Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Limmen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Limmen

Jean Thomassen

De lekkerste loempia van Noord Holland! Bijzonder vriendelijk personeel en de laatste jaren een uitstekende kok! Een aanrader en ik kom niet voor het interieur, maar het eten.

2. Chinees-Indisch Limmen

Afgelopen jaar met de tennisclub (14 man) daar gegeten. Zelf met de kok het menu samengesteld. Moest echt Chinees zijn, dus alleen witte rijst erbij en geen nasi. De nestor van de club (80 jaar) mailde me daags daarna, dat hij sinds jaren niet meer zo lekker Chinees had gegeten. En hij is vaak in China geweest. Zoals ook een paar andere leden.
    Na afloop van alle leden alleen maar bijzonder positieve reacties gehad. Eigenlijk hoef ik daardoor mijn reactie niet te plaatsen, omdat ik wist wat ik te eten zou krijgen.

Verder heb ik geluk dat ik met de dochter van een Chinese restauranthouder (in China) getrouwd ben. Mijn smaakpupillen zijn daardoor al vele malen verwend. Zowel thuis als in China. En dat proefde ik ook in het Nieuw Hof. Mijn 10 voor de sfeer zal waarschijnlijk beïnvloed zijn door de grote (zeer tevreden) groep en misschien door de paar woorden Chinees die ik spreek.

Er zijn gelukkig voor de eigenaar (tevens Chef kok) een aantal zaken veranderd. Er komen meer mensen in het restaurant eten. De kwaliteit en de prijs van zijn kookkunsten worden steeds meer verder verteld. Zijn kookkunsten kunnen tippen aan de betere Chinese restaurants in Nederland. Hoef nu niet meer naar Amsterdam, Den Haag of Leiden te gaan voor een goed Chinees restaurant. De naam is waarschijnlijk gekozen om aan te geven dat er verandering is t.o.v. het oude restaurant. Daarom Nieuwe Hof. De huidige eigenaar heeft niets met het voormalig Bamboe hof.

3. Super bediening, prima kwalitijd. Ze mogen nooit meer weggaan!!

4. Chinees-Indisch Limmen

Dit is een van de betere Chinese restaurants in de omgeving. Ik rijd er graag naartoe, ook al is het een ander dorp. Voorheen had het de mooie naam Bamboehof, maar om onduidelijke redenen hebben ze de naam veranderd in het nietszeggende Nieuw Hof en hebben ze de aankleding aangepast. Mijns inziens is het er niet op vooruit gegaan. Het was wel verouderd, maar rond het theme bamboe kun je een sfeervolle ambiance maken. Nu is het een soort standaard aankleding.

Met de naamsverandering is er ook een ander menu gekomen en misschien ook een andere kok. Het oude menu had veel verrassende gerechten, maar het nieuwe menu een stuk minder. Een aantal van mijn favorieten hebben ze niet meer en kunnen/willen ze ook niet meer maken. Ook de kwaliteit van het eten in het algemeen is wat minder geworden, hoewel nog steeds een stuk beter dan alle andere restaurants in de omgeving. Het lijkt wel of Chinese restaurants in het algemeen aan de ene kant steeds vlakker gaan koken en aan de andere kant meer zout en Ve-Tsin gaan gebruiken.

De bediening is aardig, maar ook wat verlegen/afstandelijk en de vrouw achter de balie spreekt moeizaam Nederlands. Soms is er ook een jonge vrouw (spreekt wel vlekkeloos Nederlands) die meehelpt. Ze heeft een schattig kindje dat er dan ook rondloopt. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het is een leuk ventje waarmee je honderduit kunt babbelen, maar echt professioneel is het natuurlijk niet dat er een peuter rondhangt. Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets gemoedelijks, wat past in een dorpse setting.

Ik haal alleen af en ik zie er eigenlijk zelden of nooit mensen in het restaurant zelf eten.

