Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leusden verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, niks op aan te merken.
    Grieks zoals Grieks hoort te smaken.
    2 pers schotel ruim voldoende tot veel.
    Komen graag nog een keer terug!

2. Het eerste wat opviel was zowel het exterieur als het interieur, wát een oog voor detail! De sfeer in het gedeelte links van de ingang is het mooiste naar onze mening. Het eten en de service zijn van hoge kwaliteit en de prijs-kwaliteit verhouding is naar ons zeggen zelfs beter, zeker een aanrader!

3. Elise Tolhuisen

Al meerdere malen heerlijk gegeten bij Chardonnay.
    Prachtig restaurant, en een leuk concept, zeker je geld waard!
    En absoluut voor herhaling vatbaar.

4. Dylan Chang

Heb erg genoten van het eten. Topkwaliteit en vers. Kom hier graag nog terug. Bedankt voor de vriendelijke gastvrijheid.

5. Wat een geweldige service en kwaliteit van het eten. Ik kom hier zeker nog terug! Hele vriendelijke/hardwerkende mensen. Een echte aanrader!

6. Erg leuk restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Het personeel staat altijd klaar met een glimlach en heeft ons prima service verleend. Gerechten waren erg mooi opgemaakt met goede kwaliteit ingrediënten. Wij komen zeker terug!

7. Gisteren eerste Paasdag genoten!
    Gezellige sfeer, bediening vriendelijk.
    Gevarieerde keuze aan eten. We hebben niet lang hoeven te wachten op het eten.
    Kortom; wij komen snel weer.

8. Internationaal Leusden

Geen bord of iets dergelijks. Eenmaal op terras zegt een andere klant “ze zijn gesloten“. Heel raar 1e paasdag. Er is personeel, maar die zijn bezig met voorbereidingen voor het diner?

9. Internationaal Leusden

Maandagavond 11-4- 2022 gegeten bij van Heinde en Ver in Leusden.
    Gerechten lieten zeer te wensen over. Vlees was erg taai of uitgedroogd. Op een broodje cheeseburger zat een steenkoud plakje chedderkaas.
    Wordt erg weinig aandacht geschonken aan hoe het geserveerd wordt.
    Voor mij geen restaurant waar ik reclame voor zou maken of zeker niet waar ik nog een keer naar toe ga.

10. Wim en Corrie Agenant

Wij hebben het verjaardagsfeestje van mijn man die 70 werd gevierd bij Mon-Chouette. Allemaal fantastisch verzorgd, heerlijk genoten van een Italiaans buffet waarin van alles mogelijk was om gerechten ook anders te laten serveren. De eigenaar had bij ons feestje de touwtjes in handen in wat is hij een rot in z’n vak. Ook hielp de eigenaar volop mee om van tevoren versiering op te hangen en na afloop te verwijderen. De gastvrouw die ons met raad en daad bij stond. Een echte aanrader

11. Voorgerecht en nagerecht prima.
    Maar hoofdgerecht qua kwaliteit goed maar enorm fantasieloos.
    Jammer hierdoor wordt totaal beleving van 1× maar niet weer helaas.
    Hoofdgerecht kan zo makkelijk interessant gemaakt worden, maar tournedos van 29 euro met simpel champignonsaus en plak wortel is toch wel triest.
    Beste plan B gebruik je fantasie voor hoofdgerecht en je wordt een top restaurant.

12. Eten te koud opgediend.
    Veel lawaai tijdens eten.
    Absurd dat ze voor een fles water €4.95 vragen terwijl je wijn hebt besteld en waar je nog geen 4 glazen uit kan halen.
    Ze moeten echt beter hun best gaan doen om bezoekers te behouden.
    Eerste jaar dat wij hier gingen eten lag de kwaliteit en service 50% hoger‼️
    Om 20.00 uur stelt een personeelslid de temperatuur naar beneden waardoor wij het binnen een kwartier echt koud kregen en een vest aan moesten trekken 🤨
    Voor deze prijs kan ik ook in centrum Amersfoort gaan eten met een betere kwaliteit.
    Iets voor Chardonnay om over na te gaan denken!

13. Joop Kasteel

14. Lente poort

Heerlijk gegeten en een ontzettend leuke en aardige bediening, top avond gehad.

15. Pannenkoekenhuis Leusden

We eten hier geregeld de lekkerste pannekoeken! Ook de glutenvrije pannekoeken zijn heerlijk van smaak en structuur.

16. Nederlands Leusden

De verlichting was vervelend fluctuerend. Aan het begin van de avond werd de verlichting gedimd en dat hielp wel, maar niet afdoende.

Er waren te weinig menukaarten. Dat is ronduit slecht, hoeveel tijd is er wel niet geweest om de normale opening voor te bereiden.
    De menukaart is slecht leesbaar door het laminaat, waardoor het teveel glimt.

Diverse gerechten waren niet warm maar lauw.

