Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Limbricht verdeeld zijn.

1. Internationaal Limbricht

Na heerlijk weekendje Friesland, waardig afgesloten in het Proeflokaal van Kasteel Limbricht. Gezellig zitten, mooi uitzicht op binnenplaats kasteel, eten prima in orde en we gaan zeker nog eens terug!

Voor ouderen een klimpartij, kil en zakelijk en bij buffet apart toetje voor een hoofdprijs

De openingstijden zijn nu dagelijks van 10:30-19:00.

Max

Vanavond met 7 personen via social deal bowl/schnitzel arrangement genoten. Het was perfect! Zeer vriendelijke bediening, niets was te veel. Eten was perfect. Wij hebben een fijne avond en komen zeker nog eens terug.

Het bowlen was heel gezellig. Helaas was de service uitermate slecht. Heel lang op drinken wachten, bestellingen vaak niet compleet geleverd. Maar het ergste vond ik de reacties van het personeel, zodra ze kritiek kregen. Ze gingen of in de verdediging of, nog erger, ze leggen de fout bij de klant! Ondertussen maar wachten...

kenny

Werkelijk fantastische service. We hadden een deal gekocht maar was eigenlijk verlopen, maar dit was totaal geen probleem om deze in te wisselen. Grote klasse. Ga vooral zo door. Prima locatie voor kinderfeestjes. Daar gaan we zeker gebruik van maken. Groetjes Erik hurks Délifrance Heerlen

8. Pizzeria Limbricht

Anoniem

1 uur gedaan over 2 pizza's. Vervolgens kregen we geen excusses en moesten wij ook nog het volle pond betalen. Gelukkig was de pizza lekker, dat was het enige goede.

Fijne sfeer, niet te duur en gezellig personeel ga zo door Rafat!

Raymond van den Broeke

Heel fijne service en super kwaliteit broodjes.
    Ga zo door Rafat.

Groeten,
    Raymond

Wij hebben voor onze familiedag een moorddiner geboekt bij Kasteel Limbricht. Een prachtige locatie. Het eten (voor die prijs weinig keus, alles flets, waterig en smakeloos) en drinken (waterig fris en jus en zeer slechte koffie) was echter dermate slecht, dat het prachtige spel van de acteurs en de sfeer erdoor bedorven werden. Wij waren met 21 familieleden en iedereen had hier een slecht gevoel bij, met name als je ziet wat we ervoor betaald hebben. U denkt natuurlijk, ze hebben een slechte avond gehad en overdrijven natuurlijk, maar in alle eerlijkheid, ik heb niets gegeten wat ik lekker vond en ook mijn familie was unaniem negatief, echt een aanfluiting.
    Erg jammer, want de acteurs deden erg hun best en dit gedeelte was erg geslaagd, maar nogmaals, het eten drukte de pret.

kenny

Makkelijke te vinden, prijs kwaliteit verhouding vind ik goed. De sfeer zou wat mogen wat veranderen, een ander likje verf op de muur. Het eten en drinken is oké.

Een aanrader als je een fietstocht hebt gemaakt of gewandeld. De prijskwaliteit verhouding is oke. De sfeer ook.

Super de super. Wat een heerlijk ontbijt en zo compleet. Ik had ook een I Love You ballon erbij besteld, super keuze, mijn dochter speelt er nu nog mee!

Fam. L

Via Groupon wilden we het arrangement bij dit kasteel boeken. Helaas was de aanbieding van Groupon uitverkocht. Het kasteel gemaild met de vraag of we alsnog gebruik konden maken van deze aanbieding buiten Groupon om. Ik werd terug gebeld met de mededeling dat dit overlegd was met de directeur en het kon! Vervolgens werd onze dochter ziek en moesten we een paar dagen afwachten of we überhaupt wel konden gaan. Een paar dagen later mailde ik weer met de vraag of het arrangement nog vrij was op 9 mei. Vervolgens word ik door een meneer teruggebeld. Hij was heel kortaf, zei dat het helemaal niet zo kon zijn dat dit arrangement mij beloofd was. Hij had contact gehad met de medewerkster die ik gesproken had en ze had niets beloofd, zo zei hij. Ik geloofde er niets van en sprak hem aan op zijn onvriendelijke gedrag. Er was niet met hem te praten, super onvriendelijk en ik voelde me erg verongelijkt. Wat een slechte service! Ben bijna blij dat we er niet geweest zijn....

Hier wezen eten met bedrijfsuitje. Eerst eten en dan bowlen. We kregen per 4 personen een gril plaat waarop we allerlei soorten vlees op konden leggen. Dit was van prima kwaliteit. Daarnaast was er een buffet van rauwkost,fruit en dergelijke. Sfeer was goed en bediening werkte lekker door. Het is lekker groot van opzet en de boel is leuk aangekleed. Heb alleen geen idee wat het heeft gekost.

Nicole Tilmans

In een prachtige ambiance genieten van het "goede leven", dat is voor ons Kasteel Limbricht. Snel en vriendelijk personeel en een goeie prijskwaliteit verhouding. Lokatie met een fantastische uitstraling en het mooie Limburgse land.
    Kortom een aanrader voor eten, terrasje pikken, huwelijksfeest, moorddiner, themafeest en beurs!

