't Pannekoekhuis in Lettele

1395641995 54
1420292703 49
1481919471 56
1531220886 52

1. Heerlijk gegeten met de familie, lekkere pannenkoeken en echt ouderwets gezellig!

2. We hebben gezellig gegeten, de bediening was prima.
    Voor mijn jarige tante, die haar 94e verjaardag vierde werd er zelfs aan tafel vuurwerk afgestoken. Onze dank daarvoor!

3. Het eten was prima maar ik vind dat de bediening wel een cursus omgang met de klant kan gebruiken.
    Ik vroeg aan het meisje van de bediening of ze de kopjes en het broodplankje af kon ruimen maar dat kon ze niet want ze had geen dienblad bij haar. Ze zei dat zal ik zo wel even doen.
    Toen we ijs wilden bestellen, stonden de kopjes enz. Nog steeds op de tafel.
    Ik heb ze zelf maar naar de balie gebracht. Daar reageerde ze nogal vervelend op.
    Er was geen gezag aanwezig.
    We zaten behoorlijk in de tocht, als er iemand binnen kwam of het pand verliet.
    We waren met 8 personen.

4. G.W.Veldhuis

Vanavond met ons kleinkind pannenkoeken gegeten. Wat een afknapper nog nooit een slechtere pannenkoek gegeten vet taai en niet gaar. En de ham moet je met een vergrootglas zoeken. Bij het afrekenen gemeld maar ze konden er nu niets meer mee. Zouden het aan de keuken doorgeven. Of ik het de volgende keer aan tafel wilde melden, maar dat gaat niet weer gebeuren, zonde van het geld dat was eens maar nooit weer.

5. Vandaag met mijn vriendin en de kleine gegeten. Voorafgaand heeft de kleine zich kostelijk vermaakt in de speeltuin. Bediening was vriendelijk, maar erg jong en onervaren. Heb ze na het brengen van de bestelling niet meer gezien, voor een extra rondje drinken of een toetje. Dit kan ook met de onderbezetting te maken hebben, het was best druk binnen. Wij zaten buiten, met nog een paar andere gasten. We hebben alle drie een pannenkoek besteld, ik had een Grande Rio, die ik met pijn en moeite voor de helft heb weggekregen. Ik bak de eerste pannenkoek zelfs nog beter! En ik ben nou niet bepaald Jamie Oliver. Ik sta er echt versteld van, het was een hele dunne, droge pannenkoek, met bijna geen beleg, het was met name hard gebakken kaas. Echt waardeloos, thuis een pizza in de oven gedaan. Prima plek om even wat te drinken en te spelen met de kids, maar wij gaan er nooit meer heen voor een pannenkoek!

6. Samen met mijn pa na een middagje museum een hapje gegeten in het Pannenkoekhuis Lettele. Hele vriendelijke meisjes, reuze snel geholpen, lekkere soep, superlekkere pannenkoeken en een heerlijke ijscoupe toe.
    Een aanrader!

7. Diny Lindeboom

Komen al jaren heerlijke pannenkoeken eten bij Pannekoekhuis Lettele, tot afgelopen dinsdag. Pannenkoek was veel te dik en niet gaar. Wat een afknapper! Dit was dus absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

8. Hele goede ervaringen in zowel Borne als Schaarsbergen bij pannenkoekenrestaurants van dezelfde keten. Dus we dachten dat dit restaurant dezelfde kwaliteit zou bieden. Helaas. Te weinig personeel. Fristi en chocomelk in een glaasje(zou het de originele zijn?)

We denken dat de pannenkoeken niet vers gebakken waren maar opgewarmd. Droge niet lekker verse pannenkoeken.

Nee geen aanrader.

