Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lievelde verdeeld zijn.

1. Een tijdje geleden geleden gegeten in het wat meer eenvoudige Erve Kots restaurant. Een uitermate goede bediening en prijs/kwaliteit verhouding.

2. Eetcafé Lievelde

Complimenten!! Aan het begin van de overname bij loco wezen eten, dit was lang niet zo top als vorige week! Dit was met een klant, en de sfeer was goed, personeel was goed! En het eten was top! Tot de volgende keer!

3. Eetcafé Lievelde

Rik Wassink

Zeer gezellig en goed restaurant / café. Een goede prijs / kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel!

4. Heb zondag gegeten bij Erve Kots.

Ook wij hebben spareribs gegeten, en goed gevulde pannenkoeken. Wij zaten naast een tafel waar we opmerkingen hoorden van een klomp gerecht sparerib. Nu onze klomp was met één woord geweldig. Ruime portie, smakelijk vlees. Heerlijk genoten. Prettige bediening en een rustige sfeer.

Wij komen zeker terug

5. Vanavond voor het eerst en voor het laatst gegeten bij Erve Kots. Matige maaltijd en een slechte afhandeling van onze klacht ter plaatse. Had met meer personen Spare Ribs besteld. Die krijg je dan in een klomp. In die klomp ligt een papier dat al voor een groot gedeelte de klomp opvult. Daar onderin ligt een aantal gebakken aardappeltjes, ongeveer 2 eetlepels. Daarnaast een beetje broccolii, dat is alle groente. Op dat paar aardappeltjes en broccoli ligt dan de spare ribs. Een smaller stukje heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb een kleinzoon van 5 jaar en ik weet zeker dat hij daar ook niet genoeg aan had. Daarbij alleen nog 1 sausje. Dat is alles. Ik heb in al heel wat restaurants spareribs gegeten, maar dit is zonder twijfel het kleinste en meest matige portie die ik heb gehad.

Na de maaltijd komt een soort manager ons vragen of het ons heeft gesmaakt. Nadat ik mijn klacht kenbaar heeft gemaakt, biedt hij ons een kopje koffie aan. Even later komt hij vertellen dat de kok hem heeft medegedeeld dat de portie de ene keer nou eenmaal groter dan de andere keer. Helaas zijn de prijzen wel steeds hetzelfde. Verder raadde hij ons aan de volgende keer op tijd mee te delen dat er te weinig aardappels zijn. Nou voor ons komt die volgende keer er niet. Wat een matige maaltijd en dito afhandeling.
    En als de prijs nou ook matig was, dan had ik er nog vrede mee.

Ik kom in restaurants waar je heel wat meer spare ribs en meer en verse groente krijgt, meerdere soorten aardappels, meerdere sausjes, voor dezelfde prijs. Foei wat een slechte beurt voor een restaurant dat vroeger toch een goede naam had. Mensen haal de maaltijd uit de klomp en leg het op een bord, dan zie je wat een armzalige maaltijd je krijgt voorgeschoteld.

1,5
  6. Eetcafé Lievelde

Rowan Weenink

Heerlijk gegeten. Prima service, kwalitatief goed en niet duur!!

7. Eetcafé Lievelde

Meedere malen op het terras gezeten toen het weer dat toe liet. De service op het terras laat op een mooie dag, dus met een druk terras af en toe eventjes op zich wachten. Echter wordt dit door een vriendelijke bediening en aandacht voor de details goed gemaakt. (Bakje water voor de hond, aandacht voor kinderen etc.). Daarnaast ook aantal keer hier heerlijk gegeten van de kaart! Gezellig zitten in een sfeervolle inrichting, met een vlotte bediening en heerlijke, en vooral eerlijke, gerechten. Het terugkomen waard!

8. Eetcafé Lievelde

Erg gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten met vrienden, familie of bekenden. De aankleding is super en het personeel is zeer vriendelijk. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad mede door het zeer vriendelijke personeel.

9. Eetcafé Lievelde

Eric ressing

Heerlijk gegeten en genoten van de geweldige sfeer! Top avond gehad!

10. Vanavond hier gegeten met het gezin. In een woord slecht. Prachtige locatie, zeer verouderde inrichting, futloze bediening en de kok.... Die kan niet koken! Biefstuk doorbakken, terug moeten geven aan de keuken, vervolgens nieuw stukje vlees gekregen dat over de gril heen was gevlogen. Spare ribs niet mals. En de broccoli die als groente geserveerd werd leek wel pudding.

Dit alles werd geserveerd door een bediening die het woord serveren niet waard was. Vieze glazen op tafel laten staan, borden met pannenkoeken gestapeld aan komen brengen en absoluut niet gastvrij... Ongelooflijk! We hadden hoge verwachtingen maar komen hier echt niet meer terug.

