De Liempdse Barriere in Liempde

1395195353 44
1401918611 44
1422088386 46
1489320968 46

1. Zeer vriendelijke bediening en het eten was goed. Restaurant is nog in de opstart fase maar zeker met veel potentie.

2. Het eten was zeer slecht, uitsmijter koud, zalm uit de magnetron, de soep was lauw en toch een bedrag van e56 betalen. Nee laat maar, dit was de laatste keer.

3. Tomatensoep was wel goed
    maar snitchel was gewoon slecht, salade was goed en uiteraard de patat ook.
    Maar prijs was aan de hoge kant voor het geboden.

Komen niet meer terug een keer.

4. Lody Koop

Afgelopen zondag neergestreken in dit wegrestaurant aan de A2. We werden aangenaam verrast door het warme welkom en de bediening was zeer vriendelijk ondanks dat het best druk was. Een salade nicoise besteld en een lekker biefstukje waar niks mis mee was. We kregen eten in overvloed en toen de frites op waren kregen we dat gratis bijgevuld. Als je verwacht dat je hier in een luxe restaurant bent waar er per tafel 1 man bediening staat dan snap je dit concept niet. De salade was vers en het eten goed en de bediening was erg vriendelijk. En meer verlang je niet als je op doorreis bent en even een lekker hapje tussen door wilt! Op de volgende vakantie strijken we weer neer.

5. Vanmiddag voor het eerst bij dit restaurant aangeland.
    Duurde zeker 8 minuten voor er iemand kwam om de bestelling op te nemen, ondanks dat er maar 8 mensen in het restaurant zaten. Voor het eten eerst even de toiletten bezocht, ronduit slecht en vies.
    Het eten was heel matig, sober voor de prijs.
    Wij komen hier nooit meer terug.
    Hopelijk trekken ze lering uit alle berichten in het gastenboek

1,7
  6. Gisteravond met 3 personen daar gegeten en bediening was zeer vriendelijk. Eten was meer dan super. Lekkere grote schnitzel met champignons, spekjes en uien. Patat was top, aardappelkroketten overheerlijk. Salade zag er super uit en smaakte heerlijk, evenals de verse gemengde groenten.
    De champignonsoep was eveneens overheerlijk en ik had sate en dat smaakte super en was zeer uitgebreid. We hadden als toetje creme brulee en ook dat was voortreffelijk! We komen hier zeer zeker terug!

7. Samen met mijn dochters wat gedronken, de kinderen zagen verse poffertjes staan, dus wilde graag poffertjes, besteld en binnen 5 minuten op tafel, wat we al vreemd vonden. Kinderen namen 1 hapje en ze aten met tegenzin, mijn oudste spuugde het uit, proefde het ook en het waren bedorven uitgedoogde dingen uit de koeling, die daar waarschijnlijk al dagen werden bewaard. Hier hebben we iets van gezegd, en wat er toen gebeurde dat heb ik nog nooit meegemaakt belachelijk: ze haalde de bordjes weg en keken de kinderen nijdig aan, bij het afrekenen ging ze in discussie met ons over het betalen. Uiteindelijk wel betaald, maar nooit meer dat ik hier iets neem. Bah bah!

8. Voorheen en nu nog twee a drie keer in een jaar voor een kop koffie het gaat erg achteruit lampen die kapot zijn dikke laag stof op de railsen van de lampen bediening wat in rommelige kleding loopt ziet er niet aantrekkelijk uit om daar iets te eten helaas voor ons niet meer we rijden wel even door.

9. Aangezien ik laat thuis zou komen hier sinds hele lange tijd weer eens een hapje gegeten. Ik zag dat er een nieuwe eigenaar was en was benieuwd of de kwaliteit van vroeger nog aanwezig was.

De wijn was een gewone chardonnay, redelijk van smaak, maar het vistrio Playa Arena was toch echt niet best.

De gebakken zalm smaakte best maar de kabeljauw had geen smaak en de pangafilet was echt niet lekker en dat zou dan in een mosterdsaus zijn, het smaakte meer naar niet lekkere jus.

De broccoli en worteltjes hadden weinig smaak, de gebakken aardappels waren lekker. Nee, hier kom ik niet meer.

