Het Proeflokaal in Limbricht

1286120591 79
1311907418 75
1498861909 65
1518202029 55

1. Sinds de nieuwe eigenaar is t er erg op vooruit gegaan. De sfeer is zeer fijn en t personeel bijzonder aardig. Het eten vond ik er uitstekend maar weinig keuze voor.
    " Borrehapjes" zeker voor vegetariërs. Daarbij waren wij er op een zeer, zeer drukke dag waar er wat dingen fout gingen. Dit werd m.i. professioneel opgepakt door t personeel en voor een net opgestarte nieuwe locatie chapeau.

2. Voor ouderen een klimpartij, kil en zakelijk en bij buffet apart toetje voor een hoofdprijs

3. De openingstijden zijn nu dagelijks van 10:30-19:00.

4. Max 16 punten

Vanavond met 7 personen via social deal bowl/schnitzel arrangement genoten. Het was perfect! Zeer vriendelijke bediening, niets was te veel. Eten was perfect. Wij hebben een fijne avond en komen zeker nog eens terug.

5. Het bowlen was heel gezellig. Helaas was de service uitermate slecht. Heel lang op drinken wachten, bestellingen vaak niet compleet geleverd. Maar het ergste vond ik de reacties van het personeel, zodra ze kritiek kregen. Ze gingen of in de verdediging of, nog erger, ze leggen de fout bij de klant! Ondertussen maar wachten...

6. Werkelijk fantastische service. We hadden een deal gekocht maar was eigenlijk verlopen, maar dit was totaal geen probleem om deze in te wisselen. Grote klasse. Ga vooral zo door. Prima locatie voor kinderfeestjes. Daar gaan we zeker gebruik van maken. Groetjes Erik hurks Délifrance Heerlen

7. Wij hebben voor onze familiedag een moorddiner geboekt bij Kasteel Limbricht. Een prachtige locatie. Het eten (voor die prijs weinig keus, alles flets, waterig en smakeloos) en drinken (waterig fris en jus en zeer slechte koffie) was echter dermate slecht, dat het prachtige spel van de acteurs en de sfeer erdoor bedorven werden. Wij waren met 21 familieleden en iedereen had hier een slecht gevoel bij, met name als je ziet wat we ervoor betaald hebben. U denkt natuurlijk, ze hebben een slechte avond gehad en overdrijven natuurlijk, maar in alle eerlijkheid, ik heb niets gegeten wat ik lekker vond en ook mijn familie was unaniem negatief, echt een aanfluiting.
    Erg jammer, want de acteurs deden erg hun best en dit gedeelte was erg geslaagd, maar nogmaals, het eten drukte de pret.

8. Een aanrader als je een fietstocht hebt gemaakt of gewandeld. De prijskwaliteit verhouding is oke. De sfeer ook.

9. Fam. L 313 punten

Via Groupon wilden we het arrangement bij dit kasteel boeken. Helaas was de aanbieding van Groupon uitverkocht. Het kasteel gemaild met de vraag of we alsnog gebruik konden maken van deze aanbieding buiten Groupon om. Ik werd terug gebeld met de mededeling dat dit overlegd was met de directeur en het kon! Vervolgens werd onze dochter ziek en moesten we een paar dagen afwachten of we überhaupt wel konden gaan. Een paar dagen later mailde ik weer met de vraag of het arrangement nog vrij was op 9 mei. Vervolgens word ik door een meneer teruggebeld. Hij was heel kortaf, zei dat het helemaal niet zo kon zijn dat dit arrangement mij beloofd was. Hij had contact gehad met de medewerkster die ik gesproken had en ze had niets beloofd, zo zei hij. Ik geloofde er niets van en sprak hem aan op zijn onvriendelijke gedrag. Er was niet met hem te praten, super onvriendelijk en ik voelde me erg verongelijkt. Wat een slechte service! Ben bijna blij dat we er niet geweest zijn....

10. Hier wezen eten met bedrijfsuitje. Eerst eten en dan bowlen. We kregen per 4 personen een gril plaat waarop we allerlei soorten vlees op konden leggen. Dit was van prima kwaliteit. Daarnaast was er een buffet van rauwkost,fruit en dergelijke. Sfeer was goed en bediening werkte lekker door. Het is lekker groot van opzet en de boel is leuk aangekleed. Heb alleen geen idee wat het heeft gekost.

11. Nicole Tilmans

In een prachtige ambiance genieten van het "goede leven", dat is voor ons Kasteel Limbricht. Snel en vriendelijk personeel en een goeie prijskwaliteit verhouding. Lokatie met een fantastische uitstraling en het mooie Limburgse land.
    Kortom een aanrader voor eten, terrasje pikken, huwelijksfeest, moorddiner, themafeest en beurs!