De prijs-kwaliteit verhouding is echt zoek. Ook qua grootte van de gerechten. Neem nu de saté, die is zeer eenvoudig. Saté met als zoetzuur komkommer met 2 minuscule reepjes komkommer, dat is nauwelijks het vermelden waard bij de beschrijving van het recept.

Mijn vrouw vroeg 2x om wijn, is uiteindelijk maar naar de bar gelopen.
    Maar wel een poosje met z'n vieren aan de bar praten. Dat geeft geen goede indruk.

Dezelfde knolpuree bij vis en vlees? Daar vinden we wat van.

Een vleesgerecht uit de frituur kwam later dan de rest, met een hele dikke paneerlaag. Was erg droog.

Alles duurde erg lang, ook de volgende bestelling opnemen.

Even gedag zeggen bij vertrek ontbrak.

4,3
  17. Kommer van Trigt

18. Internationaal Leusden

Wij hebben 24 februari hier gegeten nadat we hadden gehoord dat het hier lekker is. Bij binnenkomst was de reservering niet doorgekomen, wat misschien te wijten was aan afbellen ivm Corona maar gelukkig was er nog plaats. Het duurde erg lang voordat er iets kwam en personeel was niet echt bezig met het op juiste manier van afleveren van het bestelde en het opruimen van vuil servies zodat we dit zelf maar zijn gaan stapelen. Het bestelde kwam meestal niet overeen met wat we kregen en was veelal niet warm. Wel jammer we waren met 8 personen maar over algemeen waren alleen de toetjes en de drankjes goed. De prijs leek erg leuk maar het was het niet waard.

2,8
  19. J.C. van Dijk

Zeebaarsfilets besteld. Lauw op bord en snel helemaal koud. In alle drie de filets zaten graten. Dit gemeld. Commentaar: "voortaan vooraf om een voorverwarmd bord vragen" en "de vis komt met die graten van de vishandel". Verbijsterd over deze antwoorden, werd een kopje koffie aangeboden als compensatie (niet gevraagd of ik überhaupt koffie lust of mag). Daarvoor maar bedankt. Bij het weggaan niet eens iets van "jammer dat het niet beviel", laat staan "sorry".

5,1
  20. Een zeer tevreden gast

Zaterdagavond weer uit eten geweest. Zoals altijd geweldig lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons 4 maal een 10.

21. Ik heb nog nooit zoiets in mijn leven meegemaakt. Ik wil graag wat gaan lunchen en ben op zoek naar een leuke lunchplek in Leusden vervolgens komt Maxima best wel goed beoordeeld naar boven dus ik besluit met mijn vriend om daar wat te gaan eten eenmaal binnen aangekomen is er een man die mij in een keer begint aan te vallen en mij begint uit te schelden dat ik geen mondkapje draag nu geef ik netjes aan dat ik wegens ademhalings tekortkoming van de dokter een verklaring heb dat ik dat niet hoef te dragen maar vervolgens wil meneer niet luisteren en blijf mij op een dreigende manier aanspreken en blijf mij vervolgens met name als wicht, sloerie, kanker op of ik bel de politie voor je. Nog nooit ben ik in mijn leven zo geschrokken van het taalgebruik van een medewerker in een winkel! Ik ga het daarom ook zeer zeker hoge opzoeken en hoop dat iedereen gewaarschuwd is voor deze nare man die klanten blijkbaar niet op een juiste manier kan benaderen of aanspreken. Walgelijk!!

1 positieve stem1 negatieve stem
  22. Danielle

23. Vanmiddag heerlijk geluncht, kwaliteit was uitstekend.
    Ontvangst, bediende sfeer was prima.

Zeker een aanraden, kom zeker terug.

24. p boshuizen

Zeer slecht 2 pizza's laten bezorgen, bodem bedekt met peperige tomaten, kan ik niet verdragen. Gebeld naar pizzeria eigenaar/ pizza bakker, op achtergrond kan niet zet de klant nog voor leugenaar ook!!!!! Discussie voeren knap dat hij door de telefoon kan proeven dat het niet zo is, had ook kunnen zeggen komt u maar laar mij maar even proeven.
    Nee de klant is gek.
    Zeer slecht te eten ook taaie bodem.

25. Het was ontspannen in een heerlijk rustige sfeer. We genoten alle tijd dat we daar waren. Grappig om ook robots aan het werk te zien. Het eten was voortreffelijk. Het enige minpuntje was bij thuiskomst de constatering dat de rekening een drankje te veel omschreef. Hadden we bij afrekening natuurlijk moeten constateren. Toch jammer. We gaan zeker wel terug naar dit restaurant.

26. Afgelopen vrijdag gegeten bij Chardonnay. 18.30 uur zaten we in restaurant. Om 20.00 uur kregen we 2e gang. In totaal maar 4 gangen kunnen bestellen. Onbeperkt wordt op deze manier toch wel erg beperkt. Eten was prima

2,3
  27. Eten is erg goed, vond het wel te druk, waardoor de tijd tussen het eten vrij lang was.
    Zaterdag daar te druk.

28. W. van den Eshof

Hartelijke ontvangst en leuke ambiance.

29. Familie Scheffer