1,8
  11. Eetcafé Lievelde

Elly Wientjes

Vorige weekend in dit restaurant gegeten. Als je er van houdt is de inrichting best leuk, maar niet mijn ding. Het eten viel bar tegen, een gegrilde kip die geen gril heeft gezien. Er wordt geadverteerd met een menuprijs van 25,50 euro, maar je moet voor bijna alle gerechten bij betalen dus wordt het een menuprijs van meer dan 30 euro. Het is eerlijker om die prijs dan ook gewoon te hanteren. Geen aanrader. De wijn was wel lekker.

12. Gisteravond heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant op toplocatie. De dames van de bediening waren zeer gastvrij en vakkundig. Een leuke menukaart met voor ieder wat wils en ook de drankenkaart is prima in orde.
    Kortom een toprestaurant, ga zo door en wij komen zeker een keer terug!

13. Sfeervol restaurant. Vooral 's winters een aperitiefje bij de open haard is zeker een aanrader en een goed begin van een heerlijk avondje culinair genieten. Goede en gevarieerde menukaart. De prijs/kwaliteitverhouding vinden wij zeer goed! Vriendelijk en professioneel personeel. Bovendien een fijn terras in een mooie omgeving. Kortom het is prinselijk genieten bij het Hoofdkwartier van de Prins!

14. Eetcafé Lievelde

Lia Breukers

Na een heerlijk a la carte diner in het erg sfeervolle restaurant 2 weken geleden, nu met een groep van 12 mensen in de Loods wezen spiesen. Wat een leuk concept! Heerlijke afwisselende gerechten, geweldig interieur en
    ontzettend leuke bediening. Het eten was wederom top! Aanrader; Bij mooi weer even een aperitief onder de veranda of het gezellige terras.

15. Eetcafé Lievelde

Zojuist heerlijk gegeten hier. Gewoon goed. Vers, gevarieerd en smakelijk. Bediening goed. Ze hadden het wel druk, dus duurde het allemaal wat langer. Maar vriendelijkheid maakte alles goed en wij hadden geen haast. Horeca zoals het hoort in een schone en gezellige zaak. Ook complimenten aan de poets-dames.

16. Eetcafé Lievelde

Het vlees was te drrog, saus waren ze vergeten. Tafeltje te klein. Gezellig voor event.drankje en stokbroodje. Sfeervolle inrichting!

17. Paar weken terug ben ik uiteten geweest bij Hoofdkwartier van de Prins, om te kijken hoe mijn oud-collega het doet. Ik heb mijn zus en haar vriend meegenomen; we hebben er zin in. We komen binnen en worden goed ontvangen. We stappen het restaurant binnen; het ziet er erg goed uit. Inrichting, open keuken, kachels en het bruinkleurige decor maken het plaatje.
    We worden naar onze plaats gewezen, waar we snel worden geholpen. Tijdens het eten, bespeur ik dat de bediening erg goed samenwerkt. Er lopen 4 dames rond die allemaal erg vriendelijk en verzorgd uitzien. We zijn niet de enige in het restaurant, er zitten een paar tafels met 3-4 personen en een grote groep. Dankzij de ruime ruimte waarin je zit, heb je geen last van het lawaai van de bolderige groep. Je zit overigens ook erg lekker: de stoelen en tafels komen goed overeen qua hoogte, dichtbij de warme knisperende kachel en de lekkere geuren van het eten uit de open keuken.
    Het eten is voortreffelijk; goed bereidt met veel aandacht. De sfeer is heel goed neergezet, alles wat er gebeurt of er is neergezet komt overeen; de gezelligheid spat ervan af. Ik ben de afgelopen tijd veel uiteten geweest, en heb dus veel bedieningen gezien. Ik was bijna vergeten hoe het is om goed bedient te worden door de afgelopen tijd, maar na vanavond weet ik weer hoe goed je geholpen kunt worden; het was uitstekend.
    De sfeer, inrichting, eten en bediening waren in harmonie. Het was een fantastische avond om nooit te vergeten. Ik schrijf niet vaak recensies, maar dit was zo goed dat ik het niet kon laten. Complimento!

18. Eetcafé Lievelde

V. Riendenclub

Uit eten was matig, weinig bijzonders met een stevig prijskaartje..

Een feestje was gezellig maar kreeg een bittere afsluiting.. Een geintje waarvoor verantwoording werd genomen werd door de eigenaar afgestraft doordat deze een eigen plan trok met daarbij eigen gewin.

5,5
  19. Wij waren in de buurt op vakantie en zochten een leuk restaurant om 2e kerstdag lekker te eten. Uiteraard even op internet gezocht, en toen zagen we Erve Kots - Hoofdkwartier van de Prins.
    En ja, dan zie je ook toevallig de recensies, oei... sommige zijn niet mals. Tót ik las dat ze recent het roer omgegooid hadden en verbouwd (het hoofdkwartier van de Prins). Toch gereserveerd en gegaan...

Geen moment spijt van gehad!

Mooie sfeer, héérlijk eten, goede bediening en gastvrijheid.
    Oh, oh, wat hebben wij lekker gegeten en gezeten...

Ik heb het de bediening ook verteld, ze verdienen bij deze dus een betere recensie dan ze tot nu toe hadden, want het is blijkbaar allemaal veranderd.