9. Nadat we een uur binnen waren maar eens gevraagd waar de pannenkoeken bleven. De kinderen hadden inmiddels wel trek gekregen.
    Toen de pannenkoeken eindelijk kwamen bleek de onderkant helemaal rauw te zijn. Het was ook een dunne pannenkoek en er zat weinig kaas en spek op.
    Als pannenkoeken bakken je core business mag je je best schamen als je zulke slechte pannenkoeken op tafel zet.
    Bij het dessert ging het weer mis. De serveerster kwam met de verkeerde nagerechten aan tafel. Wederom lang wachten op de goede bestelling.
    Ruim 2 uur later kwam de rekening. We kregen wel korting....

De speelhoek voor de kinderen is ook ondermaats voor een pannenkoekenhuis. Hier mag best wat meer aandacht aan besteed worden.

De bediening was vriendelijk, maar omdat het nu de 2e keer is dat we rauwe pannenkoeken kregen zullen we hier nooit meer komen.

10. Zeer slecht.
    Totaal geen flexibiliteit vanuit de keuken.
    We komen met 10 mensen eten en de kok wilde geen boterham bij de kroket serveren, want dat hoort bij de lunch... Na veel aandringen kregen we toch droog brood, een taaie schnitzel en een gat in de pannenkoek met allemaal vette randen.
    Serveersters waren aardig!

11. Inge 37 punten

Gezellig restaurant met veel keuze aan pannenkoeken. Het terras, wat er overigens heel gezellig uit ziet, zit wel pal aan de weg waar grote landbouwvoertuigen verschillende keren langs kwamen denderen. Het zou prettiger zijn als dat verplaatst kon worden aan de achterzijde. We moesten wel lang op onze bestelling wachten maar t personeel is vriendelijk.

12. Onze ervaring is tot op heden altijd zeer goed. Ook de pannenkoeken smaken verrukkelijk. We komen er gemiddeld ongeveer 4x per jaar. En zullen dat beslist ook in de toekomst blijven doen.

13. We komen al best vaak bij dit pannenkoekenhuis, maar sinds ons laatste bezoek hebben ze heel veel veranderd. Binnen is het restaurant compleet opgeknapt en ziet het er mooier en lichter uit. Het menu is breed en de pannenkoeken kwamen snel nadat we hadden besteld. De bediening was ook erg vriendelijk en snel, ondanks dat er maar 1 persoon was voor de bediening. We komen hier zeker weer terug voor de pannenkoeken en de goede service.

14. Maartje

Wij (ik met mijn gezin) hebben 6 juni bij dit pannenkoekenhuis gegeten. Wij hadden verschillende verhalen gehoord en wouden het nu zelf wel eens beoordelen. Wij waren meer dan tevreden over dit pannenkoekenhuis! Wij werden snel en goed geholpen! Ons eten was er snel en erg lekker. Wij vinden het een super leuk restaurant, een echte aanrader.

15. Een vriendin van ons was jarig en die vond het leuk om pannenkoeken te eten. Ze vertelde over het restaurant en we hadden zin om daar met een groepje te eten. Was allemaal gezellig totdat we de pannenkoeken kregen.

Pannenkoeken? Sorry maar ik had een pannenkoek besteld met 3/4 soorten vis. Ik kon nergens de vis vinden, naast mijn 3 stukjes (droge, uit blik) zalm. Een vriendin van mij had een pannenkoek besteld met tonijn. Ook deze was uit blik geserveerd. Want je kon de blikranden om de tonijn nog zien. Dat maakt allemaal niet uit, maar vraag dan geen 12 euro voor een pannenkoek.

Na 90 euro te hebben betaald voor vier personen zijn we maar snel weggegaan en naar de McDonalds gereden, ons zien jullie niet meer terug, slechte zaak!

Tip. Houd je personeel ook beter in de gaten! Want na 3 keer zelf om drankjes te vragen kun je beter de klanten zelf naar de bar laten gaan!

