Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lievelde verdeeld zijn.

1. Eetcafé Lievelde

Op zaterdagavond met vrienden Loco bites gegeten. De sfeer was goed en het restaurant zat vol. Het eten was erg lekker en de bediening was vlot en vriendelijk. We hebben een erg gezellige avond gehad.

Jos Bergisch

Gezellig. Heerlijk eten. Vooral het eten uit de rookoven de Jopster heerlijk.

3. Eetcafé Lievelde

Was erg gezellig, alleen de locobites werkt nog niet goed. Het eten komt niet snel achter elkaar wat je wel verwacht met kleine hapjes. Uiteindelijk hadden we maar 4 keer besteld in 2 uur tijd. Ook is niet alles gebracht en hebben we 3 keer om friet en salade moeten vragen voordat we het echt kregen. Kortom: communicatie met keuken slecht en nog bijna bang dat we niet met een goed gevulde maag naar huis gingen.

4. Eetcafé Lievelde

Linda Wissink

Heerlijke take away burgers, super!

5. Eetcafé Lievelde

Rene Meekes

Wil je op vrijdag 26 mei reserveren voor het Italiaanse keuzemenu (tweede persoon gratis), gewoon op een tijdstip dat dit volgens de advertentie zou moeten kunnen, wordt het vandaag niet geserveerd omdat iedereen op het terras zit en er nog geen reserveringen zijn! Wat een slechte smoes, echt waardeloos!

Zondag 20 nov/2016 met de familie gouden bruiloft gevierd in het Hoofdkwartier van de Prins. We hebben een geweldig ontspannen middag gehad met erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. De ruimte was feestelijk aangekleed en van iedereen kwam er veel lof voor de locatie en de bediening, plus dat er naar extra wensen werd geluisterd. In een woord een aanrader!!

7. Eetcafé Lievelde

We hebben enorm genoten. Ik hoorde van vrienden dat jullie biefstuk beroemd en verrukkelijk is, de biefstuk ossenhaas was dan ook overheerlijk. Als gepassioneerde hobby kok kan ik de rijke smaken van de gerechten enorm waarderen. Ga zo door. We komen zeker terug.

Eduard en Agnes

Erwin Goldner

Erwin Goldner

10. Eetcafé Lievelde

Terras was gezellig,bediening was vriendelijk.
    Eten was slecht,biefstuk van de haas was doorbakken,nieuwe gekregen maar deze smaakte ook nergens naar en rook niet fris.Word ook niet gevraagd hoe je de biefstuk wilt.Dorade filet was helemaal verstopt onder de saus.Jammer van het geld dat we hiervoor hebben moeten betalen.Geen aanrader.

11. Eetcafé Lievelde

Met 3 vriendinnen een heerlijke avond gehad. De biefstuk ossenhaas is hemels! Wat een gezellige tent met heerlijke live muziek van een zanger gitarist. We komen zeker terug!

12. Eetcafé Lievelde

Locatie is mooi , zitgelegenheid op terras prima maar eten is duur en valt tegen. Bal gehakt voor € 8.50 met 2 sneden droog (zonder margarine of boter) brood en geen keuzemogelijkheid voor brood. 2 kroketten ook met droog witbrood met één klein zakje mosterd.

13. Eetcafé Lievelde

Leo

Loco is een leuk ogende eetgelegenheid aan de spoorlijn in Lievelde. De menukaart is goed vormgegeven, straalt een eigen stijl uit - en vermeldt ook best aantrekkelijke gerechten. Ik was er voor de lunch en kon moeilijk kiezen: één van die mooi beschreven hamburgers, een uitsmijter of omelet, het twaalfuurtje - of? Het werd het broodje pulled pork. Achteraf betreurde ik die keuze: ik zag prachtige lunchgerechten voorbij komen richting andere tafels, en mijn broodje pulled pork viel tegen. Pulled pork hoort mijns inziens behoorlijk fijn uit elkaar te zijn getrokken. Mijn broodje bevatte nog flinke hompen veels. De hoeveelheid was dus meer dan genoeg, maar de prok zag er niet erg pulled uit. Pulled pork wordt niet van hget duurste stukje varken gemaakt, dat weten we. Het was te proeven ook, ik werd er niet echt heel blij van. Temeer omdat het broodje ontzettend taai was....
    De koffie was prima, en toen ik een witbiertje bestelde kreeg ik de correcte reactie, namelijk "We hebben alleen Weizen en dat is officieel niet hetzelfde als witbier". Keurig gedaan. Iik geloof dat ik nog maar eens terugkom voor een omelet of een hamburger, want die zagen er wél verleidelijk uit. En op het terras van Loco is het goed toeven op zo'n zomerse dag.

