Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leusden verdeeld zijn.

E. Vreezen

Leuk restaurant met vriendelijke bediening en erg lekker eten. Zeker de moeite waard om vaker naar toe te gaan. Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

2. Turks Leusden

Mijn laatste ervaring bij Taksim was echt een aanfluiting. Afgelopen zondag heb ik ruim een uur moeten wachten op een schotel waar aangebrand vlees op lag. Het vlees waren ze blijkbaar op de bakplaat vergeten om te draaien. Ze lijken het niet onder controle te hebben als het een beetje druk is en noteren niet goed je bestelling, waardoor je met te weinig naar huis gaat of het verkeerde. Ze hebben het geprobeerd op te lossen, zijn echt wel vriendelijk maar dit was voor mij echt de laatste keer dat ik daar mijn eten haal. De vorige keer ging het namelijk ook al mis op zondag.

3. Eetcafé Leusden

Mooi restaurant, leuke inrichting.
    Met kerst gegeten, voor vleeseters prima, grote stukken hert op bord, maar voor vegetariers geen aanrader. Er staat maar 1 vegahoofdgerecht op de kaart, geen vega voorgerecht. Ook tijdens het kerstdiner, gewoon zelfde gerecht als op de kaart. Jammer veel koks hebben laatste tijd veel groenten in de hoofdrol, maar hier niet.

De allerlekkerste patat krijg je bij Jimmy! Heerlijk doorgebakken en knapperig, hier kan geen andere snackbar tegenop👌🏻

5. Eetcafé Leusden

Goede ambiance, maar na 45 min. Te hebben gewacht om een bestelling te plaatsen voor de lunch maar weggegaan. Helaas de smaak van het eten niet kunnen ervaren. Wat een slecht bediening. Lopen rond als kip zonder kop. Geen sturing of begeleiding. Geen aandacht voor de gasten. Jammer..... gemiste kans.

Genoten van de kerstbrunch met 14 volwassenen en 6 kinderen op eerste kerstdag. De serveerster was vrolijk, attent en erg leuk voor de kinderen.
    Niets was haar teveel. We hadden een mooi opgemaakte kersttafel en de zaak zag er feestelijk uit.
    Het eten was heerlijk, de sfeer top, prijs / prestatie prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen.

7. Eetcafé Leusden

Dianne Kamermans

Gisteren super lekker gegeten!
    3 Gangen menu voor €20, -
    Onwijs wat lekker!
    Fijne bediening.
    Kok zelf even gezien en complimenten voor alle medewerkers!
    Voor herhaling vatbaar, ook al wonen we in compleet andere regio.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vanavond met zn 4ren heerlijk gegeten bij croy sterrenbosch. Geen haast aardig personeel en heerlijk eten! Echt een aanrader.

9. Nederlands Leusden

Nanny Kajuiter

Bij van der Valk is het eten altijd goed behalve in Leusden. Hier komen wij NOOIT meer. Hoewel er maar twee tafels bezet waren en personeel in overvloed moesten wij belachelijk lang wachten op werkelijk alles. De soep die wij extra warm wensten werd lauw geserveerd en ging meteen terug. Opwarmen duurde een eeuwigheid. Pasta eveneens lauw. Patat moddervet. Slechts twee schaaltjes met weinig, eveneens lauwe, groente. Voor mayonaise moest extra worden betaald en werd geserveerd (op tafel gegooid) in een plastic knijpzakje alsof je in een snackbar zat. Wijn werd bijgeschonken terwijl de glazen nog niet leeg waren. Het personeel negeerde ons volkomen, er werd niet gevraagd hoe het was en of wij nog iets wilden bestellen. Voor alles moest je wachten om uiteindelijk zelf maar een serveerster te zoeken. Voor klachten konden wij bij de balie terecht, maar die moeite hebben wij ons bespaard.

10. Nederlands Leusden

Heerlijk gegeten, mooie gerechten! Nette, leuke en vlotte bediening! Zeer gastvriendelijk!

Ik kwam hier op een drukke zondag avond met mn vriendin. Ondanks dat het erg druk was werden we zeer vlot geholpen en was het eten erg goed. De biefstuk was een perfecte medium rare en is zeker een aanrader! De bediening was ook erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer, zal hier zeker terug keren!

Op een zondag besloten hier de verjaardag van mijn moeder te vieren. Wat een ramp. Sfeerloos, slecht eten en als je de bediening vraagt iets te doen, word je arrogant behandeld alsof je ze tot last bent. Heel jammer, het had zo leuk kunnen zijn.. Advies? Zoek iets anders!!

13. Nederlands Leusden

Diner met 8 personen. Uitstekend verzorgd en de bediening was prettig en goed. Kan dit restaurant een ieder aanbevelen.

