Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Liempde verdeeld zijn.

De fitgirls

Wij waren met een groepje meisjes gaan eten bij De Vuurput en we moesten langer dan 1 uur wachten en toen waren ze nog niet eens begonnen. We bestelde een toen een 2 persoons zak en vroeg een meneer of we er bakjes bij willde. Hij zei het zij dat het gratis was. Bij de kassa moesten we ineens voor 4 kleine frietes betalen.

Een andere keer bestelden we weer een 2 persoons zak en moesten we betalen voor een 3 persoons zak dat scheelde 1.70. We gingen het zeggen en kregen gelijk 70 cent terug maar dat klopte ook niet. Dus kregen we weer 1 euro. Als we thuis het aan het berekenen zijn missen we weer 30 cent en dat valt best mee maar het is meer de gedachte dat we weer meer moeten betalen.

Zeer vriendelijke bediening en het eten was goed. Restaurant is nog in de opstart fase maar zeker met veel potentie.

3. Pannenkoekenhuis Liempde

W van Mill

Wij waren 18 augustus met 4 personen bij Het Struifhuis om een pannenkoek te eten wat we vaak daar doen. Het was niet wat we gewend waren. De pannenkoeken waren niet goed gebakken en er lag veel te weinig beleg op. Kortom een dun klef koekje met de helft aan spek kaas enz. Stond er soms een andere kok in de keuken of een vakantiehulpje? Heel jammer want we komen helemaal uit Valkenswaard omdat het altijd zo goed was. We kunnen nu niet meer dan een 5 geven, Helaas!

4. Pannenkoekenhuis Liempde

M. van mensvoort

We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten.
    Ik vond de ijsgerechten prijs/kwaliteit een beetje magertjes.
    We waren vroeg in de avond 5 uur, was nog niet zo druk, maar lekker rustig vinden wij heerlijk.
    Aanrader; we zijn vaste klant.

M. Weldam

Wat een heerlijk eten hebben we gehad. Een verrassingsmenu gehad met z'n vieren en het was gewoon TOP. Bedankt hiervoor.

6. Pannenkoekenhuis Liempde

Marcel en Mary

Geweldig lekker gegeten ,geen pannekoeken maar schnitzel, patat met een heerlijke salade.
    Prachtige locatie. We zijn zeer vriendelijk geholpen.

7. Pannenkoekenhuis Liempde

Simone van Es

Wat een super gezellig restaurant, de aankleding beviel ons enorm met al die leuke grappige laven uit het land van Laaf uit de Efteling! De bediening dacht super goed mee, ook met mijn lactose intolerantie en toen 3 van ons de pannenkoek niet op kregen, konden wij de pannenkoeken gewoon mee naar huis nemen in een pizzadoos. De inpakkosten a 1,50 hoefden wij uiteindelijk niet te betalen, wat een service! Zeker een nieuw bezoek meer dan waard!!! Wij komen hier absoluut nog eens terug!!! Dank Jullie wel voor deze fantastische ervaring bij jullie!

8. Pannenkoekenhuis Liempde

J.v.d. Biggelaar

Jammer dat wij er alleen waren, daardoor is de sfeer natuurlijk ook minder. Wij hebben een lekkere struif gegeten. Goede vriendelijke service.

In de afgelopen week, ik vertel echt geen onzin dat een vergelijkbaar supertje stoofvlees bij een concurrent velen malen beter is; het stoofvlees bij De Ploeg smaakt nergens naar, zelfs waterig en het lijkt wat op Chinees vlees.
    Ook de friet is niet goed warm en heeft een veel te melige smaak. De portie is te klein en ook zie ik hier geen mooi bord, maar een klein zielig bakje waarbij het tevens teveel moeite is om het even aan te geven terwijl ik het hier binnen wil opeten. En dat voor € 4,35. Een flink aantal gemiste kansen.