5. De Burgerij

6. Super lekker eten (vooral de satesaus) snelle vriendelijke bediening en niet al te duur!

7. Chinees-Indisch Limmen

Veel te zout! Ik heb het idee bij te veel zout dat de kok iets te camoufleren heeft. Alle smaak ging naar het zout wat natuurlijk prima is voor de drankomzet. Ook de pinda saus was matig van smaak, proefde alsof het uit een emmer van de groothandel kwam. Bediening overigens erg vriendelijk en gastvrij maar ik ga er niet meer eten omdat het aanbod in de Chinese keuken groot is en er meerdere betere Chinese restaurants in de buurt zijn.

4,3
  8. Nederlands Limmen

De Burgerij

9. Chinees-Indisch Limmen

M. Engelsma

Tot nu toe 3 maal daar eten gehaald. Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten.

10. Snelle service, is wel een goede tent :) Alleen de patat vind ik zelf niet zo lekker, maar dat is mijn mening! Smaken verschillen ;) Maar de snacks gewoon zelf zijn echt super !!

6,5
  11. Meer dan voldoende ervaring met deze snackbar om tot de conclusie te komen dat dit een super tent is! Vriendelijke en snelle service en alles wordt met een hoop kennis en hart voor de zaak klaar gemaakt.. Van alle markten thuis met zeer goede porties!

12. Super personeel! Je wordt super geholpen, ze zijn heel snel & vriendelijk. Eten is er top, en goede prijs/kwaliteit verhouding! Helemaal top!

13. Chinees-Indisch Limmen

Met collega's eten in limmen? Waar dan dacht ik! Huh! Bamboe hof?

En toen kwam de verrassing... het was heerlijk, echt goed gegeten!

Zeer aardige bediening! Helaas geen gangbare bailey's in huis en ja, weer geen andere gasten, dat is jammer! Echt mensen je kunt hier heerlijk eten!

14. Chinees-Indisch Limmen

2e Kerstdag hier gegeten met z'n 2tjes.

Een fijne bediening en eten van uitstekende kwaliteit.

Daarbij ook een gezellige uitleg wat de gerechten bij onze suprise-rijsttafel waren. Drink hierbij een zeer goede huiswijn (rood) en we waren na een kopje Chinese thee na afloop meer dan voldaan.

Het enige minpuntje was dat er zo weinig andere gasten waren.

Misschien de locatie? Maar een restaurant van dit niveau verdient iedere avond volle tafels!

15. Volle tent: snelle service, vriendelijk personeel, schoon, goede kwaliteit.

16. Chinees-Indisch Limmen

Leuke menu's, o.a. Thais.

Goed klaar gemaakt, smaakte uitstekend.

Uitstekende bediening, zeer vriendelijk en informatief.

We komen hier vast nog weer eens terug.

17. Molenwegger

Ik woon op de molenweg, maar ik heb nog nooit de snackbar gezien... wel spannend

18. 1 woord top super patat

19. jantulp

Ik weet in de Noord-Holland geen snackbar waar je vriendelijker en aduquater wordt geholpen. Bovendien zijn de porties op zijn Chinees en niet op zijn Hollands. Je krijg dus meer dan genoeg.

20. snackbar gerund door chinees soms is de patat wat minder maar de rest is wel goed. maar plaats op kaartje klopt niet

5,7
  21. Chinees-Indisch Limmen

Paul Rood

De recentie van Dick lijkt mij volstrekte onzin. Naar mijn bescheiden mening de beste chinees in de verre omtrek. Zowel voor afhaal als voor uit eten. Niet alleen het eten is voortreffelijk, ook de bediening is van hoge standaard. Ik rij er altans graag een eind voor om (Heemskerk) om hier te eten dan wel af te halen. Zeker een aanrader. Helaas, zoals bij vele chinese restaurants is het restaurant vrijwel nooit gezellig gevuld. Ben je in gezelschap, zeker proberen.

22. Chill

23. als de telefoon eens een keer werd opgenomen zouden ze messchien meer klanten krijgen! Bleh