senioren MTS

Met een groep gepensioneerden van 25 personen.
    Hartelijke ontvangst, prima rondleiding en genoten van het keuzediner van de chef, alle lof.

Noud Klerk

15. Eetcafé Lievelde

Alexander

We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Goede sfeer met leuke bediening! Bedankt!

16. Eetcafé Lievelde

Van het weekend bij jullie gegeten, ik was er niet erg over te spreken. Eten was matig frietjes zacht en vet. Zoals een bn al eens zei in een tv programma; "the hot food is to cold en de cold food is to hot". De bediening was ok

17. Eetcafé Lievelde

Rendering

Wij hebben vanavond bij jullie gegeten en daar is toch wel één ding wat mij in het bijzonder stoort. Als ik om een karaf kraanwater vraag naast de wijn, het bier en de frisdrank ik dan alleen een fles sourcy water kan krijgen en wel voor de prijs van € 5.50. Schandalig!!! Dit soort prijzen worden in sterren restaurants gevraagd maar niet in een bistro. De discussie over het schenken van gratis kraanwater wordt in heel Nederland gevoerd en het is aan de restauranthouder wat hij ermee doet. In veel restaurants wordt het kraanwater zonder te vragen al op tafel gezet. Ik hoop dat jullie dit ook gaan doen. Is heel wat klantvriendelijker. Vervolgens is de patat die bij het eten werd geserveerd zo krijtzout zodat men tegen de dorst nog wel een fles sourcy water zou willen bestellen. Dit hebben we uiteraard niet gedaan. De bediening van vanavond was vlot en vriendelijk. Hij kan er uiteindelijk ook niets aan het "water beleid" van zijn baas doen.

18. Eetcafé Lievelde

Een paar weken geleden hier samen met een vriendin gegeten. We hadden om 19.30u gereserveerd en kwamen om 19.35u binnen. Bestelling drankje werd opgenomen, drankje gebracht maar we kregen geen kaart. Hier na ongeveer 15 minuten om gevraagd en na 10 minuten gekregen. We hebben overal heel lang op moeten wachten, ook duurde het heel lang voordat het uitgeserveerd werd. Om 22.10u werd het hoofdgerecht aan tafel gebracht. Het was erg druk. Het eten was gelukkig warm en goed van kwaliteit. Maar het zo lang moeten wachten vond ik jammer en heb dit ook aangegeven.

Gert

20. Eetcafé Lievelde

Aan deze avond ontbrak niets! Echt top, eten was super! Serveersters en serveerders waren echt goed en vriendelijk. De manager hoorde uit ons gesprek dat mijn vriendin jarig was. Dit had hij keurig onthouden, en maakte hij een fantastisch dessert met vuurwerk! Oftewel een super avond gehad! Bedankt.

21. Eetcafé Lievelde

Achterhoekers

Drankje besteld, duurt een eeuwigheid. Voorgerecht was een salade en de ander persoon een wrap met zalm, die ze nog moesten vangen. En de ossenhaas en varkensoester waren heerlijk, maar aan de kleine kant. En de friet aangebrand en vet, kwamen ze wel nieuwe voor brengen maar zoiets serveer je niet uit. Bediening wel vriendelijk!

auke visser

Goed, betaalbaar eten met vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er 2 pannenkoeken worden gebakken en worden geserveert als er een bestelling wordt gedaan voor een pannenkoek met ui en champignons. De combinatie in 1 pannenkoek is juist zo lekker.