NB. Over het pannenkoekenrestaurant kan ik geen oordeel geven, want daar zijn we niet geweest.
    NB2: Als ik dan toch een puntje kritiek mag geven; de achtergrondmuziek was niet helemaal afgestemd op de sfeer (bijv. nét iets te hippe kerstliedjes t.o.v. de uitstraling van het restaurant)

20. We hebben hier uitstekend gegeten. Het was opeens erg druk maar de bediening pakte het adequaat op. Pannenkoek smaakte lekker incl. roggebrood en suiker. Voor mij een aparte combinatie maar dat is blijkbaar een traditie in deze regio. Het smaakte in ieder geval goed. Ambiance was voortreffelijk. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen.

21. Wat betreft sfeer, erg koud. Eten is niks mis mee, maar zeker niet meer als dat.

22. Wat een afknapper. Een vette, niet gare pannenkoek waar een heel blik champignons en 4 dikke, vette plakken ham, de kaas moest je erbij denken, opgegooid waren geserveerd op te kleine borden. Een kind kan het beter!

Ik kom hier nooit meer.

3,7
  23. wim van erp

Wij hebben een fantastische dag gehad met ons feest. De bedrijfsleider had geen woord teveelgezegd toen wij de afspraak kwamen maken. Ook de dame in de bediening heeft zich fantastisch gedragen en niets was teveel; aandacht was er voor iedere gast. De gasten hadden ook niets dan lof voor de leiding, de dames in de bediening en niet te vergeten de kok met zijn keukenbrigade. Ook mag niet vergeten worden de uitleg van de man die sprak over zijn Bier/Pils, leuk en bevlogen, al bij al petje af. Wij zijn zelf al aardig bekend met de ruimhartigheid van de Achterhoek. We komen zeker binnenkort terug om eens te genieten van de pannenkoeken of iets anders.

24. Fam. Bussink

Gisteren ons 40 jarig huwelijk gevierd bij Erve Kots. Het was er geweldig en het hapjesbuffet voortreffelijk. In een geheel ongedwongen sfeer hebben we erg van alles genoten.

Nog heel erg bedankt,
    Fam. Bussink

25. Prachtige locatie maar de bediening is een aanfluiting. Bediening is vaak niet in de buurt, als je eindelijk iemand hebt kunnen aanspreken zeer traag en dan brengt men ook nog verkeerde bestellingen. De pannenkoek is redelijk, maar een diepvries vol schaaltjes met een brokje ijs erin is niet echt mijn idee van een ijsbuffet.
    Geen aanrader, jammer, want het heeft op deze prachtige plek alle mogelijkheden om een toplocatie te zijn.

4,1
  26. Vreselijk, we dachten laten we daar eens na jaren weer eens gaan eten en vergelijken met de pannekoekenrestaurants in de rest van de achterhoek.
    - geen placemats
    - geen servetten
    - bediening vroeg niet of we een tweede drankje wilden
    - bediening informeerde niet of er belangstelling was voor een nagerecht
    - vieze borden
    - bestek werd niet voor ons weg gelegd , moesten we zelf maar doen.
    - pannekoek te klein, we zijn in de achterhoek beter gewend,
    - geen lekkere pannenkoek, spek niet lekker, de pannenkoek leek in elkaar gegooid te zijn.
    Helaas de kwaliteit en bediening is de laatste jaren allen nog verder achteruit gehold.
    Een extreme misser en dat om een oma (80 plus) met kleinkinderen een plezier te doen. Een blamage
    Ze zien ons en onze familie uit de Achterhoek daar niet meer terug

27. Zeer goed eten, niets dan lof voor de keuken. De service viel daarentegen erg tegen. Voornamelijk bij de leidinggevende was de gastvrijheid ver te zoeken. Over gasten praten, ongeacht of zij dit verstaan met collega's past niet bij een professionele houding. De aankleding van het restaurant is goed verzorgd, maar erg jammer dat er ondanks dat geen ontspannen, maar een gedwongen sfeer hing.

28. Vandaag gegaan, we zijn zeer vriendelijk ontvangen.
    Nergens lang moeten wachten, of we nu binnen of buiten zaten. Hebben heerlijk gegeten en de tocht door het museum/park gemaakt, enorm genoten!

Personeel erg vriendelijk zeker voor de kinderen.

29. Personeel was niet echt genteresseerd en had weinig kennis van wat ze toch zeker horen te weten over o.a. kaart verkoop voor het museum, wanneer de winkel nog niet is geopend.

Bij de kassa stond een man die erg onpersoonlijk overkwam.

Geen aantrekkelijk visiteplaatje dus.

Wij vonden de pannekoeken klein, duur maar wel lekker.

Erg jammer, want zowel het restaurant als het museum en de kaaswinkel zijn werkelijk de moeite waard. Geweldig, wat een sfeer!

30. Marie-Jose

Heerlijk gegeten, een echte aanrader! Museum heerlijke speelplaats voor de kinderen! Mooi familiebedrijf! Goede prijs. Eten was erg lekker! Vriendelijke service en een fijne sfeer. 10!10!

Geweldig!