Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leusden verdeeld zijn.

1. Van 19.00 u. t/m 23.15 u. met z'n zessen echt genoten! Top!!

2. Aart Jan van Ginkel

Heel goed. Lekker eten. Grotere tafels voor 4-6 ps. geven wat meer privacy. Heerlijk en uitgebreid dessert.

3. Wat is er toch aan de hand bij restaurant de Buurman? Al een tijdje niet meer geweest en vol (positieve) verwachting weer eens gaan eten. Waar is het betrokken en vriendelijke personeel gebleven? Waar is de eigenaar die vroeger nog wel eens een praatje kwam maken? Ah, gespot in de keuken achter het fornuis, druk doende met koken en geen zicht meer op zijn tafels. Waar is de kaart met de 10 goedkope(re) gerechten? Wat is er met de kwaliteit van het eten gebeurt? Kip en vlees uit een pakje (diepvries?) en groente alleen tegen extra betaling. Lang wachten op je gerecht. Vervolgens half lauw opgediend. Zwartgeblakerde sate van de BBQ weggemoffeld onder een laag sate saus uit een potje. Een gestreste oudere dame met een geforceerde glimlach in de bediening en verder een koppeltje jonge meiden die er nog wat van probeerden te maken. Verdwenen is de betrokkenheid bij de klant, de aanwezigheid op de vloer van de eigenaar, de keuze uit relatief goedkope gerechten en oprechte aandacht. Hoop dat dit nog goed komt…

3,6
  4. Sophie

5. Heerlijk gegeten, fijne ambiance en redelijk geprijsd. Komen zeker terug.

6. H.A.Tetteroo

4 Juli 2019 gegeten. Brood met kruidenboter etc. Vooraf. Het witte stokbrood was keihard en stokoud. Tegen de serveerster gezegd. Niets meer over gehoord!
    Turkse kip met frites besteld. Langer dan een half uur op moeten wachten. Het was een grote teleurstelling. Kip koud en frites koud. Serveerster gezegd. 1000 X excuses en volle borden weggehaald en beloofd dat het beter zou worden. Na 10 minuten 2 nieuwe borden gebracht. Porties kip waren gehalveerd en de frites waren wel warm, maar voor de tweede keer gefrituurd en dus keihard. Het jammere is dat deze ondernemer een serieuze klacht niet zelf afhandelt, maar over laat een jong meisje die ook niet weet wat ze moet zeggen.
    Wij zullen hier niet meer komen.

2,8
  7. Nederlands Leusden

Ik heb mijn verjaardag gevierd bij restaurant Bavoort. Alles was tot in de puntjes goed geregeld!
    Prima bediening, gericht op service en wensen van de klant. Ook het gebak was van goede kwaliteit! Voor herhaling vatbaar!

8. honkong

Echt lekker gegeten. Salade Niçoise met lauwwarme tonijn. Heerlijk.
    Biefstuk van Aberdeen Agnus perfect.
    Scholfilet super.
    Nagerecht 3 bolletjes ijs lekker maar niet zo spannend.
    Koffie na ook weer perfect.
    Tafels gedekt met echt linnen. Zeer verzorgd.
    Ruim buitenterras.
    Restaurant is echt een aanrader.

9. Tessa Hanen

Heerlijk gegeten. Mooie inrichting en goede bediening. Gaan hier zeker nog een keer eten.

10. Mooi opgemaakte borden. Smaakt ook heerlijk.

11. Bert S.

Geweldig goed restaurant, zowel wat betreft eten en bediening. Stampvol en toch zijn we zeer correct en vlot bediend. Over verhouding prijs en kwaliteit laat niets te wensen over. Ruime keuze en een ongelooflijk rijk zelfbedieningsdessert. Zeker voor herhaling(en) vatbaar.

12. Hannie Daamen

Wij waren zeer verrast door het interieur en het eten was goed en de bediening was uitmuntend. Voor herhaling vatbaar.

13. Ilona geijtenbeek

Het eten is goed maar de bediening bedroevend. Er staat 3 man achter de bar op hun telefoon te kijken en onze glazen blijven leeg. Bestelde mayonaise en patat kwam toen het eten al op was. Bediening straalt ook niet uit dat ze er plezier in hebben en dat je welkom bent. De bestelde koffie was even duur als nagerecht wat bij 3-gangen menu hoort maar moesten we toch betalen.

14. Eten was prima! Jammer alleen dat de bezorger meer dan een uur te laat was.

15. Weer een keer heerlijk gegeten bij de Buurman. Erg vriendelijke en super vlotte bediening. Echt een succes!

16. Robert

Afgelopen dinsdag geluncht bij Bras 73. Het was een zakelijke lunch. Ontvangst, bediening en sfeer waren prima. Op zich was het eten goed, maar ik had het landbroodje kip besteld. De kip was heerlijk gekruid en mals, maar op de verse groente zat een wat zure dressing die de oriëntaalse smaak van het gerecht geheel weg nam, in het brood trok en niet bij het geheel past. Iedereen in mijn gezelschap die dit gerechtje had bestelt vond dit ook. Misschien een tip om het puur oriëntaals te houden zonder een dressing.

17. Ze waren niet open terwel het op de site staat

18. Schilling

Bediening zeer vriendelijk.
    Bier in flesje was lauw. Wiener schnitzel duidelijk gefrituurd en niet gebakken. Smakeloos. Hamburger lekker!!!
    Al met al niet iets om naar terug te gaan.

