Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leuvenheim verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Leuvenheim

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, bediening was zeer goed, lopend buffet prima verzorgd, prijs kwaliteit verhouding prima, dus wij komen er zeker nog terug.

2. Chinees-Indisch Leuvenheim

Will Brugman

Een goede en vriendelijke bediening van een zeer smakelijke maaltijd.

3. Chinees-Indisch Leuvenheim

Ton Slieker

Kwamen hier voor onze verhuizing veel.Nu na 3 jaar weer een keer gegeten en het is nog steeds zeer goed. Veel verschillende smaken en heerlijke combinaties. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen ook persoonlijke aandacht.
    Nog steeds een aan te bevelen restaurant.

4. Chinees-Indisch Leuvenheim

Wij eten hier vaak en bestellen dan een paar dagen van te voren Chinese fondue. De meest verse groenten, vis- en vleesballetjes, lamsvlees, inktvis, garnalen, champignons, mihoen, paksoi, kwarteleitjes, vleespasteitjes en nog veel meer lekkers. Met z'n allen rondom een pan bouillon die al sinds de ochtend heeft staan trekken. Verrukkelijk en een echte aanrader. Let wel! Het staat niet op de kaart, maar je kunt het een paar dagen van te voren bestellen. Dan maakt de attente en hartelijke bediening er een feestje van!

5. Chinees-Indisch Leuvenheim

Herman Jaspers

Eindelijk eens een chinees restaurant waar je niet als bami eter wordt ontvangen maar ook kunt eten a la carte. Een uitgebreide uitstekende kaart met mooi tafel linnen en netjes gedekt . Waar ook met bepaalde gerechten aan tafel wordt geflambeerd. Dit doet echt niet onder voor het gemiddelde betere restaurant. Nogmaals , dit is uiteraard wel aan de kant waar je a la carte moet eten.
    Dus toch maar eens gaan en aan de mooie tafels eten. P.S. Mijn waardering-cijfers betreffen wel het echte restaurant gedeelte.
    Eet smakelijk !!
    Herman.

6. Chinees-Indisch Leuvenheim

Mevrouw achter de balie begint wat te rammelen op het toetsenbord en noemt vervolgens een prijs. Deze was echter vele malen hoger dan een familielid voor t zelfde betaald. Dit aan te hebben gegeven ging er meteen ruim 6 euro van de prijs af. Ik voelde me behoorlijk beet genomen! Ik zeg, aju en tot nooit meer ziens.

7. Chinees-Indisch Leuvenheim

Marcel welbie

Super bedrijf goed eten voor weinig geld

8. Chinees-Indisch Leuvenheim

Ton Meijer

Ik kom al jaren bij dit restaurant. Inderdaad was het personeel soms wisselvallig. Verwisseling van eigenaar kan tot gevolg hebben dat ander personeel ingewerkt moet worden en dat wordt dan ook gemerkt. Zou niet mogen doch het zijn allemaal mensen!
    Maar: het eten, de sfeer, de prijs/kwaliteit verhouding en ook de service/bediening in het restaurant zijn zeer goed. Vooral het Ti pan gerecht met de ossenhaas is altijd voortreffelijk. Met de afhaal heb ik geen ervaring.

9. Chinees-Indisch Leuvenheim

Wij halen regelmatig een maaltijd af bij dit Chinees restaurant "De kersenbloesem". Van het menu is het elke keer smullen. Je komt niet tekort. Het personeel is vriendelijk maar soms kortaf. Ik denk dat er wel wat verbetering toegepast kan worden in de afhaalruimte. En dan denk ik aan sfeer en klantgericht werken.

10. Chinees-Indisch Leuvenheim

Ik ben geen moeilijke eter maar jullie keuken is belabberd. Ik weet niet of jullie een nieuwe kok hebben maar nu na 3 keer iets afgehaald te hebben was het gewoon weer slecht. Alsof het zo uit een pak en emmer kwam. Ik kom dus niet meer bij jullie om m'n eten te halen. Chinees eten had een feest geweest moeten zijn, maar zelfs de kinderen hebben onder dwang moeten eten ook al is het eten minder. Bordjes moesten leeg.

Hans

11. Chinees-Indisch Leuvenheim

's Middags gereserveerd voor het Buffet. Toen we kwamen was er geen buffet. Niet genoeg klanten! Er zaten inderdaad maar vijf mensen. We mochten kiezen: van de kaart of wat verschillende gerechten op tafel. Werd wel vlot gebracht, alleen werd er moeilijk gekeken toen ik mihoen vroeg. Alleen de garnalen waren lekker. Ku lu yuk (taai en weinig), babi pangang en saté lagen op gewone borden gestapeld zonder enige versiering. Geen groenten, geen kroepoek. Als toetje hoort er ijs bij het buffet. Toen ik om iets anders vroeg omdat ik niet tegen room kan, kreeg ik een nee. Alleen ijs! Dan maar koffie genomen.
    Toen de ober kwam afruimen, vroeg hij me om een bord aan te geven. Toen ik alleen het bovenste bord gaf (onderste was nog schoon) zei hij iets van dat hij het dan net zo goed zelf had kunnen doen. Dat was misschien een grapje, maar ik vond het niet leuk. De inrichting was vernieuwd en de eigenaren ook. Mooie stoelen en onvriendelijke mensen. We gaan er niet meer heen!

12. Chinees-Indisch Leuvenheim

Net even lekkerder dan de gemiddelde chinees. Vriendelijk. Aanrader.

