Nieuwste foto's in Leuvenheim

Laatste updates in Leuvenheim

1. k.jansen's profielfoto
    k.jansen heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Heerlijke keuze menu van 3 verschillende gerechten met bijlage was top van smaak bediening netjes en vriendelijk echt een aanrader.

2. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

HELEMAAL TOP! Wij halen bijna wekelijks een maaltijdmenu bestaande uit: satéstokjes in beker saus, zakje kroepoek, bak bami, bak zwarte bonen met kip, bak kip kerrie en een bak gekruid rundvlees. Het is allemaal even smakenlijk en meer dan genoeg. Minimaal voor 6 personen. En dat voor 24,60 hier eet je je vingers bij op! Tip: ga er door een doordeweekse dag eten halen en laat je verrassen!

3. R. Neeft's profielfoto
    R. Neeft heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij een heel vriendelijke gastvrouw en haar mensen.

Altijd weer een feest om hier te eten.

4. LeJo & Joke van Bloois's profielfoto
    LeJo & Joke van Bloois heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Gezellig ouderwets Chinees.
    Persoonlijke bediening.
    Prima eten, (net) niet te veel.

5. Steinvoort's profielfoto
    Steinvoort heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Steinvoort

Gezellig met fam gegeten. Prima service eten was prima. Kom hier zeker nog eens terug.

6. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Jolanda

Afgelopen weekend gegeten van het lopend buffet. Aangegeven dat we er voor de eerste keer waren. Er werd ons niet verteld dat het buffet incl drankjes was. Het eten was prima maar diverse gerechten lauw tot koud. Op een gegeven moment aangegeven dat de soep op was. Het duurde zeker een half uur voordat dat bijgevuld werd. Ook de satestokjes waren op. Er werd af en toe eens gekeken of er nog voldoende eten was. Er werd in de bakjes geroerd maar daar bleef het bij. Dit zou toch een stuk beter kunnen!
    Voor ons was het éénmalig.

7. rosanne's profielfoto
    rosanne heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

rosanne

Wij gingen chinees afhalen om romantisch buiten te gaan picknicken.
    Het eten was heel snel klaar, dus wij snel naar een plekje in de buurt aan het water.
    Zitten we daar: blijkt dat het eten niet goed warm was! Uiteraard geen magnetron in de buurt, dus lauw en sommige delen zelfs koud eten gegeten!
    Wij komen nooit meer terug!
    Rosanne.

8. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, bediening was zeer goed, lopend buffet prima verzorgd, prijs kwaliteit verhouding prima, dus wij komen er zeker nog terug.

9. Will Brugman's profielfoto
    Will Brugman heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Will Brugman

Een goede en vriendelijke bediening van een zeer smakelijke maaltijd.

10. Ton Slieker's profielfoto
    Ton Slieker heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Ton Slieker

Kwamen hier voor onze verhuizing veel.Nu na 3 jaar weer een keer gegeten en het is nog steeds zeer goed. Veel verschillende smaken en heerlijke combinaties. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen ook persoonlijke aandacht.
    Nog steeds een aan te bevelen restaurant.

11. Herman Otten's profielfoto
    Herman Otten heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Wij eten hier vaak en bestellen dan een paar dagen van te voren Chinese fondue. De meest verse groenten, vis- en vleesballetjes, lamsvlees, inktvis, garnalen, champignons, mihoen, paksoi, kwarteleitjes, vleespasteitjes en nog veel meer lekkers. Met z'n allen rondom een pan bouillon die al sinds de ochtend heeft staan trekken. Verrukkelijk en een echte aanrader. Let wel! Het staat niet op de kaart, maar je kunt het een paar dagen van te voren bestellen. Dan maakt de attente en hartelijke bediening er een feestje van!

