Nieuwste foto's in Limmen

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Limmen

1. Familie Dirkson's profielfoto
    Familie Dirkson heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen

Familie Dirkson

We hebben heerlijk gegeten goeie bediening het was een fijn avondje uit.

Met vr Gr Jan en Emmy Dirkson

2. Ukkepuk's profielfoto
    Ukkepuk heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen

Smakeloos!

Voorgerechten waren niet bijzonder. Maar de ribeye was ronduit slecht!! Hij was smakeloos en koud. Kruidenboter was niet zelf gemaakt, althans zo proeft het. De smaken waren mat en ver te zoeken. De nagerechten waren ook minimaal. Dus voor ons eens maar zeker nooit meer.

3. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

We hebben heerlijk gegeten, gezellige bediening, echt een avondje weg.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Lekker gegeten, grote portie s
    Beetje krappe setting. Bediening netjes.

5. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Kleinschalige bistro, mooi ingericht, zeer gastvrij en vriendelijk, uitmuntende kok.

6. Camping de Nesse's profielfoto
    Camping de Nesse heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Al meerdere keren gegeten in dit kleine en gezellige restaurant. Sfeervol ingericht en het wordt steeds mooier (iedere keer als je komt is er weer iets vernieuwd). De gastheer neemt de tijd voor een praatje. Complimenten ook zeker voor de super bediening en de kokkin, die er telkens weer voor zorgen dat wij genieten. Uitstekende kwaliteit! Een echte aanrader en aanwinst voor Limmen en omgeving. Wel van te voren reserveren, want het is er altijd gezellig druk.

7. FAM VERDONK's profielfoto
    FAM VERDONK heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen

FAM VERDONK

Met de familie wezen eten 13 personen, meteen water op tafel, gevraagd werd wanneer de menu kaart moest komen je kon daarmee rustig wachten. Het bestelde eten kwam netjes tegelijk op tafel goed warm en smaakvol alle lof voor de kokkin. De hele fam was zeer tevreden, ga zo door.

8. Hoppie's profielfoto
    Hoppie heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Leuk gezellig restaurant. Eten was smakelijk. De menukaart niet al te groot. Bediening zeer vriendelijk. Drankjes wel wat aan de prijzige kant.

9. L.Smit's profielfoto
    L.Smit heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Met familie heerlijk zitten eten en drinken heel gezellig!! N aanrader!!

10. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Bistro Limmen
    Internationaal Limmen

Het was goed. Waar we zaten was Een beetje krap door dat ze steeds er langs moesten om van de keuken te serveren Maar we hebben gezellig gezeten groet Joke.

11. 5555e's profielfoto
    5555e heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Krijgen vaak niet alles wat we besteld hadden. Patat vaak ook nog niet gaar, helaas!

12. barbara's profielfoto
    barbara heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Op basis van de goede recensies hier gaan eten. Toch tegengevallen. Sfeerloos restaurant. Tafel aan het raam. Vervolgens kijk je tegen de achterkant van een koelkast aan. Toilet brrr. Eten op zich prima maar weinig. Ik ben geen grote eter maar we moesten toch nog extra nasi bij bestellen. 4 Drankjes op de rekening terwijl er maar 3 zijn besteld, dat kan een keer gebeuren als je zaak vol zit maar er zat nu nog geen 10 man. Nee geen aanrader als je het mij vraagt.

13. Familie Kievit's profielfoto
    Familie Kievit heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Vanavond wezen tafelen, we hadden een Socialdeal Voucher gekocht ,van dit Restaurant.
    De ontvangst was al een goed overkomen, en gezellig druk.
    Wij konden kiezen uit het menu wat hier voor stond,
    En dat klonk als een klok, en zag er grandioos uit.
    We konden wanneer we dat wilden er ook nog Bami en Witte rijst bij krijgen.
    Dit is een Restaurant, waar wij meer gaan genieten en behalve dat wij hier ook eens in de Maand een maandmenu gaan halen ook vaker een gast gaan worden.
    Grandioze service, en een topper, om hier weer naar terug te gaan.

14. Joos schumacher's profielfoto
    Joos schumacher heeft een recensie geschreven voor Bij Lotje
    Barbecue Limmen

Joos schumacher

Gastvrije ontvangst, prima bediening, heerlijk gegeten. Vooral het verrassingsmenu is een echte aanrader. Wij komen zeker snel terug.

15. Nils's profielfoto
    Nils heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Zeer vriendelijke bediening, ruime mooie en schone snackbar.

16. jean thomassen's profielfoto
    jean thomassen heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Ze hebben hier de lekkerste loempia van Noord Holland en om een Chinees restaurant te beoordelen moet je er dus ook wel echt Chinees eten bestellen. Men heeft in dit restaurant zeer vriendelijk personeel en een uitstekende kok en ik kom hier heel graag en vaak.

Een aanrader voor de echte kenner!

17. Jean Thomassen's profielfoto
    Jean Thomassen heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

De lekkerste loempia van Noord Holland! Bijzonder vriendelijk personeel en de laatste jaren een uitstekende kok! Een aanrader en ik kom niet voor het interieur, maar het eten.

18. Hans Ruiter's profielfoto
    Hans Ruiter heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Afgelopen jaar met de tennisclub (14 man) daar gegeten. Zelf met de kok het menu samengesteld. Moest echt Chinees zijn, dus alleen witte rijst erbij en geen nasi. De nestor van de club (80 jaar) mailde me daags daarna, dat hij sinds jaren niet meer zo lekker Chinees had gegeten. En hij is vaak in China geweest. Zoals ook een paar andere leden.
    Na afloop van alle leden alleen maar bijzonder positieve reacties gehad. Eigenlijk hoef ik daardoor mijn reactie niet te plaatsen, omdat ik wist wat ik te eten zou krijgen.

