotels die we besteld hadden waren, at best, kinderporties. Bij elke andere shoarmatent is dit een hoeveelheid die je bij een enkel broodje shoarma krijgt. Ondanks dat we 4 grote schotels (2x shoarma, 2x hamburger) en 2 kinderschotels besteld hadden waren er twee karig kleine zakjes friet aanwezig (los van wat frietjes die in de kinderschotels zaten). En volgens hun zit er geen pitabroodje of wat-dan-ook bij een schotel; dat had dan op z'n minst even bij bestellen gevraagd kunnen worden of duidelijk aangegeven.

We hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten voor €47,- en daarvan hebben na afloop nog 5 mensen honger. Een telefoontje loste niets op en resulteerde alleen maar in volharding en ontkenning zonder ook maar enigszins mee te denken of überhaupt enige verbazing/bezorgdheid om onze ervaring. En hij wist niet of (pita)broodjes bij een grote shoarmaschotel hoorden zonder dat eerst te moeten overleggen met zijn baas.

Het eten zelf (althans: die paar happen die we hebben gehad) was ook niet wereldschokkend en ondermaats. Niet heel slecht maar ondergemiddeld.

Op de foto zie je een (leeg) bakje "shoarmaschotel" (waar dan nog een zakje 'handvol friet' bij zit dat je, klaarblijkelijk met 2 moet delen). Pen is ter referentie en normale grootte. Zoals je ziet is 50% 'sla en vulling' en er blijft dus verdomd weinig shoarma over voor een "grote" shoarmaschotel.

Voor ons geen Milano meer.

7. Chinees-Indisch Linne

We hebben ons laten verrassen door de chef. Heerlijk gegeten. 5 gangen genoten.

Dank jullie.
    Tot de volgende keer.
    Jan en Silvia

8. Pizzeria Linne

Na online bestelling gedaan te hebben anderhalf uur moeten wachten. Na 1,5 uur misten we het belangrijkste: de tsasiki saus. Na 45 minuten nog niet bezorgd. Hier weer voor gebeld en ik werd uitgescholden via de telefoon. Lijkt me niet de bedoeling, erg asociaal. Moet je kiezen; kies dan niet deze.

9. Pizzeria Linne

Na jaren lang vaste klant (woon 3 straten van milano af) bezorgen ze mijn kleine bestelling opeens niet meer omdat die 2€ te weinig kost!! Ons zijn ze als klant kwijt!!!

10. Pizzeria Linne

Gebruik gemaakt van een deal om 2 pizza's af te halen. Deeg was redelijk tot goed, doch ontzettend karig belegd. Gemiste kans. Zo bind je geen klanten...

11. Chinees-Indisch Linne

Komen hier al jaren dus wordt het tijd voor een recensie. Meestal halen we toch wel 2 à 3 keer per maand een menu. Het eten is heerlijk en meer dan genoeg. We zijn grote eters en er blijft altijd nog wel wat over voor de volgende dag. Dus dat zegt genoeg. Gezellige sfeer in het restaurant, leuke jongeren in de bediening. De "bazin" blijft me verbazen. Een geweldige vrouw en zo enthousiast. In het weekend is er een lopend buffet. Zij is daar uiteraard erg druk mee omdat ze volop mee helpt in de keuken maar ze neemt toch altijd even de tijd om haar gasten te begroeten. We hebben de verjaardagen al vaak met de hele familie bij dit restaurant gevierd en er gaan nog vele keren komen!

Super cafetaria waar je lekker kunt eten voor een leuke prijs, met super heerlijke frites en waar je je persoonlijke voorkeuren aan een product nog kunt aangeven. Echt een aanrader als je eens in de buurt bent.

13. Pizzeria Linne

Melissa van der ven

Lekkere pizza's. Heerlijke broodjes uit de oven en altijd vriendelijk en snel met bezorgen. Fijn dat het personeel aan de telefoon goed NL spreekt. Leuke meiden die de pizza's rondbrengen en alles is echt goed warm altijd met bezorgen.. Ja echt een top-tent, we bestellen nooit meer ergens anders! We laten altijd bezorgen dus van de sfeer in het restaurant kan ik niet veel zeggen.. zal wel top zijn zoals de rest!

14. Pizzeria Linne

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij dit restaurant online.
    Bij het uitpakken kwamen we tot de conclusie dat er geen friet bij de Giros schotel zat en 1 van de bakjes waar knoflooksaus inzat was open en alles zat onder de saus.
    De kapsalon was veel te zout en was er 1 bakje saus te weinig geleverd.
    De eerste indruk is vrij slecht, niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijke friet en snacks, klein maar knus. Goed verzorgd. Snel en behulpzaam, hart voor de zaak en voor de klanten. Ga zo door

Zeer lekkere friet, grote porties, erg goed.
    Men is soms alleen niet vriendelijk tegen personeel vind ik.
    Denk dat sommige mensen toch daarom deze zaak mijden. Is wel jammer! Heeft toch topfrieten.

De smaak van de frieten is top, ook als je de vitrine goed bekijkt zie je dat de snacks perfect verzorgt zijn. Je ziet dat ze hart voor de zaak hebben.

18. Pizzeria Linne

De pizza's zijn meesterlijk.

19. Pizzeria Linne

Een echte aanrader! Het eten is er heerlijk en de verzorging is goed.

20. Chinees-Indisch Linne

annelou

21. Chinees-Indisch Linne

Heerlijke Babi..lekker mager. Prima restaurant!

De beste friet in de regio, daar kan geen discussie over bestaan. En dan de curry..... gelukkig kun je die ook los kopen!

Helemaal goed!

Sociale vaardigheden van de eigenaar t.o.v zijn personeel, tja...

Absoluut een aanrader, niemand vertellen want dan wordt 't alleen maar drukker.

23. Pizzeria Linne

De funghi is meisterlijk!

Kwaliteit frieten en snacks! Echt super lekker! En inderdaad.... De zoon is ook erg lekker!

Je merkt in deze frituur dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Geen rotzooi, gewoonweg het beste willen leveren!

Bah zulke vieze friet heb ik nog nooit gehad.
    Alles is daar echt vies,BAH!!

Alles is daar zo slecht he!

26. Chinees-Indisch Linne

Prima verzorgde traditionele gerechten heerlijk gegeten

27. Pizzeria Linne

Wereldtent, vooral de aspergepizza's zijn verrukkelijk, men weet!

Mart Evers

zeer goed

kees vroenhoven

Zulke frites vind je zelden, gewoonweg geweldig! en de zoon van de baas .... is ook lekker!

30. Pizzeria Linne

alles is goed behalve rick moet weg uit de zaak