Het enige positieve vond ik het personeelslid, vriendelijk en vlot.

10. Bijzonder slecht en smakeloos gegeten bij de Liempdse Barrière. Kabeljauw was droog en leek opgewarmd in de magnetron. Hetzelfde geldt voor de groente (broccoli / worteltjes). Of deze was slap gekookt of had ook in de magnetron gestaan.

Gebakken aardappels waren okay, maar daar valt in principe ook weinig aan te verprutsen. Koffie na afloop was goed.

Laat ze het menu verkleinen bij de Liempdse Barrière zodat ze de gerechten die ze aanbieden, wel goed kunnen bereiden en niet (in de magnetron) hoeven te verwarmen.

11. mnochem

Net terug uit Belgie en dan dit! Zelfs een omelet kunnen ze verpesten. Alles is droog, vet en smakeloos. Maar groot dieptepunt is de Wiener schnitzel. Ook weer droog en vet en smakeloos maar dan nog taai ook. Het lijkt wel gefrituurd karton. Serveerster laat weten dat dat klopt want er wordt niet meer gekruid in de keuken, dat willen de klanten. Wat een grap! En dan nog extra rekenen voor van alles. Een van de slechtste plekken in Nederland (over Europa valt te discussieren). Vermijden!

12. 3 juni 2011 in deze 'tent' gegeten. Heerlijke zomeravond, mensen zaten nog op het terras. Ons werd verteld dat het terras gesloten zou zijn. De mensen die er bediend werden gingen ongeveer om dezelfde tijd naar huis. Wij zaten binnen in de sfeerloze hal, wat een service! Tijdens het eten werden wij naar buiten gekeken. Nog geen hap genomen en er werd al gevraagd of wij klaar waren.

Over het eten hoef ik niets toe te voegen. Ronduit slecht! En tegen een prijs alsof je ergens aan een mooie boulevard zit.

Een ronduit slecht restaurant tegen veel te hoge prijzen.

13. Mevr. Smetsers

We waren er met onze gehandicapte zoon. De serveerster zag dat hij zijn handen niet kan gebruiken en bood meteen aan om zijn vlees in de keuken te laten snijden. Zeer attent en dat zonder dat het door ons gevraagd was.

14. Vriendelijke bediening, gezellige uitstraling, heerlijk gegeten, verrassend menu. We gaan zeker terug!

15. Sinds dat wij in Liempde wonen komen wij bijna wekelijks hier lunchen/dineren. Er hangt een gezellige sfeer sinds de nieuwe huisstijl.

Vriendelijk en vlotte nieuwe bediening.

En de menuutjes zijn echt aan te raden. Het is elke keer weer een verrassing.

Ook waneer het hier bomvol zit met gasten is het hier goed!

Top restaurant.

16. De bediening is vriendelijk maar het eten was ronduit slecht. Ik had een groenten-kaastaartje (vegetarisch) die dreef in een (niet lekkere) saus, het taartje was zo klef dat ik het niet opgegeten heb. De frietjes waren wit en taai, de aardappelkroketjes zompig. We hadden er warme groenten bij besteld, die waren volledig tot pap gekookt. Alleen de wienerschnitzel van mijn man was eetbaar. Kortom, een slechte ervaring, en dan is 35 euro voor 2 personen niet eens zo goedkoop.

17. Hele fijne rustige en nette bediening, eten was iets minder.
    Komen graag terug, was er lekker druk en gezellig. Wim.

18. Snel een hapje eten? Maar dan niet naar dit restaurant aan de snelweg, de A2.

Bediening ondermaats, snitzels smaakten niet en waren koud; garnituur was niet om over naar huis te schrijven!

Neen, nooit meer.

19. Lauwe ( denk opgewarmde) schnitsels waarvan er van 1 het paneermeel aan de onderkant zwart was.

Sla was bruin en de boontjes slap en lauw.

Kortom niet voor herhaling vatbaar!

Koffie was heerlijk.

20. Lia 17 punten

Met 8 mensen een hapje eten, geen probleem.

We waren dorstig, dus bestelden zonder op de kaart te kijken 4 flessen water, er werden 4 flessen Chaudfontaine op tafel gezet.