Hoe dan ook. De Ploeg, bestel eens bij de concurrent om te zien hoe het wel moet...

1,1
  10. Chinees-Indisch Liempde

Op basis van de lovende recensies ook eens langs gegaan om af te halen. Via de hoofdingang, door het restaurant, naar binnen omdat de ingang voor het afhalen niet duidelijk was aangegeven. Voor die paar mensen die hier zaten om te eten niet echt sfeervol.

Bij de bestelde foo yong hai met kip zit standaard bami of nasi. Bij de vraag of deze dan ook met kip, of vegetarisch kon was dit niet mogelijk. Flexibiliteit was er niet bij. Afrekenen is alleen contant mogelijk. Dat betekende dus naar de dichtstbijzijnde pinautomaat rijden...

Ondanks de drukte was het eten snel klaar. Vanuit de keuken moest zelfs bij de afhaalbalie bijgesprongen worden. De prijs voor het eten was naar mijn idee gemiddeld. Dat gold helaas ook voor het eten 😐. De loempia was goed gevuld en lekker. De foo yong hai een beetje flauw van smaak.

De volgende keer voor ons niet meer de moeite waard om verder voor te rijden.

Bagger, heb savonds een frietje speciaal besteld voor €4.50 komt hier de eigenaar aan die niet goed Nederlands praat en met een friet die ik na 5 frietjes terug in mijn bakje heb getuft. Het was droog taai en ik werd snel misselijk bij de gedachte dat dit al uren en uren klaar stond want dit was zeker niet vers. Dit was schrikbarend duur en smerig. Mvg

12. Chinees-Indisch Liempde

Albert Bressers

Gisteren weer heerlijk gegeten hier. Zoals altijd erg lekker en goed. We nemen vaak eens wat anders, maar het is allemaal even lekker. Geweldig restaurant en we hopen dat ze nog lang in Liempde mogen blijven zitten.
    Albert en Marion

13. Pannenkoekenhuis Liempde
  14. Pannenkoekenhuis Liempde

Brenda lagerhuis

We kwamen binnen, op dat moment werden we overdreven hartelijk begroet, we waren erg verrast, alleen we misten de nieuwjaarsgroet, we hadden verwacht dat het wat koeler was. Op een gegeven moment kwam er een dame iets minder overdreven vriendelijke de bestelling opnemen, ik bestelde een gehaktbal al was het nog geen gehakt dag, op de kaart stond wel een prijs verschil omdat het hoger was dan wat er buiten stond, dame zei: ja, meneer dat kan niet, dan had u maar mee moeten doen met de postcode loterij. We stonden met onze mond vol tanden.

Op een gegeven moment tijdens de bestelling opnemen, werd er door de dame al gelijk een conclusie getrokken en zei: u wilt patat? Voor dat ik aangaf dat aardappelkrokketen wilde. Ik zei dat ik dat niet prettig ervaren had, toen draaide ze zich om en zei: aardappel.

Toen het eten geserveerd werd door de opgewekte collega zat er geen jus bij, terwijl het er bij werd besteld in plaats van appelmoes, ook daar reageerde diegene op: ja we zitten niet in de Betuwe, en de jus moet u er maar erbij denken. Later gingen we naar de eigenaar en werd er met veel tegenzin jus even op aardappelen gedropt.

Het positieve was dat het voor mijn moeder lekker warm werd geserveerd, en tijdens het wachten, werd de kwaliteit beter omdat het eten toen kouder was geworden.

15. Pannenkoekenhuis Liempde

Zaterdag heerlijk genoten van een boerenpannenkoek en natuurlijk koos onze zoon voor een buurman en buurman pannenkoek! De bediening was prima, gezellige sfeer in het restaurant en een fijne speelplek voor de kinderen!! Kortom een prima restaurant om nog een keer te gaan eten!!

w.timmers

Heerlijke friet. Altijd een vriendelijk woord en top kwaliteit.

