Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lienden verdeeld zijn.

Een bruiloftsfeest gehad en alles klopte eten drinken en buffet en bediening gewoon super.

Beste Cafetaria in Lienden

3. Snackbar Lienden

Ik kom er al zeker 20 jaar, tegenwoordig gewoon vanuit Veenendaal ff naar Lienden voor die overheerlijke grote schnitzels. En al ben k maar klein die grote heerlijke schnitzel met wat frietjes erbij gaat altijd helemaal op. In heel Nederland kunnen ze niet aan deze overheerlijke schnitzels tippen!!

We hebben als voorgerecht gegeten carpaccio, hoofdgerecht varkenssate, die was goed gekruid en erg mals. We kregen er frietjes, mayo en salade bij. Mijn vriendin had gamba's dat gerecht viel tegen, 5gamba's en de groenten waren alleen maar gebakken uien.
    Als toetje kletskop die was erg lekker.
    Ik had een dame blanche dan was 1 bolletje. Met chocolade saus. Tip bij 2 bolletjes ijs heb je pas een echt dessert.
    De sfeer was erg gemoedelijk!

22-10-2016 een feestje gehad ivm het 60-jarig huwelijk van mijn ouders. We hadden een koud en warm buffet en toetjesbuffet. Alles zag er prima verzorgd uit en was heerlijk! Ruim voldoende voor iedereen. De bediening was prima; een goede service en vriendelijk, meewerkend personeel. Er was een gezellige, ongedwongen sfeer. We kunnen de ' stamkamer' van harte aanbevelen.

Goed voedsel en klantvriendelijk.

Goed voedsel en klantvriendelijk.

8. Snackbar Lienden

Hele gezellige eigenaar, heerlijke schnitzels en goede service! Hier een tevreden klant!

Niet lekker, slappe friet, veel vet en oud vet en totaal niet klantvriendelijk personeel. De ijsjes zijn daarentegen wel lekker, maar dat is ook echt het enige.

Dirk

L. van Ingen

Sfeervolle locatie met leuke bediening en heerlijk eten, wat moet je dan nog meer?

Elles Jansen

We hebben gisteravond een heerlijk etentje gehad met 8 collega's. Het was gezellig en goed verzorgd.

M. van Elst

Zeer gezellige ambiance. Drinken en eten is goed. Attente bediening. We komen hier graag om te eten of zomaar wat te drinken.

Goed voor elkaar. Diverse gezellige ruimtes, echt een aanrader.

HJ en Ellen

Heerlijk saté gegeten! Goeie prijs/kwaliteit! En erg gezellig! Gaan we zeker vaker doen!

Gery van Bemmel- de Jongh

Zaterdag (29-11-2014) hebben we de reünie gehad van onze oude klas van de Burgemeester Kampschool (jaren 1961-69). Dit hebben we gevierd met 20 oud-leerlingen in `t Wapen van Lienden!

Het was een zeer geslaagd gebeuren, niet alleen omdat er zoveel oud-klasgenoten waren, maar zeker ook omdat de bediening, gezellig-en gemoedelijkheid optimaal was. Koffie, drankjes en allerlei hapjes werden door ons met smaak verorberd! Tries, Linda en personeel, wij willen jullie via dit bericht heel erg bedanken voor de fantastisch geslaagde middag! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Vriendelijke groet Gery van Bemmel- de Jongh

gonda reijmers

Hallo. Afgelopen zondag een high tea gehad, dit was de eerste keer voor jullie heb ik begrepen. De hartige dingen waren lekker, had iets eerder gegeven kunnen worden. De zoete dingen stonden op tafel sommige waren erg groot en niet bijzonder, waren niet zelfgemaakt maar kant en klaar. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Vriendelijke groet gonda.

De High Tea was uitstekend. Zoet en hartig waren goed vertegenwoordigd. Een heerlijke invulling van de zondagmiddag.

Tosca Jenster

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Prijs - kwaliteitverhouding prima.
    Aardige bediening!

Anna Marijse Lensen

Op woensdag 5 november jl. met partner en bevriend stel na een forse wandeling van 25 km. uitstekend gegeten in het Wapen van Lienden. Informele gezellige sfeer. Vriendelijke bediening en uitstekend eten. Hoewel niet op de kaart vermeld kregen ik en partner, beiden vegetariër, een smaakvolle met zorg bereide vegetarische maaltijd. Uiterst tevreden gingen wij moe maar voldaan terug naar ons logeeradres.

Dhr. H.J. Saarberg

Sfeervol en gemoedelijk etablissement waar eten een genoegen is! Vergeet niet om het toetje van de gastheer te vragen, heerlijk!

Heerlijk ongedwongen sfeertje, uitermate vriendelijke bediening. Fantastisch stukje vis (roodbaars) gegeten met heerlijke verse groente en een aardappeltaartje! Echt een aanrader!

Kwaliteit en goed eten. Vriendelijk en goede service.

Ik dacht: heerlijke plek om wat te eten en te drinken na een schitterende fietstocht over de Marsdijk en Rijndijk, maar helaas. Men vond t nodig om de bestelde carpaccio van € 10 ongevraagd te verhogen naar een zogenaamde maaltijd carpaccio van € 15,50 die niet eens op de kaart staat en het sowieso niet waard was. Ik had geen zin in gedoe, terwijl ik wist dat ik in mijn recht stond. Ik begrijp heel goed dat de recreanten die de camping de Betuwe enz. bezoeken dit bedrijf mijden. Jammer, want het is een schitterende locatie. Misschien een nieuwe eigenaar die weet hoe je succesvol een tent kunt runnen.

Gezellig, goed eten en een goede prijs!

Top!

Liendenaar

Elke keer weer worden er fouten gemaakt, is de friet niet goed gaar en ga zo maar door. Het personeel is onvriendelijk, niet klantvriendelijk.

Er zijn veel verbeterpunten.

Kim van Elstgeest

Een reünie gehad. Heerlijk gegeten in buffetvorm, vervolgens lekker nageborreld in het café! Gezellige muziek, gezellig personeel, kortom een top avond gehad!

Gisteren met vrienden gezellig zitten eten op een sfeervol terras. Eten was super, goeie prijs/kwaliteit verhouding, aardige bediening, echt een aanrader voor een leuke afsluiting na een dagje uit

Beperkt menu in bv vega(n), eiwitarm, lactose- en/of glutevrij; mag ook iets biologischer en evt fairtrade , super bediening, gezellige en warme mensen (eigenaren én personeel), ouderwetse prijzen. Aan- en inkleding is ook dan ook lekker ouderwets. Zo houden, niets aan doen! (behalve misschien het menu als het rendabel is in zo'n kleine gemeenschap als Lienden). Kortom: SUPER!!