Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lichtenvoorde verdeeld zijn.

1. Gisteravond heerlijk genoten en gegeten in dit sfeervolle drank en spijslokaal. Lekkere biertjes op de tap en uitstekende wijnen. We hebben wat avontuurlijke menu's genomen. We mochten van te voren kenbaar maken wat we niet lusten en hoe het vlees gebakken moest worden. De twijfelaar vlees, vis en vegetarisch zijn echte aanraders. De twijfelaar vlees kreeg parelhoen met kalfsoester. Voor €19,00 is dit echt een fantastische prijs! Heerlijk mals vlees en prachtig opgemaakt bord. Twijfelaar vis kreeg makreel met een marsala currysaus. Twijfelaar vegetarisch een stoofpotje van groenten gegratineerd met brie. De groenten en de aardappeltjes lieten zich hier ook goed bij smaken. Uiteraard kon dit worden aangevuld naar wens.
    Dit menu kan natuurlijk afwijken. Net wat chef Chris zich die dag creatief bedenkt.
    De toetjes werden niet op een menukaart beschreven, maar werd gepresenteerd op een leibord door de enthousiaste ober. Wederom is de prijs en kwaliteitsverhouding is prima.
    Drank en spijslokaal Markant is een sfeervolle zaak met vriendelijke en gezellige bediening die de gast ook ziet als een gast. Waar vind je dat nog? we komen graag terug. We hebben een heerlijke avond gehad.

2. Bezoek aan Markant: d.d. 14-09-13
    Het terras oogt wat strak en modern, stap je naar binnen dan word je verrast door een warme, gezellige, huiselijke sfeer. Wij hadden het 'proeverijmenu' wat betekent een 10-gangen diner. Het lijkt op tapas maar dan meer culinair en iets grotere porties op het bord. Super lekker!! De borden worden mooi opgemaakt, verse ingrediënten, geen 'rare' dingen op je bord maar wel verrassende combinaties (bijv. zalm met bolletje vanille ijs, overgoten met wasabi-creme en japans broodkruim, een smaakexplosie in je mond!). Wel van te voren reserveren. Voor zo'n menu moet je al gauw rekenen op 2 1/2 á 3 uur tafelen. Helaas werd het heel druk in de zaak met niet-gereserveerde tafels, waardoor wij (te) lang moesten wachten. Na 3 uur tafelen waren we nog maar bij ronde 7, en dat gaat dan echt te lang duren. In goed overleg met de bediening konden we het menu stoppen, werd de rekening keurig aangepast en kregen we een overheerlijke kop koffie van het huis toe. Prima service!
    Met dank aan de zeer gezellige, hardwerkende bediening hebben we ondanks de lange zit een topavond gehad; Markant is een aanrader!!

3. Fassen Amsterdam

Geweldige avond gehad. Leuk terras en goede bediening.
    Het eten was erg lekker. Toppie!

4. R. Willemsen

Geweldige avond!
    Leuk gezeten op het terras.
    Sfeer was uitstekend evenals ons verrassingsmenu.
    Ook de bediening erg attent.
    Kortom, perfect.

5. Ellen Hendrix

Afgelopen zaterdag onverwachts met vrienden gegeten. Een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu, met overheerlijke wijnen erbij. Een top avond, super vriendelijke bediening door Wout. Dit zijn de mensen die weten hoe klantvriendelijkheid werkt. Wij blijven komen, voor de lekkere kopjes koffie, cappuchino, zorgeloze thee, het overheerlijke appelgebak en uiteraard het heerlijke eten.

6. michelle

Ik vind het rond uit belachelijk dat je patat word afgewogen!! Erg jammer want het is wel lekker patat. Ook is het erg prijzig daarom gaan wij liever naar een andere cafetaria in lichtenvoorde waar je voor 2 euro al een flinke zak krijgt. Ondanks dat is sfeer mooi en modern en de kwaliteit van het eten erg goed

5,3
  7. Chinees-Indisch Lichtenvoorde

Annemijn Slost

Erg leuk restaurantje voor nette mensen. Leuk personeel. Het eten was heel erg lekker en van goede kwaliteit. Ook de drank was lekker koel en smaakte ook prima! Echt een aanrader!

