Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Linden verdeeld zijn.

Vanavond met 10 personen gegeten ter ere van een 82- en 86-jarige verjaardag. De ontvangst was goed en er was op een mooie plekje voor ons een tafel gereserveerd. Bediening was alert en goed.

Zowel het voorgerecht al hoofdgerecht werden netjes en warm opgediend. Bij het hoofdgerecht werden bloemkool en heerlijke dikke frietjes met mayo gereserveerd.
    Het nagerecht werd op verzoek buiten geserveerd onder het genot van een mooie zonsondergang. Het enige wat ontbrak was 1 kopje koffie met een neutje, waarschijnlijk vergeten maar netjes en zonder discussie van de rekening gehaald.

Direct een nieuwe reservering geplaatst. Verhouding van eten en drinken was heel goed!
    Het was leuk als er aandacht gegeven was als er voor beide jarige extra aandacht was gegeven, wellicht een aandachtspuntje (we hebben het tijdens de reservering gemeld). Al met al een zeer geslaagde en gezellige avond, prijs kwaliteit was goed!

Peter Hendriks

Prijs kwaliteit is uitstekend. Eerste kwaliteit vlees, super lekker.
    Heel vriendelijk personeel, moeten echter het vak nog wel leren. Ook nu nadat de gasten de tafel hadden verlaten, werden de tafels niet afgehaald en afgedaan, vergissingen met drankjes serveren.
    Ondanks dat, zeker een aanrader.
    Prachtige locatie.

Prettige bediening en smakelijk

Goed gegeten en we wisten niet dat we niet konden pinnen, maar personeel was behulpzaam en we hebben meteen bedrag overgemaakt toen we thuis waren, over vertrouwen gesproken!

Super locatie, super eten.

Compliment voor de kok en de bediening!

Willemien Selten

Snelle en vriendelijke bediening. Het eten goed warm geserveerd. En een fantastisch uitzicht op het water en de haven.

9. Afhaal en bezorg Linden

Emy de Wilde de Ligny

Gezellige, leerzame workshop "Japans koken" gehad met onze leeskring.
    Nooit Japans gegeten, maar we vonden het allemaal heerlijk!

Truus Steffers

Een super plek met mooi weer. Prijs/kwaliteit heel goed. Je waant je in zuid Frankrijk. Gezellig personeel.

Prachtige locatie. Helaas is het personeel ontzettend traag. Ze hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. Bijna alle tafels gevuld en niemand die op het terras liep. Niks opschrijven en vervolgens vergeten om bestelling te brengen. Uiteindelijk na 1 drankje maar om de rekening gevraagd. Ook hier meerdere malen om moeten vragen. Jammer.

Mooie locatie, leuk personeel. Het eten is helemaal goed (als je ziet wat een klein keukentje jullie hebben).

Eén minpuntje: het zit vaak vol! Tijd om volgend jaar uit te breiden!!

Henny de Bruyn

Wij waren 2e Pinksterdag bij jullie op het terras wij hadden koffie en een cappacino gedronken. Dit was niet goed, weinig smaak, veel te slap hier moeten jullie echt iets aan gaan doen.

En de bediening mag ook wel wat sneller lopen. Ze zijn veel te traag, ze zien niet waar het werk ligt ze moeten wat alerter worden als de klanten afgerekend hebben die tafels leeg maken en met een doek er overheen gaan.

De lokatie is wel goed vooral bij mooi weer fijn aan het water. Ik wens je verder veel succes.
    Groetjes Henny de Bruyn

Dirk

Slechts 4 van de 6 voorgerechten komen door. Voorgerechten smakeloos. Hoofdgerechten: Lamsbout met pezen / vet. Sla armoedig en geen warme groenten. Patat slap. Dienblad met bier over broek en stoel van 1 van onze gasten.... Geen excuus, geen doekje en geen vragen. Midden in opname dessert loopt jonge serveerster weg om ergens anders te helpen. Verantwoordelijke dame gilt uit keuken dat het eten er al een half uur koud staat te worden (hoort iedereen dus; ook de betreffende gasten). We annuleren onze desserts. Men vraagt of we dan koffie van de zaak willen. U begrijpt; na al deze slechte ervaringen slaan we dit aanbod af. De mensen aan de tafel naast ons lachen spottend en vertrekken gelijktijdig. Na nog een platte opmerking van de verantwoordelijke dame vertrekken we. Om hier NOOIT meer terug te komen. Ondanks dat we beseffen dat het hier een paviljoen betreft en geen volwaardig restaurant. Kosten ; € 219,-. Doodzonde van het geld !!