18. Chinees-Indisch Liempde

roosen f

Goede ervaring met afhalen en het eten in het restaurant.

Alles is goed van smaak alleen soms is je bestelling niet juist.

Bert Gilbert

Met z'n vieren hier gegeten en het 5 gangen proeverij menu genomen. We hebben ervan gesmuld!!! De keuze is uitgebreid, de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit en zien er met zorg en liefde bereid uit. Prijs kwaliteit is geweldig! We waren aangenaam verrast en raden iedereen aan hier een keer te gaan eten. Wij komen er zeker nog een keer terug! Op de foto het Liempds stoofpotje. De inhoud zit verstopt onder het bladerdeeg. Erg leuk en smaakvol.

Tom roeling

Deze gelegenheid heeft een exorbitante rekening gepresenteerd voor een samenkomst ter gedenking van het overlijden van een kind uit Liempde zelf. Ik noem dit profiteren over de rug van een familie in diepe rouw. Schande!

22. Pannenkoekenhuis Liempde

p

23. Pannenkoekenhuis Liempde

Gisteren voor de zoveelste keer wezen eten bij het struifhuis en wat heb ik lekker gegeten. Genoeg keuzes voor pannenkoeken en tevens nog gewone gerechten. Ditmaal heb ik de spare-ribs met friet gehad, wat een lekkere ribs! De rest heeft genoten van de grote pannenkoeken, je komt niets tekort.
    De aankleding is leuk en gezellig. Het personeel is ook altijd even vriendelijk. Kortom, wij komen zeker nog eens terug.

G. Heeringa

Zeer ruime porties!!! Verse patat.

De vuurput

Zeer slecht eten, kok heeft weinig ervaring of weet niet waar ie mee bezig is. Prijs lijkt goed maar we hebben nog nooit zo vies gegeten. Wisten niet dat dat nog kon. Sfeer lijkt redelijk maar heeft veel weg van een een lousie achtige strand tent look met veel tierelantijntjes maar past totaal niet bij het restaurant. Stoelen hebben veel te korte zitting waardoor het een hele lange zit wordt; 4,5 uur. Service laat duidelijk op zicht wachten. 1,5 uur voor we stokbrood kregen, 1uur later voorgerecht dat nog slecht was ook ja zelfs een super simpele tomatensoep al la creme weten ze hier nog te verpesten. Ruim 45 minuten later kwam het hoofdgerecht. En nog een uur later het nagerecht. Bij het afruimen van de borden durfde ze ook nog te vragen of we pauze wilde. Het hoofdgerecht was niet weg te krijgen, was blij dat ik het op had. Ze waren wel vriendelijk.

In het weekend van 1 juni hebben wij hier met 4 personen gegeten. De hoofdgerechten hebben ons matig gesmaakt. Eén van de mogelijkheden bij ons 3-gangen menu was een thee compleet als nagerecht. Die bestond tot mijn teleurstelling uit een glas heet water en een schaaltje op voet waarop voornamelijk kindersnoepgoed lag en een oneven aantal bonbons (voor 2 personen) De presentatie (theepotje, etagere) verdient de nodige aandacht als dit als gang op een menukaart wordt gepresenteerd!

28. Pannenkoekenhuis Liempde

Een erg gezellig restaurant, met een goede prijskwaliteit verhouding. Heerlijke simpele maar ook aparte pannenkoeken. En voor de mensen die liever geen pannenkoek eten zijn er ook genoeg andere heerlijke gerechten te krijgen! Absoluut de moeite waard om eens te gaan eten!

Het eten was zeer slecht, uitsmijter koud, zalm uit de magnetron, de soep was lauw en toch een bedrag van e56 betalen. Nee laat maar, dit was de laatste keer.

Tomatensoep was wel goed
    maar snitchel was gewoon slecht, salade was goed en uiteraard de patat ook.
    Maar prijs was aan de hoge kant voor het geboden.

Komen niet meer terug een keer.