8. Yvonne Beers'

Een erg mooie cafetaria, prima producten. We hebben er ter plaatse gegeten, goede service, vlot en vriendelijk personeel. Het softijs is echt een aanrader, heerlijk!
    We zullen zeker weer terug komen.

9. Lisanne uit Amersfoort

Mooi restaurant op een prachtige plek. Zag er zowel binnen als buiten goed uit en daarbij was het eten ook nog eens voortreffelijk en de bediening vriendelijk. Een aanrader en een restaurant om zelf ook nog eens naar terug te gaan!

10. Henny Hebbink

Ik heb voor het eerst gegeten bij Markant in Lichtenvoorde. We waren met 4 personen. We namen een verrassingsmenu... en dat was het ook zeker. Wat hebben wij allemaal heerlijk gegeten. Echt genieten! Zeker een aanrader om nog eens vaker naar toe te gaan. Het restaurant zag er prachtig uit, en niet te vergeten de serre. We hebben genoten van een heerlijk avondje uit. De bediening was heel vriendelijk! Veel succes met de zaak, en ik kom zeker nog eens een keer terug.

11. Rob Teunissen

We hebben genoten van de gezellige bediening, prachtig verwarmd buitenterras waar je uren kunt vertoeven. Daarnaast is de kaart uitgebreid en veelzijdig. Kortom een aanwinst voor Lichtenvoorde! Heel veel succes en ga door op de ingeslagen weg.

12. Top restaurant met heerlijk eten en zeer goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

13. Tinne toussaint

We begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. In ieder geval de kok had dermate veel zout over het eten gedaan dat iedere nuance, smaak ver te zoeken is. Hier over geklaagd. Het enthousiast zoutgebruik werd door de bediening erkend. Alleen aan te bevelen voor mensen met te lage bloeddruk.

3,6
  14. L

Lekkere grote frieten, niet van die mc donalds sprietjes. Sinds de zaak is overgenomen door een zeer warmhartig chinees gezin is het drastisch veranderd qua uiterlijk en dan bedoel ik het zeer positief; alles is nieuw, modern en wordt goed schoon gehouden / onderhouden, kortom; een super snackbar!

15. Erg gezellig zitten, leuke bediening maar eten kwalitatief ondermaats. Heb er al meerdere malen gegeten, lunch helemaal prima maar avondeten is al meerdere keren tegengevallen. Erg jammer want het is een superleuke tent.

16. Chinees-Indisch Lichtenvoorde

Henk de Vries

Heerlijk gegeten met z'n 10en, snel werden de tafels er bij gezet, konden gelijk aan het bier en fris.

We komen zeker nog eens terug!

17. Hier wezen eten omdat 2 collega's het hadden aanbevolen.
    Kan een lang verhaal schrijven, maar kan kort en krachtig wezen, het was gewoon super, het jonge ondernemers stel had met de rest van het personeel alles onder controle, en niets was voor hun teveel.

18. Fantastische schone zaak! Lekker vlot personeel en de porties en smaken zijn allemaal goed. Alleen wat ik wel ff over moest nadenken: zakken patat worden afgewogen. Is dat om te zorgen dat je niet te veel krijgt? Of is het er voor te zorgen dat je nooit te weinig krijgt?

Een dikke tien hoor!

19. Frank en Marianne

Het eten is erg lekker. Je kunt er gezellig zitten en prijs / kwaliteitverhouding is helemaal goed.
    Wij komen zeker terug!!

