Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leur verdeeld zijn.

1. Voor de tweede keer hier wezen eten. Net als vorige maand nu weer het maandmenu genomen. Heerlijk eten voor een redelijke prijs en de gerechten zijn mooi opgemaakt.
    Complimenten voor de gastvrijheid en service van het personeel.
    Gezellige en ongedwongen sfeer.

2. Al verschillende keren daar wezen eten, en vandaag geluncht, zeer lekker, erg gezellig en lekker bij de open haard, de eigenaar zeer vriendelijk, niet moeilijk over een glas water die we er bij vroegen (gratis), voor herhaling vatbaar, voor fietsers en wandelaars een rust puntje op de prachtige route in de omgeving.

Mvg. Sjaak & Annemiek Aalbers

3. Ik heb erg lekker gegeten, voor een niet al te hoge prijs. Wel zijn de op en afstapjes, ondanks de vriendelijke waarschuwingen van het personeel hinderlijk en de weg door de keuken is glad.

4. S.

Vreselijke ervaring met dit etablissement.
    Wij, bruidspaar in spé, togen naar het restaurant om onze wensen en ideeen door te spreken. Zowel de medewerker als wij waren na het gesprek erg enthousiast.
    Echter hadden we onze hielen nog geen twee minuten gelicht of we werden gebeld dat de eigenaar er toch maar vanaf zag...zonder uitleg. Hij vond het teveel gedoe.
    Achteraf beruste deze beslissing op een misvatting van de eigenaar maar naar onze uitleg werd niet eens geluisterd. IK moest maar uit gaan leggen waarom hij zich vergist had..
    Te gek voor woorden dat ik iemand uit de horeca moet gaan uitleggen waarom hij het verkeerd begrepen heeft. Alsof ik anno 2012 dankbaar mag zijn ergens een bruiloft van een paar duizend euro te houden?!
    Gelukkig hebben we nu een locatie gevonden waarbij de gastheer wel begrepen heeft hoe je een bruiloft binnenhaalt.

5. J.Smeeman

Prima gegeten voor een heeeel gunstige prijs. Gemoedelijk en gezellig en een prima bediening.

6. M Warringa

Zondagmiddag op het terras een lunch besteld. We hadden alle drie wat anders. De uitsmijter was goed, maar de twee andere gerechten vielen erg tegen. Zeker de prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Jammer we zullen dit restaurant niet snel aanprijzen bij onze vrienden tenminste als het de lunch aangaat.

3,2
  7. Wat een flop. Nog nooit zo slecht gegeten.
    Voorgerecht: simpel
    Hoofdgerecht: schandalig, vis was droog en koud.
    Nagerecht: eerst vergeten, toen verkeerde gerecht. uiteindelijk goede gerecht en dat was smaakloos.
    Ambiance: eerst in een hoek weg gedrukt.Terwijl er genoeg plaats was. Later kregen we een andere plaats. Om 21:30 werd het steenkoud. De bediening gaf ons een plaats bij de open haard om daar het dessert te nuttigen.
    Wij zijn hier twee jaar terug geweest met een gezelschap, toen ging er ook al van alles mis. Toch weer geprobeerd. Dit was echt de laatste keer.

1,6
  8. Heerlijk gegeten ! Onze complimenten voor het personeel het restaurant zat helemaal vol desondanks alle aandacht en service. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Cayleigh

Ik heb weer heerlijk genoten in de Leurse hof.

Elke keer als ik daar kom word ik met de geweldige sfeer van het personeel ontvangen.

Gezellig, netjes en direkt.

Het eten kan ik alleen maar zeggen, subliem.

Voor maar 19,95 kun je daar voortreffelijk eten.

Een open keuken, erg netjes onderhouden, de koks zijn zeer gemotiveerd bezig en dat is een vreugde om te zien.

Ga zo door De Leurse hof.

Alleen de parkeer plaats kan wel eens een opknapbeurt gebruiken. Het is wel een mooi bijhorend aanzicht maar toch.

Groeten uit Holland.

10. rick

Op 7-6-2011

Voorgerecht: 7
    Hoofdgerecht een 5 (saus een 2) bij 2 verschillende hoofgerechten dezelfde smakeloze saus (uit een pakje)
    Nagerecht een 6
    Service 6

De wijn salentein (rood) was wel lekker.

11. Op Hemelvaartsdag daar gegeten, er gingen ontzettend veel dingen mis. Zo moesten sommige mensen ontzettend lang wachten op het eten, wel werd er telkens gevraagd of je nog iets te drinken wou. Frietjes bijbestellen had geen nut, die werden toch nooit gebracht, dat was niet alleen bij onze tafel. Voorlopig even geen Leurse Hof meer.

12. Toornend

13. Thijs Leuverink

Al meerdere malen heerlijk gegeten. Bediening is zeer goed en de prijzen zijn normaal. De 3 gangen maandmenu's voor 20 euro zijn een aanrader.

14. Marijke Dam

Beste mensen,

Heerlijk op het platteland in een heel mooi oud pand, ongedwongen, herbergachtig met een uitstekende keuken en dito personeel plus betaalbaar!
    Schaaltjes werden bijgevuld, brood idem en de cappuccino verrukkelijk en het eten meer dan voldoende én smakelijk en creatief op de borden: af!
    Ons 15 jarig trouwjubileum heeft er daardoor een extra tintje bijgekregen!

Aanrader! Marijke & Wiegcher.

15. De Leurse hof is een modern en vlot restaurant in een klassieke boerderij in Leur. Naast een uitgebreide kaart is er ook een maandmenu met 6 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 6 toetjes voor ca. 20 euro. Dat is zeker niet te veel voor een smaakvolle maaltijd in een sfeervolle ambiance.

De bediening heeft het te druk en om aandacht vragen is helaas realiteit. De afwashulp heeft de gewoonte om het bestek met veel kabaal in de bestekbak te gooien. Kwestie van opvoeden.

16. De gegrilde zomergroenten van 27 juni 2010 waren een sof.

3 dunne plakjes aubergine, 4 stukjes tomaat en een halve paprika.

De pijnboompitten erg klein en niet geroosterd, de fetta van deense kwaliteit uit een potje.

En dit alles gegarneerd met een onmogelijke hoeveelheid sla die dreef in de zonnebloemolie.

Dat alles voor de prijs van 14.50 euro.

Dit is voor mij voorlopig de laatste keer.

Jammer, de keren ervoor had ik heerlijk gegeten, maar je moet ergens op bezuinigen.

17. Ilse

Vorig jaar tijdens Sinterklaas, speciaal menu gehad.

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Dit zorgde ervoor dat we graag een keer terug wilden komen.

Het tweede bezoek was minder geweldig.
    We hadden beiden gekozen voor de gamba's maar dan verschillend bereid.
    Wel goed bereid, maar qua smaak niet mijn ding.

Bediening is vriendelijk, niet al te snel.

Ambiance is goed, gezellige tent.

18. Liesbeth

Afgelopen vrijdag wezen eten, erg lekker gegeten, ik moet zeggen dat de bediening wel iets meer tempo mag maken, maar de gerechten maakte alles weer goed, zag er top uit! En prijs kwaliteit is ook prima! Een aanrader!

19. Goede prijs/kwaliteit en erg gezellig gegeten.

20. jan en marijke

abdij kaasjes waren koud ,carpacio was zeer, smaakloos groente zonder smaak ,sla verlept de kwaliteit van het vlees was goed, de bereiding was niet goed ,de prijs zeker niet waard jammer want het is een leuk restaurant

3,6