23. Eetcafé Lievelde

auke visser

Sfeervol en uitstekend restaurant met voor ieder wat wils en uitstekend, vriendelijk en behulpzaam correct personeel.

Een tijdje geleden geleden gegeten in het wat meer eenvoudige Erve Kots restaurant. Een uitermate goede bediening en prijs/kwaliteit verhouding.

25. Eetcafé Lievelde

Complimenten!! Aan het begin van de overname bij loco wezen eten, dit was lang niet zo top als vorige week! Dit was met een klant, en de sfeer was goed, personeel was goed! En het eten was top! Tot de volgende keer!

26. Eetcafé Lievelde

Rik Wassink

Zeer gezellig en goed restaurant / café. Een goede prijs / kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel!

Heb zondag gegeten bij Erve Kots.

Ook wij hebben spareribs gegeten, en goed gevulde pannenkoeken. Wij zaten naast een tafel waar we opmerkingen hoorden van een klomp gerecht sparerib. Nu onze klomp was met één woord geweldig. Ruime portie, smakelijk vlees. Heerlijk genoten. Prettige bediening en een rustige sfeer.

Wij komen zeker terug

Vanavond voor het eerst en voor het laatst gegeten bij Erve Kots. Matige maaltijd en een slechte afhandeling van onze klacht ter plaatse. Had met meer personen Spare Ribs besteld. Die krijg je dan in een klomp. In die klomp ligt een papier dat al voor een groot gedeelte de klomp opvult. Daar onderin ligt een aantal gebakken aardappeltjes, ongeveer 2 eetlepels. Daarnaast een beetje broccolii, dat is alle groente. Op dat paar aardappeltjes en broccoli ligt dan de spare ribs. Een smaller stukje heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb een kleinzoon van 5 jaar en ik weet zeker dat hij daar ook niet genoeg aan had. Daarbij alleen nog 1 sausje. Dat is alles. Ik heb in al heel wat restaurants spareribs gegeten, maar dit is zonder twijfel het kleinste en meest matige portie die ik heb gehad.

Na de maaltijd komt een soort manager ons vragen of het ons heeft gesmaakt. Nadat ik mijn klacht kenbaar heeft gemaakt, biedt hij ons een kopje koffie aan. Even later komt hij vertellen dat de kok hem heeft medegedeeld dat de portie de ene keer nou eenmaal groter dan de andere keer. Helaas zijn de prijzen wel steeds hetzelfde. Verder raadde hij ons aan de volgende keer op tijd mee te delen dat er te weinig aardappels zijn. Nou voor ons komt die volgende keer er niet. Wat een matige maaltijd en dito afhandeling.
    En als de prijs nou ook matig was, dan had ik er nog vrede mee.

Ik kom in restaurants waar je heel wat meer spare ribs en meer en verse groente krijgt, meerdere soorten aardappels, meerdere sausjes, voor dezelfde prijs. Foei wat een slechte beurt voor een restaurant dat vroeger toch een goede naam had. Mensen haal de maaltijd uit de klomp en leg het op een bord, dan zie je wat een armzalige maaltijd je krijgt voorgeschoteld.

29. Eetcafé Lievelde

Rowan Weenink

Heerlijk gegeten. Prima service, kwalitatief goed en niet duur!!

30. Eetcafé Lievelde

Meedere malen op het terras gezeten toen het weer dat toe liet. De service op het terras laat op een mooie dag, dus met een druk terras af en toe eventjes op zich wachten. Echter wordt dit door een vriendelijke bediening en aandacht voor de details goed gemaakt. (Bakje water voor de hond, aandacht voor kinderen etc.). Daarnaast ook aantal keer hier heerlijk gegeten van de kaart! Gezellig zitten in een sfeervolle inrichting, met een vlotte bediening en heerlijke, en vooral eerlijke, gerechten. Het terugkomen waard!