Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leusden verdeeld zijn.

1. Nederlands Leusden

Nanny Kajuiter

Bij van der Valk is het eten altijd goed behalve in Leusden. Hier komen wij NOOIT meer. Hoewel er maar twee tafels bezet waren en personeel in overvloed moesten wij belachelijk lang wachten op werkelijk alles. De soep die wij extra warm wensten werd lauw geserveerd en ging meteen terug. Opwarmen duurde een eeuwigheid. Pasta eveneens lauw. Patat moddervet. Slechts twee schaaltjes met weinig, eveneens lauwe, groente. Voor mayonaise moest extra worden betaald en werd geserveerd (op tafel gegooid) in een plastic knijpzakje alsof je in een snackbar zat. Wijn werd bijgeschonken terwijl de glazen nog niet leeg waren. Het personeel negeerde ons volkomen, er werd niet gevraagd hoe het was en of wij nog iets wilden bestellen. Voor alles moest je wachten om uiteindelijk zelf maar een serveerster te zoeken. Voor klachten konden wij bij de balie terecht, maar die moeite hebben wij ons bespaard.

2. Nederlands Leusden

Heerlijk gegeten, mooie gerechten! Nette, leuke en vlotte bediening! Zeer gastvriendelijk!

Ik kwam hier op een drukke zondag avond met mn vriendin. Ondanks dat het erg druk was werden we zeer vlot geholpen en was het eten erg goed. De biefstuk was een perfecte medium rare en is zeker een aanrader! De bediening was ook erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer, zal hier zeker terug keren!

Op een zondag besloten hier de verjaardag van mijn moeder te vieren. Wat een ramp. Sfeerloos, slecht eten en als je de bediening vraagt iets te doen, word je arrogant behandeld alsof je ze tot last bent. Heel jammer, het had zo leuk kunnen zijn.. Advies? Zoek iets anders!!

5. Nederlands Leusden

Diner met 8 personen. Uitstekend verzorgd en de bediening was prettig en goed. Kan dit restaurant een ieder aanbevelen.

Paul Tijssen

Angela Bartelds

Het was super gezellig, dat was zeker al 45 jaar geleden dat we hadden gefondued, leuke bediening, erg gezellig een aanrader. Ik zal het zeker met vrienden en familie aanraden om het een keer te doen en bij jullie te eten.
    Groet Angela en Kees.

Wij hebben heerlijk gefondued. Verse ingrediënten. Gezellig. Meer dan genoeg variatie. Enthousiaste bediening. Een aanrader

Tiny Ham

Lekker gegeten de inktvisringen waren heerlijk, het hoofgerecht was net iets te veel, maar wij zijn geen grote eters. Verder prima en het personeel was erg vriendelijk.

Heerlijk gegeten!
    De rode wijn vond ik te zwaar bij het eten, maar dat is persoonlijk.

Tip: vraag of de gast er mayonaise bij wil, dit bespaart heen en weer lopen.

Albert&Sabrina

Al in veel Indonesische restaurants gegeten. Van Roosendaal tot Amsterdam maar kraton Rosbeijer is één van de betere. Complimenten aan de keuken en bediening. We hebben heerlijk gegeten.
    We komen zeker weer eens terug vanuit Zaandam. Is de moeite waard

Wij hebben heerlijk gegeten daar. De service was perfect. Daar ik jaren geleden een maagoperatie heb gehad en ik niet veel achter elkaar op kan hebben ze de hoeveelheid aangepast, en zo ook de prijs. Wij kunnen De Kooyker bij iedereen aanbevelen.

13. Nederlands Leusden

Vanavond om 20:15 uur voor een verkoelend drankje naar de Mof. i.p.v. een lunch in de middag bij 29C te warm voor mijn 87 jarige vader(dag). Mijn vader wachtte in de auto ik keek vast voor een leuk tafeltje.
    Drie tafeltjes vrij helaas mochten wij deze niet bezetten ivm mogelijke dinergasten... teleurstellend.

Herman P

Vlotte en prettige bediening.
    Pizza's: quattro formaggi waren zeer smaakvol.
    Nagerechten tiramisu en ijs met slagroom en chocola waren van uitstekende kwaliteit.

Opmerking: drank, radler hoort in een speciaal gekoeld radlerglas!

M knipmeijer

Leuke afwisselende kaart met plateservice voor 10,50 €. Wel reserveren want het is altijd druk

Patricia

Op vrijdagavond hier gegeten, we kregen een lekker Grieks glaasje ouzo bij onze drankjes. Vooraf hadden we dolmas, 2 salades met vlees en 1x lamshaasjes in saus. Erg lekker allemaal, al verschillen de hoeveelheden per voorgerecht wel. Hoofdgerecht hadden we allemaal een ander grillgerecht. Prima van smaak en hoeveelheid (iets te veel zelfs). Lekkere frisse sla erbij, rode rijst en knoflooksaus en patat. Als afsluiter n lekker kopje koffie. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug !

tneke smolders

Wij waren hier voor de derde keer en vonden het super goed. Ook voor het geld wat je betalen moet.