20. Heerlijk gegeten, met 4 pers. op 2e kerstdag.
    Hebben 3x een 4 gangen verrassingsmenu gekozen en omdat ik buikgriep had een 3 gangen.
    Het was zeker een verrassing, heerlijk, de gerechten waren goed op elkaar afgestemd, de smaak was goed, niet te overheersend, de kok heeft goed ingespeeld op mijn buikgriep, kreeg heerlijke bouillon en magere parelhoen.. ik heb deze maaltijd binnen kunnen houden en zo toch van een heerlijk kerstdinner kunnen genieten.
    Het personeel was zeer vriendelijk en had ales goed onder controle.
    Een pluim voor alle medewerkers van Markant die met 2e kerstdag ons een fijne avond hebben bezorgd..

21. Erg lekkere pizza's! Rij er wel eens speciaal voor om.....

22. Geweldig !!!!
    Alles klopte deze avond.
    Het eten perfect, de sfeer prima, leuke bediening en de kwaliteit was uitstekend.
    Tenslotte niet onbelangrijk, de rekening viel erg mee.
    Markant bedankt, we komen zeker terug

23. Afgelopen vrijdag heerlijke lunch gehad bij Markant.
    Personeel was vriendelijk en de sfeer aangenaam.
    Komen zeker terug.

24. Richard te Broeke

Fantastisch mooie zaak, tot in de puntjes verzorgd !
    Lekker eten voor een redelijke prijs, vlotte service.
    Mijn favoriet als ik in Lichtenvoorde ben.

25. Robert Paul

Op woensdag 31 zijn wij met 8 collega's uit eten geweest bij Markt 5 in Lichtenvoorde. We hebben er een zeer gezellige avond gehad.
    Eerst gezellig geborreld in de serre. Daarna hebben we hebben wij een keuze gemaakt van de kaart. Iedereen heeft genoten van zijn keuze van de kaart.
    De sfeer was gezellig, het eten heel goed, de service was goed. Wij allemaal kijken zeer voldaan terug deze avond.
    Zeker een reden om terug te komen.

8 collega's

26. Ja, super goede snackbar. Voor 2,50 heb je al een flinke zak patat. Zelfs op hele drukke momenten weten ze de doorstoom toch binnen een half uur te beperken en dat vind ik super. Alle dames achter de balie zijn altijd vriendelijk en als er een probleem is wordt je op een vriendelijke en klantvriendelijke manier geholpen. Wij maken dan ook met heel veel plezier wekelijks gebruik van deze snackbar.

27. Chinees-Indisch Lichtenvoorde

Nog nooit van mijn leven zo'n waardeloos restaurant meegemaakt.
    We kwamen binnen, werden aan een tafel gezet, er werd ons niet wat te drinken aangeboden, geen menukaart gegeven. Mijn oma maar gevraagd of we niet wat drinken konden krijgen. We kregen lauw bier, het was buiten 27 graden. Er liepen 4 jonge meiden rond, een lach kon er niet af. Toen mensen na ons werden bediend is mijn moeder naar voren gelopen en gevraagd hoe het met ons zat. Komt een meisje excuses aanbieden en bestelling wordt opgenomen. Alleen keuze uit ABC menu en dat is het. Wij de vraag is het menu voor 1 of 2 personen? 2 is het antwoord. Oke dan graag menu a en c 1 keer. Worden we gedekt met vier grote borden, wij de vraag of het klopt, wordt er gezegt u bent met vier personen dus 4 keer menu en wel voor betalen. Wij pardon en opgestaan, dat is voor een seveerster geen toon om een klant aan te spreken. Wij naar de kassa om ons drinken netjes af te rekenen. Krijgen we daar toch een grote mond van een van die andere meiden, zeer onrespectloos en klantonvriendelijk. En de gastvrouw van het gezelschap niet te bekennen. Nee nooit meer dat wij daar een voet binnen zetten.

28. stel uit drenthe

Vriendelijke en correcte bediening. Eten zeer smaakvol.

29. Theo
    het is lang geleden dat ik zo'n biefstuk heb gegeten daar mogen de meeste restaurants een voorbeeld aan nemen ,
    en ik kom in aaardig veel restaurants in nederland en andere landen. Gewoon doorgaan klasse .

30. Heerlijk om er te eten, goed en goedkoop.