Sfeervol gelegen aan de Kraaijenbergse Plas. Verwarmd en overdekt terras. Vriendelijke en attente bediening. De Flammkuchen een soort dunne pizza's waren heel bijzonder. De varkenshaas leek van verkleind vlees te zijn en had weinig smaak.
    Voor het overige een goede prijs-/kwaliteit verhouding.

Wil Willemsen

Geweldig gelegen aan de Kraaijenbergse Plassen en de Flamkuchen zijn overheerlijk. Een aanrader.

Leuke plek aan het water, het leek ons dan ook de ideale plek om na een dag varen even wat te eten. Eenmaal daar aangekomen zat bijna het terras vol, we hebben gevraagd of er nog plek was en dat was geen probleem, eten was mogelijk, kon alleen door de drukte wat langer duren. Ik had een mosselpannetje besteld, een half uur later komt de bediening vertellen dat er o.a geen mosselen meer waren en we maar een ander gerecht moesten kiezen. Afijn, dan maar een biefstukje met aardappeltjes en salade. Tot onze verbazing kwam het eten en uur later pas, het was dat we daar leuk zaten anders was ik al weggelopen. Toen de serveerster het bord neerzette schrok ik, een biefstuk op een bord met uitgelopen bloed van de biefstuk, met weliswaar 4 aardappelschijfjes die 5 seconden in de pan hebben gelegen en 2 cherrytomaatjes en een schijfje komkommer. Toen ik vroeg of dit het was kreeg ik het antwoord: ja ik houdt nou eenmaal van minimalisme. De rest van de borden was net zo minimalistisch gevuld. Toen ik hierover een klacht maakte en ik zei dat de prijs niet in verhouding stond tot de kwaliteit werd er moeilijk gedaan dat ik gewoon de prijs moest betalen, vervolgens kwam de bediening wel met smoesjes dat het druk was geweest en dat daardoor niet alle ingrediënten meer voorradig waren. Na lang onderhandelen is de rekening in mindering gebracht. Toen ik vervolgens even naar de wc liep zag ik enkele andere gasten. Tot mijn verbazing hadden deze wel volle borden en het eten dat bij ons op zou zijn, maarja dat waren immers ook mensen met een groot jacht in de aangrenzende haven. Vreemd dat hier onderscheid in wordt gemaakt. Achteraf een stomme zet. Ik heb nog nooit ergens zo slecht gegeten en met zo'n slechte service! Ik raadt iedereen af om er heen te gaan, ik geef ze in ieder geval geen kans meer en ga er nooit meer heen

Leon Witte

Een mooie plek bij de jachthaven.
    Lekker relaxte sfeer. We kwamen eigenlijk alleen wat drinken. Maar we zaten zo lekker dat we ook gegeten hebben.

wat een heerlijk plekje en wat een lekker eten!!! see you next time for sure

Hallo Rick en Carla,

Wat een geweldige avvond hebben we gehad.

We hadden een afscheidsfeest van de personeelsvereniging.

Op 06-05-2011.

Het eten was heerlijk en super gezellig.

We komen snel weer terug.

wilco & angela

Wij hebben vanavond super lekker gegeten.

Een zeer ruime keus en het vlees/vis wordt ter plekke voor je gegrilt.

Een zeer leuk en mooi ingericht restaurant.

Zeer zeker een aanrader voor de regio.

Wilco, angela & lisa.

Hans van den Elzen

Een gezellig eethuis, waarbij de ouderwetse gezelligheid helemaal tot uiting komt door de inrichting. Kwalitatief zeer goed eten, tegen een betaalbare prijs. Goede en snelle bediening. Zeker een bezoekje waard.