16. Vanavond is mijn dochter flink verwond bij het pannenkoekenrestaurant in Lettele. Naast het feit dat er door de eigenaar niet erkend werd dat van een andere dochter de pannenkoek verbrand was en de latte machiato ronduit bitter, vond de eigenaar dat kinderen van de leeftijd van vier jaar zelf verantwoordelijk zijn. Dat lijkt ons niet. Dit is aan de ouders. Onze dochter heeft zich lelijk verwond aan een tafeltje die stond op de route naar de speeltuin. Toen we hier de eigenaar op wezen zodat andere kinderen zich niet zouden verwonden werden we onbehoorlijk te woord gestaan. In plaats dat het erkend werd en de tafel verwijderd werd, werd gezegd dat het vervelend was en de tafel iets verschoven. Hiermee dus het probleem verplaatst. Daarbij het antwoord dat kinderen zelf verantwoordelijk zijn is onacceptabel. Op schouder hoogte van een vierjarige boorde een scherpe punt een diepe vleeswond. Dit had van een iets jonger/ kleiner kind ook een oog kunnen zijn. Een reactie dat het vervelend was. De tafel verwijderden en het kind even een aai over de bol of desnoods een pepermuntje uit de enorme berg die bij de kassa staat was professioneler geweest. Wij komen daar niet weer. Onvriendelijk eigenaar en steeds slechtere pannenkoeken in de afgelopen jaren. Een eigenaar die onhygiënisch staat te zweten van de stress is ook niet echt een visitekaartje voor een restaurant. En mag de kinderspeelgoed binnen svp een sopje?

17. We komen hier wel vaker eten. De pannekoek smaakt prima, de service is goed, maar het is er vaak zo vreselijk vol en opgepropt op elkaar. De vloer vind ik erg smoezelig, de speeltuin is sterk verouderd. Ook zijn de smoezelige knuffels (echt zeeeer onhygienisch) niet meer van deze tijd! Weg er mee! Ik zou het speelhoekje lichter maken en andere spelmaterialen erin zetten. Ook een nette vloer is geen overbodige luxe! Ondanks de goedkope schatkist-grabbelton, was onze dochter erg teleurgesteld dat deze er niet was afgelopen weekend. En dat bij een Pipo-menu. Zoiets is toch snel in te kopen?!

18. De pannenkoeken zijn goed, maar aan de inrichting binnen mag op zijn zachtst gezegd wel wat gedaan worden. Wij zaten gelukkig buiten onder het overdekte terras en dat ziet er een stuk beter uit. Eten komt snel zodat kinderen niet lang hoeven te wachten.

19. Wat een vreselijk pannenkoekenrestaurant. Interieur aftands, te weinig mensen in de bediening zodat ze geen aandacht voor je hebben. Bestelden twee maal de grote kinderpannenkoek met verrassing. Deze kost € 6,75. Zelf bestel ik een naturel voor €5,25. Niks geen leuks erbij voor de kinderen zoals een snoepgezichtje erop of iets dergelijks. Achteraf mochten de kinderen in een oude rieten mand een cadeautje uitzoeken. Nou dit was te triest voor woorden. Cadeautjes die inkoop niet meer dat 10 cent zijn en na 2 minuten uit elkaar vallen. Betaal dus €1,50 meer voor een kinderpannenkoek die veel kleiner is dan de standaard. Kinderen teleurgesteld. Zijn nog teruggegaan om verhaal te halen. Er werd alleen gezegd dat de normale cadeautjes op waren. Wat een aanfluiting. Ogen uit het hoofd schamen. Verder is de speeltuin nodig aan een opknapbeurt toe. Laatste keer dus geweest voor ons!

20. Marjolein Streuper

Zojuist hebben wij hier heerlijk (stiekem) proef-gegeten. De algemene recensies waren niet echt postief, dus we hadden wat twijfels. Maar die verdwenen als sneeuw voor de zon. De bediening was vlot en correct. Het is een gezellige, sfeervolle ambiance. Precies wat je van een pannenkoekenhuis zou verwachten. De pannenkoeken en het ijs waren heerlijk. En dit alles voor een heel betaalbare prijs.
    Wij hebben gelijk gereserveerd voor een heerlijke afsluiting van een familiefeest. Dit moet genoeg zeggen!
    Van harte aanbevolen!