12. Gerard Verstappen

Ik ben met collega's op Kasteel Limbricht geweest. Een prachtige locatie en goede ambiance maar we hadden allemaal het idee dat we eigenlijk ongelegen kwamen. Bediening kijkt zuur, doet haar werk zonder passie en vooral het idee dat we afgeraffeld werden. De koffie is niet te drinken (automaten rotzooi). De lunch was doordrenkt van eenvoud. Als de prijs dat nu ook was zouden we nog eens terug gaan. Nu helaas NOOIT meer naar Kasteel Limbricht.

13. Natasha Bos

we hebben heel lekker gegeten , goede wijn en heel aardige bediening.Kasteel is super mooi en gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk.Echt een avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar. Ook de bowlingbaan is super mooi, gaan we zeker ook eerdaags een keer doen

14. Zijn enkele malen op het terras geweest.
    Ossenstaartsoep is een aanfluiting, komt uit een pakje, heb ik nagevraagd en men heeft dit ook toegegeven. Koffie, in iedere fabriekskantine is de koffie beter, maar hier betaal je voor een kopje afwaswater wel 1,95 euro en de serveerster geeftje dan voor 2 kopjes(met bon waarop 3,90 staat) aan 3,95 terug. Zo zonde, een prachtige locatie zo verprutsen.

15. familie henssen

Zijn met groep van 8 hier laatst gaan bowlen en steengrillen/gourmetten met zo'n all-inn-concept.
    Tip: neem wat extra visschotels want die zijn te klein en het vlees wordt in grote lappen gesneden. Jammer, want de locatie is leuk, maar het geheel viel wel wat tegen.

16. Bij de goedbeurs geweest was mooi opgezet en gezellig daarna op het terras een hapje gegeten een luxe broodje parmaham besteld nou dat was schrikken teneerste op een italiaansebol vol met boter en twee plakjes serranoham in plaats van parmaham aangegeven aan de serveerster die zei doodleuk staat toch op de kaart dat het een italiaansebol is met oregano de kaart erbij gepakt en haar overtuigd dat dat niet zo is anders had ik iets anders besteld met een prijs van €6.75 belachelijk gewoon. Oh ja of we vooraf alles wilden afreken waarop ik haar zei laat eerst maar de bestellingen maar komen dan rekenen we pas af, nee dat ging niet anders kregen we niks nou mooie boel daar komen dus echt nooit meer terug wel voor de beurs nogalmaals die was mooi

17. Op 4 juni ons 25 jarig huwelijk gevierd middels een diner met 19 personen. Het was een heerlijke avond en de ambiance was schitterend. Met de bediening kunnen afspreken wat de tijden konden zijn tussen de verschillende gerechten (4 gangen menu exlusief amuse).

Het eten was zeer goed, de service was geweldig. Met name dat laatste bleek uit de kleine details zoals het bronwater na ieder gang, als wij buiten waren, even terug te zetten in de koeling zodat het op temperatuur bleef. De prijs/kwaliteit was gewoon zeer goed.

Van iedereen hebben we zeer goede respons gekregen op dit diner en sommigen waren verrast dat men hier zo heerlijk op het terras kan zitten met een schitterend uitzicht. Ook was men verrast door de locatie. Blijkbaar is toch niet iedereen op de hoogte van wat Limbricht te bieden heeft op culinair gebied. Hier is misschien een taak weggelegd voor de PR afdeling. Iedereen denkt aan Kasteel Limbricht als iets wat niet voor iedereen is weggelegd maar het is allemaal laagdrempelig en door de persoonlijke benadering voel je je al vrij snel thuis.

Samenvattend een chapeau voor de hele crew die dit mogelijk heeft gemaakt. Was en is voor herhaling vatbaar :)

18. Mooie lokatie in de grote zaal boven de bowlingbanen, die af en toe hinderlijke trillingen en geluid veroorzaakten.

Wel erg groot, dus niet erg intiem. Kregen wel het gevoel van snel afwerken, omdat meteen na het plaatsnemen al brood kwam en meteen aansluitend voorgerecht en de wijn, maar helaas geen menukaart. En zo ging het door tot en met het nagerecht. Toen was de vaart er uit en moesten we echt vragen voor koffie en de rekening en dat duurde allemaal erg lang.