Gerard Verstappen

Ik ben met collega's op Kasteel Limbricht geweest. Een prachtige locatie en goede ambiance maar we hadden allemaal het idee dat we eigenlijk ongelegen kwamen. Bediening kijkt zuur, doet haar werk zonder passie en vooral het idee dat we afgeraffeld werden. De koffie is niet te drinken (automaten rotzooi). De lunch was doordrenkt van eenvoud. Als de prijs dat nu ook was zouden we nog eens terug gaan. Nu helaas NOOIT meer naar Kasteel Limbricht.

Natasha Bos

we hebben heel lekker gegeten , goede wijn en heel aardige bediening.Kasteel is super mooi en gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk.Echt een avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar. Ook de bowlingbaan is super mooi, gaan we zeker ook eerdaags een keer doen

Een overheerlijke ontbijtmand met alles erop en eraan, vooral de rozen erbij waren SUPER! Voor herhaling vatbaar.

Zijn enkele malen op het terras geweest.
    Ossenstaartsoep is een aanfluiting, komt uit een pakje, heb ik nagevraagd en men heeft dit ook toegegeven. Koffie, in iedere fabriekskantine is de koffie beter, maar hier betaal je voor een kopje afwaswater wel 1,95 euro en de serveerster geeftje dan voor 2 kopjes(met bon waarop 3,90 staat) aan 3,95 terug. Zo zonde, een prachtige locatie zo verprutsen.

familie henssen

Zijn met groep van 8 hier laatst gaan bowlen en steengrillen/gourmetten met zo'n all-inn-concept.
    Tip: neem wat extra visschotels want die zijn te klein en het vlees wordt in grote lappen gesneden. Jammer, want de locatie is leuk, maar het geheel viel wel wat tegen.

Bij de goedbeurs geweest was mooi opgezet en gezellig daarna op het terras een hapje gegeten een luxe broodje parmaham besteld nou dat was schrikken teneerste op een italiaansebol vol met boter en twee plakjes serranoham in plaats van parmaham aangegeven aan de serveerster die zei doodleuk staat toch op de kaart dat het een italiaansebol is met oregano de kaart erbij gepakt en haar overtuigd dat dat niet zo is anders had ik iets anders besteld met een prijs van €6.75 belachelijk gewoon. Oh ja of we vooraf alles wilden afreken waarop ik haar zei laat eerst maar de bestellingen maar komen dan rekenen we pas af, nee dat ging niet anders kregen we niks nou mooie boel daar komen dus echt nooit meer terug wel voor de beurs nogalmaals die was mooi

Lekkerste broodje Chili burger ooit!

Op 4 juni ons 25 jarig huwelijk gevierd middels een diner met 19 personen. Het was een heerlijke avond en de ambiance was schitterend. Met de bediening kunnen afspreken wat de tijden konden zijn tussen de verschillende gerechten (4 gangen menu exlusief amuse).

Het eten was zeer goed, de service was geweldig. Met name dat laatste bleek uit de kleine details zoals het bronwater na ieder gang, als wij buiten waren, even terug te zetten in de koeling zodat het op temperatuur bleef. De prijs/kwaliteit was gewoon zeer goed.

Van iedereen hebben we zeer goede respons gekregen op dit diner en sommigen waren verrast dat men hier zo heerlijk op het terras kan zitten met een schitterend uitzicht. Ook was men verrast door de locatie. Blijkbaar is toch niet iedereen op de hoogte van wat Limbricht te bieden heeft op culinair gebied. Hier is misschien een taak weggelegd voor de PR afdeling. Iedereen denkt aan Kasteel Limbricht als iets wat niet voor iedereen is weggelegd maar het is allemaal laagdrempelig en door de persoonlijke benadering voel je je al vrij snel thuis.

Samenvattend een chapeau voor de hele crew die dit mogelijk heeft gemaakt. Was en is voor herhaling vatbaar :)

27. Pizzeria Limbricht

Het is een goeie tent met aardige mensen.

Je kunt goed met ze praten en grappen maken.

Het eten is er goed en niks mis mee.

Mijn favoriet is een calzone Maxima, moet je proberen.

Mooie lokatie in de grote zaal boven de bowlingbanen, die af en toe hinderlijke trillingen en geluid veroorzaakten.

Wel erg groot, dus niet erg intiem. Kregen wel het gevoel van snel afwerken, omdat meteen na het plaatsnemen al brood kwam en meteen aansluitend voorgerecht en de wijn, maar helaas geen menukaart. En zo ging het door tot en met het nagerecht. Toen was de vaart er uit en moesten we echt vragen voor koffie en de rekening en dat duurde allemaal erg lang.

Voorgerecht gerookte zalm met garnalen, flinke portie met goede dressing. Hoofdgerecht lam en kalf met lekkere jus en heerlijke groene mini-asperges en mooie aardappelspies. Dessert, flink bord met flensjes met grand marnier + bollen ijs.

Opmerkelijk: we vroegen om een karaf water, want die werd op andere tafels ook geleverd, maar ze waren op en we kregen een fles sourcy, die 6 euro bleek te kosten. Erg veel.

29. Pizzeria Limbricht

We komen er al jaren, ook al wonen we ver er vandaan. We vinden het eten gewoon top.

30. Pizzeria Limbricht

Ze zijn erg klantvriendelijk. Je kan altijd een leuk praatje met ze houden en het eten is super. Als bij ons carnaval is ga ik er vaak eten.

Ik pak vaker een kapsalonschotel of een pizza holland of salami. Alles is super lekker.

Helaas is het zeker aan een opknapbeurt toe.

Maar verder een top tent!