Herberghe de Coeckepanne in Lierop

do lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195830037 94
1368220412 61
1382011642 71
1519923942 78
1526819557 77

1. We hebben zondagmiddag met 4 volwassenen en een peuter pannenkoeken gegeten op het terras voor de zaak. Het verkeer dat langskwam was eigenlijk geen probleem , pannekoeken en bediening heel goed ! Aanrader .

2. Heerlijke verse aspergesoep gegeten en een heelijke pannekoek.

3. els maessen

Heerlijk gegeten. Supersnelle en vriendelijke bediening. Wij waren er al voor de derde keer. In onze omgeving de beste pannenkoeken.

4. Rober van den Heuvel

Lekker eten, goede sfeer. Een van de kinderen wilde hagelslag op de pannenkoek. Dat was niet op voorraad, maar een medewerker is naar de Spar gegaan en hagelslag gaan kopen. Super.

5. Heerlijk gegeten, super mooie uitstraling! Het personeel is ook zeer vriendelijk. Helaas moesten we lang wachten op ons eten, maar 't was het wachten zeker wel waard!

6. Een 10 is wat overdreven, maar ze proberen dit wel te behalen. Als je om 17 uur arriveert in een restaurant dat geliefd is bij velen, dan kun je verwachten dat het om 18 uur druk gaat worden. Het eerste halfuur was gemoedelijk, de bestelling was er vrij snel en de pannenkoeken waren lekker, helaas was de garnering ver te zoeken. Wij bestelden pannenkoek spek, champignons, uien en een pannenkoek spek, kaas, uien. Oordeelt u zelf de foto. Onze verwachting werd werkelijkheid, het werd op een gegeven moment drukker en drukker. Men moest buiten wachten en wij zaten al op het terras... na de pannenkoeken hebben wij koffie genomen. De wachtkamer werd steeds voller en wij vonden ons 'weg gekeken worden'. Tijd om weer weg te gaan en niet nog een bak koffie te nemen. Kortom, geliefd restaurant, genoeg (misschien zelfs te veel) animo, ze zorgen voor een mooie en gezellige entourage, maar ondanks dat zit je er niet comfortabel als je er omstreeks 18 uur bent. Maar, het eten was goed en de 'plee' zeer schoon.

7. Vanavond met zijn zessen hier gegeten. De pannenkoeken waren echt heerlijk en de bediening was vlot en vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij het dessert. Ik had een warme luikse wafel en dat was een voorverpakt ding. Niet lekker. Maat de pannenkoeken waren echt goed!

8. We eten er vaker en, zoals altijd, op en top gezellig, lekkere pannenkoeken, voldoende keus. Lekker uit eten tegen een betaalbare prijs. En ja, we gaan zeker vaker!!

9. Reguleerder

De pannenkoeken waren erg lekker. Zeker de lekkere shoarma pannenkoek met extra stroop viel in de smaak. Verder was het Lierop's water uit de karaf ook een aangename verfrissing na een barre fietstocht door het Brabantse landschap.

10. Gezin vier personen gegeten. Kersen pannenkoek waren de kersen zwart aangebrand. Wat van gezegd, maar dat was altijd wel zeiden ze.

11. Op zich wel goede pannenkoek en binnen in het gebouw oud Brabant sfeer. Ook heeft het plein buiten wel sfeer met een mooie kerk, maar op terras aan een stuk door in de herrie en stank van verkeer, jammer maar geen aanrader. Met goed weer zijn er in de buurt veel fijnere terrassen te vinden.

12. Ton en José

Vandaag tijdens onze fietstocht even aangelegd voor een pannenkoekenlunch. Het was weer zoals we gewend zijn: leuke sfeer, vriendelijke bediening door een serveerster die het duidelijk leuk vond en ... weer zo'n heerlijke pannenkoek!

13. Erg druk in de tent, weinig personeel. Koude pannenkoeken en alleen bij binnenkomst mogelijkheid gehad om drinken te bestellen. Personeel negeert je duidelijk.

14. Vanavond bij herberg de coeckepanne in Lierop geweest met een optimel voucher (tweede pannenkoek gratis) Bij aankomst bleek dat ze niet meer mee deden aan de actie omdat ze zelf een jubileum actie hadden (een pannenkoek van 11.50, een menu van 15 euro en een loterij!) Toen ik zei dat ik recht had op inlevering van mijn voucher zeiden ze dat ze vanaf half december ook niet meer op de optimel site vermeld stonden. Maar hoe kan ik dat nu weten, ik heb begin december deze vouchers al besteld en toen stonden ze wel op de site en deze vouchers zouden tot maart 2013 geldig zijn. Ze bleven erbij dat ik ik ze niet meer in kon leveren, we zijn weggelopen omdat ik het er niet mee eens ben dat ze zich zomaar kunnen terugtrekken uit zo'n actie, ze wisten in december ook al wel dat ze in 2013 een jubileum te vieren hadden en hebben ze zich toch voor de actie opgegeven.Waardeloos restaurant, om totaal geen compensatie te bieden als je speciaal naar hun toekomt met een bon van een lopende actie!