13. Chinees-Indisch Leuvenheim

Afgelopen week eten gehaald. 2 nasi en 1,5 portie babi pang hang. Kosten 27,90. Erg zout en na een vraag over de prijs een onbehoorlijk antwoord. Nooit meer!!

14. Chinees-Indisch Leuvenheim

Wij waren er op een zaterdagavond. Ti pan gerecht was niet lekker, de dikke zoute saus overheerste de babi pangang. Erg zakelijke bediening. Lauwe drankjes, personeel wat met andere dingen bezig is dan de klanten, ongezellig sfeer. Veel herrie van de afhaalkant en balie. Hebben zelfs geen koffie of ijs na gekomen.Wij komen er niet meer eten.

15. Chinees-Indisch Leuvenheim

Super lekker eten en vooral het buffet in het weekend. Altijd gastvrij en het eten smaakt heerlijk.

16. Chinees-Indisch Leuvenheim

Bas Vaassen

Ben er laatst geweest met de hele familie, heb ontzettend lekker gegeten, en de bediening was erg vriendelijk.
    Mooi servies, netjes afgewassen.
    Kortom: Top restaurant, is een aanrader.

17. Chinees-Indisch Leuvenheim

Altijd een goede sfeer, zeer gastvrij en geweldig eten, vooral het buffet voor nog geen 20 euro alllin.
    Echte een aanrader.

18. Chinees-Indisch Leuvenheim

bediening was kortaf en zakelijk. eten was niet bijzonder, tipan stelde echt niets voor, erg zout en overheersende saus. niet echt zorg aan besteed en toch flink aan de prijs.

19. Chinees-Indisch Leuvenheim

Sinds deze mensen er op zitten, is de kwaliteit van eten vooruit gegaan. Wat erg prettig is al je met z'n tweeën bent. Er is een keuze menu waaruit je uit bijzondere dingen kunt kiezen en echt heerlijk is. Personeel is erg vriendelijk

20. Chinees-Indisch Leuvenheim

Heerlijk gegeten! Het personeel was erg beleefd en we werden er goed verzorgd, het glas was amper leeg en er werd al weer nieuw aangeboden. Zeker een aanrader om te gaan eten en de prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed.

21. Chinees-Indisch Leuvenheim

Ik snap de commentaren over de bediening niet. We komen er al 6 jaar lang, ieder jaar 2 x met onze hele familie.
    Altijd hele aardige bediening, je glas is nog niet leeg en ze vragen alweer voor een nieuw drankje. De baby kreeg ook nog eens ontzettend veel aandacht.
    Oja en het eten is ieder jaar weer heerlijk! Het buffet is trouwens iedere jaar ook weer anders! Kan niet wachten tot het volgende uitje!!!

22. Chinees-Indisch Leuvenheim

Wij zijn hier een aantal keren geweest, speciaal voor het buffet en waren altijd vol lof.
    De laatste 2 keren vielen echter erg tegen, het eten was prima alleen het personeel was onvriendelijk, kortaf, we moesten overal om vragen en er kon geen vriendelijk woord vanaf.
    Erg jammer, nu gaan we naar een ander restaurant

23. Chinees-Indisch Leuvenheim

Heb nog nooit zo lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening en heel attent. vooral de zoon van de eigenaren is heel aardig en beleefd.
    kortom zeker een aanrader.

24. Chinees-Indisch Leuvenheim

Het is duidelijk niet meer als vroeger, personeel niet attent, we hebben het met één drankje moeten doen. Het ijs (van het buffet) was niet koud en overduidelijk ontdooid geweest en opnieuw ingevroren.

25. Chinees-Indisch Leuvenheim

Eten was lekker.

Welk merk chocomelk ze hebben weet ik niet maar was niet te drinken.

Bediening was minder: onaardig, niet attent en onnoplettend.

Het lukte niet om na de maaltijd nog koffie te bestellen zonder naar de balie te lopen.

Bij het afrekenen heel lang wachten tot de dame achter de balie daar tijd cq zin in had (mevrouw was met iets anders bezig), vrouw die voor mij was moest daar zelfs iets van zeggen.

Alles heel kortaf, geen "heeft het gesmaakt?" of "goede reis!" en bonnetje geven kon na pas na een diepe zucht.

26. Chinees-Indisch Leuvenheim

Op 11 juni 2011 heb ik voor mijn verjaardag een lopend buffet bij de Kersenbloesem gedaan. Onze ervaring van het buffet is deze: Bij resevering kregen we een drankje aangeboden. Het buffet was erg lekker. Geregeld werd er drinken aangeboden. Koffie en ijs na. Vriendelijk en gastvrij personeel.

De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het volgende uitje zou ik hier wel over willen doen.

27. Chinees-Indisch Leuvenheim

Het is de laatste tijd niet meer te eten!

Volgens mij zit er een nieuwe eigenaar op.

Het smaakt nergens meer naar!

Jammer, want ik kwam er regelmatig afhalen!

28. Chinees-Indisch Leuvenheim

We hebben er heerlijk gegeten! Er hangt een goeie, gezellige, ontspannen sfeer, het personeel lacht en is heel vriendelijk! Kortom... we komen zekers terug! Super!

29. Chinees-Indisch Leuvenheim

Net effe anders dan de Chinees op de hoek.

Smaak net iets verfijnder, als je in de buurt bent een aanrader.

Langs de weg tussen Dieren en Brummen.

30. Chinees-Indisch Leuvenheim

Het eten is hier echt goed en de bediening ook.