21. Had veel goede verhalen gehoord, maar wij vonden het een aanfluiting. Inrichting is aan vernieuwing toe, en deed smoezelig aan.
    Kinderen bestelden een dure fristi, deze werd geserveerd in een glas, en dit was niet te drinken. Ons vermoeden is dat ze goedkope 'troep' als Fristi verkopen.
    Mijn man had een pannekoek met warm vlees, satesaus en atjar. Het Warme vlees waren 3 kleine, dunne plakjes vlees ( vleeswaren?) en de sate en atjar werden in een heel klein plastic bakje geserveerd, en daar betaal je dan 10euro voor! De kinderen vonden het wel lekker, maar de volwassenen waren niet te spreken over de prijs/kwaliteit. Jammer....

22. Gezellig eten in een sfeer die perfect past bij een pannenkoekenhuis. Vlot geholpen en goed gegeten door een zeer vriendelijke bediening.

23. Leuk restaurant, wel is de uitstraling is behoorlijk oud..
    Pannenkoeken waren absoluut lekker, bediening daar in tegen niet echt professioneel.

Aanrader om zo fftjes een pannenkoek te eten zonder al teveel poespas.

24. Voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer.
    gezellige sfeer en goede bediening. Voor de kinderen genoeg te doen.

25. Dion 43 punten

Prima pannekoeken, snel en voor weinig.

Voor de kinderen ook prima, voldoende kinderstoelen.

Sfeer is er niet, een interieur make over kan geen kwaad.

Maar ja daar komen we niet voor, thuis houden we de keuken mooi schoon.

26. De pannekoek was redelijk.

Maar over de bediening ben ik zeer ontevreden.

Na een tafel te hebben gekregen moesten we een kwartier wachten voordat we werden geholpen voor een drankje. Na het drankje te hebben gekregen moesten we weer een kwartier wachten tot we konden bestellen.

Eindelijk onze bestelling doorgegeven moesten we 3 kwartier wachten op 2 pannekoeken.

Onze pannekoeken gekregen, (glas leeg) krijgen we geen nieuw drinken aangeboden.

Hier komen wij nooit meer.

27. Gisteren, 12/9 wezen eten bij Pannekoekhuis in Lettele.

Pannekoek was redelijk, bediening onder de maat. Bij meerdere pannekoeken werden de borden op elkaar geserveerd. Dat betekend dat wanneer je de onderste pannekoek krijgt daar een bord rechtstreek boven op komt. Dus op je pannekoek.

Wanneer het nu erg druk was snap ik het nog een beetje, maar er stonden wel 6 serveersters bij elkaar te "Kletsen". Ook vond ik het er niet schoon. Dat geld voor de locatie maar ook het bestek was niet schoon. Verder stoorde het ons zeer dat de eigenaar op zijn laptop in de zaak zat te mailen en regelmatig zat te lachen.
    Er lag een dikke bromvlieg naast ons en aan de verlichting was volgens mij de laatste jaren niets aan gedaan, net zoals de rest van het bedrijf. Een aantal jaren geleden was dit een klasse locatie, nu zeer middelmatig.

28. Voor de eerste keer in 't pannenkoekhuis geweest, maar zeker niet voor de laatste keer. Correcte bediening en goede kwaliteit pannenkoeken. We gaan zeker vaker!

29. We wonen in Raalte en toch stappen wij voor een lekkere pannenkoek liever even in de auto en gaan we naar Lettele!
    Inmiddels heeft ook de rest van de familie dit pannenkoekenhuis ontdekt.
    Een minpuntje vind ik het speeltuintje, naar mijn idee niet echt veilig!

30. Het Gelders Pannenkoeken Team

Uitstapje naar Overijssel: De pannenkoek en het personeel was OK. Oubollige sfeer met "vreemde" verlichting. De aanlevering duurde te lang, prijsniveau : laag. We hadden liever iets duurder gehad met dan ook wat meer kwaliteit.