Verder heb ik geluk dat ik met de dochter van een Chinese restauranthouder (in China) getrouwd ben. Mijn smaakpupillen zijn daardoor al vele malen verwend. Zowel thuis als in China. En dat proefde ik ook in het Nieuw Hof. Mijn 10 voor de sfeer zal waarschijnlijk beïnvloed zijn door de grote (zeer tevreden) groep en misschien door de paar woorden Chinees die ik spreek.

Er zijn gelukkig voor de eigenaar (tevens Chef kok) een aantal zaken veranderd. Er komen meer mensen in het restaurant eten. De kwaliteit en de prijs van zijn kookkunsten worden steeds meer verder verteld. Zijn kookkunsten kunnen tippen aan de betere Chinese restaurants in Nederland. Hoef nu niet meer naar Amsterdam, Den Haag of Leiden te gaan voor een goed Chinees restaurant. De naam is waarschijnlijk gekozen om aan te geven dat er verandering is t.o.v. het oude restaurant. Daarom Nieuwe Hof. De huidige eigenaar heeft niets met het voormalig Bamboe hof.

19. Verver's profielfoto
    Verver heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Super bediening, prima kwalitijd. Ze mogen nooit meer weggaan!!

20. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Dit is een van de betere Chinese restaurants in de omgeving. Ik rijd er graag naartoe, ook al is het een ander dorp. Voorheen had het de mooie naam Bamboehof, maar om onduidelijke redenen hebben ze de naam veranderd in het nietszeggende Nieuw Hof en hebben ze de aankleding aangepast. Mijns inziens is het er niet op vooruit gegaan. Het was wel verouderd, maar rond het theme bamboe kun je een sfeervolle ambiance maken. Nu is het een soort standaard aankleding.

Met de naamsverandering is er ook een ander menu gekomen en misschien ook een andere kok. Het oude menu had veel verrassende gerechten, maar het nieuwe menu een stuk minder. Een aantal van mijn favorieten hebben ze niet meer en kunnen/willen ze ook niet meer maken. Ook de kwaliteit van het eten in het algemeen is wat minder geworden, hoewel nog steeds een stuk beter dan alle andere restaurants in de omgeving. Het lijkt wel of Chinese restaurants in het algemeen aan de ene kant steeds vlakker gaan koken en aan de andere kant meer zout en Ve-Tsin gaan gebruiken.

De bediening is aardig, maar ook wat verlegen/afstandelijk en de vrouw achter de balie spreekt moeizaam Nederlands. Soms is er ook een jonge vrouw (spreekt wel vlekkeloos Nederlands) die meehelpt. Ze heeft een schattig kindje dat er dan ook rondloopt. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het is een leuk ventje waarmee je honderduit kunt babbelen, maar echt professioneel is het natuurlijk niet dat er een peuter rondhangt. Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets gemoedelijks, wat past in een dorpse setting.

Ik haal alleen af en ik zie er eigenlijk zelden of nooit mensen in het restaurant zelf eten.

21. De Burgerij's profielfoto
    • Frans
    Dusseldorperweg 75 Limmen
  22. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Super lekker eten (vooral de satesaus) snelle vriendelijke bediening en niet al te duur!

23. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Veel te zout! Ik heb het idee bij te veel zout dat de kok iets te camoufleren heeft. Alle smaak ging naar het zout wat natuurlijk prima is voor de drankomzet. Ook de pinda saus was matig van smaak, proefde alsof het uit een emmer van de groothandel kwam. Bediening overigens erg vriendelijk en gastvrij maar ik ga er niet meer eten omdat het aanbod in de Chinese keuken groot is en er meerdere betere Chinese restaurants in de buurt zijn.

24. De Burgerij's profielfoto

Dusseldorperweg 75 Limmen
  25. M. Engelsma's profielfoto
    M. Engelsma heeft een recensie geschreven voor Nieuw Hof

M. Engelsma

Tot nu toe 3 maal daar eten gehaald. Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten.

26. iemand's profielfoto
    iemand heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Snelle service, is wel een goede tent :) Alleen de patat vind ik zelf niet zo lekker, maar dat is mijn mening! Smaken verschillen ;) Maar de snacks gewoon zelf zijn echt super !!

27. Wout's profielfoto
    Wout heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Meer dan voldoende ervaring met deze snackbar om tot de conclusie te komen dat dit een super tent is! Vriendelijke en snelle service en alles wordt met een hoop kennis en hart voor de zaak klaar gemaakt.. Van alle markten thuis met zeer goede porties!

28. Lisanne's profielfoto
    Lisanne heeft een recensie geschreven voor Stolp Snacks

Super personeel! Je wordt super geholpen, ze zijn heel snel & vriendelijk. Eten is er top, en goede prijs/kwaliteit verhouding! Helemaal top!

29. susanne's profielfoto
    susanne heeft een recensie geschreven voor Bamboe Hof
    Chinees-Indisch Limmen

Met collega's eten in limmen? Waar dan dacht ik! Huh! Bamboe hof?

En toen kwam de verrassing... het was heerlijk, echt goed gegeten!

Zeer aardige bediening! Helaas geen gangbare bailey's in huis en ja, weer geen andere gasten, dat is jammer! Echt mensen je kunt hier heerlijk eten!