Toen de rekening kwam bleken deze flessen € 8,00 per stuk te kosten.

De serveerster gevraagd of dat klopte, ja het bedrag klopte en zij kon daar uiteraard ook niets aan doen.

Daarna gevraagd of we de eigenaar konden spreken, dat bleek niet mogelijk.

Het enige wat mevrouw de eigenaresse ons half in de keuken en half in de bar staand toeschreeuwde was, dat we eerst op de kaart hadden moeten kijken voor we het water bestelden.

Ze had gelijk maar erg sympathiek komt dit niet over.

Voor ons geen Liempdse Barriere meer!

21. Goliath

Goede bediening, lekker eten. Alleen de sfeer... een uitvaart is gezelliger dan deze toko.

22. beleef FAWLTY TOWERS! maar dan met een minder vriendelijke bediening. (wat mot je?) en alles wat daarna kwam was erger. NU begrijp ik waarom men een barrière voor dit "restaurant" heeft geplaatst. terecht!

23. Op weg naar Limburg even van de snelweg afgegaan om te eten op vrijdag 19/12/08. VRESELIJK! Pannetje Picanto, met oud, taai, droog vlees en half vergane groente in een laf sausje met bruine sla en een gestold wiskydrabje. Een salade Americaine zonder dressing en blikananas. Slappe koffie met prut... en dat voor circa €35,-. De chagrijnige (als je het niet leuk vindt, zoek dan iets anders) bediende vroeg niet eens of het gesmaakt had. Waarschijnlijk omdat ze wel wist wat het antwoord zou zijn...

24. els markus

Perfekt gegeten. We hadden voor het dagmenu gekozen en alles was heerlijk en smakelijk opgediend. We hebben er van genoten. Een zeer vriendelijke bediening! Bedankt. We misten alleen een kaarsje en dat kregen we ook.

25. Wij hebben hier, na een familieuitstapje op zaterdagavond 30-08-2008, met 15 personen gegeten.
    We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem.
    De bediening was zeer goed en attent en over het eten valt niets te zeggen, het was bijzonder lekker en de prijs/kwaliteit is zonder meer goed te noemen.
    Mijn gebakken aardappeltjes waren precies goed, de salade was vers en de schnitzel die mijn schoonmoeder heeft gegeten eas zeker niet in oud vet gebakken.
    Als er iets niet in orde was hoefde men dit maaer kenbaar te maken en het werd geregeld. ook geen suf gekookte groente in gestolde bechamelsaus maar lekker verse knapperige groente met een lekker vers. sausje.
    Kortom gewoon in het geheel goed.

26. van der MOnde

Zelden zo een ongezellig restaurant gezien in een mooie omgeving, het enige lichtpuntje was de chinese dame in de bediening, hompen saté, oud brood, ook bij de soep, er kan beter een mooie chinees restaurant in komen, deze inrichting is té erg en ongezellig !!! Nooit meer.....

27. allemaal beetje overdreven,gaan regelmatig daar eten omdat wij daar om de hoek wonen, en nog weinig negatiefs ontdekt het enige waar ze daar aan moeten werken is bij hitte de airco eens laten draaien voor de mensen die liever niet op het terras gaan zitten, zelf beetje vriendelijk zijn komt denk k ook beter uit op het resultaat van je eten!

28. Wij waren op doorreis van Maastricht naar Amsterdam, en besloten hier een schnitzel en wat groente te eten. Ik moet dit kwijt: het is lang geleden dat ik zulk schandalig smerig voedsel tot me heb genomen! Ik kom uit Amsterdam en dacht altijd dat ze in de provincie nog hun best deden, nou... Alles was oud. Salade bruin uitgeslagen, opgewarmde, in oud vet gebakken aardappeltjes, de schnitzel was bedroefend smerig: wederom in oud vet gefrituurd, een schoenzool waar ik geen chocola van kon maken. Bejaardentehuisgarnituur van sufgekookte groentes met een gestold bechamelsausje. Onbeschrijflijk smerig!

29. Birgit van Zon

Bediening was veel te traag en de helft van het eten was veel te
    koud geserveerd