18. Nederlands Leusden

Vorig jaar er een geslaagd feestje gevierd en afgelopen april zijn we er in het huwelijk getreden. Alles was perfect georganiseerd en alles is te regelen. Na de plechtigheid geborreld en met alle genodigden (30 personen) er heerlijk gegeten. Naast gemaakte afspraken kon er gemakkelijk zaken bijgeleverd worden voor mensen die sommige dingen niet lustten. Een perfect huwelijk met feest bij het theehuis gehad. Bediening en eten was super.

Ze hebben hier super goeie pizza's. Precies zoals ze horen te zijn. Helemaal goed in verhouding. Top!

Wouters

Buitengewoon.
    We hebben ons laten verrassen door een 4 gangen menu door de chef samengesteld.
    Het was helemaal af. Personeel zeer professioneel en de liefde voor het vak straalt er af. Heel gezellige sfeer

soesterberg

Wij komen al een paar jaar met grote regelmaat bij Silver River en kunnen alleen maar zeggen, wat een fantastisch lekkere sushi! Hiervoor en tussendoor ook veel bij andere sushi tenten geweest, maar deze halen het niet bij Silver River. Heerlijk vers gemaakte sushi, ook de warme gerechten zijn heerlijk. Helaas is de inrichting wel aan vervanging toe, maar dat nemen we voor lief! Een groot compliment aan de mensen van dit restaurant.

René Albert Blok

Vanavond avondje uit in Leusden. Tante Elly had carpaccio, Gerry de Kipsate en ik de grillduo en het was amazing. Altijd vriendelijk personeel, super ambiance en heerlijk eten dus kortom klasse

23. Pannenkoekenhuis Leusden

A. Kingma

Het was nogal lawaaierig, zo is het nu eenmaal bij jullie. De pannenkoek was heerlijk. Het biertje en de thee, na herstel van het foutje, ook. Hebben jullie twee maten pannenkoeken? Dan had ik de kleine genomen. Jammer dat ik niet verder kwam dan de helft.

24. Nederlands Leusden

Wij komen zeker terug! Echt een aanrader!

25. Nederlands Leusden

Ger.

Volgens het personeel moet er worden bezuinigd, nou dat merk je met de gerechten, fantasieloos. Gerechten worden minimaal geserveerd in tegenstelling voor wat je er voor moet betalen. Competentie gesprekken met het personeel in het restaurant waardoor huilende serveersters, en dat valt de gasten op. Nee eigenlijk hollen ze hier heel hard achteruit.

C van Essen

Een heel gezellige entourage met goed eten en een zeer vriendelijke bediening

Melita & Arjan

Na vele jaren met smaak en plezier hier te hebben gegeten, moeten wij helaas afscheid nemen i.v.m. vertrek naar het buitenland. Altijd lekker en goed, ook in de zomer goed toeven buiten. Altijd gastvrij en vriendelijke ontvangst. Nooit iets gegeten wat niet goed was. Top!! 👍😘

28. Nederlands Leusden

Hier worden wij vrolijk van!! Super restaurant, goede sfeer, erg lekker eten. Alles netjes en goed verzorgd. Vriendelijk en vlot personeel. Absolute aanrader.

Het lijkt net alsof je volgens de recensies in een sterrenrestaurant eet.
    Niets is minder waar. De mevrouw is zeer zeker erg vriendelijk.
    Het eten is echter vreselijk. De spareribs zijn gaar tot op het bot, dat was fijn.
    De botsplinters die erin zaten bederven de hap, hebben we niet gemeld.
    Salade was ook niet kraakvers.
    Men zegt, als je wilt weten hoe het met de hygiëne gesteld is in een restaurant, je dan even de wc moet bekijken. Als we dat vooraf gedaan hadden, hadden we al
    gillend weggerend. Het eten was gewoon niet goed. Er staat ook veel te veel op de kaart, niet slim, want je moet het ook allemaal in huis hebben.
    Rob Geus zou hier niet vrolijk van worden...

Na lange tijd weer op bezoek bij Bavoort.
    Er ging wat mis met de reservering, maar dat werd op tijd keurig opgelost en heb een duidelijke mail met uitleg en verontschuldiging mogen ontvangen.
    We hebben uitstekend gegeten.
    Het "nieuwe management" heeft de zaken goed voor elkaar, het zit tussen een Bistro en een Restaurant in.
    Dat is ook van toepassing voor de keuken.
    Bavoort menu naar keuze, voor rond de 30 euro kun je alles kiezen van de kaart.Het heeft uitstekend gesmaakt.
    Zet de nieuw ingeslagen weg door!
    Een mooi restaurant op een mooie locatie.
    De kaart en de gerechten zijn prima. Je kan er prima dineren.