19. Tineke v d Horst

Heerlijk gegeten zoals we het gewend zijn daar! Wij komen hier vaker, altijd goed vlees en doordat het niet heel erg druk was kregen we extra persoonlijke aandacht.

20. Nederlands Leusden

Van hooff

We hebben met 15 man mijn verjaardag gevierd bij de Bavoort.
    We hadden een eigen ruimte, met een mooi gedekte tafel.
    We hebben genoten van het eten en de sfeer. De bediening was uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

21. Internationaal Leusden

Voor mensen met een voedsel allergie gluten en of lactose is dit restaurant niet aan te bevelen. De menu kaart voor voedsel allergie was na heel veel moeite gekomen, dit nadat er al meerdere ronden geweest waren kregen ze dit eindlijk in de gaten dat die nodig was. Dit doordat alles wat er kwam voorzien was met gluten. De gerechten die dan te krijgen zijn is heel heel beperkt. Er zijn zelfs geen gluten vrije frietjes te krijgen. Geen aanbevelingen voor dit adres, mensen met gluten en lactose allergie luid mijn oordeel, niet naar toegaan.

3,6
  22. Internationaal Leusden

Personeel geeft over het algemeen een ongeïnteresseerde indruk.
    Kwaliteit van het eten was niet geweldig. Nogal droog en soms zelfs taai.
    Het is er redelijk lawaaierig. (geluid absorberend plafond)? De wachttijden tussen de gerechten is nogal wisselend wanneer er grotere groepen aanwezig zijn.
    Drankjes worden opgenomen, maar komen in delen en dan moet je er soms nog extra om vragen.
    Qua grootte zijn de porties helemaal in orde en voldoende parkeergelegenheid.
    Ons zie je daar niet meer.

23. Internationaal Leusden

Lekker eten en drinken voor een vaste prijs volgens het all you can eat concept.
    Wanner het iets drukker is, is het redelijk lawaaierig. Hier zou men iets aan moeten doen (geluid absorberend plafond)? De wachttijden tussen de gerechten is nogal wisselend wanneer er grotere groepen aanwezig zijn.
    Verder is het goed eten, daarom meerdere malen geweest.

24. 24 maart 2019 's avonds een 3-gangen menu à 31,75 pp genomen. Viel wat tegen: rendang was droog en wat taai. We zijn niet vies van broccoli, maar als Indische sajoer wat ons betreft geen succes. Bediening verder prima. Een kwestie van smaak, maar van mij mag alles een ietsje pittiger. Volgende keer beter hoop ik.

25. mevr. Arink -pot

Gisterenavond hebben wij genoten van de gezellige ambiance en het voortreffeijke eten, fijne gerechten met zorg en liefde bereid.
    Etienne heeft ons van een voortreffelijk wijn arrangement laten genieten, complimentje voor zijn kennis hierover en zijn enthousiasme!

26. J. Kleinsma

Gebak was ijskoud, de pannenkoek dreef in het vet, suiker voor de koffie moesten we zelf pakken. Jammer dat de vrouw bij de kassa, nadat ik betaald had, niets meer zei en zich direct omdraaide.
    De gezelligheid was ver te zoeken. Jammer

27. christine Sap

Zondag, 17-03-2019, bij de griek gegeten. Erg lang wachten op drankjes en eten. Wel een glaasje ouzo erbij. Voor het wachten, 3 kwartier, geen enkel excuus. Wij konden geen voorgerecht als maaltijd bestellen. Het eten vonden wij redelijk, mensen die dit een goede en gezellige griek vonden moeten maar een keer in oldenzaal komen eten. Afrekenen kon toen wij wegliepen, want na het eten, 20 minuten gewacht, niemand kwam. Bij afrekenen was pinbedrag hoger dan rekening, en dat was echt geen fooi want de bediening vonden wij nors en de prijzen waren stads.

28. Marja B.

Heerlijke sushi. Zeer goede service en ruime keuze bij all you can eat diner. Helaas weinig keuze uit desserts. Kwaliteit is perfect, prijs zeer acceptabel. Ook de warme gerechten zijn heerlijk Je proeft van de sushi dat deze erg vers is. Veel keuze uit gerechten met veel smaak. Je hebt ruimte om je heen en zit niet te dicht op de andere gasten. Bij ruimere dessertkeuze zou ik een 10 ipv 9 geven voor eten en drinken. Ontzettend lekker gegeten.
    We komen zeker terug!

29. Nederlands Leusden

Mitchel Wagner

30. Nederlands Leusden

1ste kerstdag met de familie wezen eten. 4-gangen menu. Ondanks grote drukte verliep alles soepel in de keuken en de bediening. Eten was lekker en afwisselend. Het hoofdgerecht was vlees maar enkele mensen wilden graag vis. Dit was geen probleem(wel van te voren aangegeven). Bediening van het gemiddeld zeer jonge team is uitermate vriendelijk. Interieur met veel rood en banken is gezellig met voldoende ruimte voor privacy.
    Een puntje van aandacht. Let op de wijn. Daar moesten we wel om vragen als het gerecht al op tafel stond.
    Een glas cava, amuse 4-gangen en een attentie mee naar huis voor 45,00 euro is een zeer klantvriendelijk prijs.