12. Herman Jaspers's profielfoto
    Herman Jaspers heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Herman Jaspers

Eindelijk eens een chinees restaurant waar je niet als bami eter wordt ontvangen maar ook kunt eten a la carte. Een uitgebreide uitstekende kaart met mooi tafel linnen en netjes gedekt . Waar ook met bepaalde gerechten aan tafel wordt geflambeerd. Dit doet echt niet onder voor het gemiddelde betere restaurant. Nogmaals , dit is uiteraard wel aan de kant waar je a la carte moet eten.
    Dus toch maar eens gaan en aan de mooie tafels eten. P.S. Mijn waardering-cijfers betreffen wel het echte restaurant gedeelte.
    Eet smakelijk !!
    Herman.

13. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Mevrouw achter de balie begint wat te rammelen op het toetsenbord en noemt vervolgens een prijs. Deze was echter vele malen hoger dan een familielid voor t zelfde betaald. Dit aan te hebben gegeven ging er meteen ruim 6 euro van de prijs af. Ik voelde me behoorlijk beet genomen! Ik zeg, aju en tot nooit meer ziens.

2,7
  14. Marcel welbie's profielfoto
    Marcel welbie heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Marcel welbie

Super bedrijf goed eten voor weinig geld

15. Ton Meijer's profielfoto
    Ton Meijer heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Ton Meijer

Ik kom al jaren bij dit restaurant. Inderdaad was het personeel soms wisselvallig. Verwisseling van eigenaar kan tot gevolg hebben dat ander personeel ingewerkt moet worden en dat wordt dan ook gemerkt. Zou niet mogen doch het zijn allemaal mensen!
    Maar: het eten, de sfeer, de prijs/kwaliteit verhouding en ook de service/bediening in het restaurant zijn zeer goed. Vooral het Ti pan gerecht met de ossenhaas is altijd voortreffelijk. Met de afhaal heb ik geen ervaring.

16. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Wij halen regelmatig een maaltijd af bij dit Chinees restaurant "De kersenbloesem". Van het menu is het elke keer smullen. Je komt niet tekort. Het personeel is vriendelijk maar soms kortaf. Ik denk dat er wel wat verbetering toegepast kan worden in de afhaalruimte. En dan denk ik aan sfeer en klantgericht werken.

17. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Ik ben geen moeilijke eter maar jullie keuken is belabberd. Ik weet niet of jullie een nieuwe kok hebben maar nu na 3 keer iets afgehaald te hebben was het gewoon weer slecht. Alsof het zo uit een pak en emmer kwam. Ik kom dus niet meer bij jullie om m'n eten te halen. Chinees eten had een feest geweest moeten zijn, maar zelfs de kinderen hebben onder dwang moeten eten ook al is het eten minder. Bordjes moesten leeg.

Hans

18. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

's Middags gereserveerd voor het Buffet. Toen we kwamen was er geen buffet. Niet genoeg klanten! Er zaten inderdaad maar vijf mensen. We mochten kiezen: van de kaart of wat verschillende gerechten op tafel. Werd wel vlot gebracht, alleen werd er moeilijk gekeken toen ik mihoen vroeg. Alleen de garnalen waren lekker. Ku lu yuk (taai en weinig), babi pangang en saté lagen op gewone borden gestapeld zonder enige versiering. Geen groenten, geen kroepoek. Als toetje hoort er ijs bij het buffet. Toen ik om iets anders vroeg omdat ik niet tegen room kan, kreeg ik een nee. Alleen ijs! Dan maar koffie genomen.
    Toen de ober kwam afruimen, vroeg hij me om een bord aan te geven. Toen ik alleen het bovenste bord gaf (onderste was nog schoon) zei hij iets van dat hij het dan net zo goed zelf had kunnen doen. Dat was misschien een grapje, maar ik vond het niet leuk. De inrichting was vernieuwd en de eigenaren ook. Mooie stoelen en onvriendelijke mensen. We gaan er niet meer heen!

3,6
  19. Johannes's profielfoto
    Johannes heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Net even lekkerder dan de gemiddelde chinees. Vriendelijk. Aanrader.

20. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor De Kersenbloesem

Afgelopen week eten gehaald. 2 nasi en 1,5 portie babi pang hang. Kosten 27,90. Erg zout en na een vraag over de prijs een onbehoorlijk antwoord. Nooit meer!!