Nieuwste foto's in Liempde

Laatste updates in Liempde

1. Marjolijn Domensino's profielfoto
    Marjolijn Domensino heeft een recensie geschreven voor Het Hof

Marjolijn Domensino

We hebben hier gegeten met 18 mensen.
    Het was in 1 woord fantastisch!
    Super vlotte bediening zeer vriendelijk.
    Prachtig opgemaakte borden en lekker gegeten. Erg knap om alles zo goed warm op tafel te krijgen voor zo'n groot gezelschap.
    Chapeau!

2. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis
    Pannenkoekenhuis Liempde

Pannenkoeken waren te dik en daardoor niet gaar. Door de verschillende ruimtes kan je wel rustig tafelen terwijl de kinderen spelen. Bediening was vriendelijk. Maar het eten viel gewoon echt tegen.

3. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis
    Pannenkoekenhuis Liempde

Het eten was heel goed, jammer dat er maar 1 meisje voor de bediening rondliep.
    Hierdoor maar 1 drankje per persoon op terwijl we erg lang hebben gewacht op het eten.

4. rene van der zanden's profielfoto
    rene van der zanden heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

rene van der zanden

Lekker kunnen eten, veel keuze, nette bediening toppy.

5. 't Struifhuis's profielfoto
    't Struifhuis heeft gereageerd op een recensie van 't Struifhuis

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat jullie gezellig gegeten hebben in ons pannenkoekenhuis. We doen ons best om voor iedereen de beleving zo leuk, lekker en gezellig mogelijk te maken. Wij hadden afgelopen zondag i.v.m. een personeel tekort, 2 nieuwe personeelsleden rondlopen, wellicht is het hier mis gegaan. Uiteraard horen de porties voldoende te zijn. Dat u voor het extra portie friet heeft moeten afrekenen was niet de bedoeling geweest! Hopelijk zien we jullie nog eens om de porties voldoende te maken want dit is uiteraard wel de bedoeling.

Met vriendelijke groet,
    team 't Struifhuis

6. Lau's profielfoto
    Lau heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis
    Pannenkoekenhuis Liempde

Restaurant heeft meerdere ruimtes waardoor het minder druk lijkt, prima want het was wel druk op zondagavond. Goede speelgelegenheid voor de kinderen. Veel lekkere speciaalbieren op de kaart. Mijn vader had een pittige kip pannenkoek die goed belegd was. De spareribs voor mijn zwager en mij waren qua porties echter ronduit teleurstellend voor de € 17,25; echt weinig spareribs en friet. Hoewel het goed smaakte. Met die feedback werd niets gedaan. De extra portie friet à € 3,75 mochten we namelijk gewoon afrekenen. Heel spijtig en een reden om niet meer terug te gaan.

7. Henk v.d. Burgt's profielfoto
    Henk v.d. Burgt heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

Henk v.d. Burgt

We hebben met 9 personen heerlijk gegeten. Als ik voor me zelf spreek: Ik heb genoten van geweldige spareribs.

8. Bozemensen van de keukekasjes's profielfoto
    Bozemensen van de keukekasjes heeft een recensie geschreven voor De Vuurput

Bozemensen van de keukekasjes

Er was wijnig friet waardoor we daarna nog meer friet moesten halen we willen graag dat dit aangepast word.

9. De fitgirls's profielfoto
    De fitgirls heeft een recensie geschreven voor De Vuurput

De fitgirls

Wij waren met een groepje meisjes gaan eten bij De Vuurput en we moesten langer dan 1 uur wachten en toen waren ze nog niet eens begonnen. We bestelde een toen een 2 persoons zak en vroeg een meneer of we er bakjes bij willde. Hij zei het zij dat het gratis was. Bij de kassa moesten we ineens voor 4 kleine frietes betalen.

Een andere keer bestelden we weer een 2 persoons zak en moesten we betalen voor een 3 persoons zak dat scheelde 1.70. We gingen het zeggen en kregen gelijk 70 cent terug maar dat klopte ook niet. Dus kregen we weer 1 euro. Als we thuis het aan het berekenen zijn missen we weer 30 cent en dat valt best mee maar het is meer de gedachte dat we weer meer moeten betalen.