Voorgerecht gerookte zalm met garnalen, flinke portie met goede dressing. Hoofdgerecht lam en kalf met lekkere jus en heerlijke groene mini-asperges en mooie aardappelspies. Dessert, flink bord met flensjes met grand marnier + bollen ijs.

Opmerkelijk: we vroegen om een karaf water, want die werd op andere tafels ook geleverd, maar ze waren op en we kregen een fles sourcy, die 6 euro bleek te kosten. Erg veel.

19. 1e Kerstdag gevierd met een buffet bij kasteel Limbricht, ontvangst geweldig maar naar mate de middag vorderde werd het steeds rommeliger. (geen vraag meer voor drank, vreemde volgorde van het afroepen van de tafels voor het buffet).
    Men serveert melk en suiker voor de koffie, maar komt niet vragen of men koffie wil. Als men andere koffie ( espresso, cappuccino) dan gewone koffie besteld krijgen we de mededeling dat dit langer gaat duren omdat deze van een ander verdieping moet komen.
    Dit geldt ook voor het afrekenen, lang moeten wachten op de rekening, moest ook van een andere verdieping afkomen. Uiteraard weer de friet op bij het kinderbuffet als wij komen, omdat de volwassenen dit ook lekker vinden.

Prijs voor het buffet hoog voor wat het biedt.

20. Wij hebben ruim een maand geleden op Kasteel Limbricht onze bruiloft gevierd met een receptie en diner. We kunnen terug kijken op een zeer geslaagde dag! Alle gasten vonden vooral de entourage en sfeer van het kasteel erg bijzonder en alles tot in de puntjes verzorgd.

Alles was precies zo geregeld als we vantevoren met de locatiemanager (dhr. Stiekema) besproken hadden en met onverwachte veranderingen in de tijdsplanning op de dag zelf werd zeer flexibel omgegaan. Alles was mogelijk en het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, het heeft niemand aan iets ontbroken.

Het diner was kwalitatief erg goed, beslist niet te weinig en er zat genoeg tijd tussen de gangen om met alle gasten te kunnen praten.

Ook de rekening viel ons heel erg mee ;-) Beslist een aanrader!

21. Uitstekend!

Zowel voor familiereunie (zomer 2009), zakelijke lunches als voor familie-avondje bowlen en avondje lekker eten in restaurant Entgen: altijd prima kwaliteit en bediening!

De locatie maakt het dan helemaal top!

22. Kasteel Limbricht is een prachtige lokatie met heerlijk eten.

Wij hebben een inschrijf - moorddiner meegemaakt en dat was ook heel erg leuk!

Het eten (buffet) was heerlijk!

Voor iedereen aan te raden om eens mee te maken.

23. Een geweldige ambiance met uiterst vriendelijk en attent personeel!

De dranken waren goed, de menukeuzemogelijkheden in orde, maar de maaltijden zelf voldeden geenszins aan onze verwachtingen, porties veel te groot, timing van de verschillende gangen onvoldoende. Desserts redelijk!

Voor zo´n restaurant vonden wij het ondermaats.

Er dient nog het e.e.a. verbeterd te worden.

24. Wij hebben de afgelopen maand ons familiefeest gevierd op Kasteel Limbricht.
    Het was in een woord fantastisch, het eten, de bediening, de entourage, alles was zoals afgesproken.
    Ieder jaar geven wij een feest met onze hele familie en dit jaar had onze zus gekozen voor Kasteel Limbricht. Wij waren zeer verrast toen we door de poort heen kwamen, prachtig in een woord. We werden verwelkomd door een zeer vriendelijke juffrouw, die ons naar ons terras begeleidde en meteen een vriendelijke jonge man aan ons voorstelde als ons aanspreekpunt, wat we zeer fijn vonden.
    De drankjes werden meteen keurig voor ons verzorgd. Na van het zonnetje en de omgeving te hebben genoten gingen we naar het restaurant waar we met 31 gasten hebben genoten van een heerlijk diner. En het moet gezegd worden, de portie's waren meer dan voldoende en heerlijk op smaak. Alleen maar goede reactie's van iedereen.
    De bediening was zeer vriendelijk en kundig, we hadden niks te klagen.

We willen iedereen dan ook nogmaals heel hartelijk danken voor onze geslaagde dag en gauw tot ziens.
    Wij kunnen Kasteel Limbricht in ieder geval wel aan iedereen aanbevelen.

25. Bij kasteel Limbricht is het altijd net niet. Ze proberen het wel en doen er dus ook hun best voor, maar ze hebben het gewoon niet. Het gevolg is dat de prijs kwaliteit verhouding niet goed is. Natuurlijk heeft de locatie op zich wel wat.