Paul Tijssen

Angela Bartelds

Het was super gezellig, dat was zeker al 45 jaar geleden dat we hadden gefondued, leuke bediening, erg gezellig een aanrader. Ik zal het zeker met vrienden en familie aanraden om het een keer te doen en bij jullie te eten.
    Groet Angela en Kees.

Wij hebben heerlijk gefondued. Verse ingrediënten. Gezellig. Meer dan genoeg variatie. Enthousiaste bediening. Een aanrader

17. Eetcafé Leusden

Tiny Ham

Lekker gegeten de inktvisringen waren heerlijk, het hoofgerecht was net iets te veel, maar wij zijn geen grote eters. Verder prima en het personeel was erg vriendelijk.

18. Eetcafé Leusden

Heerlijk gegeten!
    De rode wijn vond ik te zwaar bij het eten, maar dat is persoonlijk.

Tip: vraag of de gast er mayonaise bij wil, dit bespaart heen en weer lopen.

Albert&Sabrina

Al in veel Indonesische restaurants gegeten. Van Roosendaal tot Amsterdam maar kraton Rosbeijer is Ă©Ă©n van de betere. Complimenten aan de keuken en bediening. We hebben heerlijk gegeten.
    We komen zeker weer eens terug vanuit Zaandam. Is de moeite waard

20. Eetcafé Leusden

Wij hebben heerlijk gegeten daar. De service was perfect. Daar ik jaren geleden een maagoperatie heb gehad en ik niet veel achter elkaar op kan hebben ze de hoeveelheid aangepast, en zo ook de prijs. Wij kunnen De Kooyker bij iedereen aanbevelen.

21. Nederlands Leusden

Vanavond om 20:15 uur voor een verkoelend drankje naar de Mof. i.p.v. een lunch in de middag bij 29C te warm voor mijn 87 jarige vader(dag). Mijn vader wachtte in de auto ik keek vast voor een leuk tafeltje.
    Drie tafeltjes vrij helaas mochten wij deze niet bezetten ivm mogelijke dinergasten... teleurstellend.

Herman P

Vlotte en prettige bediening.
    Pizza's: quattro formaggi waren zeer smaakvol.
    Nagerechten tiramisu en ijs met slagroom en chocola waren van uitstekende kwaliteit.

Opmerking: drank, radler hoort in een speciaal gekoeld radlerglas!

M knipmeijer

Leuke afwisselende kaart met plateservice voor 10,50 €. Wel reserveren want het is altijd druk

Patricia

Op vrijdagavond hier gegeten, we kregen een lekker Grieks glaasje ouzo bij onze drankjes. Vooraf hadden we dolmas, 2 salades met vlees en 1x lamshaasjes in saus. Erg lekker allemaal, al verschillen de hoeveelheden per voorgerecht wel. Hoofdgerecht hadden we allemaal een ander grillgerecht. Prima van smaak en hoeveelheid (iets te veel zelfs). Lekkere frisse sla erbij, rode rijst en knoflooksaus en patat. Als afsluiter n lekker kopje koffie. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug !

tneke smolders

Wij waren hier voor de derde keer en vonden het super goed. Ook voor het geld wat je betalen moet.

26. Nederlands Leusden

Vorig jaar er een geslaagd feestje gevierd en afgelopen april zijn we er in het huwelijk getreden. Alles was perfect georganiseerd en alles is te regelen. Na de plechtigheid geborreld en met alle genodigden (30 personen) er heerlijk gegeten. Naast gemaakte afspraken kon er gemakkelijk zaken bijgeleverd worden voor mensen die sommige dingen niet lustten. Een perfect huwelijk met feest bij het theehuis gehad. Bediening en eten was super.

Ze hebben hier super goeie pizza's. Precies zoals ze horen te zijn. Helemaal goed in verhouding. Top!

Wouters

Buitengewoon.
    We hebben ons laten verrassen door een 4 gangen menu door de chef samengesteld.
    Het was helemaal af. Personeel zeer professioneel en de liefde voor het vak straalt er af. Heel gezellige sfeer

soesterberg

Wij komen al een paar jaar met grote regelmaat bij Silver River en kunnen alleen maar zeggen, wat een fantastisch lekkere sushi! Hiervoor en tussendoor ook veel bij andere sushi tenten geweest, maar deze halen het niet bij Silver River. Heerlijk vers gemaakte sushi, ook de warme gerechten zijn heerlijk. Helaas is de inrichting wel aan vervanging toe, maar dat nemen we voor lief! Een groot compliment aan de mensen van dit restaurant.

30. Eetcafé Leusden

René Albert Blok

Vanavond avondje uit in Leusden. Tante Elly had carpaccio, Gerry de Kipsate en ik de grillduo en het was amazing. Altijd vriendelijk personeel, super ambiance en heerlijk eten dus kortom klasse