Het Schapenhuis in Limbricht

Sfeervol genieten op een unieke locatie

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Het Schapenhuis!

• ma Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

• Telefoon 046-4514444
  • Facebook Het Schapenhuis

Er is een ruime parkeerplaats beschikbaar naast het kasteel. Deze is eigendom van de gemeente. Er is hier plaats voor ongeveer 60 auto's. Ook kan er langs de weg geparkeerd worden. In totaal is er ruimte voor plusminus 80 auto's.

Via Lijn 34, 35 en 39 komt u bij de dichtsbijzijnde bushalte, gelegen aan de Bovenstraat/Molenstraat in Limbricht. Vanuit deze halte is het 550 meter naar Landgoed Kasteel Limbricht. Hier loopt u ongeveer 7 minuten over.

Sprookjesachtig, historisch en vooral informeel; een unieke combinatie gevestigd op het landgoed van Kasteel Limbricht. Onze keuken gebruikt de beste producten die de streek te bieden heeft: ambachtelijk, puur en eerlijk. Verse producten vol passie, vol ambacht en aandacht onder het licht van de zon uit eigen tuin en omgeving. Dat is pas puur genieten!

Het restaurant is zo ingedeeld dat u hier niet alleen individueel of in klein gezelschap, maar ook met grote groepen kunt lunchen, dineren, vergaderen of borrelen. Behalve het restaurant zijn er verschillende sfeervolle ruimtes die uitermate geschikt zijn voor besloten gezelschappen.

Van een uitgebreid diner tot gewoon genieten van een heerlijk hoofdgerecht. Smaakvolle streekgerechten worden geserveerd en het keukenteam weet u elke keer weer opnieuw te verrassen. Niet alleen werken we met de beste producten, ook de leveranciers gaan eerst voor kwaliteit in plaats van kwantiteit, zodat u alleen maar kunt genieten van al het bijzonders dat bereid wordt. Van donderdag tot en met zondag is het restaurant geopend vanaf 17.00 uur. Genieten van uw diner doet u onder de beste omstandigheden en daar dragen wij zorg voor. Van kleine hapjes tot klassieke gerechten, zoals een biefstuk of een mooi stuk vis. Dit en nog veel meer staat allemaal op de kaart.

Daarnaast is het restaurant ook een geliefde locatie voor zakelijke diners. Zodra u bij de ingang de loopbrug over wandelt, wordt u verrast door het schitterende landgoed waarop Kasteel Limbricht gevestigd is met een natuurrijke omgeving. In deze fijne ambiance staan wij graag voor u klaar om uw diner tot een succes te maken. Ook voor grote gezelschappen kunnen we een diner arrangement samenstellen. Wij zorgen ervoor dat u en uw gasten een onvergetelijke avond zullen ervaren, met een heerlijk diner in het restaurant van Kasteel Limbricht. Natuurlijk staan we open voor gasten die een allergie hebben of een dieet volgen. Meld het even van tevoren, dan houden wij er rekening mee!

Diëten Vegetarisch en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in LimbrichtFoto van Het Schapenhuis in Limbricht

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk, bij het bos en aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet en rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, luxe, klassiek, kindvriendelijk en gezellig
Voorzieningen
Terras en Wi-Fi
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
36 zitplaatsen
Betalen