10. Ruud 's profielfoto
    Ruud heeft gereageerd op een recensie van 't Struifhuis
    Ruud
    Van restaurant

Beste heer/mevrouw, wat jammer dat wij jullie gebruikelijke ervaring niet hebben waargemaakt op deze dag. Uiteraard streven wij erna om de beste en lekkerste pannenkoeken te bakken. Tijdens de vakantie periode is er wel wat verloop van personeel geweest en zijn we een nieuwe kok aan het inwerken. We hopen jullie de volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons restaurant en de beleving zoals jullie deze gewend zijn te evenaren en van de 5 een 10 te maken;) Mocht er in de toekomst nog een vraag of opmerking zijn, mag u ons ook direct aan de mouw trekken zodat we z.s.m. kunnen handelen. Bedankt voor jullie reactie en graag tot een volgende keer.

11. lizette's profielfoto
    lizette heeft een recensie geschreven voor De Liempdse Barriere

Zeer vriendelijke bediening en het eten was goed. Restaurant is nog in de opstart fase maar zeker met veel potentie.

12. W van Mill's profielfoto
    W van Mill heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

W van Mill

Wij waren 18 augustus met 4 personen bij Het Struifhuis om een pannenkoek te eten wat we vaak daar doen. Het was niet wat we gewend waren. De pannenkoeken waren niet goed gebakken en er lag veel te weinig beleg op. Kortom een dun klef koekje met de helft aan spek kaas enz. Stond er soms een andere kok in de keuken of een vakantiehulpje? Heel jammer want we komen helemaal uit Valkenswaard omdat het altijd zo goed was. We kunnen nu niet meer dan een 5 geven, Helaas!

13. M. van mensvoort's profielfoto
    M. van mensvoort heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

M. van mensvoort

We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten.
    Ik vond de ijsgerechten prijs/kwaliteit een beetje magertjes.
    We waren vroeg in de avond 5 uur, was nog niet zo druk, maar lekker rustig vinden wij heerlijk.
    Aanrader; we zijn vaste klant.

14. M. Weldam's profielfoto
    M. Weldam heeft een recensie geschreven voor Het Hof

M. Weldam

Wat een heerlijk eten hebben we gehad. Een verrassingsmenu gehad met z'n vieren en het was gewoon TOP. Bedankt hiervoor.

15. Marcel en Mary's profielfoto
    Marcel en Mary heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

Marcel en Mary

Geweldig lekker gegeten ,geen pannekoeken maar schnitzel, patat met een heerlijke salade.
    Prachtige locatie. We zijn zeer vriendelijk geholpen.

16. 't Struifhuis heeft een nieuwe foto
  22. 't Struifhuis heeft een nieuwe foto
  23. Simone van Es's profielfoto
    Simone van Es heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

Simone van Es

Wat een super gezellig restaurant, de aankleding beviel ons enorm met al die leuke grappige laven uit het land van Laaf uit de Efteling! De bediening dacht super goed mee, ook met mijn lactose intolerantie en toen 3 van ons de pannenkoek niet op kregen, konden wij de pannenkoeken gewoon mee naar huis nemen in een pizzadoos. De inpakkosten a 1,50 hoefden wij uiteindelijk niet te betalen, wat een service! Zeker een nieuw bezoek meer dan waard!!! Wij komen hier absoluut nog eens terug!!! Dank Jullie wel voor deze fantastische ervaring bij jullie!

24. J.v.d. Biggelaar's profielfoto
    J.v.d. Biggelaar heeft een recensie geschreven voor 't Struifhuis

J.v.d. Biggelaar

Jammer dat wij er alleen waren, daardoor is de sfeer natuurlijk ook minder. Wij hebben een lekkere struif gegeten. Goede vriendelijke service.

25. Machiel's profielfoto
    Machiel heeft een recensie geschreven voor Cafe Cafetaria De Ploeg

In de afgelopen week, ik vertel echt geen onzin dat een vergelijkbaar supertje stoofvlees bij een concurrent velen malen beter is; het stoofvlees bij De Ploeg smaakt nergens naar, zelfs waterig en het lijkt wat op Chinees vlees.
    Ook de friet is niet goed warm en heeft een veel te melige smaak. De portie is te klein en ook zie ik hier geen mooi bord, maar een klein zielig bakje waarbij het tevens teveel moeite is om het even aan te geven terwijl ik het hier binnen wil opeten. En dat voor € 4,35. Een flink aantal gemiste kansen.