15. Martijn

16. Bij een bezoek aan dit pannekoekenhuis waar ik reeds al 28 jaar kom, waren er werkzaamheden aan het terras. Ik ondervond daar geluidshinder van en maakte dat kenbaar aan aan een medewerker (ik denk de broer van de eigenaar). Deze raakte bezonder geirriteerd en ipv zich te verontschuldigen voor de overlast en mij te compenseren, begon deze een discussie en uitte zich zeer incorrect. Ik voelde alsof er op mij neergekeken werd en ik maar niet moest zeuren. Dit alles vond ik zo dergelijk incorrect dat ik niet van plan ben er nog te komen.
    Verder serveerden ze Sprite ipv 7-up.

17. In een woord geweldig! Je gaat even terug in de tijd. De aankleding is bijzonder net als de aardige bediening (ondanks de drukte) in Brabantse klederdracht. Heerlijke huisgemaakte soepen en de pannenkoeken zijn meer dan goed, de lekkerste! Ze worden ambachtelijk gebakken (waar zie je dat nog?) in een open keuken. We komen hier altijd graag vooral wanneer het zonnetje weer schijnt op dat gezellige terras met uitzicht op de sprookjesachtige kerk.

18. Al meerdere keren hier wezen eten, de lekkerste pannenkoeken ooit gehad.

De sfeer is echt authentiek, zoals je hoopt bij een pannenkoekenrestaurant. De bediening loopt zelfs nog in traditionele brabantse kleding.

Lekker goedkoop met het gezin wezen uiteten, waar kan dit nog voor 15 euro pp.

Kortom: een aanrader!

19. Gereserveerd voor 6 personen. Het was zeker 5 jaar geleden dat we hier gegeten hadden met zeer goede herinneringen. Dat viel deze keer tegen. Superdruk. Te weinig personeel. Met 4 kinderen een uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Die lauw waren, veel kleiner van stuk dan we gewend waren en dik en rubberachtig. We waren zo klaar met eten. Prijs/kwaliteitverhouding was zeer slecht.

20. Omdat wij ruim een half uur moeten rijden, hebben wij van te voren gebeld (op zondag) en gevraagd of we een tafel konden reserveren voor 3 personen. Het antwoord luidde: 'Nee, vanaf 5 á 6 personen kunt u pas reserveren. Balen! We vertelden dat we wat langer moesten rijden en toen zei de meneer dat we gerust langs konden komen. "Misschien moet u wel even wachten, maar dat is nooit lang". Wij in de auto gestapt. Komen we daar aan en wat blijkt: Knetterdruk! Er is niet eens ruimte aan de bar om even te gaan zitten, iedereen staat tussen de tafels te wachten waar gasten zitten te eten. Na een minuut of 6-7 wordt ons gevraagd of we onze naam al hebben doorgegeven. Nee, dus dat doen we en we vragen hoelang we ongeveer moeten wachten. Er wordt ons verteld dat we zeker een half uur moeten wachten. Wij gezegd dat we nog speciaal hadden gebeld. "Tja, zegt hij, dit kon ik ook niet inschatten". Hmm, hoe doet hij dat dan met inroosteren van zijn personeel, dachten wij al direct? Een half uur geleden was het nog niet druk en nu dit ineens...?

We zijn weggegaan. Had hij ons dat van tevoren verteld, dan had ons dat een hoop gereis bespaard. Nu zaten we ruim een uur in de auto voor niets.

Moet er eerlijkheidshalve bij vertellen dat het er van binnen erg gezellig uitzag en het erg lekker rook. Toch heb ik de sfeer een laag cijfer gegeven, vanwege het feit dat de gasten tussen de tafels in moesten wachten. Een restauranthouder moet ook rekening houden met de gasten die binnen zijn. Voor mij is uit eten gaan, ook al is het 'maar' naar een pannekoekenhuis, meer dan alleen je eten opeten. Er hoort ook een stuk gezelligheid en gemoedelijkheid bij. En daar is geen sprake van als andere gasten je weg zitten te kijken, wat toch min of meer het geval is, wanneer je daar staat te wachten.

21. Een aantal jaren geleden wilde we bij de Coeckepanne gaan eten op een zondagavond.

Zoals we van buiten konden zien was er plaats.
    Binnen werden we echter volkomen genegeerd.
    Het bediend personeel liep langs ons alsof we lucht waren.
    We hebben rechtsomkeer gemaakt.
    Hier wilden we niet eten.