Hoe dan ook. De Ploeg, bestel eens bij de concurrent om te zien hoe het wel moet...

1,1
  26. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Royal Mandarin
    Chinees-Indisch Liempde

Op basis van de lovende recensies ook eens langs gegaan om af te halen. Via de hoofdingang, door het restaurant, naar binnen omdat de ingang voor het afhalen niet duidelijk was aangegeven. Voor die paar mensen die hier zaten om te eten niet echt sfeervol.

Bij de bestelde foo yong hai met kip zit standaard bami of nasi. Bij de vraag of deze dan ook met kip, of vegetarisch kon was dit niet mogelijk. Flexibiliteit was er niet bij. Afrekenen is alleen contant mogelijk. Dat betekende dus naar de dichtstbijzijnde pinautomaat rijden...

Ondanks de drukte was het eten snel klaar. Vanuit de keuken moest zelfs bij de afhaalbalie bijgesprongen worden. De prijs voor het eten was naar mijn idee gemiddeld. Dat gold helaas ook voor het eten 😐. De loempia was goed gevuld en lekker. De foo yong hai een beetje flauw van smaak.

De volgende keer voor ons niet meer de moeite waard om verder voor te rijden.

27. Julian's profielfoto
    Julian heeft een recensie geschreven voor Cafe Cafetaria De Ploeg

Bagger, heb savonds een frietje speciaal besteld voor €4.50 komt hier de eigenaar aan die niet goed Nederlands praat en met een friet die ik na 5 frietjes terug in mijn bakje heb getuft. Het was droog taai en ik werd snel misselijk bij de gedachte dat dit al uren en uren klaar stond want dit was zeker niet vers. Dit was schrikbarend duur en smerig. Mvg

28. Albert Bressers's profielfoto
    Albert Bressers heeft een recensie geschreven voor Royal Mandarin
    Chinees-Indisch Liempde

Albert Bressers

Gisteren weer heerlijk gegeten hier. Zoals altijd erg lekker en goed. We nemen vaak eens wat anders, maar het is allemaal even lekker. Geweldig restaurant en we hopen dat ze nog lang in Liempde mogen blijven zitten.
    Albert en Marion

29. 't Struifhuis's profielfoto
    't Struifhuis heeft gereageerd op een recensie van 't Struifhuis

Goedenavond Brenda,

Ik wil je als eerst natuurlijk bedanken dat jullie een bezoekje gebracht hebben aan ons pannenkoekenrestaurant. Helaas hebben wij niet aan de wensen voldaan zoals jij/jullie die graag gezien hadden. Ik heb mijn personeel (gelukkig heb ik maar 4 personeelsleden in dienst dus was voormij makkelijk te achterhalen wie jullie geholpen had) aangesproken en je reactie voorgelegd. Wat blijkt: het klopte dat er geen jus bij de gehaktballen zat. Dit staat overigens ook niet op onze menukaart maar is een extraatje vanuit ons zelf. Dat de jus er niet direct bij zat kwam omdat wij deze niet op vooraad hadden en onze keukenhulp hier nog mee bezig was.

Helaas kan ik de rest van u reactie niet begrijpen. U geeft aan met de eigenaar (mij dus) gesproken te hebben maar dit is absoluut niet het geval geweest. Ook kan ik mij niet vinden in de reacties die volgens u door mijn personeel gegeven zijn. Dit heb ik na gevraagd en zij benadrukken te hebben gehandeld op de manier zoals wij dat gewoon zijn, zeer vriendelijk en gastvrij. Hier twijfel ik ook geen moment aan!

Ik bedank jullie nogmaals voor jullie bezoek en graag tot ziens.
    Heeft u nog vragen of opmerkingen aarzel dan niet om contact op te nemen met onderstaand telefoonnummer.

R. Bouwmans
    't Struifhuis