Gisteren, laten we even vergeten wat er destijds gebeurde, kwamen we met 6 personen bij de Coeckepanne aan om 20.30 uur. (we hadden stukken gehad aan de auto)

De keuken was volgens de site geopend tot 21.00 uur.
    We konden wel eten maar of we er rekening mee wilden houden dat ze om 21.00 uur gingen sluiten. Ons werd verzocht om geen voorgerecht te nemen.

De pannenkoeken smaakten ons allemaal goed na bijna 3 uur langs de snelweg te hebben doorgebracht met panne.

Nog een lekker nagerechtje, buikje rond, tevreden naar huis.

Vergeet het maar, want de keuken is dicht, niks nagerechtje.

Koffie dan? Nee, we zijn gesloten!

Zulk ongastvrij restaurant hebben we nog nooit meegemaakt.

Ze zien ons hier dan ook nooit meer!

22. Vanmiddag heb ik geprobeerd om een tafeltje voor vier personen te reserveren voor Sinterklaasavond, bij Herberghe De Coeckepanne. Ik heb er een aantal keer met veel plezier gegeten, maar vanmiddag maakte ik een zeer sneu staaltje slechte service mee. Op internet zocht ik het telefoonnummer op en op de contactpagina zag ik staan dat men op zon- en feestdagen geen reserveringen aanneemt voor gezelschappen onder de vijf personen. Ondanks deze zeer klantonvriendelijke mededeling, besloot ik toch een gokje te wagen en te doen alsof ik het telefoonnummer in het (digitale) telefoonboek had opgezocht. Toen de telefoon werd opgenomen, vroeg ik of ze op Sinterklaasavond geopend waren. Vervolgens zei ik dat ik graag op vijf december voor vier personen zou willen reserveren en toen volgde waar ik al bang voor was: "Sorry mevrouw, maar wij nemen geen reserveringen aan op zon- en feestdagen voor minder dan vijf personen." Ik heb de hoorn op de haak gelegd, maar niet voordat ik even duidelijk heb gemaakt dat ik dan wel naar de concurrent zal gaan.

23. Beide malen dat ik hier heb gegeten was men een deel van de bestelling vergeten te brengen. Hierdoor lange tussenpauze's en lang moeten wachten. Uiteindelijk nog net voor sluitingstijd het dessert gebracht, maar we voelden ons toen niet meer echt welkom omdat alles werd gereinigd, de lichten uit werden gedaan in een gedeelte van het restaurant, de deur gesloten, etc. Het viel het personeel kennelijk niet op dat we hun aandacht probeerden te trekken, nogal ontwijkend gedrag en te weinig personeel aanwezig of bezig met wat anders. Lekkere pannenkoeken overigens.

24. Recentelijk daar wezen eten. Vooraf soep met kruidenboter, de kruidenboter was van zo'n horeca rolletjes waar schijfjes vanaf waren gesneden. Het broodje erbij was het meest afbakbroodje ever. Waar is het ambachtelijke brood dat bij de sfeer past. Over de soep maar te zwijgen, niet vers, kant en klaar en dat voor dat geld. Een pannenkoekenrestaurant kan best een pannetje verse soep maken en zich onderscheiden, toch? De pannenkoeken waren aardig, maar voor een specialiteitenrestaurant weinig keus en een kleine kaart, we hebben het wel eens anders gezien. Ook de kleding van de bediening, dat doe je je personeel toch niet aan, kom op zeg het is 2010. Het concept is slecht, de eigenaar kan er veel meer werk van maken. Een veel betere kwaliteit producten investeren hoeft hij sowieso niet, wel vriendelijker en een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

25. Enorm burgerlijke sfeer en afstandelijk personeel.

Ze hebben wel een lekkere pizzapannekoek.

26. Ondanks dat er ruim van te voren was gereserveerd omdat we met 6 gehandicapten, waarvan 4 in rolstoel, zouden komen, werd er bij aankomst door de leiding gezegd dat we niet welkom waren. Heisa gemaakt mochten we toch naar binnen. Daarna door bediening volkomen genegeerd. Super arrogant en klantonvriendelijk.

27. Linda en Rene

28. 2 keer geweest naar dit drukbezochte restaurant (reserveren is aanbevolen).
    Overheerlijke pannenkoeken...de beste uit de regio. TOP!

29. echt super lekker alleen voor de kinderen niks om te spelen

30. Ga hier naar toe! Nostalgische ambiance en voortreffelijke pannenkoeken.

31. De beste ! Kost ietsjes meer, maar dan heb je ook wat. Nog nergens een betere pannenkoek gegeten.
    B.t.w. het is zo goed dat wij onze bruiloftreceptie hier gehouden hebben inclusief eten en drinken...